Απεργία την Πρωτομαγιά

Ποιοτικά κριτήρια για το καφενείο Πικιώνη ζητά το Δημ.Συμβούλιο

Ποιοτικά κριτήρια για το καφενείο Πικιώνη ζητά το Δημ.Συμβούλιο Facebook Twitter
0

Δεκτό έγινε το ψήφισμα που κατέθεσε στο δημοτικό συμβούλιο ο επικεφαλής της παράταξης «Επιμένουμε Αθήνα», Γιώργος Αμυράς, για την επαναλειτουργία του καφενείου του Δημήτρη Πικιώνη, στον Άγιο Δημήτριο Λουμπαρδιάρη, στου Φιλοπάππου. Σύμφωνα με το ψήφισμα, τα Τουριστικά Ακίνητα προτίθενται να δημοπρατήσουν την αποκατάσταση και τη λειτουργία του καφενείου με όρους που «ισοπεδώνουν την ιδιαιτερότητα του καλλιτεχνήματος και στερούν την πόλη της Αθήνας από έναν μοναδικό χώρο τέχνης και αναψυχής».

Η δημοτική παράταξη ζητάει να διαχωριστεί η αποκατάσταση του καφενείου από τη λειτουργία του. Παράλληλα, προτείνει ο διαγωνισμός να θέτει ποιοτικά κριτήρια, που θα εξασφαλίζουν σεβασμό προς τον αρχαιολογικό χώρο και το πνεύμα του αρχιτέκτονα, χαμηλές τιμές, ελεύθερη πρόσβαση των περαστικών στο στέγαστρο του καφενείου, χωρίς την υποχρέωση κατανάλωσης και χωρίς κρατήσεις του χώρου για κέτερινγκ και δεξιώσεις.

Ο Γ. Αμυράς πρότεινε τη διεξαγωγή τηλεμαραθωνίου από την ΕΡΤ και τον "Αθήνα 9,84" για την ανακαίνιση του καφενείου. Πρότεινε επίσης να ανατεθεί η λειτουργία του σε συνεταιρισμό ανέργων. Κατέθεσε, τέλος, στα πρακτικά και επιστολή της κόρης του Δημ. Πικιώνη και αρχιτέκτονα, Αγνής, που συμφωνεί με την κατεύθυνση του ψηφίσματος.

Πηγή:www.enet.gr

Όλος ο κόσμος του Πικιώνη. Γνωστά αρχιτεκτονικά του έργα, λιγότερο γνωστά ζωγραφικά, μελέτες, επιστολές και φωτογραφίες του σε μια έκθεση έως τις 13 Μαρτίου.

Ενα  μικρό "οδοιπορικό" από το Mc Gill University στα λιθόστρωτα του Πικιώνη:

0

Απεργία την Πρωτομαγιά

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.