Απεργία την Πρωτομαγιά

Athenian designers #1: Candybag

Athenian designers #1: Candybag Facebook Twitter
0

Aπό τον Δημήτρη Κυριαζή

Athenian designers #1: Candybag Facebook Twitter
Φωτογραφία: Ανδρέας Τότσικας/ LiFO

Η Αθήνα είναι μια πόλη που σφύζει από ζωή και το ανθρώπινο δυναμικό της έχει να επιδείξει αρκετό ταλέντο σε διάφορους τομείς. Κάθε εβδομάδα παρουσιάζουμε τη δουλειά νέων και ανερχόμενων σχεδιαστών μόδας της πόλης, οι οποίοι -προσαρμοσμένοι πια στην κρίση- συνεχίζουν να παράγουν πολύ αξιόλογο έργο.

Αυτή την εβδομάδα βρεθήκαμε στου Ψυρρή και μιλήσαμε με τις Γεωργία Καυγά και την Ελεάνα Λινοξυλάκη, τις δύο κοπέλες που βρίσκονται πίσω από το Candybag.

Athenian designers #1: Candybag Facebook Twitter
Η Γεωργία και η Ελεάνα, οι κοπέλες πίσω από το brand της Candybag

Από πότε σχεδιάζεις τσάντες;

Γεωργία: Ξεκίνησα να σχεδιάζω ρούχα πριν καν ολοκληρώσω τις σπουδές μου στη Σχολή Βελουδάκη αλλά βρήκα την τσάντα ακόμα πιο ενδιαφέρουσα κι έτσι πριν 1 χρόνο δημιούργησα την Candybag Bags + Leather Goods μαζί με μια ομάδα ικανών συνεργατών.

Athenian designers #1: Candybag Facebook Twitter
Φωτογραφία: Ανδρέας Τότσικας/ LiFO

Η ιδέα πώς προέκυψε;

Ελεάνα: Επενδύοντας στη δημιουργικότητα φιλοδοξούμε να συμβάλλουμε στην ανάδειξη του design στην Ελλάδα καθώς και στην υποστήριξη της εγχώριας παραγωγής μόδας υψηλών προδιαγραφών. Η ιδέα λοιπόν ήταν να παράγουμε ένα προιόν καθαρά ελληνικό, χωρίς εκπτώσεις στην ποιότητα και σε τιμές λογικές.

Athenian designers #1: Candybag Facebook Twitter
Φωτογραφία: Ανδρέας Τότσικας/ LiFO

Τι υλικά χρησιμοποιείτε;

Γεωργία: Αγαπάω πολύ το δέρμα και προσπαθώ να το χρησιμοποιώ στα περισσότερα σχέδια μου. Στην καλοκαιρινή κολεξιόν χρησιμοποίησα επίσης τον καμβά που σε συνδυασμό με το δέρμα δημιούργησε ένα μοναδικό αποτέλεσμα.

Athenian designers #1: Candybag Facebook Twitter
Φωτογραφία: Ανδρέας Τότσικας/ LiFO

Δημιουργήσατε και το δικό σας στούντιο πρόσφατα;

Ελεάνα: Η ιδέα για το studio ήρθε μετά από παρότρυνση ενός φίλου, ο χώρος υπήρχε και σκεφτήκαμε πως είναι κρίμα να μην τον αξιοποιήσουμε. Είναι ένας πολύ ιδιαίτερος και ζεστός χώρος, στην Αγαθάρχου 9, ένα πολύ όμορφο στενάκι στου Ψυρρή.

Athenian designers #1: Candybag Facebook Twitter
Φωτογραφία: Ανδρέας Τότσικας/ LiFO

Τι άλλο θα βρούμε εκεί;

Γεωργία: Εκεί θα βρείτε εκτός από τις τσάντες μας, τα υπέροχα σανδάλια που έφτιαξε ειδικά για εμάς η Θάλεια Γελαδάκη γνωστή και ως Life in Athens, peshmetal πετσέτες σε διάφορα σχέδια, ρούχα και κοσμήματα που επιλέξαμε εμείς.

Athenian designers #1: Candybag Facebook Twitter
Φωτογραφία: Ανδρέας Τότσικας/ LiFO

Γιατί διαλέξατε το Ψυρρή;

Ελεάνα: Γιατί κατά τη γνώμη μας είναι μία από τις πιο ενδιαφέρουσες γειτονιές στο κέντρο της Αθήνας και η ανάκαμψη της είναι θέμα χρόνου. Επίσης εδώ βρίσκουμε όλα τα υλικά για την παραγωγή της τσάντας το οποίο σημαίνει ευκολία για μας και συνέπεια προς τους πελάτες μας.

Athenian designers #1: Candybag Facebook Twitter
Φωτογραφία: Ανδρέας Τότσικας/ LiFO

Ποια είναι η μεγαλύτερη δυσκολία που συναντήσατε στην επιχειρηματική σας κίνηση;

Γεωργία: Όταν αποφασίζεις να δημιουργήσεις κάτι δικό σου είναι γνωστό ότι ιδίως στη χώρα μας θα αντιμετωπίσεις πολλή γραφειοκρατία και πολλά εμπόδια. Επιμένουμε ελληνικά πάντως όπως ανέφερα και παραπάνω και ελπίζουμε πως αυτή μας η ενέργεια κάποια στιγμή θα ανταμειφθεί.

Η Βίκυ και η Άννα σε όλες τις φωτογραφίες κρατούν τσάντες Candybag.

Μόδα & Στυλ
0

Απεργία την Πρωτομαγιά

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Μόδα & Στυλ / Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Πλασαρίστηκε σαν ροκ σταρ και αγάπησε όσοι λίγοι designers τις γυναίκες. Ο Ιταλός δημιουργός έφυγε από τη ζωή στα 83 του, αφήνοντας πίσω του ένα εξεζητημένο σύννεφο από aninal prints, σέξι εμπριμέ και ένα «εγχειρίδιο» για το πώς ένας σχεδιαστής μπορεί να είναι πιο αναγνωρίσιμος από τη μόδα που παράγει.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Μόδα & Στυλ / Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Λαμβάνοντας υπόψη τους τη μοναδικότητα του κάθε σωματότυπου και επηρεασμένες από την προσωπική τους ανάγκη για άνεση, δύο νέες γυναίκες δημιουργούν ποιοτικά εσώρουχα που δεν προορίζονται μόνο για να κρύβονται κάτω από τα ρούχα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Μόδα & Στυλ / Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Επιχειρηματίας, οραματίστρια, style icon, αρχηγός συγκροτήματος, επιμελήτρια εκθέσεων. Μια γυναίκα ασταμάτητη στα 80 της χρόνια που ο τίτλος της «μούσας του Ρικ Όουενς» την αδικεί.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ριάνα Κούνου

Οι Αθηναίοι / Ριάννα Κούνου: «Τους βλέπεις όλους να φοράνε μαύρα γιατί φοβούνται να ξεχωρίσουν»

Η σχεδιάστρια πίσω από το πολυτελές και ανερχόμενο brand Rianna+Nina, που έμαθε κάποτε στην Αθήνα τι πάει να πει «designer vintage», έχει μια περιπετειώδη ζωή να αφηγηθεί. Και όσο της αρέσει να είναι ανώνυμη στο Βερολίνο όπου ζει, τόσο απολαμβάνει το να κάθεται στην Ηροδότου στο Κολωνάκι και να τους χαιρετάει όλους.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Μόδα & Στυλ / O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Το φυσικό κατάστημα του πιο πετυχημένου αθηναϊκού brand με ρούχα επεκτάθηκε, έχει συγκεντρώσει μέσα του όλες εκείνες τις αναφορές που το έφεραν μέχρι το σήμερα, ενώ θα είναι και το μοναδικό μέρος όπου θα μπορούμε να δοκιμάζουμε και να ψωνίζουμε όσα bold κομμάτια έχουν να μας προτείνουν. Karavan girls, έχουμε μπροστά μας ένα καλοκαίρι όλο χρώμα και patterns.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Μόδα & Στυλ / Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Με μια παρακαταθήκη που μοιάζει με κινηματογραφικό ρομάντζο, τυλιγμένη σε απρόσμενες παλέτες, τρεμάμενα μποά και πληθωρικούς όγκους, ο επί 25 χρόνια καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Valentino αποχώρησε από τη θέση του, μιλώντας για όνειρα υφασμένα με αγάπη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Μόδα & Στυλ / Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Aυτές οι ενδυμασίες, που δεν είναι στολές ούτε κοστούμια θεάτρου, ήταν διακριτικές και «έκαναν τη δουλειά», υπηρετούσαν μια τελετή που συμβαίνει κάθε τέσσερα χρόνια για μία ώρα και τέλος, την ξεχνάμε. Δεν είχαν απασχολήσει κανέναν μας, μέχρι τώρα τουλάχιστον.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ