Στο ασπρόμαυρο σύμπαν του Αλέξη Μάρκου

Στο ασπρόμαυρο σύμπαν του Αλέξη Μάρκου Facebook Twitter
0

[ Από την Άλκηστη Γεωργίου ]

 

Ο Αλέξης Μάρκου είναι ένας freelance εικονογράφος με μία κοφτερή, ασπρόμαυρη, αισθητική.

Τα τελευταία επτά χρόνια συνεργάζεται με εταιρείες όπως η Cisco, η Hewlett Packard, η Nike, η BMW, Atomic Skis, και πολλές άλλες.

Επιπλέον, ο Αλέξης εικονογραφεί πορτρέτα (του Christian Louboutin, τον Philip Glass, κ.α.) για λογαριασμό του Αμερικάνικου Nylon Magazine.

Μιλήσαμε για λίγο μαζί του, και παρουσιάζουμε ένα μέρος της δουλειάς του - που μας έκανε περισσότερο εντύπωση.

 

 

Στο ασπρόμαυρο σύμπαν του Αλέξη Μάρκου Facebook Twitter
BMW stand

 

Στο ασπρόμαυρο σύμπαν του Αλέξη Μάρκου Facebook Twitter
Crusoe

 

"Κατάγομαι από τη Λάρισα, και πριν οκτώ χρόνια – το 2006, τελείωσα τις σπουδές μου στο Plymouth College of Art στην Αγγλία.

Με το σχέδιο ασχολούμαι από τότε που με θυμάμαι. Ξεκίνησα να ζωγραφίζω απλά επειδή μου άρεσε. Και τα χρώματα που χρησιμοποιώ – το άσπρο/μαύρο δηλαδή, τα χρησιμοποιώ απλά επειδή μου αρέσουν. Δεν υπάρχει κάποιος άλλος λόγος."

Στο ασπρόμαυρο σύμπαν του Αλέξη Μάρκου Facebook Twitter
Crusoe
Στο ασπρόμαυρο σύμπαν του Αλέξη Μάρκου Facebook Twitter
Designers Against Child Slavery

"Μερικές από τις εταιρείες με τις οποίες έχω συνεργαστεί ως τώρα είναι η Nike, η Hewlett Packard, η Air Jordan, η Gatorade, η Atomic Skis, η Cisco Systems, η Boehringer Ingelheim... Μέχρι τώρα είναι οι πελάτες που με βρίσκουν, και όχι το αντίθετο. Δεν κυνήγησα ποτέ άμεσα τις δουλειές μου.

 

Πολλά από τα σχέδια που έχω κάνει για τις εταιρείες αυτές χρησιμοποιήθηκαν πάνω στα προϊόντα τους, σε διαφημιστικές γιγαντοαφίσες, σε banners, σε ρουχισμό κτλ.."

Στο ασπρόμαυρο σύμπαν του Αλέξη Μάρκου Facebook Twitter
Derwent Pencils
Στο ασπρόμαυρο σύμπαν του Αλέξη Μάρκου Facebook Twitter
Nike - House of Hoops
Στο ασπρόμαυρο σύμπαν του Αλέξη Μάρκου Facebook Twitter
Hewlett Packard

"Σε όλες αυτές τις δουλειές υπάρχει συνήθως από πριν ένα συγκεκριμένο πλάνο. Μερικές φορές είναι γενικό και τότε βοηθάω κι εγώ στην εύρεση της ιδέας. Ποιοι πελάτες είναι οι πιο δύσκολοι; Αναλόγως.. Κατά την γνώμη μου δεν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο σημείο αναφοράς"

Στο ασπρόμαυρο σύμπαν του Αλέξη Μάρκου Facebook Twitter
Από τη σειρά "Iconic"
Στο ασπρόμαυρο σύμπαν του Αλέξη Μάρκου Facebook Twitter
Από τη σειρά "Iconic"

"Το μεγαλύτερο μέρος της δουλειάς μου πραγματοποιείται στο χέρι. Δουλεύω και με ψηφιακά μέσα, όπως το Photoshop. Χρησιμοποιώ συνήθως μολύβια, νερομπογιές, μελάνι, και ακρυλικά, και τα τελευταία δύο χρόνια δουλεύω πάρα πολύ με βούρτσες για μακιγιάζ.

 

Όταν μπλοκάρει εντελώς η έμπνευση μου; Πάω για τρέξιμο!"

 

Στο ασπρόμαυρο σύμπαν του Αλέξη Μάρκου Facebook Twitter
chanel-studio

 

Στο ασπρόμαυρο σύμπαν του Αλέξη Μάρκου Facebook Twitter
Από τη σειρά "Iconic"

 

Στο ασπρόμαυρο σύμπαν του Αλέξη Μάρκου Facebook Twitter
"Iconic"

 

Στο ασπρόμαυρο σύμπαν του Αλέξη Μάρκου Facebook Twitter
Mau (album)

 

Στο ασπρόμαυρο σύμπαν του Αλέξη Μάρκου Facebook Twitter

 

Στο ασπρόμαυρο σύμπαν του Αλέξη Μάρκου Facebook Twitter
Nike

 

Στο ασπρόμαυρο σύμπαν του Αλέξη Μάρκου Facebook Twitter
Nike - House of Hoops

 

Στο ασπρόμαυρο σύμπαν του Αλέξη Μάρκου Facebook Twitter
Nike- Lion

 

Στο ασπρόμαυρο σύμπαν του Αλέξη Μάρκου Facebook Twitter
Nike - Lion

 

Στο ασπρόμαυρο σύμπαν του Αλέξη Μάρκου Facebook Twitter
Panda

 

Στο ασπρόμαυρο σύμπαν του Αλέξη Μάρκου Facebook Twitter
Phillip Glass για το Nylon Magazine

 

Στο ασπρόμαυρο σύμπαν του Αλέξη Μάρκου Facebook Twitter
Snow Queen

 

Στο ασπρόμαυρο σύμπαν του Αλέξη Μάρκου Facebook Twitter
Animal Collective για το Nylon Magazine

 

Στο ασπρόμαυρο σύμπαν του Αλέξη Μάρκου Facebook Twitter
Christian Louboutin για το Nylon Magazine

 

Στο ασπρόμαυρο σύμπαν του Αλέξη Μάρκου Facebook Twitter
Για την εταιρεία μολυβιών Derwent

 

Στο ασπρόμαυρο σύμπαν του Αλέξη Μάρκου Facebook Twitter
Nike

 

**Facebook

*Behance

 

 

 

 

Design
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

ADM 2025: The Urban Issue / Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

Ιδέες που ζυμώνονταν αργά εδώ και μερικά χρόνια στον χώρο της εσωτερικής διακόσμησης ωρίμασαν και μας αποκαλύφθηκαν στις αρχές του 2025, ως οδηγός για τους χώρους στους οποίους θα κατοικήσουμε στο μέλλον.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Οbjects of Common Interest: «Θέλουμε να σου κεντρίσουμε το ενδιαφέρον και να κινητοποιήσουμε ένα συναίσθημα»

ADM 2025: The Urban Issue / Κίνηση, ελευθερία, ρευστή ταυτότητα: Το design των Οbjects of Common Interest

Οι αρχιτέκτονες και σχεδιαστές Ελένη Πεταλωτή και Λεωνίδας Τραμπούκης τρέχουν ένα από τα πιο design studios της Ελλάδας. Πώς σκέφτονται και πώς σχεδιάζουν τα φημισμένα projects τους, όπως την εγκατάσταση εικαστικού φωτισμού που λατρεύουμε στην είσοδο της Πειραιώς 260;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Φασιανός στο Svenskt Tenn: Πώς βρέθηκε ο Έλληνας ζωγράφος στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Design / Πώς βρέθηκε ο Φασιανός στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Μια αναπάντεχη πρόταση κατέληξε σε μια έκθεση στο Svenskt Tenn, τον «βασιλιά» του Σκανδιναβικού design, που τιμά τον σπουδαίο Έλληνα καλλιτέχνη. Εκεί, κάτω από την ίδια στέγη, τα έργα του συνομιλούν με αυτά του Γιόζεφ Φρανκ, υμνώντας τη χαρά της ζωής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

ADM 2025: The Urban Issue / Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

Το εμφανές σκυρόδεμα και οι γκρι τόνοι επανέρχονται στον αθηναϊκό αστικό ιστό, μεταφέροντας μαζί τους ένα φορτίο αισθητικής ιστορίας, κοινωνικών μετατοπίσεων και ψηφιακής επιρροής. Από τον μπρουταλισμό στην εποχή των hashtags, πότε η χρήση του γκρι είναι ζήτημα λειτουργίας, πότε συνήθειας και πότε συνειδητής εικόνας για το τι σημαίνει σύγχρονο;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

ADM 2025: The Urban Issue / Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

Μπορούμε να δούμε την Αθήνα ως ένα δίκτυο με «πάρκα», συνεπή όμως απέναντι στη φύση και στην ουσία της πόλης; Πολύ περισσότερο από ένα βιβλίο, το «Για το “αττικό τοπίο” σήμερα» του Δημήτρη Φιλιππίδη είναι μια πηγή έμπνευσης που μας δίνει μια άλλη οπτική για την πόλη και το πράσινό της.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

ADM 2025: The Urban Issue / Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

Με σεβασμό στον χαρακτήρα του κάθε τόπου και μακριά από την τυποποίηση, το γραφείο gnb architects προτείνει συνθέσεις που ισορροπούν ανάμεσα στη μορφολογική καθαρότητα, τη λειτουργική πληρότητα και την κατασκευαστική ακρίβεια. Η διαρκής αναζήτηση για μια νέα, αυθεντική αφήγηση καθιστά το έργο τους σύγχρονο και βαθιά συνδεδεμένο με τον άνθρωπο και το περιβάλλον.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR