Βούλα Ζουμπουλάκη: αστή, ηθοποιός, μορφωμένη (+σπάνιες εικόνες)

Βούλα Ζουμπουλάκη: αστή, ηθοποιός, μορφωμένη (+σπάνιες εικόνες) Facebook Twitter
1


«Ωραία γυναίκα ήταν αυτή!», είπε η μάνα μου, -σχεδόν συνομήλικη της Βούλας Ζουμπουλάκη και μόνιμη θεατής των παραστάσεων που ανέβαζαν με τον Δημήτρη Μυράτ στο Θέατρο Αθηνών-, μόλις της είπα ότι η Βούλα Ζουμπουλάκη πέθανε.

Η δική μου γενιά τη γνώρισε μόνο από τον κινηματογράφο. Στο θέατρο την είδα μια φορά, συχνότερα την έβλεπα να κατηφορίζει την Βουκουρεστίου με ένα αχνό κραγιόν, μεγάλα φυμέ γυαλιά και να χαμογελά αφηρημένα.

Η Βούλα Ζουμπουλάκη έπαιξε έναν αληθινά κόντρα ρόλο για το οποίο είναι πιο διάσημη παρόλο που στο θέατρο έπαιξε μεγαλύτερους και καλύτερους ρόλους. Ήταν η αλησμόνητη Αννέτα στην «Στέλλα» του Μιχάλη Κακογιάννη. Και έδωσε με μαεστρία την εικόνα της ζηλιάρας, διψασμένης δεύτερης που αγωνίζεται να γίνει πρώτη

Η Βούλα Ζουμπουλάκη συνόψιζε κάτω από την ταμπέλα «Μυράτ-Ζουμπουλάκη», αυτό που σήμαινε αστικό θέατρο, αστός ηθοποιός, μορφωμένος. Στις δεκαετίες που αυτή η γωνία Πανεπιστημίου και Βουκουρεστίου ήταν σχεδόν Κολωνάκι, τόπος των σικ συναντήσεων και των «καλών» εξόδων της Παρασκευής και του Σαββάτου για να δει ο κόσμος θέατρο.

Η Βούλα Ζουμπουλάκη γεννήθηκε το 1924 και είχε κάνει σπουδές στη Νομική, πράγμα σπάνιο για τις γυναίκες μιας γενιάς που απέκτησαν ψήφο τη δεκαετία του 50. Σπούδασε παράλληλα υποκριτική και τραγούδι στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου και στη Σχολή Μονωδίας του Εθνικού Ωδείου.

Βούλα Ζουμπουλάκη: αστή, ηθοποιός, μορφωμένη (+σπάνιες εικόνες) Facebook Twitter
Νόρα Βαλσάμη (Λαίδη Τσίλτερν), Γιώργος Κροντήρης (Μέησον), Βούλα Ζουμπουλάκη (Κυρία Τσιέβελι) στο «Ένας ιδανικός σύζυγος» (1992), Εθνικό Θέατρο: Κεντρική Σκηνή.

Προερχόταν από τους Έλληνες της Αιγύπτου, γεννημένη στο Κάιρο και έφερε τον αέρα των ανθρώπων που είναι αστοί χωρίς να επιδεικνύονται, κάνουν τέχνη γιατί έχουν μια κομψή άποψη για την ομορφιά, άλλωστε αυτές οι επιλογές που σήμερα φαίνονται συντηρητικές είναι αυτές που έφεραν το αστικό θέατρο, ένα θέατρο ανάλαφρο, της Ευρώπης και της Αμερικής στην Ελλάδα. Αλλά και Λόρκα, Τενεσί Ουίλιμας και Πιραντέλο.


Ήταν παιδί μιας οικογένειας καλλιτεχνών, ο αδερφός της Πέτρος Ζουμπουλάκης είναι ζωγράφος και ο ανιψιός της Γιάννης Ζουμπουλάκης κριτικός κινηματογράφου. Ο άλλος αδερφός της Δημητρης Ζουμπουλάκης ήταν ο παιδίατρος «όλων των παιδιών», όπως έλεγε η μητέρα μου, ένας συναρπαστικός γιατρός της εποχής του.

Με τον Δημήτρη Μυράτ γνωρίστηκαν στην Σχολή του Εθνικού και παντρεύτηκαν στη γενέθλια πόλη της, το Κάιρο, το 1951. Αν και ο πρώτος της σημαντικός ρόλος ήταν, ως Μαρτίριο στο στο «Σπίτι της Μπερνάντα Αλμπα», στο θέατρο Κοτοπούλη, σε σκηνοθεσία Αλέξη Μινωτή. – όπου τότε ο Μυράτ ήταν διευθυντής-, έγινε αληθινά πρωταγωνίστρια όταν από το 1957 άνοιξαν το δικό τους θέατρο. Ήταν το σπίτι τους κυριολεκτικά. Σε μια επίσκεψη στο Αθηνών μπορεί κανείς να διακρίνει το περιβάλλον, το καρυδένιο γραφείο, μια οικιακή πολυτέλεια που έδειχνε μεγάλο σεβασμό. Είναι κρίμα που δεν μπορεί κανείς σήμερα να δει το γραφείο του Μυράτ και της Ζουμπουλάκη, τους πίνακες και τις λάμπες και τα κρυστάλλινα τασάκια, την ακαθημερινή πολυτέλεια, που στην πλατεία εκφραζόταν με σεβασμό στον θεατή.

Με τον Μυράτ έπαιξε όλα τα χρόνια. Μια αληθινή ντάμα σε ρόλους όπως «Υπόθεση Ντρέυφους» του Σκουλούδη, «Το φως της καρδιάς» του Ουΐλλιαμς, τους «Δίκαιους» του Καμί, το θρυλικό «Απόψε αυτοσχεδιάζουμε» του Πιραντέλο , «Εσθήρ» του Ρακίνα, «Απαγορευμένο τετράδιο» του Τσέσπεντες, «Αντιγόνη» του Σοφοκλή »,« Διάλογοι »του Πλάτωνα,« Εκάβη »του Ευριπίδη , «Να ντύσουμε τους γυμνούς» του Πιραντέλο.

Βούλα Ζουμπουλάκη: αστή, ηθοποιός, μορφωμένη (+σπάνιες εικόνες) Facebook Twitter
Με τη Νόνικα Γαληνέα στο «Η σκιά» Θέατρο Αθηνών, Φεβρουάριος 1968 σε σκηνοθεσία Δημήτρη Μυράτ.

Είναι αξιοσημείωτο ότι μέχρι το 1968 ήταν μέλος του θιάσου του Δημήτρη Μυράτ. Ο Μυράτ έβαλε το όνομά της στην ταμπέλα του θεάτρου το οποίο μετονομάστηκε σε Μυράτ Ζουμπουλάκη, μετά από 17 χρόνια που ήταν μαζί. Μετά το θάνατο του Μυράτ έπαιξε ελάχιστα, λίγο στο Εθνικό, το 1991 και στο θίασο του Γιώργου Μεσσάλα.

Η Ζουμπουλάκη αποσύρθηκε αθόρυβα από το θέατρο. Εμφανιζόταν σπανίως σε πρεμιέρες και θυμάμαι την Κάτια Δανδουλάκη να τρέχει με χαρά μικρού παιδιού να την αγκαλιάσει και να την φιλήσει. Χωρίς να κάνει ποτέ βαρύγδουπες δηλώσεις και σχόλια για το θέατρο απολάμβανε μια ευτυχή κατάσταση μέσα στον σεβασμό των συναδέλφων της και των νεώτερών της, ακόμα και αν δεν την είχαν προλάβει να παίζει.

Η Βούλα Ζουμπουλάκη έπαιξε έναν αληθινά κόντρα ρόλο για το οποίο είναι πιο διάσημη παρόλο που στο θέατρο έπαιξε μεγαλύτερους και καλύτερους ρόλους. Ήταν η αλησμόνητη Αννέτα στην «Στέλλα» του Μιχάλη Κακογιάννη. Και έδωσε με μαεστρία την εικόνα της ζηλιάρας, διψασμένης δεύτερης που αγωνίζεται να γίνει πρώτη. Τραγούδησε το «Εφτά τραγούδια θα σου πω», μαγικά.

Βούλα Ζουμπουλάκη: αστή, ηθοποιός, μορφωμένη (+σπάνιες εικόνες) Facebook Twitter
Δημήτρης Μυράτ και Βούλα Ζουμπουλάκη με τον πρώην πρωθυπουργό Παναγιώτη Κανελλόπουλο.

Η Βούλα Ζουμπουλάκη ήταν μια χορτάτη γυναίκα. Γνώρισε χαρές και επιτυχίες, αγάπη και σεβασμό, έζησε χωρίς την αγωνία της πρωτιάς, έξω από τον ανταγωνισμό, σε ένα δικό της βελούδινο κόσμο, τον κόσμο του πιο αστικού θεάτρου της Αθήνας του θεάτρου Αθηνών. Καμιά φορά κατεβαίνω και νομίζω θα τη δω με την Άννα Συνοδινού να κάθονται στο ακριανό τραπέζι του Ζόναρς μέσα από τη τζαμαρία και να χαμογελάνε μεταξύ τους. Ή τη σκηνή στην οποία η Συνοδινού της απονέμει το βραβείο Κοτοπούλη με τη χαρά να καθρεφτίζεται στα πρόσωπα και των δυο.

Αν υπάρχει μια εικόνα που θέλετε να κρατήσετε είναι η Αννέτα, με το μικρό φουλάρι κόμπο στο λαιμό. Θα σας δώσω άλλη μια: Μια κομψή γυναίκα με μελί μαλλιά κατηφορίζει στο δρόμο, με μια μπεζ βιζόν και φορά Αρπέζ. Ήταν πολύ σημαντική ηθοποιός, δίπλα σε έναν σπουδαίο ηθοποιό. Από αυτές που όρισαν μια ολόκληρη γενιά υποκριτικής, ήθους και παρουσίας.

ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ

Βούλα Ζουμπουλάκη: αστή, ηθοποιός, μορφωμένη (+σπάνιες εικόνες) Facebook Twitter
Με τη Μελίνα Μερκούρη και τη Σοφία Βέμπο στη "Στέλλα"
Βούλα Ζουμπουλάκη: αστή, ηθοποιός, μορφωμένη (+σπάνιες εικόνες) Facebook Twitter
Βούλα Ζουμπουλάκη: αστή, ηθοποιός, μορφωμένη (+σπάνιες εικόνες) Facebook Twitter
Με τον Μυράτ
Βούλα Ζουμπουλάκη: αστή, ηθοποιός, μορφωμένη (+σπάνιες εικόνες) Facebook Twitter
Οχι, κύριε Τζόνσον
Βούλα Ζουμπουλάκη: αστή, ηθοποιός, μορφωμένη (+σπάνιες εικόνες) Facebook Twitter
Διωγμός (1964)
Βούλα Ζουμπουλάκη: αστή, ηθοποιός, μορφωμένη (+σπάνιες εικόνες) Facebook Twitter
Βούλα Ζουμπουλάκη: αστή, ηθοποιός, μορφωμένη (+σπάνιες εικόνες) Facebook Twitter
Βούλα Ζουμπουλάκη: αστή, ηθοποιός, μορφωμένη (+σπάνιες εικόνες) Facebook Twitter
Βούλα Ζουμπουλάκη: αστή, ηθοποιός, μορφωμένη (+σπάνιες εικόνες) Facebook Twitter
Βούλα Ζουμπουλάκη: αστή, ηθοποιός, μορφωμένη (+σπάνιες εικόνες) Facebook Twitter
Βούλα Ζουμπουλάκη: αστή, ηθοποιός, μορφωμένη (+σπάνιες εικόνες) Facebook Twitter
Βούλα Ζουμπουλάκη: αστή, ηθοποιός, μορφωμένη (+σπάνιες εικόνες) Facebook Twitter
Βούλα Ζουμπουλάκη: αστή, ηθοποιός, μορφωμένη (+σπάνιες εικόνες) Facebook Twitter
Βούλα Ζουμπουλάκη: αστή, ηθοποιός, μορφωμένη (+σπάνιες εικόνες) Facebook Twitter
Διωγμός (1964)
Βούλα Ζουμπουλάκη: αστή, ηθοποιός, μορφωμένη (+σπάνιες εικόνες) Facebook Twitter
Ίλιγγος (1963)
Βούλα Ζουμπουλάκη: αστή, ηθοποιός, μορφωμένη (+σπάνιες εικόνες) Facebook Twitter
Ίλιγγος (1963)
Βούλα Ζουμπουλάκη: αστή, ηθοποιός, μορφωμένη (+σπάνιες εικόνες) Facebook Twitter
Βούλα Ζουμπουλάκη: αστή, ηθοποιός, μορφωμένη (+σπάνιες εικόνες) Facebook Twitter
Βούλα Ζουμπουλάκη: αστή, ηθοποιός, μορφωμένη (+σπάνιες εικόνες) Facebook Twitter
Βούλα Ζουμπουλάκη: αστή, ηθοποιός, μορφωμένη (+σπάνιες εικόνες) Facebook Twitter
Βούλα Ζουμπουλάκη: αστή, ηθοποιός, μορφωμένη (+σπάνιες εικόνες) Facebook Twitter
Ίλιγγος (1963)
Βούλα Ζουμπουλάκη: αστή, ηθοποιός, μορφωμένη (+σπάνιες εικόνες) Facebook Twitter
Βούλα Ζουμπουλάκη: αστή, ηθοποιός, μορφωμένη (+σπάνιες εικόνες) Facebook Twitter
Ίλιγγος (1963)
Βούλα Ζουμπουλάκη: αστή, ηθοποιός, μορφωμένη (+σπάνιες εικόνες) Facebook Twitter
Στέλλα
Βούλα Ζουμπουλάκη: αστή, ηθοποιός, μορφωμένη (+σπάνιες εικόνες) Facebook Twitter
Με τον Μυράτ

Θέατρο
1

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Φάουστ» του Άρη Μπινιάρη, ένα μιούζικαλ από την Κόλαση

Θέατρο / Φάουστ: Ένα μιούζικαλ από την κόλαση

«Ζήσε! Μας λέει ο θάνατος, ζήσε!», είναι το ρεφρέν του τραγουδιού που επαναλαμβάνεται ξανά και ξανά, εν μέσω ομαδικών βακχικών περιπτύξεων – Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για την παράσταση «Φάουστ» του Γκαίτε σε σκηνοθεσία Άρη Μπινιάρη στο Εθνικό Θέατρο.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Η Αριάν Μνουσκίν τα βάζει με τους δράκους της Ιστορίας

Θέατρο / Η Αριάν Μνουσκίν τα βάζει με τους δράκους της Ιστορίας

Η μεγάλη προσωπικότητα του ευρωπαϊκού θεάτρου Αριάν Μνουσκίν επιστρέφει στο Φεστιβάλ Αθηνών με το Θέατρο του Ήλιου για να μιλήσουν για τα τέρατα της Ιστορίας που παραμονεύουν πάντα και απειλούν τον ελεύθερο κόσμο. Με αφορμή την παράσταση που αποθεώνει τη σημασία του λαϊκού θεάτρου στην εποχή μας μοιραζόμαστε την ιστορία της ζωής και της τέχνης της, έννοιες άρρηκτα συνδεδεμένες, που υπηρετούν με πάθος την πρωτοπορία, την εγγύτητα που δημιουργεί η τέχνη και τη μεγαλειώδη ουτοπία.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΕΠΕΞ ΤΙΤΛΟΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ Νίκος Χατζόπουλος

Νίκος Χατζόπουλος / «Αν σκέφτεσαι μόνο το ταμείο, κάποια στιγμή το ταμείο θα πάψει να σκέφτεται εσένα»

Ο Νίκος Χατζόπουλος έχει διανύσει μια μακρά πορεία ως ηθοποιός, σκηνοθέτης, μεταφραστής και δάσκαλος υποκριτικής. Μιλά στη LIFO για το πόσο έχει αλλάξει το θεατρικό τοπίο σήμερα, για τα πρόσφατα περιστατικά λογοκρισίας στην τέχνη, καθώς και για τις προσεχείς συνεργασίες του με τον Γιάννη Χουβαρδά και τον Ακύλλα Καραζήση.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τι θα δούμε φέτος στο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας;

Χορός / Τι θα δούμε φέτος στο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας;

Maguy Marin, Χρήστος Παπαδόπουλος, Damien Jalet, Omar Rajeh και άλλα εμβληματικά ονόματα του χορού πρωταγωνιστούν στις 20 παραστάσεις του φετινού προγράμματος του 31ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, που θα πραγματοποιηθεί από τις 18-27 Ιουλίου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Μια άλλη Θήβα»: Η πιο αθόρυβη επιτυχία της θεατρικής Αθήνας

The Review / «Μια άλλη Θήβα»: Η παράσταση-φαινόμενο που ξεπέρασε τους 100.000 θεατές

O Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με τη Βένα Γεωργακοπούλου για την θεατρική παράσταση στο Θεάτρο του Νέου Κόσμου, σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου, που διανύει πλέον την τρίτη της σεζόν σε γεμάτες αίθουσες. Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας της; Το ίδιο το έργο ή οι δύο πρωταγωνιστές, ο Θάνος Λέκκας και ο Δημήτρης Καπουράνης, που καθήλωσαν το κοινό;
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Διαβάζοντας Ευριπίδη καταλαβαίνεις πού πάτησε η ακροδεξιά»

Θέατρο / «Διαβάζοντας Ευριπίδη καταλαβαίνεις πού πάτησε η ακροδεξιά»

Η Μαρία Πρωτόπαππα σκηνοθετεί την «Ανδρομάχη» στην Επίδαυρο, με άντρες ηθοποιούς στους γυναικείους ρόλους, εξερευνώντας τις πολιτικές και ηθικές διαστάσεις του έργου του Ευριπίδη. Η δημοκρατία, η ελευθερία, η ηθική και η ευθύνη ηγετών και πολιτών έρχονται σε πρώτο πλάνο σε μια πολιτική και κοινωνική τραγωδία με πολυδιάστατη δομή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η «Χρυσή Εποχή»

Αποστολή στο Νόβι Σαντ / Κωνσταντίνος Ρήγος: «Ήθελα ένα υπέροχο πάρτι όπου όλοι είναι ευτυχισμένοι»

Στη νέα παράσταση του Κωνσταντίνου Ρήγου «Χρυσή Εποχή», μια συμπαραγωγή της ΕΛΣ με το Φεστιβάλ Χορού Βελιγραδίου, εικόνες από μια καριέρα 35 ετών μεταμορφώνονται ‒μεταδίδοντας τον ηλεκτρισμό και την ενέργειά τους‒ σε ένα ολόχρυσο ξέφρενο πάρτι.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
CHECK Απόπειρες για τη ζωή της: Ψάχνοντας την αλήθεια για τις υπέροχες, βασανισμένες γυναίκες και τις τραγικές εμπειρίες τους

Θέατρο / Η βάρβαρη εποχή που ζούμε σε μια παράσταση

Ο Μάρτιν Κριμπ στο «Απόπειρες για της ζωή της» που ανεβαίνει στο Θέατρο Θησείον σκιαγραφεί έναν κόσμο όπου κυριαρχεί ο πόλεμος, ο θάνατος, η καταπίεση, η τρομοκρατία, η φτώχεια, ο φασισμός, αλλά και ο έρωτας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
To νόημα τού να ανεβάζεις Πλάτωνα στην εποχή του ΤikTok

Άννα Κοκκίνου / To νόημα τού να ανεβάζεις το Συμπόσιο του Πλάτωνα στην εποχή του tinder

Η Άννα Κοκκίνου στη νέα της παράσταση αναμετριέται με το «Συμπόσιο» του Πλάτωνα και τις πολλαπλές όψεις του Έρωτα. Εξηγεί στη LiFO για ποιον λόγο επέλεξε να ανεβάσει το αρχαίο φιλοσοφικό κείμενο, πώς το προσέγγισε δραματουργικά και κατά πόσο παραμένουν διαχρονικά τα νοήματά του.
M. HULOT
«Άμα σε λένε “αδελφή”, πώς να δεχτείς την προσβολή ως ταυτότητά σου;»

Θέατρο / «Άμα σε λένε “αδελφή”, πώς να δεχτείς την προσβολή ως ταυτότητά σου;»

Η παράσταση TERAΣ διερευνά τις queer ταυτότητες και τα οικογενειακά τραύματα, μέσω της εμπειρίας της αναγκαστικής μετανάστευσης. Μπορεί τελικά ένα μέλος της ΛΟΑΤΚΙΑ+ κοινότητας να ζήσει ελεύθερα σε ένα μικρό νησί;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Αντώνης Αντωνόπουλος από μικρός είχε μια έλξη για τα νεκροταφεία ή Όλα είναι θέατρο αρκεί να στρέψεις το βλέμμα σου πάνω τους ή Η παράσταση «Τελευταία επιθυμία» είναι ένα τηλεφώνημα από τον άλλο κόσμο

Θέατρο / «Ας απολαύσουμε τη ζωή, γιατί μας περιμένει το σκοτάδι»

Ο Αντώνης Αντωνόπουλος, στη νέα του παράσταση «Τελευταία Επιθυμία», δημιουργεί έναν χώρο όπου ο χρόνος για λίγο παγώνει, δίνοντάς μας τη δυνατότητα να συναντήσουμε τους νεκρούς αγαπημένους μας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Όσα (δε) βλέπουν τα μέντιουμ

Θέατρο / Όσα (δε) βλέπουν τα μέντιουμ

«Δεν πηγαίνουμε ποτέ στη Μόσχα, όμως η επιθυμία γι’ αυτήν κυλάει διαρκώς μέσα μας» - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για τη sold-out παράσταση «Τρεις Αδελφές» του Τσέχοφ, σε σκηνοθεσία Μαρίας Μαγκανάρη στο Εθνικό Θέατρο.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Θέμελης Γλυνάτσης: Ας ξεκινήσουμε με το να είμαστε πολύ πιο τολμηροί με τους ρόλους που δίνουμε στους νέους καλλιτέχνες, κι ας μην είναι τέλειοι

Θέατρο / Μια όπερα με πρωταγωνιστές παιδιά για πρώτη φορά στην Ελλάδα

Μεταξύ χειροποίητων σκηνικών και σκέψεων γύρω από τη θρησκεία και την εξουσία, «Ο Κατακλυσμός του Νώε» δεν είναι άλλη μια παιδική παράσταση, αλλά ανοίγει χώρο σε κάτι μεγαλύτερο: στη δυνατότητα τα παιδιά να γίνουν οι αυριανοί δημιουργοί, όχι απλώς οι θεατές.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ηow to resuscitate a dinosaur/ Έι, Romeo, πώς δίνεις το φιλί της ζωής σε έναν δεινόσαυρο;

Guest Editors / «Ο Καστελούτσι σκηνοθετεί μια υπόσχεση· και κάνει τέχνη εκκλησιαστική»

«Πέρασαν μέρες από την πρώτη μου επαφή με τη Βερενίκη. Μάντρωσα ένα κοπάδι σκέψεις» – ο Κυριάκος Χαρίτος γράφει για μια από τις πολυσυζητημένες παραστάσεις της σεζόν, που ανέβηκε στη Στέγη.
ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΧΑΡΙΤΟΣ
Onassis Dance Days 2025: Ένας ύμνος στα αδάμαστα σώματα

Θέατρο / Onassis Dance Days 2025: Ένας ύμνος στα αδάμαστα σώματα

Ένα νέο, αλλιώτικο σύμπαν για τον «χορό» ξεδιπλώνεται από τις 3 έως τις 6 Απριλίου στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, μέσα από τα πρωτοποριακά έργα τεσσάρων κορυφαίων Ελλήνων χορογράφων και του διεθνούς φήμης Damien Jalet.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ

σχόλια

1 σχόλια