10 υπέροχες διαφημίσεις βιβλίων

10 υπέροχες διαφημίσεις βιβλίων Facebook Twitter
5
10 υπέροχες διαφημίσεις βιβλίων Facebook Twitter

Γιατί είναι σημαντικό να διαβάζουμε βιβλία;

1. Γιατί γίνεσαι κάποιος άλλος

10 υπέροχες διαφημίσεις βιβλίων Facebook Twitter

Μια υπέροχη καμπάνια του 2011 για το βιβλιοπωλείο Mint Vinetu που βρίσκεται στη Λιθουανία

2. Επειδή έτσι διαβάζεις τανίες

10 υπέροχες διαφημίσεις βιβλίων Facebook Twitter

Ένα πόστερ που διαφημίζει ένα ονλάιν βιβλιοπωλείο της Νέας Ζηλανδίας, το Whitcoulls. Η εικόνα αποτελείται από το κείμενο του βιβλίου!

3, 4. Επειδή τα βιβλία που δεν κυκλοφορούν πεθαίνουν

10 υπέροχες διαφημίσεις βιβλίων Facebook Twitter
10 υπέροχες διαφημίσεις βιβλίων Facebook Twitter


Καμπάνια για ανταλλαγή βιβλίων στο Μοντρεάλ

5. Γιατί αποτελεί μέθοδο απεξάρτησης

10 υπέροχες διαφημίσεις βιβλίων Facebook Twitter

Διαφήμιση του 2009 για την αλυσίδα βιβλιοπωλείων του Ισραήλ, Tzomet Sfarim

6, 7. Γιατί η κλασική λογοτεχνία είναι πάντα επίκαιρη

10 υπέροχες διαφημίσεις βιβλίων Facebook Twitter
10 υπέροχες διαφημίσεις βιβλίων Facebook Twitter

Η δημόσια βιβλιοθήκη του Κάνσας διαφήμισε κλασικούς τίτλους μέσω φορτηγών με ψεύτικους τίτλους εταιριών: το φαρμακείο του δρ. Τζέκιλ, η απεντόμωση του Κάφκα

8, 9. Γιατί με το διάβασμα «θα σου φύγει το κεφάλι»

10 υπέροχες διαφημίσεις βιβλίων Facebook Twitter
10 υπέροχες διαφημίσεις βιβλίων Facebook Twitter

"Blow your mind" στις διαφημίσεις του βιβλιοπωλείου του Κέιπ Τάουν, Biblioteq

10. Επειδή το καλύτερο βιβλίο δεν το έχεις διαβάσει ακόμα

10 υπέροχες διαφημίσεις βιβλίων Facebook Twitter

Μεγάλη αλήθεια στη διαφήμιση του φεστιβάλ Gaudeamus της Ρουμανίας

[via]

+Bonus:

Επειδή έτσι κάνουν οι σωστοί άντρες.

Ένα ελαφρώς μάτσο βίντεο που λέει γιατί το διάβασμα είναι αντρίκεια δραστηριότητα επειδή «σε κάνει πιο έξυπνο», από το Ask Men.

Και τέλος, επειδή τα κορίτσια που διαβάζουν είναι σέξι

1.

10 υπέροχες διαφημίσεις βιβλίων Facebook Twitter

2.

10 υπέροχες διαφημίσεις βιβλίων Facebook Twitter


3.

10 υπέροχες διαφημίσεις βιβλίων Facebook Twitter


4.

10 υπέροχες διαφημίσεις βιβλίων Facebook Twitter


5.

10 υπέροχες διαφημίσεις βιβλίων Facebook Twitter


6.

10 υπέροχες διαφημίσεις βιβλίων Facebook Twitter


7.

10 υπέροχες διαφημίσεις βιβλίων Facebook Twitter


8.

10 υπέροχες διαφημίσεις βιβλίων Facebook Twitter


9.

10 υπέροχες διαφημίσεις βιβλίων Facebook Twitter


10.

10 υπέροχες διαφημίσεις βιβλίων Facebook Twitter


11.

10 υπέροχες διαφημίσεις βιβλίων Facebook Twitter



Βιβλίο
5

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το ημερολόγιο ενός διαιτητή: «Ήμασταν σχεδόν γυμνοί και ο Κολίνα μας εξέταζε με το παγερό βλέμμα του»

Βιβλίο / Το ημερολόγιο ενός διαιτητή: «Ήμασταν σχεδόν γυμνοί και ο Κολίνα μας εξέταζε με το παγερό βλέμμα του»

Σε ένα απόσπασμα από το βιβλίο του που έχει τίτλο “House of Cards”, ο Σουηδός πρώην διεθνής Γιόνας Έρικσον περιγράφει τις ταπεινωτικές μετρήσεις βάρους στα σεμινάρια διαιτητών της UEFA
THE LIFO TEAM
Ο Νίκος Παναγιωτόπουλος ήταν πάντα με τη μεριά της ζωής

Το Πίσω Ράφι / Ο Νίκος Παναγιωτόπουλος ήταν πάντα με τη μεριά της ζωής

Ο Έλληνας σκηνοθέτης μάζεψε από «το καλάθι των αχρήστων» όλες τις εμπειρίες του κι έφτιαξε την αυτοβιογραφία του, μια ζωντανή αφήγηση γεμάτη ιστορίες, συναντήσεις, αποφθέγματα και κρίσεις, λογοτεχνικές και σινεφίλ αναφορές.
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ
Για τα περάσματα που δεν βρέθηκαν ποτέ: η ιστορία του underground περιοδικού «Ανοιχτή Πόλη»

Βιβλίο / «Ανοιχτή Πόλη»: Ένα από τα πιο επιδραστικά εναλλακτικά έντυπα της Ελλάδας

Οι δημιουργοί του Κώστας Μανδηλάς και Βλάσσης Ρασσιάς, καταγράφουν την πορεία του στο βιβλίο «Για τα περάσματα που δεν βρέθηκαν ποτέ: Η ιστορία του περιοδικού “Ανοιχτή Πόλη”».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η Ράνια Οικονομίδου διαβάζει το διήγημα «Η μεγαλύτερη λεία του Μινγκ» της Πατρίσια Χάισμιθ

Lifo Videos / Η Ράνια Οικονομίδου διαβάζει ένα διήγημα της Πατρίσια Χάισμιθ

«Η μεγαλύτερη λεία του Μινγκ»: Μια ιστορία έρωτα, αγάπης, αφοσίωσης, ανταγωνισμού, μίσους και φόνου μεταξύ ενός ζευγαριού και ενός σιαμέζικου γάτου, ένα μυστηριώδες διήγημα της δημιουργού των πιο σαγηνευτικών αντιηρώων.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Οι μικρές αριστουργηματικές σειρές των εκδοτών

Βιβλίο / Οι μικρές αριστουργηματικές σειρές των εκδοτών

Ολοένα περισσότερο διευρύνεται η τάση έκδοσης κλασικών και σπάνιων κειμένων σε μικρό μέγεθος που τοποθετούνται δίπλα στο ταμείο και συνιστούν την προσπάθεια ενός εκδοτικού οίκου να φέρει σπουδαία έργα στο ευρύ αναγνωστικό κοινό.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
I love Dick: Eίναι το βιβλίο της Κρις Κράους το πιο τολμηρό του αιώνα μας;

Βιβλίο / I love Dick: Eίναι το βιβλίο της Κρις Κράους το πιο τολμηρό του αιώνα μας;

Η θεωρητικός, εικαστικός, κριτικός, συγγραφέας και εκδότρια Κρις Κράους μπορεί να μην άλλαξε τα δεδομένα στον αγγλόφωνο κόσμο εκδίδοντας τα βιβλία των Γάλλων θεωρητικών αλλά προκάλεσε άπειρες συζητήσεις με το πρωτότυπο φεμινιστικό βιβλίο της.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
Η αρχή της ηδονής: Μια σουρεαλιστική, σέξι ιστορία στην καλοκαιρινή Ανάφη 

Βιβλίο / Η αρχή της ηδονής: Μια σουρεαλιστική, σέξι ιστορία στην καλοκαιρινή Ανάφη 

Ένα τολμηρό καλλιτεχνικό project έγινε η αφορμή για να κάνει ο εικαστικός René Habermacher ένα ταξίδι στη θάλασσα με πλήρωμα έξι ναύτες κι έναν καπετάνιο, απαθανατίζοντας μια σουρεαλιστική εμπειρία που κατέληξε σε ναυάγιο. Το βιβλίο «The Pleasure Principle» καταγράφει αυτό το ταξίδι μέσα από φωτογραφίες του René, κείμενα και εικαστικά έργα, σε μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα έκδοση.
M. HULOT
Νίκος Μάντης «Το χιόνι του καλοκαιριού»

Το πίσω ράφι / Για τις απουσίες που μας κάνουν αργούς στα αισθήματα

Καλοκαίρι στην Πελοπόννησο, στη σκιά της δεκαετίας του ’80: ένα πληγωμένο παιδί, μια μητέρα που επιστρέφει αλλαγμένη και μυστικά που βαραίνουν τη σιωπή των ενηλίκων - αυτά ξετυλίγει ο Νίκος Α. Μαντής στο πρώτο του μυθιστόρημα.
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ
Νέα βιβλία που περιμένουμε ως το τέλος του χρόνου, και κάποιες επανεκδόσεις

Fall Preview 2025 / 13 βιβλία που περιμένουμε ως το τέλος της χρονιάς

Ο πάντα επίκαιρος Καβάφης, νέα, σύγχρονα και παλιότερα ονόματα της λογοτεχνικής σκηνής και κάποιες ξεχωριστές επανεκδόσεις που δικαίως θα διεκδικήσουν χώρο στη βιβλιοθήκη όλων, βιβλιόφιλων και μη.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ

σχόλια

5 σχόλια
Η διαφήμιση με τα φορτηγά άψογη. Σκέφτηκα επίσης το μανάβικο του Στάινμπεκ "σταφύλια της οργής", διοργάνωση πάρτυ "ο Μεγάλος Γκάτσμπυ". Δυστυχώς η χώρα μας έχει από τα πιο χαμηλά ποσοστά στην ανάγνωση βιβλίων και δε νομίζω να δαπανώνται χρήματα και ιδέες στη διαφήμιση τους.