Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblocker στο lifo.gr για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες. Δείτε πώς.
HOME
LIFO.GR
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
Η ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
ΤΟΥ LIFO.GR
[ΠΡΟΣΦΑΤΑ]
Ο ΘΟΡΥΒΟΣ
ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
[ΠΡΟΣΦΑΤΑ]
ΤΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΑ
BLOGS
[ΠΡΟΣΦΑΤΑ]

BOOK ROOM

Σαλβαντόρ Νταλί – Λιούις Κάρολ: μία φανταστική συνάντηση

Οι εικόνες του Σαλβαντόρ Νταλί για την Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων
 
8 σχόλια
Ταξινόμηση:
Προηγούμενα 1 Επόμενα
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ! ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ! 21.11.2011 | 14:22
ουάου!

Κων/νος
avatar
Ανώνυμος/η 21.11.2011 | 16:09
J'ai vu les originaux ça fait un mois semaine à Paris et j'ai été seduite....
avatar
Ανώνυμος/η 21.11.2011 | 16:15
Παρατηρείστε τη μαύρη γυναικεία φιγούρα της Αλίκης σε όλους τους πίνακες. Εξαιρετικά ονειρική συλλογή και το μουσείο στη Μονμάρτρη την έχει σε περίοπτη θέση...



avatar
Ανώνυμος/η 21.11.2011 | 18:21
Βλέπεις αυτές τις υπέροχα ζοφερές και σουρρεαλιστικές εικόνες και μετά βλέπεις και τις ιλουστρασιόν ευκολίες που ζωγράφιζε για τα φράγκα. Και εκνευρίζεσαι. Και αναλογίζεσαι τι θα μπορούσε να μας είχε χαρίσει αν δεν ήταν... συρόμενο καράβι.

blanki blanki 21.11.2011 | 21:03
@el_jaibo διαβασα το σχολιο σου και συμφωνησα αμεσως... απο την αλλη ομως σκεφτεσαι πως αν δεν ηταν αυτο το συρομενο καραβι που λες αν δεν ηταν ο περιεργος τυπος που συμμαχησε με τους φασιστες του φρανκο δεν θα ηταν ποτε ο ιδιος ο νταλι... και ισως και τα θετικα του δεν υπηρχαν
Mimis Nena Mimis Nena 21.11.2011 | 21:44
Ενδιαφέρουσες πληροφορίες για τον Σουρεαλισμό και φώτο με τον Dali http://dreamyshoots.blogspot.com/2011/10/surrealism.html
avatar
Ανώνυμος/η 21.11.2011 | 22:54
Τέλειο άρθρο!

Αλεξάνδρα
avatar
Ανώνυμος/η 22.11.2011 | 11:57
Μα αγαπητέ blanki αυτό που λέω είναι ότι τα πάρα πολλά θετικά του επισκιάζονται από αυτά που αναφέρεις, και όχι μόνο...

Ο Νταλί "έθαψε" το ταλέντο του, τους φίλους του, τον εαυτό του τελικά, κάτω από ένα βουνό εγωισμού και υποκρισίας. Αυτό αντικατοπτρίζεται και στην τέχνη του. Ο μεγάλος και πρωτοποριακός καλλιτέχνης της δεκαετίας του 20 δεν έχει καμμία σχέση με τον Νταλί των τηλεπαιχνιδιών και της Αμάντα Ληρ.

Ο Μπρετόν από τη δεκαετία του 50 έλεγε πως το, ζητούμενο για τους σουρρεαλιστές, σκάνδαλο ήταν πλέον ανέφικτο. Ο Νταλί έχασε το τραίνο της εποχής του αρνούμενος να κατέβει από αυτό το βαγόνι. Και αν η εμμονή του συνοδευόταν από μια ρομαντική νοσταλγία, ίσως να του συγχωρούσαμε τις "ατασθαλίες" του. Όμως, αποδείχτηκε ότι τα κίνητρα του ήταν ταπεινότερα της προσωπικότητας του...
Προηγούμενα 1 Επόμενα