Ο "εδώ και 20 χρόνια Κομμουνιστής" NiVo στο πλευρό του Σφακιανάκη

Ο "εδώ και 20 χρόνια Κομμουνιστής" NiVo στο πλευρό του Σφακιανάκη Facebook Twitter
"Ετοιμάσου! Μόλις τελειώσει η Αμαρυλλίς, η Έφη Θώδη και το μπαλέτο της, βγαίνεις!"
63

 

Η επίσημη ανακοίνωση του Έναστρον
«Οι πόρτες του Έναστρον ανοίγουν το Σάββατο 7-12-2013 και ο Νότης Σφακιανάκης μας υποδέχεται για να τραγουδήσουμε μαζί του τις τεράστιες επιτυχίες του! Το σχήμα συμπληρωνουν δυναμικά οι Goin" Through και μία ομάδα νέων καλλιτεχνών, οι οποίοι μας υπόσχονται μοναδικές βραδιές διασκέδασης στην οδό Πειραιώς 178»!

Ως γνωστόν ο NiVo όπου σταθεί κι όπου βρεθεί δηλώνει Κομμουνιστής. Το πώς παράτησε το σχήμα στο οποίο θα ήταν για να αντικαταστήσει την Βανδή είναι απορίας άξιον. 

«Ξέρουν ότι είμαι ενταγμένος στο ΚΚΕ και αυτός ήταν ένας από τους λόγους που δεχθήκαμε αυτή την επίθεση.Είμαι ΚΚΕ, γι" αυτό με χτυπούν!», είχε δηλώσει επί λέξει πριν λίγο καιρό. Δεν ξέρω τώρα αν προσπαθεί να ανοίξει κάποια κουβέντα για την ένωση της αριστεράς με την ακροδεξιά ή τι, πάντως το θέμα είναι ότι είχε δουλειά (εμφανιζόταν με τον Γονίδη, ο ασυμβίβαστος κομμουνιστής ράπερ) την οποία παράτησε για να πάει στου Νότη. Άρα τι παίχτηκε; Τεράστιο ποσό για τη μεταγραφή; Κάτι άλλο;

Οι Έλληνες μέινστριμ ράπερ που λένε συνέχεια ότι δεν ξεπουλιούνται και πως δεν προδίδουν τα ιδανικά τους, μετά τραγουδούν στα μπουζούκια με τη Βίσση και διαφημίζουν σοκολατούχα ροφήματα στην τηλεόραση. 

Τώρα, βγάζουν και από τη δύσκολη θέση φασίστες που λένε "Να πάνε να γαμηθούν όλοι τους, από όπου κι αν προέρχονται". 

==

[+] Ξανά:

Δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει πιο αστείο το πανηγύρι της ματαιοδοξίας που λέγεται μέινστριμ "ελληνική χιπ-χοπ και ραπ".


Μίμοι των ξένων καλλιτεχνών που για χρόνια το παίζουν "γκέτο", με τις γκόμενές τους και τα bling τους και τους τσακωμούς στα κομμάτια τους.

 

Στις ΗΠΑ η ραπ γεννήθηκε και ανδρώθηκε από την ανάγκη των αποκλεισμένων να βρουν μια φωνή, να μιλήσουν για τα προβλήματά τους. (Μετά βέβαια οι αποκλεισμένοι έγιναν ζάμπλουτοι ράπερς και από τότε επιδεικνύουν τα χρυσά κοσμήματά τους και θάβουν τους αντιπάλους τους - επίσης ζάμπλουτους φιγουρατζήδες).

 

Στην Ελλάδα οι μέινστριμ καλλιτέχνες έφτασαν κατευθείαν στο τελευταίο στάδιο, με τη μία. Όσο κι αν λένε ότι "το κρατάνε αληθινό" σχεδόν όλα μοιάζουν φέικ.

 

Δεν ξέρω αν είναι τυχαίο ότι οι μεγαλύτεροι φανς των Goin' Through (πέρα απ' τους νεολαίους κομμουνιστές...) είναι 8χρονα αγοράκια.

 

Το να τσακώνονται όμως μεταξύ τους το Θηρίο με τον Εισβολέα, o Ισορροπιστής με τον Μηδενιστή, ο Επεξεργαστής με τον Εφτάψυχο, ο Σαρδανάπαλος με το Τέρας, ο Τυμβωρύχος με τον Ακατάσχετο, ο Αχαλίνωτος με τον Μηρυκαστικό, ο Ευλογητός με τον Φερόμενο, ο Ορθογώνιος με τον Σκοτεινότατο, ο Μαμούχαλος με τον Πρωθύστερο, ο Δισκοβόλος με τον Συνοφρυωμένο, ο Δυσλειτουργικός με τον Σταχτοδόχο, ο Μυστήριος με τον Αντικοινωνικό, ο Συμπαντικός με τον Μεγαλειότατο, ο Σαρκοφάγος με τον Καλωδιωμένο [μπορώ να το συνεχίσω για πάντα αυτό!]

 

το να ασχολούνται ο ένας με τον άλλον και να τσακώνονται για το ποιος "το κρατάει πιο ζωντανό" είναι απλά γελοίο - ειδικά σήμερα.

 

 

 

63

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

20 σχόλια
Καλλιτεχνικώς, 10000 φορές Έφη Θώδη (& μπαλέτο) παρά ελληνικό ραπ. Μ' εξαίρεση Ημισκούμπρια - Μιθριδάτης που έχουν μια σπιρτάδα και ένα γκρουβ... Τα άλλα τελείως ανούσια, βαρετά, πομπώδη χωρίς λόγο.
Το να τσακώνονται όμως μεταξύ τους το Θηρίο με τον Εισβολέα, o Ισορροπιστής με τον Μηδενιστή, ο Επεξεργαστής με τον Εφτάψυχο, ο Σαρδανάπαλος με το Τέρας, ο Τυμβωρύχος με τον Ακατάσχετο, ο Αχαλίνωτος με τον Μηρυκαστικό, ο Ευλογητός με τον Φερόμενο, ο Ορθογώνιος με τον Σκοτεινότατο, ο Μαμούχαλος με τον Πρωθύστερο, ο Δισκοβόλος με τον Συνοφρυωμένο, ο Δυσλειτουργικός με τον Σταχτοδόχο, ο Μυστήριος με τον Αντικοινωνικό, ο Συμπαντικός με τον Μεγαλειότατο, ο Σαρκοφάγος με τον Καλωδιωμένο [μπορώ να το συνεχίσω για πάντα αυτό!] Έγραψες!!Βρε παιδιά κι ο Νότης αν τον ρωτούσες προ ΧΑ, αριστερός θα δήλωνε!! Εχει τραγουδήσει άλλωστε με μεγάλη επιτυχία πολλά τραγούδια που αριστερίζουν φουλ, μέγιστη επιτυχία έκανε με remake Ξυλούρη κλπ. Τι σημασία έχει τι δηλώνει ο καθένας; Οι πράξεις μετράνε. Η προτροπή στο ψηφίστε ΧΑ στο κέντρο δεν ξέρω αν μ'ενοχλέι περισσότερο από το εβδομαδιάιο preaching του Λαζόπουλου σε πανελλαδική εμβέλεια. Και στο κάτω κάτω αν μπορεί να σ΄επηρρεάσει ο Νοτης, είσαι άξιος της μοίρας σου...
Έχει γεμίσει ο αριστερός χώρος με μαλάκες δήθεν αριστερούς, πολιτευόμενους και μη. Και μαζί με αυτούς την πληρώνουν και οι πραγματικοί αριστεροί οι οποίοι δυστυχώς είναι ελάχιστοι. Κρίμα.
Σχεδόν όλοι ξέρουν από τα 18 τους τι είναι το σωστό. Είτε λόγω οικογενειακής παράδοσης είτε επειδή το λέει η μόδα. Π.χ. όταν μεγάλωνε η δική μου γενιά των σημερινών 30-40 ήταν σχεδόν ντροπή να δηλώνει κανείς δεξιός. Όλοι σχεδόν οι μορφωμένοι και πολιτικοποιημένοι έλεγαν ότι ήταν αριστεροί. Σήμερα, η τάση αντιστρέφεται. Και πολλοί πρώην αριστεροί έχουν σήμερα δεξιές απόψεις. Αλλά έτσι είναι η πολιτική... Δεν είναι και καμιά βαθιά φιλοσοφία στο κάτω κάτω. Για να δηλώνει κανείς και να νιώθει "δεξιός", "αριστερός", "πασόκ", "νδ" κλπ. σε μια συγκεκριμένη συγκυρία θα πει ότι έχει τους λόγους του, που δεν χρειάζεται να εδράζονται σε κανένα φοβερό μεταφυσικό σύστημα ή να μένουν απαράλλαχτοι μια ζωή.
καταρχας εχει γινει ενα μεγαλο μπερδεμα για το οποιο ευθυνεται ο αρθρογραφος. Κυριο θεμα του αρθρου σας ηταν να καταδειξετε την αποφαση αυτη του Βουρλιωτη ή να κραξετε την ελληνικη χιπ χοπ σκηνη ? γιατι στο τελος του αρθρου σας με την ειρωνια αυτο βγαζετε. χολη. και μαλιστα χωρις να γνωριζετε οπως φαινεται το τι πραγματικα συμβαινει.Δεν λεω οτι ολα ειναι καλα στο ειδος αλλα το να θεωρειτε οτι ο Νιβο ειναι μελος αυτης της σκηνης και να την κρινετε με βαση αυτον ειναι αξιολυπητο.Θελω να πω, πως ολοι οι εγχωριοι μουσικοι που ασχολουνται με το ειδος εχουν διαχωρισει ουκ ολιγες φορες τη θεση τους ΑΠΕΝΑΝΤΙ στο φαμιλυ και τους γκοινγκ θρου και γενικοτερα στα σχηματα και τους ραππαδες που κυνηγησαν το χρημα(βλεπε ταραξια,βουρλιωτη,μηδενιστη κ.α.).Διαβαζοντας λοιπον το αρθρο σας εχω να πω πως οι ελληνες χιπχοπερς ειναι κατακριτεοι για πολλα τα οποια ομως οσοι δεν ασχολειστε με τη "φαση μας" δεν μπορειτε να ξερετε.Μαθετε πρωτα τι συμβαινει και μετα ελατε να μας κραξετε. Μπορω πολυ ευκολα να μιλησω για τους δημοσιογραφους, τον καθενα σας ξεχωριστα εδω μεσα που ακουτε παολα και παντελιδη , τους χρυσοπληρωνετε για να τους ακουσετε και ακουτε στιχο που εχει φτιαχνει χωρις ιχνος συναισθηματος και κοπου. τουλαχιστον εμεις ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΕΝΑ ΣΙΝΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΡΑΠ ΑΛΛΑ ΤΑ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΣΩ ΙΝΤΕΡΝΕΤ Ή ΟΠΩΣ ΓΙΝΟΤΑΝ ΠΑΛΙΑ ΑΠΟ ΧΕΡΙ ΣΕ ΧΕΡΙ, ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΧΡΥΣΟΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΜΕ ΣΕ ΚΥΡΙΛΑΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΓΕΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΠΑΜΕ ΣΤΑ ΛΑΙΒ ΜΕ ΤΙΚΕΤ 6,7,10 ΕΥΡΩ, ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΣΙΝΤΙ ΓΤ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΕΠΕΙΔΗ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΟ ΣΙΝΤΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΜΑΣ ΧΙΠΧΟΠΕΡΣ. ΝΑΙ ΦΙΛΕ ΤΟΝ ΝΙΒΟ ΤΟΝ ΚΡΑΖΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΠΟΥ ΑΚΟΥΩ ΡΑΠ ΔΕΝ ΠΑΩ ΝΑ ΤΟΝ ΑΚΟΥΣΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΞΕΦΤΙΛΟΜΑΓΑΖΟ ΠΟΥ ΜΟΝΟ Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΧΕΙ 10 ΕΥΡΩ. ΕΣΕΙΣ ΠΑΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΤΕ, ΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗΡΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ Η ΑΙΤΙΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΗ. ΕΜΕΙΣ ΣΑΝ ΚΟΙΝΟ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟΚΥΡΗΞΕΙ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ. Αυτα , για να μπαινουν καποια πραγματα στη θεση τους, επειδη νομιζετε πως το ραπ ειναι σαν την ξεφτιλομουσικη σας.Και κλεινοντας σας παραπεμπω σε μερικα ωραια κομματια που κραζουν τη σκηνη και οχι μονο.αλλα εμεις τουλαχιστον ξερουμε τι παιζει και μιλαμε. http://www.youtube.com/watch?v=ctC2NiQMg5c , http://www.youtube.com/watch?v=JOjP9Y7lZQE http://www.youtube.com/watch?v=zdNBTn54uf4 (το τελευταιο κομματι ειναι του μηδενιστη(sic) πριν ξεφτιλιστει και αυτος παρ'ολα αυτα εχει πολυ καλες συμμετοχες ) .Τελος επειδη λετε πως ολοι τσακωνονται με ολους μαθετε κατι. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ battle rap. ετσι δημιουργηθηκαν τα συγκροτηματα προκαλεις καποιον με το φρισταιλ σου και εκεινος σου απανταει δειτε το 8 mile του εμινεμ και θα καταλαβετε πως γινονταν οι μαχες τοτε και πως τωρα απλα γραφεις ενα στιχο που θα την πεις σε καποιον αλλο ραππερ και εκεινος θα σου απαντησει και το κοινο θα διαλεξει τον καλυτερο. [ΑΠΑΝΤΗΣΗ του αρθρογράφου: Παρ' ό,τι έγραψα αρκετές φορές πως μιλάω μόνο για την μέινστριμ ελληνική σκηνή (και είχα βάλει μάλιστα με BOLD τη λέξη), ας διευκρινίσω κι εδώ για απρόσεχτους ή βιαστικούς αναγνώστες ότι δεν κοροϊδεύω την χιπ χοπ σκηνή -που έχει βγάλει διαμάντια- αλλά την μέινστριμ χιπ χοπ σκηνή της χώρας.]
κουμουνισμός, μαινστριμ "ραπ", σκυλάδικο, γαρύφαλο και χιπ χοπ. Βρειτε αν ταιριάζει κάτι με το άλλο. Οι going through αποδεικνύουν απλά πόσο χαμηλό ειναι το επίπεδο, ότι και αν δηλώνεις.
εγω ειμαι περιεργη να δω εαν ο νορμαλ κοσμος (εκτος απο το 10.3%) θα "τιμωρησει" τον Νοτις μην ξαναπατωντας ποτε στο μπο@ρδε....εεε...συγνωμη....στην σκηνη του ηθελα να πω. Και φυσικα να μην αγοραει ξανα ουτε ενα cd. (οχι οτι χρειαζομουν το τελευταιο περιστατικο για να αντιπαθησω αυτον τον ψευτομαγκα Καραγκιοζη)
Για πιο λόγο καταφέρνει να μας ενδιαφέρει η άποψη του πως τον λένε από πάνω,του Σφακιανάκη,του Μαχαιρίτσα και του κάθε τραγουδιστή δεν καταλαβαίνω.Τραγουδιστής,είναι χεστήκαμε τι λέει.Το ότι τους ακούνε 8χρονοι ηλικιακά και εγκεφαλικά όπως και οι κάγκουρες αυτό δεν σημαίνει αυτόματα ότι μετράει και η άποψή τους ή υποχρεούμαστε ξαφνικά να μας καίνε ότι έχει μείνει από εγκεφαλικά κύτταρα στο κεφάλι μας.
Ερώτηση κύριε Δημοκίδη: Αν μέσα στη lifo υπήρχαν χρυσαυγίτες συνάδελφοί σας όπου εξέφραζαν δημόσια τη γνώμη τους, χωρίς να παρεμβαίνουν όμως στη δουλειά σας όμως θα αποχωρούσατε;Τον Βουρλιώτη δε τον πληρώνει ο Νότης, τον πληρώνει ο ιδιοκτήτης του κέντρου. Γιατί δηλαδή πρέπει οπωσδήποτε να υπάρχει ιδεολογική συμφωνία μεταξύ των τραγουδιστών του κέντρου; Καθένας κάνει τη δουλειά του και πάει σπίτι του.Δηλαδή η Βανδή που αποχώρησε (και μάλστα της είπατε και Μπράβο με άρθρο σας) είναι μια σύγχρονη αντάρτισσα; Επίσης, το να αυτοπροσδιορίζεται κομμουνιστής είναι δικό του θέμα δε σημαίνει ότι έχει κ κομματική κάλυψη, ούτε επειδή τραγούδησε στο φεστιβάλ της κνε το γεγονός αυτό τον καθιστά και αγαπημένο των κνητών..[Απάντηση του Άρη: Είναι απλό: αν υπήρχαν κάποιοι εδώ μέσα που κήρυτταν το μίσος, ναι θα έφευγα ή θα διαχώριζα τη θέση μου. Η χρονική συγκυρία, με τις δηλώσεις του Νότη, με τη Βανδή που διαχώρισε τη θέση της, με την κατακραυγή απ' τους περισσότερους καλλιτέχνες (πλην της Σαμπρίνας), μόνο έκπληξη προκαλεί η απόφαση του NiVo - που ξαναλέω, είχε ήδη δουλειά.]
για το πού έχει καταντήσει το ελληνικό χιπ-χοπ, σας παραπέμπω στο βίντεοκλίπ των Ημίζ 'Αντρικές γουρουνιές' από το 5:24' και μετά... έχουμε το χιπ=χοπ που μας αξίζει (όπως σε όλα άλλωστε)
Παιδιά καλά κάνετε κ τον κατηγορείτε από το ίντερνετ, αλλά για να κάνω λίγο το δικηγόρο του διαβόλου: όλοι λίγο πολύ δεν κάνουμε καθημερινά τέτοιους συμβιβασμούς για τα λεφτά; Αν σου έλεγαν πχ (στον δημοσιογράφο που έγραψε το άρθρο) να πας στο Θέμα με υψηλές απολαβές,δε θα πήγαινες; Ή ο οποιοσδήποτε (που έχει ανάγκη τα χρήματα) αν του έλεγαν να πιάσει δουλειά σε κάποια εταιρία, με αφεντικό ακροδεξιό, δε θα πήγαινε ασυζητητί; (εγώ θα πήγαινα). Πάνω απ' όλα είναι επαγγελματίας που ζει από τη μουσική. Τώρα όσον αφορά το hip hop, αυτό είναι το lifestyle: συμμορίες, γκόμενες, ναρκωτικά, ληστείες, νταβατζιλίκια κλπ, απλά το βλέπεις σαν μια μορφή υποκουλτούρας που σε διασκεδάζει μέσα από τον ρυθμό, τα χορευτικά, την ανατρεπτική εικόνα, τους θρασείς σόκιν στίχους κ γιατί όχι καμιά φορά σε προβληματίζει μέσα από κοινωνικές θεματολογίες. Αν δε σου αρέσει το προσπερνάς κ ασχολείσαι με κάτι άλλο. Δεν μπορείς να πεις όμως ότι αυτή η υποκουλτούρα αντιπροσωπεύει ένα τόσο περιορισμένο ηλικιακά κοινό. Γιατί με την ίδια λογική κ pop θα έπρεπε να ακούνε μόνο οι μαθήτριες.[ΣΧΟΛΙΟ του αρθρογράφου: Μου έχουν γίνει προτάσεις από μίντια που δεν εκτιμώ και δεν πήγα. Αν πέθαινα της πείνας θα το σκεφτόμουν κι ίσως να πήγαινα. Δεν μιλάμε όμως για κάποιον τυχαίο φτωχό που δεν έχει στον ήλιο μοίρα, μιλάμε για τον NiVo που όχι μόνο δεν πεθαίνει της πείνας, αλλά είχε και κλεισμένη δουλειά για εμφανίσεις στο πλάι του Γονίδη!]
Προφανώς και όλοι μας κάνουμε τους συμβιβασμούς μας. Αλλά τους λένε συμβιβασμούς επειδή ακριβώς αυτό είναι: Ζυγίζεις τα υπέρ και τα κατά και επιλέγεις. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, δεν είναι το ίδιο να είσαι γνωστός (καλώς ή κακώς) τραγουδιστής με το να είσαι σερβιτόρος, ούτε στις διαθέσιμες επιλογές, ούτε στις αποδοχές ούτε στο τι σημασία έχει να "συνεργάζεσαι" με ένα φασίστα. Αυτά ακριβώς τα κριτήρια με τα οποία έγινε η επιλογή είναι που σχολιάζονται.
σορρυ, μορφη υποκουλτουρας φανταζομαι εννοεις το λαιφσταιλ. επισης να διευκρινισω το οτι αυτο το λαιφσταιλ στο ελληνικο ραπ δεν παρατηρειται κι αυτο γτ οι ελληνες χιπχοπερς δεν εχουν μια απο φραγκα. Ασφαλως δεν αναφερομαι στον νιβο ουτε στον μηδενιστη θεωρωντας τους χιπχοπερς . Το λαιφσταιλ στην ελλαδα συνοδευει τους mc's που ξεπουληθηκαν για τα φραγκα.Τελος υπαρχουν ελληνικα χιπ χοπ συγκροτηματα τα οποια γραφουν αμιγως κοινωνικοπολιτικο στιχο σε αντιθεση με τους ποπ τραγουδιστες και καποια αλλα ειδη τα οποια μονο σκοπο εχουν να διασκεδαζουν τον κοσμο,να τον αποπροσανατολιζουν απο τα προβληματα του και οχι να τον ψυχαγωγουν ή να τον ωθουν στο να σκεφτει !
υποκουλτούρα το χαρακτηρίζω ως υποκατηγορία μιας κουλτούρας (subculture), συγνώμη αν δεν εκφράζομαι και τόσο καλά. Δεν εννοώ ότι είναι κάτι το υποδεέστερο σε σχέση με άλλα είδη μουσικής, λαϊκής αποδοχής και σίγουρα δεν ισχύει αυτό που λένε εδώ οι κύριοι σχολιαστές ότι δηλ το ακούνε μόνο τα οκτάχρονα και οι κάγκουρες. Δηλαδή ο Νικίτας Κλιντ, οι Άκτιβ Μέμπερ, Η Βαβυλώνα, Οι TxC και τόσοι άλλοι απευθύνονται μόνο σε παιδιά. Δεν νομίζω να καταλαβαίνουν τα οκταχρονα κ οι κάγκουρες τι λένε οι παραπάνω. Επίσης σε όλα τα είδη υπάρχουν οι καλοί, οι κακοί και οι ατάλαντοι δεν μπορείς να τα μηδενίζεις όλα όμως, εκτός και αν είσαι ο Μηδενιστής :p
Βασικά, το ελληνικό ραπ είναι Παπακωνσταντίνου χωρίς κιθάρα.. εντελώς ίδια φάση σε αντίληψη και αισθητικό αποτέλεσμα. Εκλαϊκευμένος Γκάτσος. Έχει τόση σχέση με τον Tupac όση ο Παπακωνσταντίνου με τους Lynyrd Skynyrd. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν αξίζουν επειδή δεν είναι "αυθεντικά", αντιθέτως πιστεύω ότι είναι αυθεντικά με τον τρόπο τους, εκφράζουν κάτι ντόπιο ελληνικό. Τα ίδια θα λεγα και για το γαλλικό ή ιταλικό ροκ. Αν και στο χιπ-χοπ οι Γάλλοι πιάνουν καλύτερα την αισθητική του πρωτότυπου αμερικανικού, στον γκρουβάρισμα, στο ύφος..
Εμένα η απορία που μου δημιουργήθηκε το μεσημέρι που διάβασα την είδηση ήταν, καλά, δεν φοβήθηκε το κράξιμο; ή άραγε γνωρίζει καλύτερα απ' όλους την αδύναμη και επιλεκτική μας μνήμη;