Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblocker για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες μας. Δείτε πώς.
Βρήκατε κάποιο λάθος ή παράλειψη;     Επικοινωνήστε μαζί μας  »
Μικροπράγματα

Γιατί, εκ των υστέρων, πουλάνε πάντα τρελίτσα οι Χρυσαυγίτες;

Με αφορμή τον ναζιστικό χαιρετισμό του Κατίδη, γι' αυτούς που δεν έχουν το θάρρος της γνώμης τους

 

 

 

 

Διάβασα σ' ένα σχόλιο:

Λέτε «Είναι νέο παιδί και δεν έχει ιδέα από πολιτική». Είναι τόσο ηλίθιο παιδί που κατάφερε να φτάσει στα 20 χωρίς να γνωρίζει οτι με αυτό τον τρόπο χαιρετούσαν όσοι σφάζαν τους παππούδες μας;

 

Βλέπουμε ένα μοτίβο να επαναλαμβάνεται ξανά και ξανά. Ένα σωρό κόσμος κάνει ό,τι κάνει και μετά τα μαζεύει διακριτικά, ξεκινώντας τις δικαιολογίες. 

 

*Ο φοβερός μάγκας Ηλίας Κασιδιάρης πετάει νερό σε μία γυναίκα και χαστουκίζει επανειλημμένως μια άλλη και μετά αντί να αναλάβει τις ευθύνες του ("Ναι, το έκανα") κρύβεται για δυο μέρες, και υποστηρίζει ότι φταίει η Κανέλλη επειδή τον χτύπησε με την εφημερίδα (!).

 

**Η Παπαχρήστου γεμίζει το timeline της με Κασιδιάρη, Χρυσή Αυγή και ένα ανέκδοτο, και μετά, αντί να υποστηρίξει τον εαυτό της κάνει την ανήξερη ("δεν έχω σχέση μ' αυτά", "είμαι ένα παιδί ακόμα"). Και, κατόπιν τα φτιάχνει με τον Ηλία Κασιδιάρη. 

 

***Εκείνοι οι τύποι στο βίντεο του Channel 4, λένε ένα σωρό χυδαιότητες και φρικαλεότητες για τους μετανάστες, για πόσην ώρα, κι όταν παίζεται το ντοκιμαντέρ λένε "Μα όχι, δεν έχουμε πρόβλημα με τους μετανάστες, εμείς μια πλακίτσα κάναμε".

 

****Ο Κατίδης χαιρετάει ναζιστικά στους οπαδούς που τις προηγούμενες φορές τον γιουχάρανε, για να τους επιβληθεί και να τους 'τιμωρήσει' και αναφέρει το κόμμα της Χρυσής Αυγής, και μετά τα μαζεύει και λέει ότι δεν γνώριζε καν τι ήταν αυτός ο χαιρετισμός. 

 

 

 

Αμ δεν τολμάει και δηλώνει! Κι ας είναι αυτοί οι ευσεβείς πόθοι του Χρυσαυγίτη που ανέβασε το βίντεο. Αντίθετα, μόνο που δεν έβαλε τα κλάματα εκ των υστέρων για να αρνηθεί ότι είναι χρυσαυγίτης!

 

 

Και ένα σωρό άλλες περιπτώσεις ψευτομαγκιάς, που όταν έρχεται η ώρα ή η πιθανότητα της τιμωρίας, όλοι τα μαζεύουν, όλοι κάνουν τους ανήξερους, είναι κότες. (Στα σχόλιά τους συνήθως τους αναγνωρίζεις επειδή ξεκινούν με το "Εγώ δεν είμαι Χρυσαυγίτης αλλά...")

 

Με τους "αντιπάλους" τους, από τον αντιεξουσιαστικό χώρο, η διαφορά -εκτός των άλλων- είναι εμφανής: οι αντιεξουσιαστές βροντοφωνάζουν τα πιστεύω τους ακόμα κι αν αυτά δυσχεραίνουν τη θέση τους. Δεν προδίδουν την ιδεολογία τους, δεν τα μαζεύουν για να τους λυπηθούν (επειδή "είμαστε νέα παιδιά και δεν πολυξέρουμε από πολιτική"). 

 

Για άλλη μια φορά είναι εμφανής στο χώρο της Χρυσής Αυγής η έλλειψη πραγματικής ιδεολογίας και η ύπαρξη χουλιγκανικής ανάγκης για εκτόνωση και διασκέδαση, χωρίς καμία ανάληψη προσωπικής ευθύνης. Κανένας δεν νοιάζεται να γίνει μάρτυρας, κανένας δεν σκοπεύει να υπερσπιστεί μέχρι τέλους τα πιστεύω του και τις πράξεις του.

 

Κάνουν ότι κάνουν και μετά σφυρίζουν αδιάφορα ελπίζοντας να τη γλιτώσουν. 

 

Ευτυχώς δεν τα καταφέρνουν πάντα. 

 

 

 

75 σχόλια
Ταξινόμηση:
Προηγούμενα 12345 Επόμενα
black mamba black mamba 17.3.2013 | 13:45
Μπράβο Άρη. Σωστά τα λές
tyrope tyrope 17.3.2013 | 13:46
Είναι πλέον τόσοι πολλοί αυτοί που γοητεύονται από την βλαχομαγκιά της χρυσής αβγής που δεν θα προφταίνεις να τιμωρείς.
Ίσα ίσα θα έχει το αντίστροφο αποτέλεσμα.Όπως στις προηγούμενες περιπτώσεις(πόσοι επικρότησαν το χαστούκι του κασιδιάρη?).
Να μην σου πω ότι και είναι αρκετά υποκριτικό να τιμωρείς έτσι.Φυσικά και δεν λέω ότι δεν πρέπει να τιμωρηθεί αλλά...έχεις τους νενοναζί να αλωνίζουν στους δρόμους και επί της ουσίας να είναι κράτος εν κράτει,αλλά η κυβέρνηση κατά τα άλλα καταδικάζει...Το πρωί καταδικάζει,και το βράδυ κάνει τα στραβά μάτια.

Η επιτυχία της ΧΑ πηγάζει από την αγανάκτηση του κόσμου εξαιτίας της εξαθλίωσης και της αδικίας.Αλλά έχει προηγηθεί μία κατάπτωση νοητική,έτσι που όταν έφτασε να πάσχει από έλλειψη δημοκρατίας,αντί να αναζητά περισσότερη δημοκρατία,αναζητά χούντα...
Μπράβο Αρη, πολύ καλό κείμενο.

Με αφορμή αυτό που έγραψες "...επειδή ξεκινούν με
το "Εγώ δεν είμαι Χρυσαυγίτης
αλλά...")"
θυμήθηκα τα εξής λόγια του παππού μου: " ο,τι έχει λεχθεί πριν από ένα ΑΛΛΑ ειναι ψεμα.."
avatar Exist 17.3.2013 | 13:49
Αυτό το "αλλά..." μας έφαγε σε αυτή τη χώρα.
"εγώ δεν είμαι Χρυσαυγίτης, αλλά..."
"εγώ δεν είμαι ρατσιστής, αλλά..."
"εγώ δεν είμαι φασίστας, αλλά..."

Βάζουμε ένα αλλά και πιστεύουμε ότι μπορούμε να γράψουμε και να πούμε ότι βλακεία κατεβάσει το απαίδευτο κεφάλι μας, εξασφαλισμένοι ότι δε θα μας περάσουν για κάτι από τα παραπάνω.

Λες και ο ρατσιστής, ο Χρυσαυγίτης, ο φασίστας γίνονται από τον τίτλο, όχι από τις πεποιθήσεις...

Αλλά για να απαντήσω στην ερώτησή σου... γιατί είναι κότες.
Γιατί ξέρουν μέσα τους πως όλο αυτό είναι μίσος που προσπαθούν να μας το πασάρουν για πατριωτισμό και μαγκιά. Και επειδή κάποιοι από αυτούς τους ηλίθιους συμπολίτες μας θεωρούν πως είναι "cool" να παίζεις με μια φωτιά που κάποτε κόντεψε να καταστρέψει τον κόσμο...

Αλλά, δυστυχώς, κάποιοι άνθρωποι αν δεν πάθουν δε θα μάθουν ποτέ.
avatar sogl 17.3.2013 | 14:58
και για έναν άλλο λόγο: επειδή η τιμωρία, ό,τι και να λένε οι "παιδί είναι διδάξτε το", *όντως* τους τσούζει περισσότερο από καθετί άλλο, και κάνουν *τα πάντα* για να την αποφύγουν.
vickyp vickyp 17.3.2013 | 14:03
Μπράβο Άρη!
avatar
Ανώνυμος/η 17.3.2013 | 14:07
Τραγική ειρωνεία το moto στο μπλουζάκι της φωτογραφίας :
ONLY GOD CAN JUDGE...
Πες τα ρε Άρη χρυσόστομε!!!
Εξαιρετικό κείμενο.
Εχεις απολυτο δικιο Αρη ομως αναρωτιεμαι - πχ αν η Παπαχρηστου δεν κατεληξε στην αγκαλια του Κασιδιαρη και λογω της τιμωριας της και αναρωτιωμαι αν τετοιες τιμωριες ειναι αποτελεσματικες. Ειναι δικαιες σιγουρα αλλα μετα τι γινεται. Ισως υποχρεωτικες επισκεψεις σε στρατοπεδα συγκεντρωσης και σε μερη οπως το Διστομο, συζητησεις με επιζωντες του Ολοκαυτωματος και συλλογους μεταναστων θα ειχαν πιο μακροχρονια αποτελεσματα. Επισης το κρατος κακοποιει μεταναστες και προσφυγες, ενθαρρυνει και αθωωνει την ΧΑ ακομα και για εγκληματα, τους εχει νομιμους και στην Βουλη αντι για τις φυλακες. Ειναι λιγο υποκριτικο αυτο οσο και τα ατομα αυτα να αξιζουν τιμωρια και κατακραυγη και να ειναι αντιπαθεστατα και απωθητικα. Φοβαμαι πως αυτος ο παιχτης λογω τηε βαριας τιμωριας δεν θα μετανιωσει ποτε, δεν θα αλλαξει αποψεις και πιθανα να τον δουμε στα πρωτοπαλικαρα της εμετικης οργανωσης. Απο την αλλη βεβαια συμφωνω με καποιου ειδους τιμωρια και την δημοσια κατακραυγη και εχεις δικιο η θρασυδειλια ειναι χαρακτηριστικο των καθαρματων ανα τους αιωνες.
avatar sogl 17.3.2013 | 15:52
Ούτως ή άλλως δε θα μετάνιωνε τίποτα. Αλλά επιπλέον με την αντιμετώπιση που επιλέχθηκε δεν πρόκειται ποτέ να ξαναχαιρετίσει ναζιστικά σε χιλιάδες θεατές και τηλεθεατές, και το κυριότερο δεν πρόκειται να το ξανακάνει και κανένας άλλος.

Εγώ δε θεωρώ ότι υπάρχει επιστροφή άπαξ και στραφεί κάποιος προς τα εκεί. Ίσως για τον έναν στους εκατό, αλλά οι υπόλοιποι αν δε βρίσκουν αρρωστημένο αυτό στο οποίο μπλέκουν παναπεί υπάρχει θεμελιώδες πρόβλημα στον εγκέφαλο.

Κατά συνέπεια βέλτιστη αντιμετώπιση είναι η κοινωνική αποδοκιμασία και απομόνωση όσων ήδη μπλέξανε καθώς και η αλύπητη καταστολή τους για οτιδήποτε παράνομο ή παράτυπο κάνουν. Ώστε να μη μπαίνουν ιδέες σε καινούριους, και να εμπεδώνει η κοινωνία ότι αυτό το πράγμα είναι ΚΑΚΟ.

Κι άμα περάσουν τα επόμενα δέκα-δεκαπέντε χρόνια δείχνοντας *ειλικρινή* και *έμπρακτη* μετάνοια, καλώς τους πάλι, δεν είπαμε να τους σκοτώσουμε κιόλας.
"Ισως υποχρεωτικες επισκεψεις σε στρατοπεδα συγκεντρωσης και σε μερη οπως το Διστομο , συζητησεις με επιζωντες του Ολοκαυτωματος και συλλογους μεταναστων θα ειχαν πιο μακροχρονια αποτελεσματα."

Η επίσκεψη σε τέτοιους τόπους ενδεχομένως θα βοηθούσε κάποιους (σίγουρα όχι όλους - θυμηθείτε τις άσεμνες χειρονομίες μέλους της ΧΑ σε φωτογραφίες του στο Αούσβιτς). Θα προσέθετα πως δεν θα έβλαπταν οι συζητήσεις με επιζώντες των γκουλάγκ* τους οπαδούς διαφορετικών αντιλήψεων (για τις οποίες είναι άκρως υπερήφανοι).


* ρίξτε μια ματιά στους πίνακες του Ουκρανού επιζώντα των gulag Nikolai Getman

https://www.google.co.uk/search?hl=en&safe=off&q=Nikolai%20Getman&psj=1&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.43828540,d.d2k&biw=1280&bih=666&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=981FUcW9Fqik0AWZnYCwCw
avatar
Ανώνυμος/η 17.3.2013 | 20:22
Τι άσχετο! Στο άρθρο που μιλάει για την λογίκή του "δεν είμαι... αλλά..." εμφανίζεται ένας τέτοιος "αταξινόμητος" να μας πει ότι στα γκουλάγκ, λες και δεν το ξέραμε, γίνονταν θηριωδίες. Ε και; Το πρόβλημα μας σήμερα είναι ο ναζισμός. Αν εμφανιστεί ως πρόβλημα ο σταλινισμός θα τον αντιμετωπίσουμε ανάλογα...

Υ.Γ. Ελπίζω αταξινόμητε φίλε μου να καταλαβαίνεις ότι τα γκουλάγκ δεν έχουν καμμία σχέση με τη θεωρία του κομμουνισμού, ενώ τα στρατόπεδα συγκέντρωσης έχουν απόλυτη σχέση με τη θεωρία του ναζισμού. Αν και ελπίζω μάταια...
Ενδιαφέρον:
ΝΑΙ (69) ΟΧΙ (16)
Συγχωρέστε με αγαπητέ El_Jaibo αλλά ορισμένα πράγματα δεν τα καταλαβαίνω γιατί είμαι αταξινόμητος. Ένα πράγμα λόγου χάρη που δεν καταλαβαίνω είναι το πως το γίνεται κάποιοι αρκετοί να υμνούν ολοκληρωτικά καθεστώτα που διέπραξαν θηριωδίες και αυτό να θεωρείται φυσιολογικό. Μεθυσμένοι από την ιδεολογία μας βλέπουμε μόνο ένα τέρας. Δεν τα καταλαβαίνω αυτά τα πράγματα εγώ γιατί όπως είπα και όπως φανερώνει και το ψευδώνυμο μου είμαι αταξινόμητος. Καλά μεθύσια αγαπητέ
Ενδιαφέρον:
ΝΑΙ (12) ΟΧΙ (34)
Προς ενημέρωσης των αμέθυστων περί σχέσης gulag και κουμουνιστικής θεωρίας (αυτά επειδή ειπώθηκαν ανακρίβειες -κουβέντα να γίνεται)

"Who would set prisoners to work digging an unnecessary canal from the White Sea to the Baltic using only hand tools? How could anybody imagine that starving slaves could outproduce American factories? Were the Soviets crazy?

Applebaum does not answer this question directly — but she provides the evidence for the reader to find the answer for himself. The Soviets were not crazy. They believed that society’s wealth consisted in something called the “surplus value” of the worker’s labor. In a capitalist society, the capitalist stole that surplus value. In the Communist fairyland of tomorrow, the worker would keep the surplus for his own benefit. In the meantime, Marxian theory suggested, the emerging socialist state could develop by appropriating for itself the surplus value that had previously enriched the capitalist. And if the worker could be forced to eat less, to live in a barracks instead of a house, to wear rags rather than clothes — why then the surplus would be even bigger, and the state would advance even faster, and the Communist fairyland would arrive even sooner.

It all made a terrible sense — that is, if you accepted the crackpot economics on which the plan rested. In other words, just as Solzhenitsyn traced the responsibility for the creation of the Gulag back from Stalin to Lenin, so Applebaum follows the path all the way back to Das Kapital. She shows us that the Gulag is not just an incident in the history of Russia. It is the culmination of the history of socialism."

http://www.amazon.com/gp/product/1400034094/?tag=dianahsieh-20



"τα γκουλάγκ δεν έχουν καμμία σχέση με τη θεωρία του κομμουνισμού"

Lol!
Ενδιαφέρον:
ΝΑΙ (9) ΟΧΙ (15)
V4Vasilis V4Vasilis 8.4.2013 | 20:36
Γιατί πρέπει κάθε φορά που το θέμα είναι η άνοδος του ναζισμού στην Ελλάδα, να βρίσκεται κάποιος να λέει την άποψη του για τον κομμουνισμό; Και γιατί να πιστεύει ότι όλοι αυτοί που καταδικάζουν τον ναζισμό να είναι είτε αναρχικοί, είτε κομμουνιστές; Εγώ καταδικάζω και τα 2 κοινωνικοοικονομικά συστήματα αλλά δεν βλέπεις το ΚΚΕ να πηγαίνει να σπάει τράπεζες, να αναποδογυρίζει γραφεία και να σπάει στο ξύλο κοστουμάτους, ενέργειες που είναι συνήθης τακτική για τους Έλληνες ναζιστές και μάλιστα την εφαρμόζουν σε αυτούς που αδυνατούν να αμυνθούν. Εν κατακλείδι, αφού διαβάζεις ένα άρθρο για την άνοδο του ναζισμού και θες να αφήσεις σαν παρακαταθήκη ένα σχόλιο, γράψε γιατί εσένα σε εκφράζει ο ναζισμός και μην μας λες γιατί δεν σου αρέσει ο κομμουνισμός.
Ενδιαφέρον:
ΝΑΙ (1) ΟΧΙ (0)
avatar
Ανώνυμος/η 17.3.2013 | 14:31
Άρη μπράβο για το κείμενο. Όχι τόσο για το "καταγγελτικό" του πράγματος. Αυτό έχει γίνει ήδη άλλωστε. Το μπράβο πηγαίνει στο οτι αφενός επισημαίνεις τις διαφορές των δύο "αντιπάλων" (χρησιμοποιώ τη λέξη που αναφέρεις, χωρίς να την υιοθετώ), και αφετέρου οτι συνοπτικά παρουσιάζεις το μοτίβο, το οποίο, μεταξύ μας, όλοι βλέπουμε αλλά δεν το αναφέρουμε.
Επίσης η original σε κάποια πόλη (δεν θυμάμαι που) είχε μαζέψει τρόφιμα για μετανάστες και έλληνες, ως απάντηση στην κίνηση της χρυσής αυγούλας. Η δεύτερη πήγε στο χώρο για τσαμπουκαλίκια κι έφαγε το ξύλο της χρονιάς της.
Ας σοβαρευτούμε λίγο. Οι οπαδοί της ΑΕΚ δεν τα σηκώνουν αυτά. Επίσης, τα "δεν ήξερα-δεν ρώταγα" όταν γίνονται και μέσα στο σπίτι σου, δεν πιάνουν ως δικαιολογία.
melenmaria melenmaria 17.3.2013 | 14:33
αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι γιατι καταδικαζεται ενας που χαιρετισε ναζιστικα σε ενα γηπεδο ενω ειναι νομιμα μεσα στη ΒΟΥΛΗ ενα ναζιστικο κομμα.
Δον Ιδιώτης Δον Ιδιώτης 17.3.2013 | 15:31
Έλα ντε. Και γιατί είναι νόμιμο ένα ναζιστικό κόμμα στη Βουλή την ίδια ώρα που όταν ένας ποδοσφαιριστής χαιρετά ναζιστικά αποβάλλεται από τις εθνικές ομάδες; Μήπως επειδή ήμαστε ένα γελοίο κράτος;
avatar safridia 18.3.2013 | 08:55
Μα και βεβαια ειμαστε ενα γελοιο κρατος. Οι πολιτικαντηδες δεν κανουν τιποτα με την Χρυση Αυγη επειδη θεωρουν οτι τους βοηθαει επικοινωνιακα. Κοβουν μισθους και συνταξεις, βγαινει η ΧΑ και δερνει μεταναστες, τα κανναλια τους συζητανε για το φαινομενο του ρατσισμου στην κοινωνια. Ειναι το βαθυ κρατος στην ουσια.
Ενδιαφέρον:
ΝΑΙ (16) ΟΧΙ (1)
Προηγούμενα 12345 Επόμενα
 

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ/ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ/ΘΕΜΑΤΑ