Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblocker για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες μας. Δείτε πώς.
Βρήκατε κάποιο λάθος ή παράλειψη;     Επικοινωνήστε μαζί μας  »
EROTICA

40 γυμνές φωτογραφίες από το ανομολόγητο οπλοστάσιο της Φίνος Φιλμς

Αισθησιασμός και σάρκα από εκεί που δεν το περιμένεις

Δείτε το slideshow  38 Φωτογραφίες
40 γυμνές φωτογραφίες από το ανομολόγητο οπλοστάσιο της Φίνος Φιλμς
40 γυμνές φωτογραφίες από το ανομολόγητο οπλοστάσιο της Φίνος Φιλμς

 

 

H  Finos Films, δημιούργημα ενός ευφυούς και παθιασμένου παραγωγού, που όμοιός του δεν υπήρξε ποτέ στην Ελλάδα, ήταν μια εταιρεία που στόχευσε στα τεράστια οικογενειακά κοινά, μετά τον πόλεμο. Έχτισε συνεπώς την «γραμματική» της πάνω σε απλοϊκά και διαρκή μοτίβα που, τότε, τους απασχολούσαν όλους και συνήθως εμπριείχαν μορφές της «ταξικής πάλης»: τον έρωτα του φτωχού για την πλούσια, την αποκατάσταση της μνηστής, το γάμο, το μεροκάματο, το φιλότιμο του λαϊκού απέναντι στον αμοραλισμό του πλούσιου, τον ερχομό από το χωριό στην πόλη, την εθνική περηφάνεια για μια «αδικημένη» χώρα, τον ζεστό κλοιό της γειτονιάς απέναντι στο κάπως φοβηχτερό χτυποκάρδι μιας Αθήνας που μεγαλώνει βίαια με αντιπαροχή –και ούτω καθ’ εξής.

 

Το ωραίο ήταν, ότι όλη αυτή η μικροαστική γλώσσα ενδύθηκε την φαντασία μεγάλων μαστόρων –που ήξεραν πραγματικά να κρατάνε την κάμερα, να γράφουν μεγαλειώδους απλότητας διαλόγους (που συχνά γινόντουσαν παροιμιώδεις), να γράφουν τη μουσική που σφύριζαν τ΄αλάνια κι οι αστοί. Σε αυτούς οφείλεται η παράξενη διάρκεια εκείνων των ταινιών, σήμερα.

 

Μόνο ένα θέμα, εξ ίσου βαθύ, διαρκές και πάνδημο με τα προηγούμενα, δεν μπορούσε εκ των πραγμάτων να αγγίξει ο Φίνος: την γενετήσια ορμή, το σεξ, το γυμνό. Ειδικά εκείνη την εποχή, που η λογοκρισία εμαίνετο και η μοιχεία ήταν ποινικό αδίκημα, οτιδήποτε σεξουαλικό ενείχε την αχλή του σκανδάλου. Η υποψία ενός γυμνού στήθους μπορούσε να αφήσει άγρυπνες ολόκληρες συνοικίες ή να προκαλέσει πλήθος θιγμένων δημοσιευμάτων από τις σιγανοπαπαδιές των εντύπων.

 

Οπότε, το σεξ, έπρεπε να πλησιαστεί (όταν πλησιαζόταν) με τρόπο υπαινικτικό, φιλοπαίγμονα ή δήθεν τυχαίο. Γυρίστηκαν βέβαια δυό τρείς ταινίες με καταφανή αισθησιακό χαρακτήρα. Και επενδύθηκαν πολλά πάνω στο ακαταμάχητο σεξ απίλ της νεαρής Ζωής Λάσκαρη. Ακόμη και η Βουγιουκλάκη γύμνωσε τα στήθη της, μεγαλωμένη πια, και τα μπαλέτα που πάντα πλαισίωναν τα σχηματικά έπη του Δαλιανίδη λειτουργούσαν όπως ακριβώς και τα καμπαρέ της εποχής: ως κυριλέ οφθαλμολαγνεία. Όμως, όλα αυτά, είχαν ανέκαθεν τον χαρακτήρα του συμπτωματικού στον κόσμο του Φίνου. Το σεξ, παρά την δύναμή του, ποτέ δεν μπήκε στο επίκεντρο της μυθολογίας του μεγαλύτερου Έλληνα παραγωγού, ποτέ.

 

Ψάξαμε τα αρχεία της Finos Films για να βρούμε τις λίγες στιγμές που διέλαθαν του κώδικα της εποχής. Η ψαριά είναι, τω όντι, απολαυστική, ακριβώς επειδή είναι σπάνια:

 

 

Αμόκ. Μια από τις λίγες καθαρόαιμα αισθησιακές ταινίες της Finos Film. Οκτώ κορίτσια δραπετεύουν από το αναμορφωτήριο και στη συνέχεια καταφεύγουν σε ένα ερημονήσι. Στο νησί όμως βρίσκεται και μια ομάδα μισθοφόρων, με αρχηγούς έναν πρώην αξιωματικό των Ες-Ες και τον γιο του.... Καταλαβαίνετε.
Αμόκ. Μια από τις λίγες καθαρόαιμα αισθησιακές ταινίες της Finos Film. Οκτώ κορίτσια δραπετεύουν από το αναμορφωτήριο και στη συνέχεια καταφεύγουν σε ένα ερημονήσι. Στο νησί όμως βρίσκεται και μια ομάδα μισθοφόρων, με αρχηγούς έναν πρώην αξιωματικό των Ες-Ες και τον γιο του.... Καταλαβαίνετε.



 

 

Η Αλίκη, από την αρχή της καριέρας της ήξερε ότι το σεξ απίλ είναι ένα ισχυρό της όπλο, καλά κρυμμένο κάτω από τα νιαουρίσματά της. Εδώ, στην "Ψεύτρα"
Η Αλίκη, από την αρχή της καριέρας της ήξερε ότι το σεξ απίλ είναι ένα ισχυρό της όπλο, καλά κρυμμένο κάτω από τα νιαουρίσματά της. Εδώ, στην "Ψεύτρα"
 
 

 

 

Ένα λαϊκό παιδί ψωνίζεται από δυό αστές. Πρωτόγνωρα πράγματα για τον Φίνο, πρώτη εμφάνιση του Χρήστου Νομικού, πολύ γυμνό και "Οι Αμαρτωλοί" του Δαλιανίδη.
Ένα λαϊκό παιδί ψωνίζεται από δυό αστές. Πρωτόγνωρα πράγματα για τον Φίνο, πρώτη εμφάνιση του Χρήστου Νομικού, πολύ γυμνό και "Οι Αμαρτωλοί" του Δαλιανίδη.
 
 

 

 

Η Ζωή Λάσκαρη ήταν από την αρχή η κορυφαία σεξόβομβα του Φίνου, αφήνοντας πολύ πίσω την χυμώδη, αθώα σεξουαλικότητα της Μάρθας Καραγιάννη.
Η Ζωή Λάσκαρη ήταν από την αρχή η κορυφαία σεξόβομβα του Φίνου, αφήνοντας πολύ πίσω την χυμώδη, αθώα σεξουαλικότητα της Μάρθας Καραγιάννη.
 
 

 

 

Ακόμα και σε άσχετες κωμωδίες, όπως στη "Βίλλα των Οργίων", μπορούσαν να μπουν μεζεδάκια με λίγο μάτι.
Ακόμα και σε άσχετες κωμωδίες, όπως στη "Βίλλα των Οργίων", μπορούσαν να μπουν μεζεδάκια με λίγο μάτι.
 
 

 

 

Ο Βάλτος (1973). Ένα ιδιωτικό αεροπλάνο πέφτει σε ένα βαλτώδες νησί. Το αεροπλάνο ανήκει σε μια σπείρα απατεώνων, οι οποίοι άρπαξαν τις επενδύσεις των πελατών τους. Τα μέλη της σπείρας προσπαθούν απεγνωσμένα να ανελκύσουν το αεροπλάνο, να το επισκευάσουν και να διαφύγουν στο εξωτερικό με τα κλεμμένα χρήματα. Αλλά στο νησί ζει ο φαροφύλακας με την γυναίκα του και την κόρη του, ένας δραπέτης φυλακών και ένα ζευγάρι φυγάδων. Με την υπόσχεση μεριδίου από τα κλεμμένα χρήματα και παρά τη μεταξύ τους διάχυτη καχυποψία, επιστρατεύονται οι πάντες για την επίπονη προσπάθεια ανέλκυσης του αεροπλάνου...
Το να δείχνεις γυμνό στήθος το 1973, ήταν εύκολο πιά, αλλά όχι για τον Φίνο
Ο Βάλτος (1973). Ένα ιδιωτικό αεροπλάνο πέφτει σε ένα βαλτώδες νησί. Το αεροπλάνο ανήκει σε μια σπείρα απατεώνων, οι οποίοι άρπαξαν τις επενδύσεις των πελατών τους. Τα μέλη της σπείρας προσπαθούν απεγνωσμένα να ανελκύσουν το αεροπλάνο, να το επισκευάσουν και να διαφύγουν στο εξωτερικό με τα κλεμμένα χρήματα. Αλλά στο νησί ζει ο φαροφύλακας με την γυναίκα του και την κόρη του, ένας δραπέτης φυλακών και ένα ζευγάρι φυγάδων. Με την υπόσχεση μεριδίου από τα κλεμμένα χρήματα και παρά τη μεταξύ τους διάχυτη καχυποψία, επιστρατεύονται οι πάντες για την επίπονη προσπάθεια ανέλκυσης του αεροπλάνου... Το να δείχνεις γυμνό στήθος το 1973, ήταν εύκολο πιά, αλλά όχι για τον Φίνο
 
 

 

 

Αμόκ.
Αμόκ.
 
 

 

 

Δήθεν αθώα, δήθεν συμπτωματικά. "Ο Κλέαρχος, η Μαρίνα και ο κοντός" (1961)
Δήθεν αθώα, δήθεν συμπτωματικά. "Ο Κλέαρχος, η Μαρίνα και ο κοντός" (1961)
 
 

 

 

 
 
 

 

 

Ο Βάλτος
Ο Βάλτος
 
 

 

 

Ακόμη μια απόπειρα της Αλίκης να δημιουργήσει αθωότητα γεμάτη υποσχέσεις
Ακόμη μια απόπειρα της Αλίκης να δημιουργήσει αθωότητα γεμάτη υποσχέσεις
 
 

 

 

Ζωή Λάσκαρη
Ζωή Λάσκαρη
 
 

 

 

Αμόκ
Αμόκ
 
 

 

 

Αμόκ
Αμόκ
 
 

 

 

Στην ταινία "Δάκρυα για την Ηλέκτρα" (πολύ της μόδας τότε το όνομα) η Ζωή Λάσκαρη αποφασίζει να εκδικηθεί την μάνα της και τον εραστή της για το χαμό του πατέρα της, ρισκάροντας την ίδια της τη ζωή.Οι αληθινές στιγμές της έντασης όμως είναι οι συχνές ημίγυμνες σκηνές της
Στην ταινία "Δάκρυα για την Ηλέκτρα" (πολύ της μόδας τότε το όνομα) η Ζωή Λάσκαρη αποφασίζει να εκδικηθεί την μάνα της και τον εραστή της για το χαμό του πατέρα της, ρισκάροντας την ίδια της τη ζωή.Οι αληθινές στιγμές της έντασης όμως είναι οι συχνές ημίγυμνες σκηνές της
 
 

 

 

Η Ζέτα Αποστόλου ήταν το πιό απροκάλυπτο σεξουαλικό είδωλο του Φίνου. Ζόρικη γυναίκα, με πλατινέ μαλλιά, που γδυνόταν εύκολα σχεδόν σε κάθε ταινία. Ήταν ό,τι κοντινότερο σε πορνοστάρ μπορούσαν να αντέξουν οι μικροαστοί. Και το λάτρευαν. Εδώ, στους "Εχθρούς" του Ντίνου Δημόπουλου, το 1963
Η Ζέτα Αποστόλου ήταν το πιό απροκάλυπτο σεξουαλικό είδωλο του Φίνου. Ζόρικη γυναίκα, με πλατινέ μαλλιά, που γδυνόταν εύκολα σχεδόν σε κάθε ταινία. Ήταν ό,τι κοντινότερο σε πορνοστάρ μπορούσαν να αντέξουν οι μικροαστοί. Και το λάτρευαν. Εδώ, στους "Εχθρούς" του Ντίνου Δημόπουλου, το 1963
 
 

 

 

Η "Ψεύτρα" Βουγιουκλάκη, ξανά.
Η "Ψεύτρα" Βουγιουκλάκη, ξανά.
 
 

 

 

"Οι Αμαρτωλοί". Με τον Χρήστο Νομικό, η Μπέττυ Λιβανού.
"Οι Αμαρτωλοί". Με τον Χρήστο Νομικό, η Μπέττυ Λιβανού.
 
 

 

 

Αμόκ.
Αμόκ.
 
 

 

 

Σοφόν το σαφές.
Σοφόν το σαφές.
 
 

 

 

Το αρσενικό της Λάσκαρη. Σεξ απίλ που δεν κραυγάζει, τα είπαμε πριν.
Το αρσενικό της Λάσκαρη. Σεξ απίλ που δεν κραυγάζει, τα είπαμε πριν.

 

 

Δάκρυα για την Ηλέκτρα
Δάκρυα για την Ηλέκτρα
 
 

 

 

Οι Αμαρτωλοί
Οι Αμαρτωλοί

 

 

Ο Βάλτος
Ο Βάλτος
 
 

 

 

Γνωρίζοντας αισθησιακές δόξες με το ξεκίνημά του ο Φαίδων Γεωργίτσης, ήταν επόμενο να διολισθήσει μετά από λίγο σε καθαρόαιμα soft-core φιλμ με την Γκοζέλα Ντάλι, και άλλους λιγότερο επιφανείς παραγωγούς.
Γνωρίζοντας αισθησιακές δόξες με το ξεκίνημά του ο Φαίδων Γεωργίτσης, ήταν επόμενο να διολισθήσει μετά από λίγο σε καθαρόαιμα soft-core φιλμ με την Γκοζέλα Ντάλι, και άλλους λιγότερο επιφανείς παραγωγούς.
 
 

 

 

Αμόκ
Αμόκ
 
 

 

 

Αμοκ
Αμοκ
 
 

 

 

Τα ασαφώς μπαϊσέξουαλ μπαλέτα του Δαλιανίδη
Τα ασαφώς μπαϊσέξουαλ μπαλέτα του Δαλιανίδη
 
 

 

 

Σε αυτή τη σκηνή από το συμπαθέστατο "Ταξίδι" του Δημόπουλου, το 1962, διακρίνει κανείς πώς το σεξ υποδηλωνόταν τότε με τόση διακριτικότητα, που καταντούσε ακόμη πιο αβάσταχτη η αποσιώπησή του
Σε αυτή τη σκηνή από το συμπαθέστατο "Ταξίδι" του Δημόπουλου, το 1962, διακρίνει κανείς πώς το σεξ υποδηλωνόταν τότε με τόση διακριτικότητα, που καταντούσε ακόμη πιο αβάσταχτη η αποσιώπησή του
 
 

 

 

Παρτούζες στη "Στεφανία" του Δαλιανίδη
Παρτούζες στη "Στεφανία" του Δαλιανίδη
 
 

 

 

Ο Βάλτος
Ο Βάλτος

 

 

Στεφανία (1967). Η Στεφανία, μια όμορφη και ευκατάστατη κοπέλα, καταλήγει στο αναμορφωτήριο εξαιτίας της διεφθαρμένης ζωής στην οποία την έχει οδηγήσει ο πατριός της. Πρόθεσή της είναι η απόδραση, αλλά όταν εμφανίζεται ο γιατρός Δαπόντε, με τον οποίο ήταν ερωτευμένη στα μαθητικά της χρόνια, αλλάζει γνώμη και γίνεται βοηθός στο ιατρείο του... Απολαυστικό!
Στεφανία (1967). Η Στεφανία, μια όμορφη και ευκατάστατη κοπέλα, καταλήγει στο αναμορφωτήριο εξαιτίας της διεφθαρμένης ζωής στην οποία την έχει οδηγήσει ο πατριός της. Πρόθεσή της είναι η απόδραση, αλλά όταν εμφανίζεται ο γιατρός Δαπόντε, με τον οποίο ήταν ερωτευμένη στα μαθητικά της χρόνια, αλλάζει γνώμη και γίνεται βοηθός στο ιατρείο του... Απολαυστικό!
 
 

 

Μια δοξασμένη στιγμή της Αλίκης, με το στήθος φόρα έξω. Στη "Μαρία της σιωπής", όπου υποδύεται μια κακοπαθημένη κωφάλαλη!
Μια δοξασμένη στιγμή της Αλίκης, με το στήθος φόρα έξω. Στη "Μαρία της σιωπής", όπου υποδύεται μια κακοπαθημένη κωφάλαλη!
 
 

 

 

Οι Αμαρτωλοί
Οι Αμαρτωλοί
 
 

 

 

Οι Αμαρτωλοί
Οι Αμαρτωλοί
 
 

 

 

Αμόκ.
Αμόκ.
 
 

 

 

 
 
 

 

 

 

 

11 σχόλια
Ταξινόμηση:
Προηγούμενα 1 Επόμενα
Δον Ιδιώτης Δον Ιδιώτης 28.6.2014 | 18:42
Το "αμόκ" ακόμα θυμάμαι που στο Γυμνάσιο οι συμμαθητές μου το θεωρούσαν τσόντα. lol
avatar Giannis @ 28.6.2014 | 19:32
Στη "Μαρία της Σιωπής" αν δεν απατώμαι δεν περιλαμβάνονταν αλυσίδες ή άνθρωπι με στολές εθνοο-αγρ-φυλάκων περασμένου αιώνα και μυστακοφόρων Τουρκοφορεμένων με ξυρισμένα κεφάλια, όπως διακρίνονται στο φόντο. Νομίζω, επίσης, πως η αμφίεση του Σ. Καλογήρου είναι πολύ παλαιότερη του δεύτερου μισού του 20ου αιώνα. Πρέπει να πρόκειται για άλλη ταινία. Ίσως μια που υποδύεται την κόρη του κάμπου, του ήλιου ή του Λαυρέντη Διανέλλου τελοσπάντων...;;;
horhem horhem 25.7.2014 | 19:26
Σωστά, η φωτογραφία είναι από την ταινία "Η κόρη του ήλιου", βουκολικού περιεχομένου, όπου η δροσερή και νέα αγρότισσα Αλίκη παντρεύεται τον μεγαλοτσιφλικά Καλογήρου, αλλά είναι ερωτευμένη με τον Κ. Καρρά!
alektor alektor 5.4.2016 | 02:19
Και που την κουφωνει και ο γιος «Νίκος Γαλανός».
avatar rommanos 28.6.2014 | 21:52
Η γυμνόστηθη Αλίκη με τον Καλογήρου (αν κ κόπηκε) είναι από το "κόρη του ήλιου" :-)
Όταν παίζονταν κάποιες απ' αυτές τις ταινίες στην τηλεόραση, έμπαινε ένα σηματάκι στη γωνία "Α", ακατάλληλο!
Οι αδελφές μου, που ήταν πολύ μεγαλύτερες αδημονούσαν να παιχτεί ταινία μ' αυτό το σήμα. Μάλιστα είχαν βρει κι ένα κόλπο για να μην το καταλάβουν οι γονείς μας πως η ταινία ήταν ακατάλληλη: έκρυβαν με το σεμεδάκι το πάνω μέρος της τηλεόρασης για να μην φαίνεται!
avatar Nandja 2.7.2014 | 01:44
Ντάξει, πολύ μπροστά!
avatar boxer 5.4.2016 | 01:12
Η Καίτη Ιμπροχώρη με την τρίχα κάγκελο, μου θέλει και τρίο. Που πας με τη ρενάρ καλή μου?
Papaki Papaki 5.4.2016 | 14:52
Τι κούκλα η Λιβανού.
Αυτή η διακριτικότητα εμένα μου φαίνεται ενδιαφέρουσα και γοητευτική. Μου τη σπάνε οι σημερινές ταινίες(και σίριαλ, πχ Παπακαλιάτης) που τα δείχνουν όλα φορά παρτίδα. Βρίσκω πολύ πιο ερωτικά εκείνα τα πλάνα, τα παλιά, σε σχέση με το σημερινό χύμα. Πες μου πουριτανο, πάντως έτσι το βλέπω
Cpt.Nemo Cpt.Nemo 30.9.2017 | 20:18
'Νταξ...βρε παιδιά!...Για πόσες ταινίες μιλάμε,δηλαδή;3 άντε 4...Αμόκ,Αμαρτωλοί κι ο Βάλτος και όπου η αθάνατη Λάσκαρη είχε διάθεση!Παρεπιπτόντως η ταινία της σε σενάριο Τζαβέλλα,'Στον αστερισμό της Παρθένου" δεν ήταν της Φίνος Φιλμ;Γιατί κι εκεί έδινε ρέστα,να'ούμ'...!
Προσωπική άποψη πως δεν είναι τυχαίο που αρκετές από τις ταινίες που άναφέρονται είναι του Δημόπουλου.Δεν έχω δει τα..."Δελφινάκια του Αμβρακικού" και δεν ξέρω αν θα το κάνω ποτέ,γιατί μετά την θέαση του Αμόκ,μου κόπηκε η όρεξη!Πρόκειται όντως για ένα πολύ(sic!) kinky έργο ,όπου ο μισογυνισμός κυιαρχεί.ΟΚ,ούτως ή άλλως η εποχή ήθελε τη γυναίκα να θέλει(!)τα χαστούκια της(-Παπαμιχαήλ:Σ'άρεσε;-Αλίκη:Πολύ...)αλλά μόνο αν το δείτε θα καταλάβετε τί εννοώ...
Προηγούμενα 1 Επόμενα
 

ΕΙΔΗΣΕΙΣ/ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΘΕΜΑΤΑ/ΔΗΜΟΦΙΛΗ

CITY GUIDE/ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ/ΠΡΟΣΦΑΤΑ