Η Easyjet δεύτερη χειρότερη αεροπορική εταιρεία στον κόσμο― σε ποιότητα, καθυστερήσεις και αποζημιώσεις

Η Easyjet δεύτερη χειρότερη αεροπορική εταιρεία στον κόσμο― σε ποιότητα, καθυστερήσεις και αποζημιώσεις Facebook Twitter
1

Η AirHelp, μια startup διεκδίκησης αποζημιώσεων για λογαριασμό επιβατών, αξιολόγησε πάνω από 30 αεροπορικές εταιρείες με κριτήρια την ποιότητα, τις επιδόσεις σε χρόνους και τις απαντήσεις σε αιτήσεις αποζημίωσης και έδωσε στη δημοσιότητα τη λίστα με τους χειρότερους και τους καλύτερους.

Η εταιρεία αναφέρει πως "Τα αεροπορικά ταξίδια είναι κάτι περισσότερο από την τιμή του εισιτηρίου" και πως ο βαθμολογικός πίνακας δημιουργήθηκε για να βοηθήσει τους ταξιδιώτες να προβλέψουν καλύτερα πώς θα τους αντιμετωπίσουν οι αεροπορικές εταιρείες σε περιπτώσεις όπως οι καθυστερήσεις, οι ακυρώσεις ή οι υπεράριθμες κρατήσεις θέσεων.


Την κορυφαία θέση μεταξύ των καλύτερων έλαβε η Qatar Airways, με την KLM Royal Dutch Airlines να είναι στη δεύτερη θέση.

Χειρότερος αερομεταφορέας αναδείχθηκε η Sata, μια μικρή αεροπορική εταιρεία με έδρα στις Αζόρες με τις πτήσεις της να είναι στην πλειοψηφία εσωτερικού. 


Εντύπωση προκαλεί ωστόσο, κυρίως μεταξύ των βρετανικών μέσων, η κακή θέση της Eayjet η οποία είναι στην τελευταία δεκάδα καταλαμβάνοντας μάλιστα την δεύτερη θέση πριν το τέλος. Η Easyjet, όπως σημειώνει ο Independent, μεταφέρει περισσότερους επιβάτες από οποιαδήποτε άλλη αεροπορική εταιρεία με έδρα στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η Virgin Atlantic, ένας άλλος αεροπορικός κολοσσός ,καταλαμβάνει την τρίτη θέση από το τέλος.


Το ζήτημα διεκδίκησης αποζημιώσεων είναι ένα αμφιλεγόμενο θέμα, με μια σειρά από επιχειρήσεις όπως η AirHelp να κυνηγούν τους επιβάτες οι οποίοι έχουν πέσει θύματα των καθυστερήσεων, των ακυρώσεων και των υπεράριθμων κρατήσεων.

Η AirHelp λέει πως η έρευνα της λαμβάνει υπόψη του αιτήματα που είχαν αρχικά απορριφθεί από την αεροπορική εταιρεία, αλλά αργότερα εγκρίθηκαν στο δικαστήριο, ο χρόνος που η εταιρεία χρειάζεται για να αναγνωρίσει και να χειριστεί μια αξίωση και ο χρόνος που περνά ώσπου μια εταιρεία πληρώσει την αποζημίωση. 

Οι πρώτες και καλύτερες της λίστας


1.Qatar Airways
2. KLM
3. Air Baltic
4. Air France
5. Lufthansa
6. Air Canada
7. Emirates
8. Croatia Airlines
9. British Airways
10. Finnair


Οι τελευταίες της λίστας


Norwegian Air Shuttle
Icelandair
Alitalia
 Iberia
 Aer Lingus
TAP Portugal
Swiss
Virgin Atlantic
easyJet
SATA

 

 Tα στοιχεία από τον Independent

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Έχει το Grindr καταστρέψει το γκέι σεξ για πάντα;

Living / Έχει το Grindr καταστρέψει το γκέι σεξ για πάντα;

Η πλατφόρμα δέχεται επικρίσεις για ρατσισμό, χονδροφοβία, κατάθλιψη και διατροφικές διαταραχές. Καθώς γιορτάζει την 15η επέτειό της, εξετάζουμε πώς άλλαξε την γκέι κουλτούρα, προς το καλύτερο και προς το χειρότερο
THE LIFO TEAM
Τελικά, να προτιμάμε τα προϊόντα με ή χωρίς ζάχαρη;

Radio Lifo / Τελικά, να προτιμάμε τα προϊόντα με ή χωρίς ζάχαρη;

Η ζάχαρη είναι ένα από τα πιο αμφιλεγόμενα συστατικά στη σύγχρονη διατροφή. Όμως, τελικά μας κάνει τόσο κακό όσο νομίζουμε; Και τι ισχύει με τα υποκατάστατα της; Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την κλινική διαιτολόγο διατροφολόγο Μελίνα Καριπίδου.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Βρομοκαρυδιά: Αυτή η μάστιγα!

Ηχητικά Άρθρα / Βρομοκαρυδιά: Αυτή η μάστιγα!

Οι βρομοκαρυδιές ή αΐλανθοι είναι ίσως τα πιο ευρέως διαδεδομένα δέντρα στην Αθήνα και παρότι συνεισφέρουν στο πράσινο της πόλης, έχουν εξαπλωθεί σε τέτοιο βαθμό που σήμερα αποτελούν απειλή για τα υπόλοιπα δέντρα της Αθήνας.
M. HULOT
Ο Σόκρατες και η δημοκρατία

Living / Ο Σόκρατες και η δημοκρατία

Πριν από σαράντα χρόνια, ο μεγάλος Βραζιλιάνος ποδοσφαιριστής με το εντυπωσιακό παράστημα και τις ριζοσπαστικές πεποιθήσεις ήταν από τους πρωταγωνιστές του κινήματος για την μετάβαση της Βραζιλίας από τη χούντα στη δημοκρατία.
THE LIFO TEAM