16 λόγοι για να μην πετάξεις το μπoυκάλι της Coca Cola

16 λόγοι για να μην πετάξεις το μπoυκάλι της Coca Cola Facebook Twitter
10


 

Η Coca Cola αποκτά περιβαλλοντική συνείδηση χάρη σε αυτό το "2nd Lives" Kit που έρχεται να μεταμορφώσει τα άδεια πλαστικά μπουκάλια σε πολυεργαλεία και παιχνίδια.


Η νέα αυτή πρόταση έρχεται από την Ogilvy & Mather στην Κίνα και η εκστρατεία περιλαμβάνει μια σειρά από 16 καπάκια που βιδώνονται στις άδειες φιάλες  και μπορούν να τις μετατρέψουν σε νεροπίστολο, ξύστρα, κουδουνίστρα για το μωρό σας ή ακόμη και πινέλο.

 

Η εταιρεία σκοπεύει να διαθέσει δωρεάν τα πρώτα 40.000 σετ με τα πρωτότυπα αυτά καπάκια ξεκινώντας από το Βιετνάμ όπου και προωθεί μια εκστρατεία για ανακύκλωση πλαστικού.

 

 

10

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί τόσα μη διαβητικά άτομα φορούν μετρητές γλυκόζης;

Radio Lifo / Γιατί τόσα άτομα χωρίς διαβήτη φορούν μετρητές γλυκόζης αίματος;

Γιατί γίνεται τόσος ντόρος τελευταία με τις αιχμές γλυκόζης στο αίμα και γιατί όλο και περισσότερα άτομα που δεν έχουν διαβήτη φορούν cgm; Πρόκειται για ακόμα ένα διατροφικό trend; H Μερόπη Κοκκίνη συζητά με την κλινική διαιτολόγο-διατροφολόγο Μελίνα Καριπίδου.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Πώς θα καταφέρετε να φωτογραφίσετε το κατοικίδιό σας σαν επαγγελματίας

Living / Πώς θα καταφέρετε να φωτογραφίσετε το κατοικίδιό σας σαν επαγγελματίας

Οι λειτουργίες του κινητού που θα σας βοηθήσουν, ο κατάλληλος φωτισμός, τα σωστά αξεσουάρ: 8 συμβουλές προκειμένου να καταφέρετε να απαθανατίσετε τις πιο ωραίες στιγμές του κατοικιδίου σας.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
Βιοδυναμική καλλιέργεια: Οι νέοι αγρότες παρακολουθούν το φεγγάρι και τους πλανήτες και απλώνουν κοπριά μέσα σε θαμμένα κέρατα αγελάδας

Radio Lifo / Βιοδυναμική καλλιέργεια: Οι νέοι αγρότες παρακολουθούν το φεγγάρι και τους πλανήτες

Ένας «ακραίος» βιολογικός τρόπος καλλιέργειας που ακολουθούν λίγοι στη χώρα μας. Αν και δεν υπάρχουν επιστημονικά στοιχεία που να υποστηρίζουν τις βιοδυναμικές πρακτικές, ωστόσο όσοι τις ακολουθούν ισχυρίζονται ότι καταφέρνουν να παραγάγουν προϊόντα υψηλής ποιότητας και θρεπτικής αξίας. Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με τους βιοδυναμικούς καλλιέργητές Κώστα Βαρώτσο και Θοδωρή Κοντογιάννη.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Η Δέσποινα Ισοπούλου μαθαίνει στους Αθηναίους τι πάει να πει floral design

Living / Η Δέσποινα Ισοπούλου μαθαίνει στους Αθηναίους τι πάει να πει floral design

Τρία χρόνια πριν, την άνοιξη του 2021, αποφάσισε να κάνει στροφή στην καριέρα της: άρχισε να ψάχνει τα διαθέσιμα θεωρητικά και πρακτικά μαθήματα γύρω από τα λουλούδια και έφτιαξε το δικό της Eiko Flowers. Έτσι γεμίζει την πόλη με συνθέσεις και μπουκέτα που μοιάζουν να αναπνέουν.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
20 χρόνια μετά την «Αιώνια λιακάδα ενός καθαρού μυαλού», υπάρχει πλέον η τεχνολογία διαγραφής αναμνήσεων;

Tech & Science / 20 χρόνια μετά την «Αιώνια λιακάδα ενός καθαρού μυαλού», υπάρχει πλέον η τεχνολογία διαγραφής αναμνήσεων;

Σίγουρα είμαστε πολύ πιο κοντά στο να μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την επιστήμη για να αλλάξουμε τις αναμνήσεις μας, από ό,τι ήμασταν πριν από μια εικοσαετία.
NEWSROOM

σχόλια

8 σχόλια
Τρομερά πρακτική διαφήμιση και προβάλλεται σε μία χώρα όπου το νοητικό επίπεδο είναι κάτω του μετρίου.. Αλλά ας υποθέσουμε ότι η διαφήμιση προβαλλόταν εδώ Ελλάδα.. Ποιο παιδάκι θα κουβάλαγε τέτοια ξύστρα/τύπου μαρκαδόρος στο σχολείο; (έξτρα όγκος) Ποια νοικοκυρά θα έβαζε τέτοιο σαπούνι στην τουαλέτα της; Ποια μάνα θα έπαιρνε στο μωρό της τέτοια κουδουνίστρα; Ποιος νοήμον άνθρωπος θα έπινε οτιδήποτε πόσιμο σε μπουκάλι 2-3 ημερών! Το πλαστικό εκκρίνει κάποιες ουσίες οι οποίες είναι βλαβερές για τον άνθρωπο, οπότε είμαι σίγουρη πως μόνο ένας χαζούλης θα έβλεπε αυτό το μπουκάλι χρήσιμο! Για παιχνίδι βέβαια είναι τέλειο!! Μην ξεχνάμε πόσα μπουκάλια βάλαμε στην πίσω ρόδα του ποδηλάτου μας για να ακούγεται σαν μηχανάκι.. (παιδικές καγκουριές)
τι ακριβώς εννοείς με το ''κάτω του μετρίου''? αφενός 'ακρως ρατσιστικό γενικά και αφετέρου ηλίθιο ειδικά, οι βιετναμέζοι υπήρξαν σύμβολο αντίστασης και εθνικοαπελευθερωτικών κινημάτων μιας ολόκληρης ιστορικής περιόδου.
αυτό είναι που λείπει από το Βιετνάμ. ένα ωραίο πλαστικό δοχείο για τα πάντα. Οι απεργοί της κόκα κόλα στην Ελλάδα συμπληρώνουν πόσους μήνες αγώνα για να κερδίσουν πίσω τις δουλειές τους, καθημερινά καλούν σε μποϊκοτάζ των προϊόντων της ουμανιστικής αυτής πολυεθνικής. Λίγη συμπαράσταση δεν βλάπτει
σκεφτηκα και μια ακομα χρηση η οποια θα τους ταιριαζε και περισσοτερο και θα ειχε και ενα συμβολικο χαρακτηρα για το τι εχουν κανει στον υπολοιπο κοσμο! λες να την προτείνω ?
Πολύ καλή κίνηση μάρκετινγκ, από πλευράς οικολογίας βέβαια δεν υπάρχει κανένα όφελος, μάλλον το αντίθετο, αφού μια βδομάδα μετά θα πετάνε το μπουκάλι μαζί με το νέο, ογκώδες, καπάκι δηλαδή μόλυνση με περισσότερο πλαστικό.
Καλώς ή κακώς, η κόκα κολα ειναι μια εταιρια που οι διαφημιστικές της καμπάνιες μπορούν να πείσουν τον οποιοδήποτε να την προτιμήσει. Αυτα κάνει η έξυπνη διαφήμιση.