Το Ανδρολογικό Ινστιτούτο υποστηρίζει ότι το Survivor «εκτόξευσε» τις σεξουαλικές επιδόσεις των Ελλήνων

Το Ανδρολογικό Ινστιτούτο υποστηρίζει ότι το Survivor «εκτόξευσε» τις σεξουαλικές επιδόσεις των Ελλήνων Facebook Twitter
2

Διπλάσιες σεξουαλικές επαφές είχαν οκτώ στους δέκα άνδρες που παρακολουθούσαν το τηλεπαιχνίδι Survivor, υποστηρίζει το Ανδρολογικό Ινστιτούτο, που εκτιμά ότι το Survivor, μαζί με την τηλεθέαση .... «εκτόξευσε» και τους οργασμούς των Ελλήνων.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε το τελευταίο τρίμηνο σε δείγμα 1000 ανδρών, ηλικίας από 20 έως 60 χρόνων, που επισκέφθηκαν το Ανδρολογικό Ινστιτούτο.

Διαπιστώθηκε ότι, μεταξύ εκείνων που έβλεπαν το παιχνίδι, οκτώ στους δέκα διπλασίασαν τη συχνότητα των σεξουαλικών τους επαφών, ενώ εκείνων που δεν το έβλεπαν, η συχνότητα των επαφών παρέμεινε σταθερή, υποστηρίζει ο Κ.Κωσταντινίδης, ουρολόγος - ανδρολόγος, πρόεδρος του Ανδρολογικού Ινστιτούτου.

Όπως εξηγεί «ενώ θα περίμενε κανείς η καθήλωση στην οθόνη να μειώνει το σεξουαλικό ενδιαφέρον των ανδρών, στην έρευνά μας φάνηκε το αντίθετο. Η αγχολυτική ιδιότητα του παιχνιδιού, η αγωνία για τον νικητή, το κλισέ ότι οι άνδρες είναι οι κυνηγοί και οι γυναίκες τα θηράματα, η απουσία βαθύτερων σκέψεων, όλα αυτά σε συνδυασμό με το ότι στο παιχνίδι το σεξ ήταν ο μέγας απών και άνδρες και γυναίκες αγωνίζονταν για ένα πιάτο φαγητό, ξεχνώντας τη σεξουαλική τους ταυτότητα σε ένα παραδεισένιο σκηνικό, ξυπνούσαν πρωτόγονα ένστικτα, που συνήθως κοιμούνται όταν βλέπεις στις ειδήσεις νέα μέτρα και λιτότητα…».

 Η εναγώνια παρακολούθηση των παικτών πυροδότησε τις ορμόνες της επιθυμίας. Ανάλογα επέδρασαν το φυσικό σκηνικό του εξωτικού νησιού, αλλά και η ζωή εκεί, που έμοιαζε σαν παιχνίδι, έκαναν για λίγες ώρες τα προβλήματα της καθημερινότητας να φαντάζουν μακρινά, εκτιμά ο επικεφαλής της έρευνας που παραθέτει 10 λόγους που κατά τη γνώμη του ....απογειώθηκαν σεξουαλικά όσοι άνδρες παρακολουθούσαν το Survivor.

1) Σύμφωνα με την εξελικτική θεωρία, οι άνθρωποι επιβιώνουν από τρία βασικά ένστικτα, την πείνα, τον φόβο και το σεξ. Με την τροφή διατηρούνται στη ζωή. Με τον φόβο συνεχίζουν τη ζωή και με το σεξ αναπαράγουν τη ζωή.

 2) Ο νικητής τα παίρνει όλα, άρα επιβιώνει σε ένα σύστημα που έπρεπε να προσπαθήσει για να εξασφαλίσει τη τροφή του και να προσαρμοστεί στις νέες συνθήκες - δεύτερος νόμος του Δαρβίνου.

3) Η νίκη θέλει στρατηγικές συνεργασίας, ενότητα και αλληλεγγύη, έξω από το μαντρί σε τρώει ο λύκος… Τα άτομα έγιναν ομάδες για να επιβιώσουν, κανένας δεν μπορεί να επιβιώσει μόνος σε μια κοινωνία με θεσμούς και κανόνες.

4) Η αγωνία της επιβίωσης σε κάνει πιο ευφυή. Από την εποχή των πρωτόγονων τροφοσυλλεκτών προγόνων μας, μέχρι τη βιομηχανοποιημένη παραγωγή τροφής, χρειάζεται πάντα οργάνωση και ανταλλαγή πληροφοριών.

5) Η τροφή είναι μια αμοιβή. Αλλά «ουκ επ' άρτον ζήσεται άνθρωπος» λέει η λαϊκή σοφία, γι' αυτό και ο βίος του ανθρώπου πρέπει να είναι ηδονικός. Και η μεγαλύτερη, ίσως, ηδονή της ζωής είναι ο έρωτας, γι' αυτό και μοιράζεται ισότιμα σε έχοντες και μη.

6) Ζούμε μια εποχή όπου η εικονική πραγματικότητα γίνεται σχεδόν αληθινή. Τα θεάματα στην τηλεόραση, η διαδικτυακή επικοινωνία, μας κρατούν συνδεδεμένους έτσι, που να ταυτιζόμαστε με αυτό που βλέπουμε, να το αντιγράφουμε και να το θέλουμε. Είμαστε, πλέον, αυτό που βλέπουμε και θέλουμε.

7) Έχουν γίνει πειράματα όπου ο παρατηρητής μιας έντονης σκηνής νιώθει έρωτα για τον ήρωα της σκηνής αυτής, χωρίς ο ήρωας να είναι απαραίτητα ο ομορφότερος, η ομορφότερη…

8) Η ταύτιση με τον μονομάχο, το πλήθος στην αρένα που τον αποθεώνει ή τον καταδικάζει, οι καλοί και οι κακοί ήρωές μας, είναι δυο πλευρές της ανθρώπινης φύσης, που με σχεδόν μαγικό τρόπο οικειοποιούμαστε. Στο θέατρο, στη λογοτεχνία, στο σινεμά, στην τηλεόραση, αλλά και στο διαδίκτυο, ταυτιζόμαστε με τους ήρωες που κουβαλάμε μέσα μας, ήδη, σαν είδωλα αυτών που βλέπουμε στη σκηνή.

9) Η αθωότητα ενός παιχνιδιού που δεν είχε βία και σεξ απενοχοποιεί ακόμη και την πορνογραφική μας διάθεση να θαυμάζουμε ερωτικά τα γυμνά μαυρισμένα σώματα των πρωταγωνιστών και να λειτουργούμε σαν πρωτόπλαστοι στον Παράδεισο.

10) Το να βλέπουμε ένα εξωτικό σκηνικό, μας απομακρύνει από τη σκληρή πραγματικότητα που βιώνει η χώρα μας τα τελευταία χρόνια. Παράλληλα δίνει μαθήματα επιβίωσης, πως δεν υπάρχει γεύμα δωρεάν σε αυτή τη ζωή και πως ο καθένας πρέπει να αγωνιστεί για να το κερδίσει.

Συμπερασματικά, ο κος Κωσταντινίδης επισημαίνει πως « δεν πρέπει να ξεχνάμε πως ο πολιτισμός είναι πηγή δυστυχίας στον έρωτα και σε πολλά άλλα, αλλά και πως, όσο πιο κοντά στη φύση είμαστε, τόσο πιο φυσικοί γινόμαστε και στην ερωτική μας ζωή».

 

Πηγή: ΑΠΕ/ΜΠΕ

2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί τόσα μη διαβητικά άτομα φορούν μετρητές γλυκόζης;

Radio Lifo / Γιατί τόσα άτομα χωρίς διαβήτη φορούν μετρητές γλυκόζης αίματος;

Γιατί γίνεται τόσος ντόρος τελευταία με τις αιχμές γλυκόζης στο αίμα και γιατί όλο και περισσότερα άτομα που δεν έχουν διαβήτη φορούν cgm; Πρόκειται για ακόμα ένα διατροφικό trend; H Μερόπη Κοκκίνη συζητά με την κλινική διαιτολόγο-διατροφολόγο Μελίνα Καριπίδου.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Πώς θα καταφέρετε να φωτογραφίσετε το κατοικίδιό σας σαν επαγγελματίας

Living / Πώς θα καταφέρετε να φωτογραφίσετε το κατοικίδιό σας σαν επαγγελματίας

Οι λειτουργίες του κινητού που θα σας βοηθήσουν, ο κατάλληλος φωτισμός, τα σωστά αξεσουάρ: 8 συμβουλές προκειμένου να καταφέρετε να απαθανατίσετε τις πιο ωραίες στιγμές του κατοικιδίου σας.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
Βιοδυναμική καλλιέργεια: Οι νέοι αγρότες παρακολουθούν το φεγγάρι και τους πλανήτες και απλώνουν κοπριά μέσα σε θαμμένα κέρατα αγελάδας

Radio Lifo / Βιοδυναμική καλλιέργεια: Οι νέοι αγρότες παρακολουθούν το φεγγάρι και τους πλανήτες

Ένας «ακραίος» βιολογικός τρόπος καλλιέργειας που ακολουθούν λίγοι στη χώρα μας. Αν και δεν υπάρχουν επιστημονικά στοιχεία που να υποστηρίζουν τις βιοδυναμικές πρακτικές, ωστόσο όσοι τις ακολουθούν ισχυρίζονται ότι καταφέρνουν να παραγάγουν προϊόντα υψηλής ποιότητας και θρεπτικής αξίας. Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με τους βιοδυναμικούς καλλιέργητές Κώστα Βαρώτσο και Θοδωρή Κοντογιάννη.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Η Δέσποινα Ισοπούλου μαθαίνει στους Αθηναίους τι πάει να πει floral design

Living / Η Δέσποινα Ισοπούλου μαθαίνει στους Αθηναίους τι πάει να πει floral design

Τρία χρόνια πριν, την άνοιξη του 2021, αποφάσισε να κάνει στροφή στην καριέρα της: άρχισε να ψάχνει τα διαθέσιμα θεωρητικά και πρακτικά μαθήματα γύρω από τα λουλούδια και έφτιαξε το δικό της Eiko Flowers. Έτσι γεμίζει την πόλη με συνθέσεις και μπουκέτα που μοιάζουν να αναπνέουν.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
20 χρόνια μετά την «Αιώνια λιακάδα ενός καθαρού μυαλού», υπάρχει πλέον η τεχνολογία διαγραφής αναμνήσεων;

Tech & Science / 20 χρόνια μετά την «Αιώνια λιακάδα ενός καθαρού μυαλού», υπάρχει πλέον η τεχνολογία διαγραφής αναμνήσεων;

Σίγουρα είμαστε πολύ πιο κοντά στο να μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την επιστήμη για να αλλάξουμε τις αναμνήσεις μας, από ό,τι ήμασταν πριν από μια εικοσαετία.
NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Δε φταίει το Survivor, αλλά το σύστημα που επιτρέπει εύκολη πρόσβαση σε διάφορες ειδικότητες και ιδιότητες.....Για το διπλασιασμό των σεξουαλικών επαφών... Όσο αυθαίρετα συμπεραίνει κανείς με δήθεν επιστημονικά κριτήρια ότι παρακολουθώντας την εκπομπή "εκτοξεύεται" η λίμπιντο, μπορεί κάποιος άλλος να διαπιστώσει με βάση τα social media ότι πολλές γυναίκες είχαν πάθει ένα "κάτι" με τον Ντάνο και τους άλλους, τους οποίους και φαντασιώνονταν... με λογικό αποτέλεσμαα. Οι ίδιες να έχουν περισσότερες ορέξεις ή/και β. Μια μερίδα αντρών να αισθάνεται μεγαλύτερη ανάγκη για επιβεβαίωση...(Επικρατέστερη η θεωρία για τον καναπεδάκια Τζον Ράμπο, τι λέτε;)
"Το κλισέ ότι οι άνδρες είναι οι κυνηγοί και οι γυναίκες τα θηράματα". Απαράδεκτη δήλωση. Θα εχουμε τωρα και γιατρους να διαιωνιζουν και νομιμοποιουν δημόσια τέτοια σεξιστικά κλισε; Και να παρουσιάζεται ως κατι θετικο απο το αρθρο γιατι μπροστα στην ανεβασμενη λιμπιντο του cis αντρα δε μας ενδιαφερει κατι αλλο. Ουτε καν το να μας λεει στα μουτρα οτι ειμαστε θηραματα. Για το δεκάλογο δεν εχω κάτι να πω. Δε λεει τιποτα σχετικο με την ερευνα παρα κανει ανθρωπολογικες και θεωρητικες "διαπιστωσεις", μπερδευει το δαρβινο, τους μονομαχους και την ψυχαναλυση. Κοινως εγραψε μια εκθεση ιδεων και μας τη σερβιρε για ερευνα.