Αρ. Μπαλτάς: Το κόστος των εισιτηρίων στους αρχαιολογικούς χώρους ήταν «απαράδεκτα χαμηλό»

Αρ. Μπαλτάς: Το κόστος των εισιτηρίων στους αρχαιολογικούς χώρους ήταν «απαράδεκτα χαμηλό» Facebook Twitter
Nick Paleologos / SOOC
6

Απαντώντας σε σχετική επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΚΚΕ, Εμμανουήλ Συντυχάκη, ο υπουργός πολιτισμού Αριστείδης Μπαλτάς τόνισε ότι «δεν είναι καθόλου ακριβά τα εισιτήρια για την είσοδο των επισκεπτών στους αρχαιολογικούς χώρους», επισημαίνοντας, μάλιστα πως το κόστος των εισιτηρίων ήταν «απαράδεκτα χαμηλό» και αναντίστοιχο με όλες τις χώρες του κόσμου.

Επιπλέον, ο κ. Μπαλτάς ανέφερε ότι το υπουργείο εφαρμόζει μελετημένη τιμολογιακή πολιτική στον τομέα, έτσι ώστε και να μην επιβαρύνονται υπερβολικά οι ξένοι επισκέπτες, αλλά και οι Έλληνες- βάσει της διαβάθμισης των τιμών αναλόγως με τις περιόδους- να μην πληρώνουν το ίδιο ποσό καθ' όλη τη διάρκεια του χρόνου.

Ακόμη, ο αρμόδιος υπουργός ενημέρωσε ότι, πλέον, περισσότεροι πολίτες μπορούν να επισκέπτονται τα μουσεία χωρίς να καταβάλλουν αντίτιμο εισόδου, καθώς έχει διευρυνθεί το ποσοστό των κοινωνικών κατηγοριών που ενέπιπταν σε αυτό το δικαίωμα.

Από την πλευρά του, ο ερωτών βουλευτής κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι υλοποιεί «μνημονιακές πολιτικές», με τον κ. Μπαλτά να αντιτείνει ότι μία κυβέρνηση είναι υποχρεωμένη να δρα σε συγκεκριμένες συνθήκες και να υπολογίζει τους κανόνες της αγοράς.

6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 - ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.

σχόλια

5 σχόλια
Ας έρθει να διαβάσει το βιβλίο επισκεπτών στην Αμφίπολη που έχει μετατραπεί σε βιβλίο παραπόνων. 6 ευρώ είσοδος σε έκθεση που δεν άλλαξε από το '90 που πρωτοάνοιξε το μουσείο, με κλειστούς τους αρχαιολογικούς χώρους λόγω καθυστέρησης στην πρόσληψη εποχικών φυλάκων και ωράριο από 8 ως 3, μια και το υπάρχον προσωπικό τρέχει και δεν φτάνει. Και αυτή είναι μια κατάσταση που επαναλαμβάνεται σε κάθε μικρό ή μεγάλο μουσείο. Όταν το Εθνικό Αρχαιολογικό δεν μπορεί να ανοίξει τις μισές του αίθουσες, ακόμη και το εισιτήριο που υπήρχε πριν την αύξηση ήταν ντροπιαστικό. Πλέον είναι σκανδαλώδες.
Είναι φτηνά και πάρα πολλοί Έλληνες έχουν το δικαίωμα να τα επισκεφτούν δωρεάν. Αυτό που με πειράζει εμένα είναι να είναι κλειστά γιατί ο φύλακας πήγε για ψάρεμα, να μην σου κόβουν το εισιτήριο και τα λεφτά να τα μοιράζονται, να σου κάνει παρατήρηση ο φύλακας γιατί τα παιδιά ζωγραφίζουν στο πάτωμα μπροστά στο αντικείμενο και ότι οι Έλληνες δεν πηγαίνουν να δουν τα μουσεία τους.
Εγώ πάντως σε όλα τα μουσεία της "νεοφιλελέ" Αγγλίας μπήκα δωρεάν (εξαιρούνται οι εποχιακές εκθέσεις). Βρετανικό, Victoria&Albert, Επιστημών, Φυσικής Ιστορίας, Εθνική Πινακοθήκη και Tate Britain έχω πάει, πουθενά δεν είχε εισιτήριο. Και μάλιστα μου έκανε μεγάλη εντύπωση.
Ομολογουμένως έχει ένα δίκιο ο Μπαλντάς, αφού τα εισιτήρια είναι όντως σε αρκετά χαμηλές τιμές συγκριτικά με τα αντίστοιχα του εξωτερικού βέβαια είναι λίγο οξύμωρο να το διαβάζεις αυτό από έναν άνθρωπο του οποίου το ΚΚΕ θεωρούσε ότι το 1,20 € στο εισιτήριο εξαθλιώνει την κοινωνία.