Βανέσα Ρεντγκρέιβ: Οι Έλληνες δείχνουν στον κόσμο πώς είναι να είσαι άνθρωπος (video)

Βανέσα Ρεντγκρέιβ: Οι Έλληνες δείχνουν στον κόσμο πώς είναι να είσαι άνθρωπος (video) Facebook Twitter
7

«Ο ελληνικός λαός δείχνει στον κόσμο πώς είναι να είσαι άνθρωπος», δήλωσε η Βανέσα Ρέντγκρέιβ μετά την επίσκεψη της στον καταυλισμό προσφύγων στον Ελαιώνα. «Ο ελληνικός λαός δείχνει στον κόσμο πώς είναι να είσαι άνθρωπος. Δείχνει στον κόσμο πώς είναι να προσπαθείς να σώσεις τους συνανθρώπους σου. Ευχαριστώ προσωπικά όλους όσους βοηθούν τους πρόσφυγες από όλο τον κόσμο», δήλωσε συγκινημένη η μεγάλη Βρετανίδα ηθοποιός και πρόσθεσε:

«Η Ελλάδα δεν μπορεί να λύσει μόνη της αυτό το πρόβλημα και όμως μας δίνει το πιο σημαντικό μάθημα από όλα. Το μάθημα της ανθρωπιάς».

Η κ. Ρέντγκρέιβ έφτασε στον Ελαιώνα συνοδευόμενη από τον υπουργό Μεταναστευτικής Πολιτικής, τον δήμαρχο της Αθήνας και την ηθοποιό Μιμή Ντενίση.

Culture
7

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.

σχόλια

6 σχόλια
Πιστεύω ότι το να χαρακτηρίζεις ένα σύνολο είναι εντελώς λάθος, είτε το χαρακτηρίζεις ως καλό, είτε ως κακό. Τα σύνολα ποτέ δεν αποτελούνται από ίδιους ανθρώπους και αυτό αυτόματα σημαίνει ότι είναι τρομερά λάθος ο κάθε χαρακτηρισμός ενός λαού. Άλλο βέβαια είναι όταν χαρακτηρίζουν για έναν τομέα ( για παράδειγμα πολιτικό ) ανθρώπους που έχουν την ίδια ιδεολογία. Για παράδειγμα, με το να χαρακτηρίζουμε τους Γερμανούς άσχημα - εκτός απ' ότι είναι τρομερά άδικο-, πρέπει να δεχόμαστε να μας χαρακτηρίζουν «τεμπέληδες» κλπ... Και, τέλος, εννοείται ότι κάποιοι δίκαια χαρακτηρίζονται, αλλά...άλλοι όχι. Μπορεί να είμαι εγώ - θα μπορούσα να κάνω κάτι περισσότερο για να κερδίσω αυτόν τον χαρακτηρισμό. Μπορεί να είναι και εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες που δε νοιάζονται για τον άλλον αν το χρώμα του δέρματος του είναι πιο σκούρο ή αν γεννήθηκε χιλιόμετρα μακριά από μία χαζή ανθρώπινη επινόηση που τη λένε «σύνορα»...
χαίρομαι για την ευαισθητοποίηση της Ρεντγκρέιβ και της Σάραντον και ελπίζω να μην μείνουν σε ευχαριστίες αλλά να δράσουν ακτιβιστικά και να βάλουν το χέρι στην τσέπη και αυτές και όσοι μπορούν να επηρρεάσουντρόφιμα ρούχα και φάρμακα δεν τα πληρώνουν δυστυχώς μόνο οι ευχαριστίες.μακάρι να βγει κάτι καλό από όλο αυτό.
Εαν νοιαζονται τοσο πολυ για τους προσφυγες πολεμου οι διαφοροι εγχωριοι και ξενοι ηθοποιοι αλλα και οι σουπερ-μορφωμενοι σκηνοθετες γιατι δε κανουν κατι παραπανω απο δηλωσεις περι ανθρωπιας 'η ρατσισμου ; Στην κατασταση που ειναι η Ελλαδα και οι προσφυγες απο Συρια, το μονο που δε χρειαζομαστε ειναι δηλωσεις. Και στην Ελλαδα μα κυριως στο εξωτερικο, ηθοποιοι εχουν μεγαλες διασυνδεσεις με τις κυβερνησεις των χωρων τους. Γιατι δε κανουν καποια κινηση πχ να χρηματοδοτηθει μια μηντιακη εκστρατεια στις σελιδες των εφημεριδων των χωρων τους και μεσα απο την αναγνωρισιμοτητα τους να περασουνε καποια μηνυματα σε ευρυτερες μαζες και τις εκατοτε κυβερνησεις τους, για τον πολεμο ; Ενα-δυο φωτογραφιες της επισκεψης τους, μια δηλωση και ενα-δυο μπραβο για τους σουπερ ρωμιους, δεν ισοδυναμουν με τη δυναμη των επιχειρηματων που μπορει να εχει ενα μηνυμα τους σε εκατονταδες αν οχι εκατομμυρια αναγνωστες την ιδια στιγμη. Γιατι δε το κανουν ; Θα κανει καποια πρες κονφερενς η κυρια Σαραντον γα την εμπειρια της στην Ελλαδα 'η θα χρησιμοποιησει την επισκεψη της να κανει ΔΣ στο φιλελευθερο Χολιγουντ του κ. Πεν ; Αναρωτιεμαι πως ολοι αυτοι οι σκηνοθετες και ηθοποιοι, που περνιουνται μαλιστα και ως α-πριορι διανοουμενοι στη Δυση ( ο γαμος της Φανι Αρνταν και ο Κουρτσο των ερυθρων ταξιαρχιων - ζωη σε μας ! ), δε κανουν κατι πιο ουσιωδες. Περιττο δε να αναφερω οτι η προχτεσινη κινηση των γιατρων και ναυαγοσωστων να σχηματισουν συμβολο ειρηνης με τα σωσιβια προσφυγων σε λοφο της Λεσβου, ειναι κινηση για να γελανε και τα παρδαλα κοκορικο...Ειμαι σιγουρος εαν ρωτησεις τους περισσοτερους τι ειναι η Σουμα 'η ποιος ηταν ο Αμπου Μπακρ δε θα ξερουν να σου πουνε. Θα σου χαμογελασουν και θα σου κανουν το V symbol ( διχως να ξερουν φυσικα ουτε αυτο τι πραγματικα συμβολιζει )....
Μέχρι πέρσι μας έλεγαν ότι οι έλληνες αυτοκτονούσαν λόγω της κρίσης και τα παιδιά λιποθυμούσαν στα σχολεία από την πείνα. Φέτος «είμαστε καλά και δεν το ξέρουμε» αφού ποιος τολμάει να δηλώσει δυστυχής όταν δίπλα του υπάρχουν τόσοι πρόσφυγες;Μέχρι πέρσι μας έλεγαν ότι η ελληνική κοινωνία και η ελληνική οικογένεια ήταν το λίκνο του φασισμού και του ρατσισμού και ότι κάθε έλληνας έκρυβε μέσα του έναν μικρό χρυσαυγίτη. Φέτος αυτο-προτεινόμαστε για ...Νόμπελ Ειρήνης γιατί «η φτωχή Ελλάδα με την ανθρωπιά της δίνει για ακόμα μια φορά τα φώτα στους βάρβαρους». Και να σου από κοντά οι φιλέλληνες του διεθνούς σταρ-σίστεμ και της κατ'επάγγελμα φιλανθρωπίας που έρχονται να μας δοξάσουν.Μέχρι πέρσι Ελλάδα ήταν μόνο η Μανωλάδα και το Φαρμακονήσι, φέτος Ελλάδα είναι μόνο ο παπά-Στρατής και οι εθελοντές.Το μόνο που δεν αλλάζει είναι ο ναρκισσισμός και η ματαιοδοξία του έλληνα που βλέπει πάντα τον εαυτό του στο κέντρο του κόσμου και παγκόσμιο πρωταθλητή στο καλό και στο κακό. Και από κοντά τα παπαγαλάκια των κυβερνητικών αφηγημάτων που αφού δεν κατάφεραν να σκίσουν τα μνημόνια, τώρα πουλάνε εθνική περηφάνια παρουσιάζοντας την Ελλάδα ως ...υπερδύναμη του ανθρωπισμού.