Πολιτισμός χωρίς ιδεολογικές και κομματικές χρήσεις

Πολιτισμός χωρίς ιδεολογικές και κομματικές χρήσεις Facebook Twitter
Ο αναπληρωτής Υπουργός Πολιτισμού Νίκος Ξυδάκης
0

Παραλαβή-παράδοση στο Υπουργείο Πολιτισμού, με το κλίμα πιο θερμό από όσο συνήθως για τον νέο Αναπληρωτή Υπουργό Πολιτισμού  Νίκο Ξυδάκη,  λιγότερο θερμό και  με κάποιες φωνές διαμαρτυρίας στην αποχώρηση και τον αποχαιρετισμό της τέως Γ.Γ. του Υπουργείου κ. Λίνας Μενδώνη.

Ο νέος Υπουργός Παιδείας Αριστείδης Μπαλτάς μίλησε για την «συγχώνευση των Υπουργείων Πολιτισμού και παιδείας λέγοντας ότι «επ' ουδενί δεν πρέπει να θεωρηθεί η -σε εισαγωγικά- συγχώνευση του υπουργείου Παιδείας με το ΥΠΠΟ ως πράξη υποβάθμισης του Πολιτισμού ως προς την Παιδεία, αλλά αντίθετα ως πράξη αναγνώρισης της σημασίας του Πολιτισμού μέσω και των σχέσεων της με την Παιδεία. Γιατί είναι προφανές ότι Παιδεία χωρίς Πολιτισμό δεν έχει νόημα, όπως και το αντίθετο».

«Γνωρίζουμε ότι αυτό το υπουργείο έχει ένα μεγάλο φορτίο και μια αποστολή: Να συμπυκνώνει και να αναδεικνύει, χωρίς να ποδηγετεί, μια ταυτότητα, ένα αξιακό πλαίσιο, χωρίς να κάνει ιδεολογικές και κομματικές χρήσεις της αρχαιολογίας και της ιστορίας, κάτι που το έχουμε δει στο διάβα του χρόνου και το ζήσαμε και την πρόσφατη περίοδο» είπε ο αναπληρωτής υπουργός Πολιτισμού Νίκος Ξυδάκης.

Ο νέος υφυπουργός Αθλητισμού Σταύρος Κοντονής, έκανε λόγο για πάταξη φαινομένων διαφθοράς και διαπλοκής, και δήλωσε την πεποίθησή του ότι «η κυβέρνηση της Αριστεράς θα αντιμετωπίσει με σοβαρότητα και αποφασιστικότητα όλα αυτά τα φαινόμενα», και ότι «στον Αθλητισμό θα επανέλθει η διαφάνεια, το φίλαθλο πνεύμα, η εφαρμογή των νόμων και η ισονομία».

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.