Που φυλάνε τα χρυσά αγαλματίδια τους οι νικητές των Όσκαρ;

Που φυλάνε τα χρυσά αγαλματίδια τους οι νικητές των Όσκαρ; Facebook Twitter
5

Τι κάνουν αφού κατεβαίνουν από τη σκηνή με το χρυσό αγαλματίδιο οι διάσημοι ηθοποιοί; Τα Όσκαρ εκφράζουν ίσως την κορυφαία στιγμή της καριέρας τους, ένα αντικείμενο που συμβολίζει επιτυχία και αναγνώριση. Θα περίμενε κανείς ότι κάτι τόσο πολύτιμο θα έβρισκε μια περίοπτη θέση στο σαλόνι του σπιτιού του εκάστοτε σταρ. Δεν είναι όμως πάντα έτσι.

Η Έμα Τόμσον -δύο φορές νικήτρια, για τις ταινίες "Επιστροφή στο Χάουαρντς Εντ" και "Λογική κι Ευαισθησία"- έχει κρύψει τα βραβεία της στο μπάνιο του σπιτιού της στο Λονδίνο. "Είναι γεμάτο με τα πιο πολύτιμα υπάρχοντά μου. Ετσι δεν θεωρείται ασέβεια. (Το μπάνιο) είναι ένας σημαντικός χώρος για μένα. Και το μπάνιο στο ισόγειο είναι ένας χώρος που χρησιμοποιούν όλοι οι προσκεκλημένοι. Κι είναι ωραίο γι' αυτούς να τα αγγίζουν (τα αγαλματίδια)", εξηγεί η ηθοποιός.

Η Κέιτ Μπλάνσετ, η οποία θεωρείται φαβορί για το φετινό Όσκαρ Ά Γυναικείου Ρόλου για την ταινία "Θλιμμένη Τζάσμιν", και η οποία πρέπει να... πληρώνει για να βλέπει το Οσκαρ που έχει κερδίσει για την ταινία "Ιπτάμενος Κροίσος" ("The Aviator"). "Το Όσκαρ μου βρίσκεται σε ένα μουσείο του κινηματογράφου που ονομάζεται «Αυστραλιανό Κέντρο Κινούμενης Εικόνας»", δήλωσε η 44χρονη ηθοποιός και πρόσθεσε "πρέπει να πληρώνω εισιτήριο και να πηγαίνω κάθε τόσο να το βλέπω".

Όπως γράφει το ΑΠΕ, μερικοί από τους 2.809 βραβευμένους με Όσκαρ μέχρι σήμερα έχουν επιλέξει πιο συνηθισμένους χώρους για την φύλαξη του βραβείου τους, όπως η Σαρλίζ Θέρον που έχει βάλει στο καθιστικό του σπιτιού της το βραβείο της για την ταινία "Monster" ή ο Τζορτζ Κλούνι που έχει στολίσει στο γραφείο του σπιτιού του τα δύο αγαλματίδια που κέρδισε για τις ταινίες "Επιχείρηση Αργκο" και "Μάικλ Κλέιτον".

Η Τζένιφερ Χάντσον έφτιαξε μία ειδική κατασκευή στον τοίχο για να τοποθετήσει το βραβείο της για την ταινία "Dreamgirls".

Η Σάντρα Μπούλοκ έχει εμπιστευτεί το δικό της βραβείο για την ταινία "Μία Σχέση Στοργής" ("The Blind Side") στον γιό της Λούις. "Θα τον αφήσω να σας πει αν θέλει να σας πει, αλλά είναι δικό του και εκείνος ξέρει που βρίσκεται", λέει η ηθοποιός.

5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

*Ακόμη και το πιο σφοδρό ξυράφι υπήρξε κάποτε λουλούδι/ από τον Πάνο Μιχαήλ

ΟΑΣΗ / Ακόμη και το πιο σφοδρό ξυράφι υπήρξε κάποτε λουλούδι/ από τον Πάνο Μιχαήλ

Από το σοκ της Peaches μέχρι τη σιωπηρή δύναμη σωμάτων που άντεξαν χωρίς να εξηγηθούν, ο Πάνος Μιχαήλ εξερευνά τι σημαίνει να κατοικείς το σώμα σου χωρίς διαπραγμάτευση. Ένα πολυποστ της ΟΑΣΗΣ για την επιθυμία ως πολιτισμό και την αντοχή ως μορφή αλήθειας.
ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
*Το δέρμα που κατοικώ/από τον Πάνο Μιχαήλ

ΟΑΣΗ / Το δέρμα που κατοικώ/ από τον Πάνο Μιχαήλ

Σε αυτό το πολυποστ, ο Πάνος Μιχαήλ κοιτάζει τη σύγχρονη κουλτούρα μέσα από εκείνο το μικρό σκοτεινό διάκενο όπου κάτι λείπει και ακριβώς γι’ αυτό γίνεται ορατό. Από τη Charli XCX που παλεύει να ξαναβρεί το σώμα της μέσα στο ίδιο της το είδωλο, μέχρι τη Cindy Sherman που αποκάλυψε νωρίς τη βία της μίμησης· από τη σωματική ένταση του HYACYN μέχρι τη λαϊκή, ανθρώπινη ματιά του Martin Parr. Ένα queer πολυποστ για την επιμονή της παρουσίας σε μια εποχή που δεν αντέχει την ατέλεια.
ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
Πόσο κοστίζει να βγαίνεις στην Αθήνα;

Culture / Πόσο κοστίζει να βγαίνεις στην Αθήνα;

Από τις θεατρικές σκηνές και τις σκοτεινές αίθουσες μέχρι τα μεγάλα dance events και τα πιο περιζήτητα τραπέζια της Αθήνας, πόσο κοστίζει πραγματικά η επαφή με όσα συμβαίνουν στην πόλη; Πού βρισκόμαστε σε σχέση με λίγα χρόνια πριν και πού σε σχέση με το εξωτερικό;
THE LIFO TEAM
Τα πρόσωπα που άλλαξαν κάτι στον πολιτισμό και υπόσχονται πολλά ακόμα για το μέλλον

Portraits 2025 / Τα πρόσωπα που άλλαξαν κάτι στον πολιτισμό και υπόσχονται πολλά ακόμα για το μέλλον

Kάποιοι το κάνουν για χρόνια, άλλοι εμφανίζονται πρώτη φορά ή είναι ακόμα στην αρχή της θαυμαστής τους πορείας. Το μόνο σίγουρο είναι ότι το 2024 έκαναν τη διαφορά και απ' ό,τι φαίνεται το 2025 θα συνεχίσουν ακάθεκτοι. Η ομάδα της LifΟ μίλησε μαζί τους.
THE LIFO TEAM
«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 - ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.

σχόλια

2 σχόλια