Απεργία την Πρωτομαγιά

Να πληρώνουν οι ξένοι για τις Ελληνικές λέξεις

Να πληρώνουν οι ξένοι για τις Ελληνικές λέξεις Facebook Twitter
0

Να πληρώνουν οι ξένοι για τις ελληνικές λέξεις που χρησιμοποιούν. Αν το έλεγε ο Notis, τότε θα μιλούσαμε για φαιδρές απόψεις και επηρμένο εθνικισμό. Τι γίνεται όμως όταν το λέει το “τρομερό παιδί” του γαλλικού κινηματογράφου, αν και ογδοντάρησε πια, ο Ζαν Λυκ Γκοντάρ; Σε συζήτηση του με δημοσιογράφο του βρετανικού Guardian, ο Γκοντάρ πρότεινε να βοηθηθεί η Ελλάδα ώστε να ξεπεράσει την κρίση με την πληρωμή από τον υπόλοιπο κόσμο των νόμιμων δικαιωμάτων για όσα προσέφερε  ανά τους αιώνες και ειδικά στην αρχαιότητα, ξεκινώντας από την ίδια τη Λογική.

"Οι Ελληνες μας έδωσαν τη Λογική. Τους χρωστάμε γι΄αυτό. Ο Αριστοτέλης ήταν αυτός που ανακάλυψε τη χρήση του μεγάλου "συνεπώς" (therefore). Όπως στη φράση "Δεν με αγαπάς πια, συνεπώς..." ή "Σε έπιασα στο κρεβάτι με άλλον, συνεπώς...". Εκατομμύρια φορές χρησιμοποιούμε αυτή την έννοια για να πάρουμε τις πιο σοβαρές μας αποφάσεις. Είναι καιρός να αρχίσουμε να πληρώνουμε γι' αυτό", είπε ο Γάλλος σκηνοθέτης στη συνέντευξη που έγινε με αφορμή τη νέα του ταινία.

Μάλιστα, κοστολόγησε το “συνεπώς”, λέγοντας ότι κάθε φορά που εκστομίζεται θα πρέπει να καταβάλλονται 10 ευρώ στην Ελλάδα. “Έτσι η κρίση θα είχε τελειώσει σεμμια νύχτα και οι Ελληνες δεν θα ήταν αναγκασμένοι να πουλήσουν τον Παρθενώνα στους Γερμανούς”.

Ο Γκοντάρ πρότεινε και τον τρόπο με τον οποίο τα “συνεπώς” θα μετρώνται ώστε να μην ξεφύγει κανένα από την ελληνική τιμολόγηση του. “Μπορούμε-είπε- με τη διαθέσιμη τεχνολογία να παρακολουθούμε όλα αυτά τα "συνεπώς" μέσω της Google. Μπορούμε να χρεώνουμε χρήστες μέσω iPhone".

Μάλλον κάνοντας χιούμορ ο Γκοντάρ σημείωσε ότι “κάθε φορά που η Μέρκελ λέει "σας δανείζουμε όλα αυτά τα χρήματα, συνεπώς πρέπει να μας τα αποπληρώσετε με τόκο" πρέπει και αυτή συνεπώς να πληρώσει πρώτη στην Ελλάδα τα νόμιμα δικαιώματα".

0

Απεργία την Πρωτομαγιά

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.