Ανθρωποειδές ρομπότ διηύθυνε Συμφωνική Ορχήστρα και συνόδευσε τον τενόρο Αντρέα Μποτσέλι

Ανθρωποειδές ρομπότ διηύθυνε Συμφωνική Ορχήστρα και συνόδευσε τον τενόρο Αντρέα Μποτσέλι Facebook Twitter
0

Το ανθρωποειδές ρομπότ Yumi σήκωσε την μπαγκέτα του και διηύθυνε την Φιλαρμονική Ορχήστρα Lucca με τον Ιταλό τενόρο Αντρέα Μποτσέλι να ερμηνεύει γνωστές μελωδίες.


Το ρομπότ, που έχει κατασκευάσει η ελβετική πολυεθνική ABB, έκανε το ντεμπούτο του στο Θέατρο Βέρντι της Πίζας με αφορμή το Πρώτο Διεθνές Φεστιβάλ Ρομποτικής στην ιταλική αυτή πόλη.


«Ουσιαστικά έπρεπε να βρούμε χρόνο για να καταλάβουμε τις κινήσεις του. Όταν βρήκαμε τον τρόπο, όλα έγιναν εύκολα. Είναι φανταστικό! Και οι τεχνικοί ήταν φανταστικοί κάνοντας άψογα τα πάντα, ειδικά ως προς την ταχύτητα και την έκταση των χεριών του, το οποίο είναι πολύ σημαντικό», δήλωσε ο μαέστρος της Φιλαρμονικής Lucca, Αντρέα Κολομπίνι.

Το YuMi, το όνομα του οποίου προήλθε από την φράση «You and Me» (Εσύ και εγώ) «διδάχτηκε» όλες τις κινήσεις από τον Κολομπίνι, ο οποίος κρατούσε τα «χέρια»του στις πρόβες ώστε ο υπολογιστής να μπορέσει να απομνημονεύσει τις σωστές κινήσεις.

Επειδή δεν είναι σε θέση να αυτοσχεδιάσει, τυχόν αναπάντεχη αλλαγή στο τέμπο από τους μουσικούς θα απέβαινε καταστροφική αλλά τελικά όλα πήγαν καλά. 

Το YuMi διηύθυνε τρία από τα 18 έργα που παρουσιάστηκαν χθες το βράδυ, περιλαμβανομένης της διάσημης άριας La Donna e' Mobile από την όπερα του Βέρντι Rigoletto.

 
 
Culture
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.