Το ανοιξιάτικο πρόγραμμα του Αστεροσκοπείου Πεντέλης

Το ανοιξιάτικο πρόγραμμα του Αστεροσκοπείου Πεντέλης Facebook Twitter
0

Το κέντρο επισκεπτών Πεντέλης του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών εγκαινιάζει ένα νέο πιλοτικό πρόγραμμα δραστηριοτήτων που θα αφορά παιδιά ηλικίας 5-8, νηπιαγωγεία και μικρές τάξεις δημοτικών σχολείων, από την Τετάρτη 1 Μάρτη 2017 έως το τέλος της σχολικής χρονιάς. Το διαδραστικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα θα βασίζεται κυρίως σε παιχνίδια αστρονομίας.

Επίσης, ισχύει κανονικά το ήδη υπάρχον πρωινό πρόγραμμα για παιδιά μεγάλων τάξεων δημοτικών σχολείων αλλά και γυμνασίων. Όλα τα προγράμματα είναι διάρκειας μιάμισης ώρας (9:30 – 11 & 11 – 12:30). Μετά τις 12:30μμ το κέντρο είναι ανοικτό μόνο για σχολεία της επαρχίας. Καιρού επιτρέποντος, οι μαθητές όλων των σχολείων μπορούν να παρατηρήσουν τον Ήλιο μέσα από ειδικό ηλιακό τηλεσκόπιο.

Τέλος, οι βραδινές παραστάσεις συνεχίζονται κανονικά και τον Μάρτη, ενώ προσφέρονται και Σάββατα (4/3, 11/3 & 18/3) αλλά και Κυριακές (12/3 & 19/3).

Οι επισκέπτες, αν ο καιρός το επιτρέψει, θα μπορούν να απολαύσουν στις προσεχείς παραστάσεις και μέσω του ιστορικού τηλεσκοπίου Newall το εξωτικό νεφέλωμα του Ωρίωνα τόπο δημιουργίας πολλών εκατοντάδων νεαρών αστεριών, ή το κόκκινο υπεργίγαντα Betelgeuse, ένα από τα μεγαλύτερα αστέρια του σύμπαντος, 1000 φορές μεγαλύτερο σε διαστάσεις από τον Ήλιο μας. Από τα μέσα Μάρτη θα είναι ορατός και ο πλανήτης Δίας με την επιβλητική κόκκινη κηλίδα, μία τεράστια καταιγίδα με μέγεθος διπλάσιο από αυτό της Γης.

Πληροφορίες: 210 – 8109107 καθημερινές 8:30 – 2:30μμ

http://www.astro.noa.gr/gr/visitorcenter/penteli/

Culture
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 - ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.