Ο οίκος Gucci ζητά τον Παρθενώνα για επίδειξη μόδας

Ο οίκος Gucci ζητά τον Παρθενώνα για επίδειξη μόδας Facebook Twitter
3

Επίδειξη μόδας στον Παρθενώνα επιθυμεί να πραγματοποιήσει ο διάσημος οίκος Gucci.

Η πρότασή του οίκου για την επίδειξη μόδας, με φόντο το μνημείο, πρόκειται να συζητηθεί την Τρίτη 14 Φεβορυαρίου στο Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο.

Το αίτημα της εταιρίας κατατέθηκε στην Εφορεία Αρχαιοτήτων Αθηνών και αφορά τη διοργάνωση fashion show μπροστά από τον Παρθενώνα, την 1η Ιουνίου 2017. Παράλληλα, η εταιρία Gucci Gucci SpA (όπως αναφέρεται στην ημερήσια διάταξη του ΚΑΣ) ζητά και τη χορήγηση άδειας για την κινηματογράφηση της επίδειξης.

Ο οίκος Gucci ζητά τον Παρθενώνα για επίδειξη μόδας Facebook Twitter

Σύμφωνα με πληροφορίες του Ελεύθερου Τύπου, η εισήγηση της ΕΦΑ Αθηνών προς το Συμβούλιο είναι αρνητική, διότι ο χαρακτήρας και η σπουδαιότητα του μνημείου δεν επιτρέπουν την παραχώρησή του για εκδηλώσεις. Το θέμα θα μπορούσε να έχει λήξει σε επίπεδο Εφορείας, όμως οι διοργανωτές ζήτησαν να συζητηθεί και στο ανώτατο γνωμοδοτικό όργανο του ΥΠΠΟΑ. Ετσι, αύριο Τρίτη, τα μέλη του ΚΑΣ καλούνται να συζητήσουν επί της πρότασης και να εισηγηθούν τη γνωμοδότησή τους στην υπουργό Πολιτισμού, η οποία έχει τον τελευταίο λόγο.

Στελέχη της αρχαιολογικής υπηρεσίας επισημαίνουν πως «η πρόταση αφορά σε ένα κανονικότατο ντεφιλέ, με πασαρέλα και μουσική». Εφόσον η επίδειξη δεν προορίζεται για την προβολή των προϊόντων της εταιρίας μόνο στα social media, είναι προφανές πως θα απαιτηθούν και καθίσματα για τους θεατές αλλά και παρασκήνια για να αλλάζουν ρούχα και αξεσουάρ τα μοντέλα.

πηγή: Ελεύθερος Τύπος/ eleftherostypos.gr

3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.