«Κόλαφος» από την Ακαδημία των Όσκαρ στον Τραμπ με παρέμβαση κατά των απαγορεύσεων εισόδου στις ΗΠΑ

«Κόλαφος» από την Ακαδημία των Όσκαρ στον Τραμπ με παρέμβαση κατά των απαγορεύσεων εισόδου στις ΗΠΑ Facebook Twitter
0

Μια μέρα μετά την εφαρμογή της απόφασης τους Τραμπ για περιορισμούς εισόδου στις ΗΠΑ σε Σύρους πρόσφυγες και πολίτες από επτά μουσουλμανικές χώρες, οι αντιδράσεις πληθαίνουν.

Λίγες ώρες αφότου τα νέα έκαναν το γύρο του κόσμου και άρχισαν να μεταδίδονται οι πρώτες χαοτικές εικόνες από τα αεροδρόμια, η Αμερικανική Ακαδημία Κινηματογραφικών Τεχνών και Επιστημών που απονέμει τα βραβεία Όσκαρ έκανε παρέμβαση σχετικά με το θέμα και εκφράζει τη δυσαρέσκειά της.

Στον απόηχο της είδησης πως οι απαγορεύεις μπορεί να στερήσουν από τον Ιρανό σκηνοθέτη Ασγκάρ Φαραντί να παρευρεθεί στην τελετή απονομής ενώ είναι υποψήφιος, η Ακαδημία εξέδωσε μια ανακοίνωση καταγγέλλοντας την απαγόρευση.

«Η Ακαδημία γιορτάζει τα τα επιτεύγματα στην τέχνη του κινηματογράφου, που επιδιώκουν να ξεπεράσει τα σύνορα και να μιλήσουν σε ακροατήρια σε όλο τον κόσμο, ανεξάρτητα από εθνικές, εθνοτικές ή θρησκευτικές διαφορές», αναφέρει η δήλωση που έκανε ο εκπρόσωπος της Ακαδημίας.

«Ως υποστηρικτές των κινηματογραφιστών και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων για όλους στον κόσμο, βρίσκουμε εξαιρετικά ανησυχητικό το γεγονός πως ο Ασγκάρ Φαραντί, βραβευμένος με Όσκαρ για την ταινία από το Ιράν,"A Separation", που μαζί με το cast και τους συντελεστές είναι υποψήφιοι φέτος για την ταινία "Salesman" θα μπορούσαν να αποκλειστούν από την είσοδο στη χώρα, λόγω της θρησκείας ή της χώρας καταγωγής τους», καταλήγει η ανακοίνωση.

Culture
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 - ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.