Πέθανε η τραγουδίστρια του «Lambada»

Πέθανε η τραγουδίστρια του «Lambada» Facebook Twitter
2

H Βραζιλιάνα τραγουδίστρια Λοάλουα Μπράις Βιέιρα, η ερμηνεύτρια της διεθνούς επιτυχίας Lambada, εντοπίστηκε νεκρή στο αυτοκίνητό της σήμερα στο Σακερέμα, στις ακτές της περιοχής του Ρίο ντε Ζανέιρο.


«Ναι, μπορώ να το επιβεβαιώσω αυτό» ανέφερε στο Γαλλικό Πρακτορείο ένας αστυνομικός της τοπικής αστυνομικής διεύθυνσης, χωρίς να υπεισέλθει σε λεπτομέρειες.


Σύμφωνα με βραζιλιάνικα μέσα μαζικής ενημέρωσης, η σορός της τραγουδίστριας εντοπίστηκε απανθρακωμένη στο εσωτερικό του αυτοκινήτου της που είχε πυρποληθεί, σε κοντινή απόσταση από την οικία της, τη νύχτα της Τετάρτης προς Πέμπτη. Η παρουσία δύο ένοπλων ανδρών επισημάνθηκε κοντά στην οικία της τραγουδίστριας τη νύχτα, σύμφωνα με τον ενημερωτικό ιστότοπο G1, που επικαλέστηκε «προκαταρκτικά στοιχεία» της χωροφυλακής. Όμως είναι πολύ πρόωρο να συνδεθούν επίσημα με τον θάνατο, σύμφωνα με τους ερευνητές που επικαλέστηκε το G1.


Η πυροσβεστική υπηρεσία της περιοχής κλήθηκε για πρώτη φορά κατά την διάρκεια της νύχτας προκειμένου να παρέμβει σε μια πυρκαγιά που είχε ξεσπάσει στην οικία της τραγουδίστριας. Σύντομα υπήρξε ένα δεύτερο τηλεφώνημα βάσει του οποίου σε κοντινή απόσταση από την κατοικία της τραγουδίστριας, ένα όχημα είχε τυλιχθεί στις φλόγες. Στο εσωτερικό του οχήματος ιδιοκτησίας της ερμηνεύτριας εντοπίστηκε η σορός της. Τις επόμενες ώρες αναμένεται να διεξαχθεί νεκροψία-νεκροτομή.

Η Λοάλουα Μπράις Βιέιρα γεύτηκε την επιτυχία το 1989, καθώς ερμήνευσε με το συγκρότημα Kaoma το τραγούδι «Chorando se foi», γνωστό παγκοσμίως με τον τίτλο «Lambada». Απεβίωσε σε ηλικία 63 ετών.

2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 - ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.