Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής στο Φεστιβάλ Βερολίνου ο Πολ Βερχόφεν

Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής στο Φεστιβάλ Βερολίνου ο Πολ Βερχόφεν Facebook Twitter
0

Ο Πολ Βερχόφεν, ο Ολλανδός σκηνοθέτης και σεναριογράφος ταινιών όπως «Robocop», «Ο Τέταρτος 'Ανθρωπος», «Ολική Επαναφορά», «Βασικό Ένστικτο» και του πρόσφατου «Elle», επιλέχθηκε για να προεδρεύσει της Κριτικής Επιτροπής του 67ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου.

«Επιλέγοντας τον Πολ Βερχόφεν για πρόεδρο της Κριτικής Επιτροπής, επιλέγουμε ένα σκηνοθέτη ο οποίος έχει δουλέψει με διαφορετικά κινηματογραφικά είδη τόσο στην Ευρώπη όσο και στο Χόλιγουντ. Η δημιουργική, πολύπλευρη τόλμη του και η προθυμία του να πειραματιστεί με τα όρια αντικατοπτρίζονται στο σύνολο του έργου του» δήλωσε ο καλλιτεχνικός διευθυντής της Μπερλινάλε, Ντίτερ Κόσλικ.

Σημειώνεται, ότι ο 77χρονος Βερχόφεν ήταν επίσημος καλεσμένος του φεστιβάλ το 2013, όταν στα πλαίσια του Berlinale Talents έδωσε το masterclass «Follow Your Instincts: Filmmaking According to Paul Verhoeven», όπου παρουσίασε τόσο τη σκηνοθετική του μέθοδο , όσο και το πώς προσεγγίζει ως κινηματογραφιστής τις ευκαιρίες παραγωγής στην Ευρώπη και την Αμερική.

Ο Βερχόφεν ξεκίνησε την καριέρα του τη δεκαετία του '60 με την ολλανδική τηλεοπτική σειρά «Floris». Η πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του ήταν το "Diary of a Hooker" (επίσης γνωστό και ως Business is Business) το 1971. Η διεθνής αναγνώριση ήρθε με το «Soldier of Orange» το 1977, καθώς επίσης και με την ταινία δράσης «RoboCop» το 1987.

Το 67ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου θα πραγματοποιηθεί από τις 9 έως τις 19 Φεβρουαρίου του 2017.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 - ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.