Πέθανε ο ηθοποιός Γιώργος Χαραλαμπίδης

Πέθανε ο ηθοποιός Γιώργος Χαραλαμπίδης Facebook Twitter
0

Στην τελευταία του κατοικία στο νεκροταφείο των Ασωμάτων, οδηγήθηκε χθες το μεσημέρι ο ηθοποιός και σκηνοθέτης Γιώργος Χαραλαμπίδης που πέθανε σε ηλικία 78 χρονών μετά από ίωση στο αναπνευστικό.

Ο Γιώργος Χαραλαμπίδης πέραν της πλούσιας φιλμογραφίας που άφησε πίσω του, με κορυφαίες τελευταίες συμμετοχές του στις ταινίες "El Greco" και «Ο Θεός αγαπάει το Χαβιάρι», του Γιάννη Σμαραγδή, ασχολήθηκε εντατικά τόσο με την συγγραφή όσο και το θέατρο.

Η εξόδιος ακολουθία τελέστηκε στο ναό Αγίου Νικολάου, παρουσία της οικογένειας του, συγγενών και συγχωριανών του. Την περασμένη Παρασκευή στον ίδιο ναό, το χωριό αποχαιρέτησε τον αδερφό του, Κωνσταντίνο ο οποίος έφυγε σε ηλικία 84 ετών.

Ο Γιώργος Χαραλαμπίδης γεννήθηκε στους Ασωμάτους Ροδόπης το 1938 και σπούδασε στη Δραματική Σχολή Θεάτρου Τέχνης Καρόλου Κουν, από όπου αποφοίτησε το 1960. Ιδρυτής του θιάσου Νέα Πορεία, με στόχο τη διαμόρφωση ενός αντιπροσωπευτικού Λαϊκού Ελληνικού Θεάτρου. Ο θίασος στεγάστηκε σε διάφορα θέατρα και περιόδευσε σε Ελλάδα και εξωτερικό. Υπήρξε υπεύθυνος αρχαιολογικής και λαογραφικής έρευνας για το γυναικείο μοναχισμό με αντίστοιχη τηλεοπτική εργασία στην ΕΡΤ2 με τον τίτλο «Γυναικεία μοναστήρια» (1995-1997). Στην πολύχρονη καριέρα του μεταξύ άλλων πρωταγωνίστησε στις ταινίες: Αμόκ (1963) Καημοί στη Φτωχογειτονιά (1965) Οι Νέοι Θέλουν να Ζήσουν (1965) Οι Εχθροί (1965) Μέχρι το πλοίο (1966) Το Κορίτσι με τα Βουρκωμένα Μάτια (1966) [Γιώργος] Πυρετός στην άσφαλτο (1967) Μέχρι το πλοίο (1967) Η ώρα της οργής (1968) Ο Μεγάλος Διχασμός (1968) Η νεράιδα και το παληκάρι.

Με πληροφορίες από την εφημερίδα "Ο Χρόνος"

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 - ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.