Ένα χρόνο μετά τις επιθέσεις, το Μπατακλάν ανοίγει και πάλι με την Μαριάν Φέιθφουλ

Ένα χρόνο μετά τις επιθέσεις, το Μπατακλάν ανοίγει και πάλι με την Μαριάν Φέιθφουλ Facebook Twitter
0

Ο φόβος δεν βοηθά σε τίποτε", δηλώνει η Μαριάν Φέιθφουλ, η οποία θα είναι μεταξύ των πρώτων καλλιτεχνών που θα τραγουδήσουν στην αίθουσα του Bataclan το οποίο ανοίγει ξανά στα μέσα Νοεμβρίου, ένα χρόνο μετά τις χειρότερες τρομοκρατικές επιθέσεις που έχουν διαπραχθεί ποτέ στη Γαλλία.


Η 69χρονη Αγγλίδα με την βραχνή φωνή, ίνδαλμα της ροκ τη δεκαετία του 1960, δηλώνει ότι την τιμά που περιλαμβάνεται στους καλλιτέχνες οι οποίοι προσκλήθηκαν να δώσουν ξανά ζωή στην παρισινή αίθουσα συναυλιών που θα εγκαινιάσει με δύο συναυλίες του ο Βρετανός Πιτ Ντόχερτι.


Στις 25 Νοεμβρίου, η Φέιθφουλ θα ερμηνεύσει για πρώτη φορά το "They Come at Night, ένα τραγούδι που έγραψε αμέσως μετά την επίθεση της 13ης Νοεμβρίου 2015, η οποία προκάλεσε τον θάνατο 90 ανθρώπων κατά τη διάρκεια συναυλίας του συγκροτήματος Eagles of Death Metal.


"Ότι έγραψα αυτούς τους στίχους είναι το μόνο που μπορούσα να κάνω" μετά το γεγονός αυτό, διηγείται η καλλιτέχνης, η οποία ζει μεταξύ Παρισιού και Ιρλανδίας. "Ένιωθα την απόλυτη φρίκη".


"Δεν μου περνούσε καν από το μυαλό η σκέψη να τραγουδήσω στο Bataclan . Μου το ζήτησαν και ένιωσα πολύ μεγάλη χαρά", προσθέτει η τραγουδίστρια η οποία δέχθηκε τη δημοσιογράφο του AFP για τη συνέντευξη στο διαμέρισμά της στο Παρίσι, όπου γράφει τα περισσότερα τραγούδια της.


Κατά τη διάρκεια της συναυλίας της "δεν θα πει τίποτε για εκείνη τη νύχτα", κατά τη διάρκεια της οποίας 40 άνθρωποι σκοτώθηκαν στους υπαίθριους χώρους των μπαρ, ενός εστιατορίου και κοντά σε ένα γήπεδο ποδοσφαίρου. Ωστόσο "το γεγονός ότι κάνω τη συναυλία και ότι έγραψα το τραγούδι μιλά από μόνο του", δηλώνει κρατώντας ένα τσιγάρο και ένα φλιτζάνι τσάι.


Για τη μυθική αυτή μορφή του "Swinging London", η εμφάνισή της στην αίθουσα του Bataclan , "την οποία λατρεύει" και --όπου έχει ήδη τραγουδήσει-- θα είναι επίσης ένα τρόπος για να αποτίσει φόρο τιμής σε όσους βίωσαν την 13η Νοεμβρίου, "τα θύματα, αλλά επίσης αυτούς που δεν σκοτώθηκαν" και που "σημαδεύτηκαν για πάντα".


"Η μουσική μπορεί να επουλώνει τις πληγές, και για το λόγο αυτό είναι καλό που πραγματοποιείται η συναυλία στο Μπατακλάν", δηλώνει. Η ερμηνεύτρια του "Broken English" παραδέχεται ότι κατελήφθη "λίγο" από φόβο τότε. Ωστόσο "ο φόβος δεν χρησιμεύει σε τίποτα".
Μόλις την Παρασκευή κυκλοφόρησε ένα νέο live άλμπουμ, το "No Exit", του οποίου τον τίτλο δανείστηκε από την αγγλική μετάφραση του έργου "Κεκλεισμένων των Θυρών" ("Huis Clos") του Ζαν-Πολ Σαρτρ.


Το άλμπουμ ηχογραφήθηκε κατά τη διάρκεια της ευρωπαϊκής της περιοδείας που άρχισε στα τέλη του 2014 για τα 50 χρόνια της καριέρας της. Μια περιοδεία που διακόπηκε στις αρχές του 2015 για μια εγχείρηση στο ισχίο.


Η Μαριάν δεν μπορεί πλέον να "ταξιδεύει εκτός Ευρώπης, ούτε να κάνει περιοδείες. Αλλά μπορεί να συνεχίζει να γράφει, να κάνει δίσκους, να δίνει περιστασιακά συναυλίες", εξηγεί. Ήδη ετοιμάζει ένα νέο δίσκο για του χρόνου που θα έχει τίτλο "Negative Capability".

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 - ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.