«Εσείς τι επαγγέλεστε;»

«Εσείς τι επαγγέλεστε;» Facebook Twitter
0

Με ειρωνικό τρόπο ευχαριστώντας «για την ψυχανάλυση» και ερωτώντας «εσείς τι επαγγέλεστε;», απαντά ο Θεόδωρος Πάγκαλος σε άρθρο της Εύας Κοταμανίδου στα Νέα, στο οποίο η ηθοποιός. σχολίαζε το άρθρο του πρώην αντιπροέδρου στην ίδια εφημερίδα  για τη γραβάτα.

Η κ. Κοταμανίδου στο άρθρο της με τίτλο: «[Το πνεύμα του τόνου] «Κάνει twitter», έγραψε ότι ενώ μέχρι και ο Γκίντερ Γκρας αφιερώνει ποίημα του στη χώρα μας και ενώ άλλοι μας περιφρονούν και άλλοι μας απειλούν αν δεν σεβαστούμε τα συμφωνηθέντα, ο κ. Πάγκαλος «χτενίζεται χαριεντιζόμενος». Του προσάπτει ότι ζήλωσε τη δόξα του «Μωρίας εγκώμιον», γράφοντας το «γραβάτας εγκώμιον» και καταλήγει ότι ως συνήθως ο κ. Πάγκαλος ήθελε να «τσιγκλίσει και να καθυβρίσει τους πάντες».

Το άρθρο της κ. Κοταμανίδου «τσίγκλισε» από ότι φαίνεται τον πρώην αντιπρόεδρο που αφού δεν τον καλεί το κόμμα του να προσφέρει την πολύτιμη εμπειρία του, διαθέτει άφθονο ελεύθερο χρόνo για να «κάνει Twitter”. Έτσι ο κ. Πάγκαλος, που θυμίζει πλέον μοναχικό γείτονα που κάνει φασαρία στη γειτονιά για να τον προσέξουν, απαντά με επιστολή στην ηθοποιό, στέλνοντας της μάλιστα και μια παλαιότερη συλλογή διηγημάτων του με τίτλο «Οι Χαμένοι». Φροντίζει δε, να ρωτήσει την κ. Κοταμανίδου «εσείς τι επαγγέλεστε;».

Το άρθρο της κ. Κοταμανίδου:

«[Το πνεύμα του τόνου] «Κάνει twitter»

Της Ευας Κοταμανίδου

Ενώ η κ. Λαγκάρντ μας περιφρονεί μετά βδελυγμίας, οι εταίροι δανειστές μας μάς απειλούν ότι, αν δεν σεβαστούμε τα συμφωνηθέντα, θα μας αποβάλουν ως ανεπίδεκτους μαθήσεως από την ευρωζώνη, η ευρωπαϊκή επιστημονική διανόηση των Νομπέλ μάς συμπαραστέκεται ζητώντας να μας βοηθήσουν στην άθλια οικονομική θέση που βρισκόμαστε. Ο Γκίντερ Γκρας μας αφιερώνει και ένα ποίημα «Η ντροπή της Ευρώπης». Και ενώ αυτά συμβαίνουν στην Εσπερία και ενώ ο κόσμος καίγεται, κάποιοι δικοί μας πολιτικοί, με άλλοτε υπουργικούς θώκους και θέσεις ισχύος (λέγε με Πάγκαλο), χτενίζονται χαριεντιζόμενοι. Ζηλώσαντες δε, ως φαίνεται, την δόξαν του «Μωρίας εγκώμιον» του Ερασμου επιδίδονται εις το της «Γραβάτας εγκώμιον» παίζοντας εν ου παικτοίς σε ώρες πολυμέτωπης κρίσης, κατηγορώντας υπουργούς και βουλευτές ότι εμφανίζονται μέσα στη Βουλή «ξεκούμπωτοι και καμιά γραβάτα δεν καλύπτει τους χυδαίους, μαλλιαρούς, ιδρωμένους, με σπυράκια σβέρκους και λαιμούς τους». Να 'ταν αυτό και μόνο που υποβαθμίζει τη Βουλή και όχι ό,τι λέγεται και πράττεται εκεί μέσα! Η στοιχισμένη, κοστουμαρισμένη, γραβατωμένη Χρυσή Αυγή θα τον ενθουσίασε σίγουρα. Μήπως ξεχνάει τα περίφημα πασοκικά ζιβάγκο (Ανδρέας Παπανδρέου και οι συν αυτώ) του 1981, ή τα θεωρούσε άξια κοινοβουλευτικού ευπρεπισμού, επειδή ανεβαίνοντας ώς το πιγούνι έκρυβαν όλους εκείνους τους «αηδείς σβέρκους και λαιμούς»; Οπως και να 'χει, επειδή όπως διατείνεται παραπονούμενος δεν τον «παίζει» πια το κόμμα του, αποφάσισε να «παίξει» μόνος του, «κάνει twitter», όπως είπε. Παλιμπαιδισμός; Μπα! Να τσιγκλίσει και να καθυβρίσει τους πάντες ήθελε, ως συνήθως.

Από τα Νέα

Και η απάντηση του κ. Πάγκαλου:

Αθήνα, Τρίτη 5 Ιουνίου 2012

Προς κα. Εύα Κοταμανίδου

Ευχαριστώ για την ψυχανάλυση. Για να ολοκληρώσετε τη μελέτη της προσωπικότητάς μου η οποία φαίνεται ότι σας έχει προκαλέσει μεγάλη εντύπωση, σας στέλνω και ένα άλλο κειμενάκι παράξενο που είχα γράψει σε ανύποπτο χρόνο.

Έχω επίσης δημοσιεύσει μία συλλογή διηγημάτων με τον τίτλο «Οι χαμένοι» εκδ. Πατάκης.

Εσείς τι επαγγέλλεστε;

Με τα φιλικότερα των αισθημάτων μου,

Θεόδωρος Πάγκαλος

Από το σάιτ του πρώην αντιπροέδρου

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 - ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.