Η Κωτσόβολος βραβεύεται για τα 65 Χρόνια Δημιουργικής Παρουσίας στην Ελληνική αγορά

Η Κωτσόβολος βραβεύεται για τα 65 Χρόνια Δημιουργικής Παρουσίας στην Ελληνική αγορά Facebook Twitter
0

Η εταιρεία Κωτσόβολος διακρίθηκε για τα «65 Χρόνια Δημιουργικής Παρουσίας στην Ελληνική» αγορά κατά τη διάρκεια του 17ου Διεθνούς Συνεδρίου Τηλεπικοινωνιών Info-Com World, το οποίο πραγματοποιήθηκε στις 24 Νοεμβρίου 2015 στο ξενοδοχείο Divani Caravel.

Tα «65 Χρόνια Δημιουργικής Παρουσίας» της εταιρείας στην Ελληνική αγορά αφορούν την πορεία της μέσα στα χρόνια, που εδώ και 65 χρόνια συμβάλλει στην ανάπτυξη της αγοράς και στην εξέλιξη της τεχνολογίας, με δημιουργικότητα και πάθος για τις τεχνολογικά άρτιες λύσεις που φέρνει καθημερινά στον καταναλωτή.

Το Info-Com World αποτελεί τη μεγαλύτερη εκδήλωση σχετικά με τις ψηφιακές τεχνολογίες στη ΝΑ Ευρώπη, προσελκύοντας περισσότερους από 3.000 συνέδρους.  Σκοπός του είναι η καταγραφή, η  αποτύπωση της πορείας αλλά και της σύγκλισης στις αγορές Τεχνολογίας, Πληροφορικής, Τηλεπικοινωνιών και Media. Το Info-Com επιβραβεύει και αναδεικνύει τις πρωτοπόρες εταιρείες, όπως την Κωτσόβολος, καθώς και τις προσπάθειες όλων όσων συμβάλλουν στην πετυχημένη πορεία, στην αποτελεσματικότητα και βιωσιμότητα των Ελληνικών επιχειρήσεων. 

Είναι μεγάλη τιμή για την Κωτσόβολος να αναγνωρίζεται η προσπάθεια 65 χρόνων δημιουργικής παρουσίας στην Ελληνική Αγορά. Όταν ένας άνθρωπος γίνεται 65 ετών συνήθως προσβλέπει στη σύνταξη και στην απόσυρση. Αυτό το μοτίβο δεν ισχύει για τις μάρκες. Μια μάρκα 65 ετών είναι ηρωική!

Το βραβείο της Κωτσόβολος για τα «65 Χρόνια Δημιουργικής Παρουσίας στην Ελληνική αγορά» παρέλαβε η κα Μάριαμ Σάντρι, Marketing Managerτης εταιρείας, η οποία δήλωσε:

«Είναι μεγάλη τιμή για την Κωτσόβολος να αναγνωρίζεται η προσπάθεια 65 χρόνων δημιουργικής παρουσίας στην Ελληνική Αγορά. Όταν ένας άνθρωπος γίνεται 65 ετών συνήθως προσβλέπει στη σύνταξη και στην απόσυρση.  Αυτό το μοτίβο δεν ισχύει για τις μάρκες. Μια μάρκα 65 ετών είναι ηρωική! Είναι ηρωική γιατί κατόρθωσε να επιβιώσει και να προσαρμοστεί, να εξελιχθεί! Έχει όμως και τις προκλήσεις της. Σε ένα κόσμο που μεταλλάσσεται ραγδαία, σε έναν συνεχώς συνδεδεμένο, πληροφορημένο και απαιτητικό καταναλωτή, σε μια ευαισθητοποιημένη κοινωνία πρέπει να επικαιροποιήσει το ρόλο της! Κλείνοντας να πω ότι όταν ρωτηθεί κάποιος στα αγγλικά πόσο χρονών είναι .. θα απαντήσει 65 years old.. 

H Κωτσόβολος είναι μια εταιρεία που απαντάει περήφανα 65 years YOUNG! Το βραβείο αυτό ανήκει σε όλους τους εργαζομένους της εταιρείας που δημιουργούν μια μοντέρνα μάρκα, με τρέλα  για την τεχνολογία και πάθος για τους πελάτες της».

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM