Το «ΑΒηταρι της Αγάπης»

Το «ΑΒηταρι της Αγάπης» Facebook Twitter
0


 

Η ΑΒ Βασιλόπουλος, με αφοσίωση στις αξίες της, ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο στις δράσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας, με το «ΑΒηταρι της Αγάπης».


Για όλους εμάς στην ΑΒ Βασιλόπουλος, η Εταιρική Υπευθυνότητα αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας και διατρέχει κάθε στρατηγική μας επιλογή. Με άξονες την καινοτομία, τη δημιουργικότητα και την υπεύθυνη στάση σε όλα τα επίπεδα λειτουργίας μας, φροντίζουμε οι ενέργειές μας να έχουν διάρκεια, επιβεβαιώνοντας ότι η συνεισφορά συναντά την ανάγκη και η πράξη την ουσία.


Στρέφοντας το βλέμμα στο μέλλον, αποτυπώνουμε στη νέα πλατφόρμα Εταιρικής Υπευθυνότητας «ΑΒηταρι της Αγάπης» όλη τη φιλοσοφία μας. Το δικό μας «ΑΒηταρι της Αγάπης» περιέχει όσα κάνουμε μέχρι σήμερα και χωράει ακόμα περισσότερα.


Εδώ και χρόνια υλοποιούμε ολοκληρωμένα προγράμματα, με σκοπό την ενίσχυση των περιοχών που δραστηριοποιούμαστε. Εστιάζοντας στα προβλήματα σίτισης, προσφέρουμε καθημερινά τρόφιμα από τα καταστήματα μας σε τοπικούς φορείς σε συνεργασία με το «Μπορούμε» και από τις αποθήκες μας στην «Τράπεζα Τροφίμων». Παράλληλα, έχουμε δημιουργήσει τα προϊόντα και τα κουπόνια καλού σκοπού –που πωλούνται σε όλα μας τα καταστήματα– τα καθαρά έσοδα από τις πωλήσεις των οποίων δίνονται για την ενίσχυση φορέων σε όλη την Ελλάδα που βοηθούν παιδιά. Σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Prolepsis, διασφαλίζουμε ότι χιλιάδες μικροί μαθητές, σχολείων και νηπιαγωγείων σε όλη τη χώρα, έχουν κάθε μέρα και για όλο το χρόνο πρόσβαση σε ένα θρεπτικό και υγιεινό γεύμα. Είμαστε περήφανοι, καθώς μόνο το 2016, από όλα τα προγράμματα της ΑΒ προσφέρθηκαν 907.966 γεύματα αξίας 2.449.976 ευρώ σε συνανθρώπους μας που το είχαν ανάγκη σε όλη τη χώρα.


Με σεβασμό στις μελλοντικές γενιές, εφαρμόζουμε σταθερά φιλικές πολιτικές προς το περιβάλλον και επενδύουμε στην ανακύκλωση, εντάσσοντας σύγχρονα κέντρα διαχείρισης συσκευασιών σε πολλά καταστήματα του δικτύου μας. Σήμερα σε 70 κέντρα στα ΑΒητικα καταστήματα, ανακυκλώνονται συσκευασίες έως και έξι υλικών. Το 2016, στα κέντρα μας ανακυκλώθηκαν περίπου 2,7 εκ. συσκευασίες. Γιατί η προσφορά βρίσκεται στον πυρήνα της εταιρικής μας κουλτούρας.


Είμαστε εδώ, 78 χρόνια τώρα, διαγράφοντας μια πορεία γεμάτη αγάπη. Γιατί από την Αγάπη ξεκινούν όλα. Συνεχίζουμε δυναμικά, πιστοί στη δέσμευσή μας να είμαστε εδώ για όσους έχουν ανάγκη, για κάθε νοικοκυριό, συνεργάτη και κάθε μέλος της ΑΒητικης οικογένειας.


Καθετί καλό ξεκινά εδώ που χτυπάει η καρδιά μας.


Γι' αυτό είμαστε εδώ.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM