Questions & Answers

Questions & Answers Facebook Twitter
Η γυναίκα της Πάτρας
0
Γιώργος Χρονάς, ποιητής, Η γυναίκα της Πάτρας

Γνώρισα τη Γυναίκα της Πάτρας το 1984. Ζούσε σ' ένα σπίτι ερειπωμένο. Η ίδια έλεγε ότι ήταν 47, αλλά πρέπει να ήταν τουλάχιστον μια δεκαετία περισσότερο. Αρχικά της έκανα μια σειρά ομιλιών για τη ραδιοφωνική μου εκπομπή «Πρόσωπα». Είναι η ίδια ακριβώς με την Ελένη Κοκκίδου που παίζει τον ρόλο. Και ως προς το ψυχικό μέρος και ως παρουσία. Μου 'λεγε, «μην κοιτάς την κατάστασή μου τώρα. Εγώ είχα τρεις πατρόνες κι έλεγα αυτός θα μπει, αυτός δεν θα μπει. Εγώ ήμουν η Κιμ Νόβακ». Οπότε, εγώ έγινα αμέσως ο Ντέιβιντ Μπάουι που βρήκε τη Νόβακ σε μια πανσιόν και την επανέφερε στο προσκήνιο... (Συνέντευξη στον Χρίστο Παρίδη, 03/02/2010)

Θέατρο Βασιλάκου, Πλαταιών & Προφήτη Δανιήλ 3 - Κεραμεικός, Τηλ.: 210-3467735. «Η γυναίκα της Πάτρας» του Γιώργου Χρονά, σκηνοθεσία: Λένα Κιτσοπούλου. Πρωταγωνιστεί η Ελένη Κοκκίδου.

Νένα Μεντή, ηθοποιός, Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου

Είχα δει την Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου κάποιες φορές, χωρίς όμως να καταλαβαίνω τι άτομο ήταν. Έβλεπα μια περίεργη γυναίκα, η οποία καθότανε μόνη της, έπινε καφέ, κάπνιζε στον δρόμο. Ήταν ψιλομασκαρεμένη για τα δικά μου μάτια τότε, με το τιρμπάν, με το γυαλί το μαύρο - μιλάω για τις αρχές του '60, εγώ τότε ήμουν πιτσιρίκι. Κι επειδή είχα αρκετή τρέλα, την πρόσεχα. Μεγαλώνοντας μετά κι αφού έγινα ηθοποιός και ξεκίνησα να διαβάζω και ν' ακούω ρεμπέτικο, άρχισα να ακούω και για την Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου: πως ήταν μια περίεργη γυναίκα, αντιφατική, κι ενώ ήταν λαϊκιά ήταν συγχρόνως και αστή. Ήταν ένα κράμα ανθρώπου - διανοούμενη και λούμπεν συγχρόνως, αυτό πάντα μου άρεσε πολύ. Επίσης, έπαιζε χαρτιά- κι εγώ από μικρό παιδί είχα ανάλογες τάσεις. Πιστεύω ότι είναι πολύ σοβαρή ιστορία το χαρτί. (Συνέντευξη στη Δέσποινα Τριβόλη, Lifo, 28/02/08)

Θέατρο Βασιλάκου, Πλαταιών & Προφήτη Δανιήλ 3 - Κεραμεικός, Τηλ.: 210-3467735 . «Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου, κείμενο-σκηνοθεσία: Πέτρος Ζούλιας. Πρωταγωνιστεί η Νένα Μεντή. Από 20 Νοεμβρίου.

Λευτέρης Γιοβανίδης, σκηνοθέτης, Στο ψυγείο

Είναι σημαντικό μέσα από μια κωμωδία να μπορέσεις να σχολιάσεις, να καυτηριάσεις και να φωτίσεις προβλήματα της καθημερινότητά μας. Εξάλλου, μόνο μέσα από το χιούμορ στη ζωή μας και την ανατροπή μπορούμε να βρούμε λύση στα προβλήματά μας. Το έργο Στο Ψυγείο είναι μια κωμωδία που λέει αλήθειες και καταφέρνει με μοναδικό και καυστικό τρόπο να φωτίσει τα προβλήματα ενός παντρεμένου ζευγαριού, έχοντας πάντα το χιούμορ ως οδηγό. Μέσα σε μια σχέση δεν υπάρχει θύτης και θύμα. Και οι δύο είμαστε ένα κομμάτι αυτής της συνύπαρξης. Συνυπάρχουμε, άρα υπάρχουμε. Στο θέατρο Διάνα φέτος πρωταγωνιστούν τρεις γυναίκες κι ένα ψυγείο. Στο Ψυγείο, λοιπόν, ό,τι δεν θέλουμε, ό,τι μας ενοχλεί στη ζωή.

Θέατρο Διάνα, Ιπποκράτους 7, Κέντρο
Τηλ.: 2103626596. «Στο ψυγείο» της Μισέλ Λόου , σκηνοθεσία-μτφρ.: Λευτέρης Γιοβανίδης. Παίζουν: Καίτη Κωνσταντίνου, Αλεξάνδρα Παλαιολόγου, Σάρα Γανωτή.

Μαίρη Ιγγλέση, ηθοποιός, Η Δημαρχίνα

Επειδή χρόνια τώρα, περίπου 20, ανακατεύομαι με την τοπική Αυτοδιοίκηση, πάντα διάβαζα Σουρή και πέθαινα στα γέλια. Πολλές φορές και στα δημοτικά συμβούλια τον Σουρή σκέφτομαι, αφού ακόμα είμαι δημοτική σύμβουλος του Δ. Ηρακλείου Αττικής. Μεγάλο πνεύμα ο Σουρής κι έχει χρόνια να ανέβει. Είπα να τολμήσω από τη μία να παίξω με τον λόγο του και από την άλλη να παίξω τη Δημαρχίνα. Εδώ, στη Δημαρχίνα, θα δείτε τα χρέη, τα δάνεια, το ΔΝΤ, τα κονέ, τις κομματικές εσωστρέφειες, του Καλλικράτη τα δεινά... Παράσταση με πολλά τραγούδια, ζωντανή μουσική, χορό, χρώμα, γέλιο....

Θέατρο Ελεύθερη Έκφραση, Λέσβου 8 & Απειράνθου, στάση Καλλιφρονά, Κυψέλη Τηλ.: 210 8645400, 6932 302817, 6932 133 764. «Η Δημαρχίνα» του Γεωργίου Σουρή, σκηνοθεσία: Αγγελική Κασόλα, σύνθεση κειμένων: Ειρήνη Φ. Κουτσαύτη.

Βλαδίμηρος Κυριακίδης, ηθοποιός, Caveman

Η κρίση την εποχή των σπηλαίων ήταν πιο «σπηλαιική». Τα όριά της έφταναν από την σπηλιά ως το δάσος. Η σημερινή κρίση είναι πιο «γκλομπαλιζέ». Λειτουργεί σαν τσουνάμι και παρασύρει τα πάντα στο πέρασμά της. Το παράξενο είναι ότι ο Caveman και ο Έλληνας του σήμερα ακολουθούν την ίδια αγωγή αντιβίωσης (τουτέστιν: χάπια «Υπομονής» δύο το πρωί και δύο το βράδυ μετά το φαγητό) και περιμένουν η ίωση να κάνει τον κύκλο της.

Θέατρο Coronet, Φρύνης 11 & Υμηττού, Παγκράτι, 210 7012123. «Caveman» του Rob Becker, μτφρ: Ερατώ Τάττη, διασκευή-σκηνοθεσία: Αναστασία Παπαστάθη.

Λάμπρος Γιώτης, σκηνοθέτης, Στα παρασκήνια της ψυχής

Στην ονειρική κατάδυση στο σώμα του πρωταγωνιστή του έργου αναδύονται τρεις διαφορετικοί ρόλοι-υποστάσεις του ίδιου ατόμου: η λογική, το συναίσθημα και το υποσυνείδητο. Η λογική και το συναίσθημα γεννιούνται ως ένα σώμα και διαφοροποιούνται καθώς μεγαλώνουν. Οι γκροτέσκ σκηνικές τους αναπαραστάσεις ως κωμικοτραγικών κλόουν χαμένων μέσα στο τσίρκο των οργάνων του σώματος, αποκτούν άναρθρες κραυγές που σταδιακά γίνονται λόγος. Τα πράγματα οδηγούνται σε μια εφιαλτική μάχη επιβίωσης όπου η λογική σκοτώνεται από το συναίσθημα που, μόνο πια, αυτοκτονεί. Γλιτώνει μόνο το υποσυνείδητο, που δραπετεύει από το σώμα προς έναν άλλο, καινούργιο κόσμο.

Studio Μαυρομιχάλη, Μαυρομιχάλη 134, Εξάρχεια, 210 6453330. «Στα Παρασκήνια της Ψυχής» του Νικολάι Εβρέινοβ, διασκευή και σκηνοθεσία: Λάμπρος Γιώτης. Παίζουν: Δάνης Απτόσογλου, Χρήστος Θεοχαρόπουλος, Αντώνης Ιορδάνου κ.ά.

Μαίρη Βιδάλη, ηθοποιός, Ο Γλάρος

Διαλέξαμε τον Γλάρο γιατί το ξεκίνημα του Εργαστηρίου συμπίπτει με το έτος Τσέχωφ, γιατί το θεωρώ το ωραιότερο έργο των τελευταίων αιώνων και γιατί ο Τσέχωφ ταυτίζεται με τη σχολή Στανισλάβσκι που η μέθοδός της είναι πολύτιμη για κάθε ηθοποιό. Το έργο του Λέανδρου Πολενάκη Αλεξάνδρα με λένε!, επειδή είναι ελληνικό, άπαιχτο έργο και στον χώρο μας κάθε χρόνο θα δίνεται το βήμα για να ακουστεί η φωνή ενός συγγραφέα μας. Όσο για τις διαφορές στην προσέγγιση, ακολουθούμε, νομίζω, την κλασική φόρμα εργαστηρίου.

Θέατρο Διάχρονο, Πυθέου 52, Νέος Κόσμος. Τηλ: .210.72.33.229 «Ο Γλάρος» του Άντον Τσέχωφ, σκηνοθεσία: Γιάννης Μόρτζος , μτφρ. Λυκούργος Καλλέργης.  Παίζουν: Μαίρη Βιδάλη, Νίτα Παγώνη, Οδυσσέας Σταμούλης, Τάσος Πολιτόπουλος, Τέλης Ζώτος, Τζένη Κολλάρου, Πάνος Νικολαΐδης, Δημήτρης Γιαννακόπουλος, Μαρία Μαλούχου, Νίκος Κικίλιας, Αλεξάνδρα Αποστολίδου,  Ρωξάνη Σαπούνοβα (τραγούδι).

 

Σέργιος Γκάκας, σκηνοθέτης, Το ντοκυμανταίρ

Διατηρήσαμε την παλαιά γραφή της λέξης «documantaire» για να προσελκύσουμε ευαίσθητους, γαλλομαθείς θεατές, οι οποίοι, ως γνωστόν, αφήνουν γενναίο πουρμπουάρ. H παράσταση των ex animo αναζητά την αλήθεια, χρησιμοποιώντας εξελιγμένες ανακριτικές μεθόδους, κανόνες της παραφυσικής και της υπνογνωσίας, τεχνικές κλόουν, αφηγηματική μίμα, υποθετικούς συνδέσμους, αρχεία κρατικών υπηρεσιών, αρχαιολογικές σκαπάνες, παλαιούς χάρτες, κλεψύδρες ακριβείας, τη διαδραστική ψυχανάλυση και, φυσικά, τα πλέον σύγχρονα μέσα της τεχνολογίας. Περισσότερες πληροφορίες δεν είμαι εξουσιοδοτημένος να αποκαλύψω. Eγώ απλώς βοήθησα τους ex animo (όσο η ηλικία μου το επέτρεπε) στη σκηνοθεσία ενός έργου που έγραψαν υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες.

Θέατρο Altera Pars, Μ. Αλεξάνδρου 123, Μεταξουργείο
Τηλ.: 2103410011. «Το Ντοκυμανταίρ», σκηνοθεσία: Σέργιος  Γκάκας. Παίζουν: Παύλος Εμμανουηλίδης, Γιώργος Κρήτος, Ροζαμάλια Κυρίου, Κωνσταντίνα Λαδοπούλου, Ζήσης Ρούμπος. Πρεμιέρα 1 Νοεμβρίου

Γιάννης Κακλέας, σκηνοθέτης, Λυσιστράτη

Σκηνοθετικά είναι όλο ανατρεπτικά ανεβασμένο, από την αρχή μέχρι το τέλος. Είναι ιδωμένο με σύγχρονη, σημερινή ματιά, δεν ανατρέχει σε ρετρό καταστάσεις του '20, του '50 ή του '60. Το έργο συμβαίνει τώρα και ανατέμνει με σατιρική διάθεση πρώτα απ' όλα τη σχέση άνδρα-γυναίκας και μετά τη σχέση πόλεμος-άνθρωπος. Δεν πρόκειται για μια ήσυχη, συντηρητική σκηνοθεσία. Αντίθετα, ψάχνει το νόημα του έργου, ακόμα και τη φόρμα του αριστοφανικού ανεβάσματος. Για να μην παρουσιάζουμε τα έργα με τρόπους που δοκιμάστηκαν και επιβεβαιώθηκαν στη δεκαετία του '80, κάνουμε μια πρόταση για το πώς μπορεί να ανέβει σήμερα, με σημερινά ερεθίσματα ο Αριστοφάνης. (Γιάννης Κακλέας στη Lifo, 19/5/2010)

Ελληνικός Κόσμος, Πειραιώς 254, Ταύρος
Τηλ.: 2122540313, 2122540000. «Λυσιστράτη» του Αριστοφάνη, μτφρ.: Κ.Χ. Μύρης, σκηνοθεσία: Γιάννης Κακλέας. Στον ρόλο της Λυσιστράτης ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος.

Βασίλης Τσιβιλίκας, ηθοποιός, Ζωή Ποδήλατο

Επειδή κάνω 45 χρόνια θέατρο, μπορώ να πω ότι είμαστε πολύ «προχώ». Η ταύτιση της παράστασης με την ελληνική πραγματικότητα συμβαίνει με τη διασκευή του έργου. Γιατί το ίδιο σκηνικό, θέμα ή θέαμα αλλιώς θα το αποκαλύψει, σχολιάσει, σατιρίσει ο Εγγλέζος ήρωας και αλλιώς ο Έλληνας. Ιδίως όταν έχουμε να κάνουμε με μια παράσταση πλημμυρισμένη στο γέλιο, με αναποδιές και σκαμπρόζικες καταστάσεις. Τέσσερα στριπτίζ (τρία γυναικεία, ένα αντρικό) σας δίνουν μια μικρή μόνο ιδέα για την ευκαιρία που είχε ο διασκευαστής του έργου να καταγράψει τις «αντιστάσεις» του σημερινού Έλληνα.

Θέατρο Ακάδημος, Ιπποκράτους & Ακαδημίας, Αθήνα, 210 3625119. «Ζωή Ποδήλατο» του Ντέιβ Φρίντμαν, διασκευή και μτφρ. Βασίλης Τσιβιλίκας. Παίζουν: Βασίλης Τσιβιλίκας, Πασχάλης Τσαρούχας κ.ά.

Μαρία Αντουλινάκη, ηθοποιός, Αττική Οδός

Στην δική μας Αττική Οδό θα δείτε τις παράλληλες πορείες δύο οικογενειών που αντιπροσωπεύουν την ανώτερη και τη μικρομεσαία αστική τάξη. Είναι τόσο μπλεγμένες μεταξύ τους, όπως η κυκλοφορία στους χαοτικούς εκσυγχρονιστικούς δρόμους της πόλης. Με το γέλιο και το κλάμα ζωντανεύουν στη σκηνή τα πάθη, ο κυνισμός, η απληστία και τα χαμένα ιδανικά των δέκα διαφορετικών αυτών ανθρώπων. Ιστορίες με τις οποίες ο καθένας μας μπορεί να ταυτιστεί.

Θέατρο Εμπορικόν, Σαρρή 11, Ψυρρή
Τηλ.: 2103211750. «Αττική Οδός», σενάριο-σκηνοθεσία: Θανάσης Παπαθανασίου-Μιχάλης Ρέππας. Παίζουν: Τζένη Ρουσσέα, Μαρία Αντουλινάκη, Γιώργος Τζώρτζης, Σταύρος Ζαλμάς, Δάφνη Λαμπρόγιαννη, Σταύρος Μερμήγκης, Σταύρος Καραγιάννης, Γιάννης Τσιμιτσέλης, Βίβιαν Κοντομάρη, Κατερίνα Τσάβαλου.

Νικόλας Μαραγκόπουλος - Γεωργία Γεωργαντοπούλου, Το κουρδιστό πορτοκάλι... με μουσική

Με την πρώτη ανάγνωση του μυθιστορήματος του Anthony Burgess Το κουρδιστό πορτοκάλι είδαμε ότι η μουσική ήταν άρρηκτα δεμένη με το κείμενο. Ένα κλασικό μιούζικαλ, όπου οι ήρωες ό,τι ήθελαν να πουν το έλεγαν τραγουδώντας. Οι δύο παραπάνω λόγοι, καθώς και η δική μας οπτική πάνω στο έργο, αλλά και στη θεατρική πράξη γενικότερα, μας οδήγησαν στο να υπάρχει ζωντανή μουσική στην παράσταση. Αντλώντας έμπνευση από το μυθιστόρημα και σεβόμενοι την ελαφρότητα με την οποία έντυσε τη θεατρική μεταφορά του ο δημιουργός, γεννήσαμε το δικό μας ποίημα.

Θέατρο ΑΡΤΙ, Ηπείρου 41, στο ύψος της Αχαρνών, Κέντρο
Τηλ.: 2108834002.  «Tο κουρδιστό πορτοκάλι... με μουσική» του Anthony Burgess, διασκευή-σκηνοθεσία:Γεωργία Γεωργαντοπούλου & Νικόλας Μαραγκόπουλος. Παίζουν: Νίκος Αναστασόπουλος, Άννα Βασιλείου, Γεωργία Γεωργαντοπούλου, Νικόλας Μαραγκόπουλος, Νίκος Παντελίδης, Αργύρης Σαζακλής και οι μουσικοί Κώστας Κοντοβάς, Γρηγόρης Κλιούμης & Αλέξανδρος Σακελλαρίου.

Άννα Βαγενά, ηθοποιός - σκηνοθέτις, Το Γάλα, το Θεσσαλικό μου Θέατρο

Στο Γάλα οι διαφορές που υπάρχουν είναι πως άλλαξε η διανομή, αφού ο Βασίλης Παλαιολόγου παίζει τον Αντώνη. Επίσης πήγαμε και κόψαμε καινούργιες σημύδες από το Νευροκόπι. Νομίζω πως το έργο πέτυχε και άντεξε τόσα χρόνια επειδή είναι πολύ αληθινό. Πιστεύω πάρα πολύ στην αλήθεια σε μια εποχή που είναι όλα πλαστικά. Από τις κάρτες μέχρι τις σχέσεις. Ο θεατής είδε αίμα ψυχή και αλήθεια. Στο έργο Το Θεσσαλικό μου Θέατρο, που ανεβάζω πάλι τον Νοέμβριο, είναι η πρώτη φορά που μια ηθοποιός παρουσιάζει ένα αφηγηματικό μονόλογο που βασίζεται πάνω σε βιώματα της ίδιας. Μίλησα για όλα, από το θέατρο της μεταπολίτευσης μέχρι τον Λουκιανό Κηλαηδόνη. Ντρεπόμουνα στην αρχή, αλλά ήταν τέτοια η ανταπόκριση του κοινού, που μου έδωσε δύναμη.

Θέατρο Μεταξουργείο, Ακαδήμου 14
(πίσω από το ΙΚΑ της Πειραιώς), Μεταξουργείο
Τηλ.: 2105234382.  «Το γάλα» του Βασίλη Κατσικονούρη, σκηνοθεσία: Άννα Βαγενά. Παίζουν: Άννα Βαγενά, Δημήτρης Πατσής, Βασίλης Παλαιολόγος, Ηλιάνα Αραβή.

Θάλεια Ματίκα, ηθοποιός, Επικίνδυνες Σχέσεις

Οι Επικίνδυνες Σχέσεις έχουν μεταφερθεί αρκετές φορές στον κινηματογράφο, με πιο γνωστή τη μεταφορά του Στίβεν Φρίαρς. Η θεατρική προσέγγιση και η σκηνοθετική ματιά του Γιώργου Κιμούλη δίνουν μία άλλη διάσταση στο βιβλίο του Λακλό. Η σημαντικότερη διαφορά με την ταινία του Φρίαρς είναι ότι ο διασκευαστής μετέφερε τους ήρωες από τον 18ο αιώνα στη δεκαετία του 1930. Όσον αφορά τον ρόλο της Μερτέιγ, είναι πολύ μεγάλο στοίχημα για έναν υποκριτή να αναμετρηθεί με έναν ρόλο που είναι τόσο χαρακτηρισμένος από μια καταπληκτική ηθοποιό όπως η Γκλεν Κλόουζ. Ελπίζω το κοινό να εισπράττει κάτι καλό από το αποτέλεσμα της δουλειάς μου.

Θέατρο Άλμα (β' σκηνή) Ακομινάτου 15-17 & Αγ. Κωνσταντίνου, Μεταξουργείο
Τηλ.: 2105220100. «Επικίνδυνες Σχέσεις» του Σοντερλό ντε Λακλό, διασκευή-σκηνοθεσία: Γιώργος Κιμούλης. Παίζουν: Θάλεια Ματίκα, Τάσος Ιορδανίδης κ.ά.
Μίρκα Παπακωνσταντίνου, ηθοποιός, Σουίτα στο Πλάζα

Ο Σάιμον έτσι κι αλλιώς γράφει για τις σχέσεις. Το θέμα εξάλλου είναι διαχρονικό, χθεσινό, σημερινό, αυριανό. Το ζήτημα είναι από ποια πλευρά θα δει κανείς τις ανθρώπινες σχέσεις. Ο συγγραφέας τις βλέπει από την καθαρά κωμική τους πλευρά. Η πένα του είναι νόστιμη, χαριτωμένη, τρυφερή και με τη ματιά των Ρήγα- Αποστόλου γίνεται λίγο πιο σημερινό το χιούμορ του. Εγώ και ο Αντώνης Καφετζόπουλος παίζουμε τρεις διαφορετικούς ρόλους - τρία διαφορετικά ζευγάρια που καταλήγουν σε μια σουίτα στο «Πλάζα», οπότε υπάρχουν και τρεις διαφορετικές εικόνες.

Θέατρο Αθήνα, Δεριγνύ 10 και Πατησίων, Πεδίον Άρεως
Τηλ.: 2108237330, 2108238698. «Σουίτα στο Πλάζα» του Νιλ Σάιμον, απόδοση-διασκευή: Αλέξανδρος Ρήγας, Δημήτρης Αποστόλου, σκηνοθεσία: Αλέξανδρος Ρήγας. Παίζουν: Μίρκα Παπακωνσταντίνου, Αντώνης Καφετζόπουλος , Τζίνα Αλιμόνου, Μάνος Ψιστάκης, Υακίνθη Παπαδοπούλου.

Πέμυ Ζούνη, ηθοποιός, Aιώνες μακριά από την Αλάσκα

Αυτή ηρωίδα με γοητεύει γιατί κινείται σε μια περιοχή τόσο ευρεία όσο και η ψυχή της γυναίκας. Δηλαδή, από την αθωότητα μέχρι την ξεφτίλα. Η Αλάσκα είναι ένα όνομα διαλεγμένο από τον Δήμου, όπως το αισθάνομαι εγώ, ενδεικτικό της ψύχρας και της ερημιάς, της παγωμένης αποξένωσης. Εάν συνυπολογίσουμε και το γεγονός ότι η Αλάσκα είναι ένα σκυλάδικο της επαρχίας, καταλαβαίνουμε ότι είναι ο απόλυτος τόπος εξορίας της, γι' αυτό «θέλει να κοιμηθεί και να ξυπνήσει ζεστή, μακριά, αιώνες μακριά από την Αλάσκα».

Θέατρο Κάππα, «Aιώνες μακριά από την Αλάσκα» του Άκη Δήμου. Μουσική παίζει ο Θοδωρής Οικονόμου.

Ευτυχία Αργυροπούλου, καλλιτεχνική διευθύντρια του L.A. (Life n' Art) Theater

Αρχικά, η σκέψη για τη δημιουργία του L.A. Theater ξεκίνησε σε μια προσπάθεια κάλυψης του πολιτιστικού κενού που υπάρχει στη δυτική Αθήνα. Μέσα από την προσωπική μου εμπειρία και αφού πέρασα πάνω από μια δεκαετία σε ανώτερες δραματικές σχολές και εργαστήρια υποκριτικής, οδηγήθηκα στη δημιουργία ενός studio καλλιτεχνικής έκφρασης, όπου οι σπουδαστές έχουν τη δυνατότητα επιλογής τόσο των μαθημάτων όσο και των καθηγητών, προσαρμόζοντας το πρόγραμμά τους στις προσωπικές τους ανάγκες. Επιπλέον, το κόστος είναι αρκετά χαμηλό, αφού ξεκινάει από 40 ευρώ τον μήνα. Ο πρώτος χρόνος λειτουργίας ολοκληρώθηκε με τη δημιουργία ενός ντοκιμαντέρ για την τηλεόραση, τριών παιδικών παραστάσεων, μίας παράστασης για μη ακούοντες, δύο παραστάσεων πρόζας, μίας παράστασης devised theatre καθώς και με τη φιλοξενία μιας παράστασης ξιφασκίας.

Βασ. Αλεξάνδρου 6 & Αναλήψεως 1, (μετρό Αγ. Αντωνίου), Περιστέρι, 210 5789337, www.latheater.gr.

Διάφορα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Δ. Πολιτάκης / Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Μπορεί να έχει άμεση ανάγκη κάποιου είδους ανάπλασης η Πλατεία Εξαρχείων, το τελευταίο που χρειάζεται όμως είναι ένα μίζερο χριστουγεννιάτικο δέντρο με το ζόρι.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Β. Βαμβακάς / Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Οποιοσδήποτε απολογισμός της είναι καταδικασμένος στη μερικότητα, αφού έχουν συμβεί άπειρα γεγονότα που στιγμάτισαν τις ζωές όλων μας ‒ δύσκολο να μπουν σε μια αντικειμενική σειρά.
ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΒΑΜΒΑΚΑ
Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Β. Στεργίου / Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Αντί να βλέπουμε τη χώρα σαν άδεια πισίνα όπου πρέπει να γυρίσουν τα ξενιτεμένα της μυαλά για να γεμίσει, ας αλλάξουμε τα κολλημένα μυαλά σ' αυτόν εδώ και σε άλλους τόπους.
ΤΗΣ ΒΙΒΙΑΝ ΣΤΕΡΓΙΟΥ