Ο φανταστικός κόσμος του M. Hulot

Ο φανταστικός κόσμος του M. Hulot Facebook Twitter
0

Με ένα πολύ δυνατό line up και πιο ροκ από ποτέ, το φετινό Ejekt Festival ετοιμάζεται να υποδεχτεί στις 13 Ιουλίου τους Bad Religion, τους Faith No More, τους UNKLE, τους Zebra Tracks και τους Obojeni στο Ολυμπιακό Κέντρο Ξιφασκίας, στο Ελληνικό. Κι ενώ οι Bad Religion ετοιμάζουν τις αποσκευές τους για την Αθήνα, ο Brett Gurevitz  μίλησε για την επιτυχία και την τριακονταετή ιστορία τους σε μια συνέντευξη που μας παραχώρησε το stopthatsound.blogspot.com.

Δεν πίστευα στ' αυτιά μου που στο τελευταίο επεισόδιο του «Beverly Hills 90210» έπαιξε το «New America». Θέλω να σας ρωτήσω γι' αυτό εδώ και 10 χρόνια.

Δεν είχαμε ιδέα. Ήμασταν στην Ευρώπη και μας το είπε κάποιος γνωστός μας που το είδε στην τηλεόραση. Γελάσαμε. Τίποτα περισσότερο.

Τι σας εντυπωσιάζει περισσότερο μετά από τριάντα χρόνια καριέρας;

Ότι παίζουμε σε κοινό που είναι κυρίως νεαρό σε ηλικία και ότι ακόμα ενδιαφέρουμε τους νέους ανθρώπους. Μας κάνει να νιώθουμε ότι είμαστε επίκαιροι.

Γιατί νομίζεις ότι τα καταφέρνετε;

Επειδή γράφουμε και παίζουμε ακόμα τη μουσική που μας αρέσει, ανεξάρτητα από την εκάστοτε μόδα. Το συγκρότημα ξεκίνησε από χόμπι, δεν το είδαμε ποτέ ως δουλειά ή καριέρα και, βέβαια, δεν είχαμε ποτέ στόχο να υπάρχουμε για 30 χρόνια. Απλά έγινε.

Υπάρχει κάποια συνταγή για την επιτυχία;

Δεν ξέρω. Αυτό που βλέπω είναι ότι πολλές μπάντες δεν τα κατάφεραν γιατί δεν το έκαναν για τους σωστούς λόγους. Αν σκοπός σου είναι να βγάλεις λεφτά από τη μουσική σου, τότε καλύτερα να το παρατήσεις το επάγγελμα.

Τι θεωρείς σημαντικό επίτευγμα για τους Bad Religion;

Θεωρώ σημαντικό το να ακούω από κάποιον ότι τα τραγούδια μας έπαιξαν ρόλο στη ζωή του.

Έχετε περάσει από μεγάλες αλλά και ανεξάρτητες εταιρείες. Ποια είναι η βασική διαφορά;

Σε μια indie εταιρεία όπως η Epitaph ή η Subpop υπάρχει κοινό που αγοράζει πάνω κάτω ό,τι κυκλοφορεί η εταιρεία γιατί του αρέσει το «γούστο» της. Σε μια πολυεθνική αυτό δεν υπάρχει, γιατί δεν υπάρχει κοινό «γούστο». Αλλά υπάρχουν μεγάλα budgets. Για όσο στα προσφέρουν, βέβαια.

Ποια είναι η κύρια διαφορά στη δισκογραφία σήμερα, σε σχέση με 20 χρόνια πριν;

Πρώτον, δεν πουλάνε πια τα CD, αλλά υποθέτω πως μπορείς να επιβιώσεις με συναυλίες και merchandise. Και δεύτερον, σήμερα μπορεί μια μπάντα που δεν είναι σε μεγάλη δισκογραφική να πουλήσει σχετικά εύκολα 40.000-50.000 δίσκους στις ΗΠΑ, γιατί με το Μyspace και άλλες παρόμοιες οδούς μπορεί να δημιουργήσει δικό της fanbase, κάτι που δεν μπορούσε να γίνει πριν 20 χρόνια. Σήμερα κάποιος μπορεί να ακουστεί από το Μyspace και να βγάλει λεφτά χωρίς καν να κάνει περιοδείες. Από την άλλη, βέβαια, υπάρχουν εκατομμύρια συγκροτήματα και είναι πιο δύσκολο να προβληθεί κάποιο από αυτά.

Ποια κομμάτια θα παίξετε στην περιοδεία;

Έχουμε 15 δίσκους, οπότε δεν μπορούμε να τα παίξουμε όλα. Αλλά πιστεύω καμιά 40ριά κομμάτια θα τα ακούσετε.

Υπάρχουν κομμάτια που δεν παίζετε;

Δεν νομίζω ότι υπάρχουν κομμάτια που δεν παίζουμε, αλλά σίγουρα υπάρχουν αρκετά που δεν μπορούμε να τα παίξουμε είτε γιατί δεν τα θυμόμαστε ολόκληρα είτε γιατί δεν μπορεί να τα τραγουδήσει ο Gregg είτε γιατί δεν τα ξέρει ο Brian.

Υπάρχουν τραγούδια που δεν σας αρέσουν, αλλά αρέσουν στο κοινό;

Το «Come join us» δεν αρέσει στον Greg, αλλά το λατρεύει το κοινό και του Greg του αρέσει να βλέπει το κοινό να αντιδρά στο κομμάτι.

Πώς νιώσατε ως support μπάντα σε εκείνη την περιοδεία των Blink182;

Να σου πω κάτι; Ήταν η πρώτη μας περιοδεία ως support μπάντα από την εποχή που παίζαμε με τους Pearl Jam. Περάσαμε καλά, είναι καλή μπάντα και ωραίοι τύποι. Εγώ θα ήθελα να είμαστε support μπάντα και για τους Greenday ή τους Offspring, αλλά δεν ήθελαν αυτοί. Κάποτε πήραμε τηλέφωνο τον Billie Joe και του το πρότεινα, αλλά δεν ήθελαν. Όντας, όμως, στη θέση της support μπάντας, θυμήθηκα μια συναυλία των Ramones που είχαμε ανοίξει το 1989 στο San Pedro. Περίμενα με αγωνία να τους δω, αλλά ήταν λίγο χάλια και στο live και γενικότερα. Τους κλέψαμε όλες τις πίτσες όμως, οπότε...

Τι κάνετε στον ελεύθερο χρόνο σας στις περιοδείες;

Ό,τι κάνουν οι μπάντες, πάνω κάτω. Ο Greg διαφέρει, επειδή ψάχνει συνεχώς για παλιά βιβλιοπωλεία.

Πώς νιώθετε που θα παίξετε στην Αθήνα για το Ejekt Festival;

Ανυπομονούμε. Θα έρθουμε λίγο νωρίτερα στην Αθήνα και θέλουμε να πάμε στα μουσεία και στους διάφορους αρχαιολογικούς χώρους. Έχετε πολύ σημαντικό πολιτισμό.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

O Πασχάλης Τερζής δεν προκάλεσε ποτέ, ούτε έβλαψε κανένα

Μουσική / O Πασχάλης Τερζής δεν προκάλεσε ποτέ, ούτε έβλαψε κανένα

Ένας από τους σημαντικότερους λαϊκούς τραγουδιστές μίλησε στη LiFO λίγο πριν αποσυρθεί από το τραγούδι. Με αφορμή τις ανακοινώσεις για την επιστροφή του αναδημοσιεύουμε μια σπάνια συνέντευξη.
ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΠΟΣΚΟΪ́ΤΗΣ
Οι Hume Assine έφτιαξαν ένα dance κομμάτι που το διαμορφώνεις όπως θες!

Μουσική / Οι Hume Assine έφτιαξαν ένα dance κομμάτι που το διαμορφώνεις όπως θες!

Το «For those dancing alone in their apartment» είναι ένα μουσικό πείραμα για όσα άτομα ψάχνουν ευκαιρία να ξεφύγουν, χορεύοντας μόνα στο σαλόνι, στην κουζίνα, στο υπνοδωμάτιο, ανάλογα με τη διάθεσή τους και για όσο το επιθυμούν.
M. HULOT
Ody Icons Περφόρμερ, μουσικός, δραματουργός, συνθέτης 

Οι Αθηναίοι / Ody Icons: «Δεν γίνεται να μη διεκδικήσεις τον χώρο που σου αναλογεί»

Περφόρμερ, μουσικός. Μεγάλωσε σε περιβάλλον που αγαπούσε την Ανατολή, ήταν λαϊκό και καθόλου εστέτ, κι αυτό επηρέασε τη μουσική του. Γι' αυτό δεν καταλαβαίνει τι εννοούν στην Ελλάδα όταν τον ρωτούν «γιατί τόσο τουμπερλέκι;». Ο Ody Icons αφηγείται τη ζωή του στη LiFO.
M. HULOT
Παύλος Σιδηρόπουλος: «Είχε μια θλίψη για τα μακρινά αριστουργήματα»

Σεμίνα Διγενή / Παύλος Σιδηρόπουλος: «Είχε μια θλίψη για τα μακρινά αριστουργήματα»

Ένα ηχητικό ντοκιμαντέρ της Σεμίνας Διγενή για τον αγνό πρίγκηπα του rock and roll. Ακούγονται:  Δημήτρης Πουλικάκος, Μελίνα Σιδηροπούλου,  Δήμητρα Γαλάνη, Κώστας Φέρρης, Γιάννης Αγγελάκας κ.α.
THE LIFO TEAM
Οι νέοι λόκαλ DJs που ένα βράδυ θα σου «σώσουν τη ζωή»

Μουσική / Οι νέοι λόκαλ DJs που ένα βράδυ θα σου «σώσουν τη ζωή»

Σιχαίνονται τις πελατειακές σχέσεις, είναι unapologetic, αγαπούν τα συμπεριληπτικά dancefloors, αδιαφορούν για τον αλγόριθμο και προσπαθούν να επιβιώσουν σε μια πολύ ανταγωνιστική σκηνή. 7 νέοι λόκαλ DJs μιλούν στη LifO.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Γιώργος Χατζηνάσιος

Μουσική / Γιώργος Χατζηνάσιος: «Ότι τι; Είναι ηλίθιοι όσοι ακούνε ελαφρολαϊκά;»

Έγινε συνθέτης για να μπορέσει να παντρευτεί τη γυναίκα του. Πιστεύει πως όποιος λέξη «ελαφρός» είναι απαίσια. Πρόλαβε την εποχή που τους τραγουδιστές τούς καταλάβαινες από τον ήχο της φωνής τους - τώρα δεν τους ξεχωρίζει. Ο Γιώργος Χατζηνάσιος αφηγείται τη ζωή του στη LiFO.
M. HULOT
Dievers Party: Πώς δυο φίλες έφτιαξαν τα πιο viral χορευτικά πάρτι της χρονιάς

Μουσική / Dievers Party: Πώς δυο φίλες έφτιαξαν τα πιο viral πάρτι της χρονιάς

Η Βάσω Καζαντζίδου και η Μαρινέλα Αμπντουραχμάνι γνωρίστηκαν τυχαία σε ένα αθηναϊκό κλαμπ. Δύο χρόνια μετά, αυτή η συνάντηση γέννησε ένα από τα πιο δημοφιλή mobile queer events σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η τριπλή δύναμη του Μπετόβεν

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Η τριπλή δύναμη του Μπετόβεν

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών παρουσιάζει το Τριπλό Κοντσέρτο του Λούντβιχ βαν Μπετόβεν με τρεις λαμπερούς σολίστ: ο Μαξίμ Βενγκέροφ, ο Στίβεν Ίσερλις και η Θεοδοσία Ντόκου ενώνονται υπό την μπαγκέτα του Φίνεγκαν Ντάουνι Ντίαρ την Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου στο Μέγαρο Μουσικής.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
MARCEL DETTMANN INTERVIEW

Μουσική / Marcel Dettmann: «Η τέκνο δεν γεννήθηκε για VIP τραπέζια»

Ένας από τους επιδραστικότερους εκπροσώπους της τέκνο, λίγες μέρες πριν από την εμφάνισή του στο Ωδείο Αθηνών, μιλάει για την αγαπημένη του μουσική ως έναν τρόπο να σχετίζεται με τον κόσμο και την πολιτική του nightlife.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Τίνα Τέρνερ (1939-2023): Ένας αληθινός θρύλος

Μουσική / Τίνα Τέρνερ: «Ούτε ένας δεν με αγάπησε στη ζωή μου, ούτε καν ο πατέρας και η μάνα μου»

Παρ’ όλες τις επιτυχίες και τις εκρηκτικές εμφανίσεις, η Τίνα Τέρνερ έζησε τα πρώτα σαράντα χρόνια της ζωής της με μοναξιά, κακοποίηση και στερημένη από αγάπη. Ο τρόπος που άφησε πίσω της τον τρόμο και την ενδοοικογενειακή βία και έγινε σύμβολο τόλμης και περηφάνιας και η πορεία της προς τη σαρωτική επιτυχία είναι είναι τα βασικά στοιχεία που συνθέτουν το παζλ της ζωής της.
M. HULOT