Η Ζέτα ήρθε ξανά

Η Ζέτα ήρθε ξανά Facebook Twitter
0

Το ομώνυμο βιντεοκλίπ της ταινίας Σούλα Έλα Ξανά τα έχει όλα: κολυμβητές με σκουφάκια καθισμένους σε θρανία σχολείου που τραγουδούν ρυθμικά «Σούλα έλα ξανά», τρεις Πολίτισσες θείες (Μίνα Αδαμάκη, Ερριέττα Μουτούση, Σόφη Ζανίνου), χρυσόσκονη, ποδηλάτες και skaters μπροστά από τη Βουλή και κυρίως τη Ζέτα Μακρυπούλια ντυμένη με γκρι λαμέ φόρεμα να τραγουδάει πάνω σε μια ντισκομπάλα. Δεν είναι παρά μια μικρή ένδειξη του τι ακριβώς θα επακολουθήσει στη νέα ταινία του Βασίλη Μυριανθόπουλου Σούλα Έλα Ξανά με πρωταγωνίστρια τη Ζέτα Μακρυπούλια. Η Σούλα Σαρημπουγιούκη, ετών τριάντα και δασκάλα στο επάγγελμα αποφασίζει ξαφνικά να παντρευτεί. Υποψήφιοι γαμπροί οι τέσσερις πρώην της. Το μόνο πρόβλημα; Έχουν από ένα ανυπέρβλητο κουσούρι ο καθένας τους. Ο ένας είναι γυναικάς (Κώστας Φραγκολιάς), ο άλλος παθολογικά ζηλιάρης (Κώστας Γαβράς), ο τρίτος είναι τσιγγούνης (Μιχάλης Μαρίνος) και ο τελευταίος (Μέμος Μπεγνής) είναι μαμάκιας.

Καταρχάς, ήθελα να σε ρωτήσω πως είναι να σε λένε Σούλα Σαρημπουγιούκη;

Το όνομα είναι πολύ κωμικό. Πάρα πολλοί το μπέρδευαν και «ξαναπηγαίναμε» από την αρχή. Η κ. Σαμπάχ θυμάμαι έκανε πολλά σαρδάμ. Είχαμε μια σκηνή στο νοσοκομείο που έπρεπε να βγει και να μου πει «κ. Σαρημπουγιούκη», κι όλο μπερδευόταν.

Στην ταινία, η Σούλα, με το που γίνεται 30, πανικοβάλλεται και θέλει να παντρευτεί. Γιατί νομίζεις ότι την πιάνει αυτό;

Νομίζω ότι είναι μια ξαφνική απόφαση λίγο της τρέλας, γιατί έχει μεγαλώσει μόνη της και πολύ ανεξάρτητη, χωρίς να έχει μάθει να δίνει λογαριασμό. Έχει και αυτές τις θείες βέβαια που την έχουν αποτρελάνει. Πανικοβάλλεται και λέει «παντρεύομαι» από αντίδραση.

Σας ρωτάνε όλοι, εάν έπρεπε με το ζόρι να διαλέξετε έναν ποιον θα διαλέγατε;

Ε, και τι, θα με ρωτήσεις και συ;

Όχι. Νομίζω ότι δεν μπορεί να συμβιβαστεί κανείς με κανένα από τα τέσσερα ελαττώματα.

Ε, ναι. Δεν μπορείς να διαλέξεις κανέναν από αυτούς, εκτός κι αν έχεις αντίστοιχο ελάττωμα, ώστε να μπορείς να συνυπάρξεις μαζί του.

Ποια κοινά νομίζετε ότι έχετε με την ηρωίδα;

Νομίζω ότι έχω την ανεξαρτησία της - επαγγελματικά στηρίζεται στα πόδια της, είναι δασκάλα. Τον τρόπο που ζει τη ζωή της, που παίρνει τις αποφάσεις της....

Μετά τη διασκευή του «Νύχτα στάσου» και σε αυτή την ταινία τραγουδάτε το ομώνυμο τραγούδι;

Με δυσκολεύει όλο αυτό γιατί δεν το κάνω κάθε μέρα. Με αγχώνει, αλλά καταλαβαίνω ότι είναι μέρος της δουλειάς μας. Όταν βέβαια έχεις ένα στούντιο και όλα είναι οργανωμένα, δεν υπάρχει πρόβλημα.

Φαντάζομαι θα είχατε και προτάσεις να τραγουδήσετε σε πίστα;

Ε... σοβαρές όχι. Εξάλλου, δεν αισθάνομαι ότι κάνω και κάτι διαφορετικό - είναι κομμάτι της δουλειάς μας πολλές φορές να τραγουδάμε. Υπάρχουν ηθοποιοί πιο εκπαιδευμένοι στο τραγούδι από ‘μένα.

Η επιτυχία του Μόλις Χώρισα ήταν ένας παράγοντας που σας έκανε να πείτε το ναι στο Σούλα Έλα Ξανά;

Νομίζω ότι αυτό που με έκανε να πω το ναι ήταν ένας συνδυασμός: μου άρεσε που την ταινία την έκανε ο Βασίλης Μυριανθόπουλος και μου αρέσει πολύ και ο κινηματογράφος ως είδος. Το ναι το δικό μου δεν αντικατοπτρίζεται σε αυτό το πράγμα - στην εμπορική επιτυχία. Θέλω να πω, όση εμπορική επιτυχία και αν επρόκειτο να έχει η ταινία, αν δεν τα πήγαινα καλά με το Βασίλη και την εταιρεία παραγωγής, την Οντεόν, δεν θα έκανα την ταινία. Υπάρχουν εξάλλου ήδη σκέψεις για την επόμενη ταινία με το Βασίλη.

Απ' ό,τι είδα έχετε εφτά παραστάσεις την εβδομάδα, κάνατε και σίριαλ και την ταινία. Πότε προλαβαίνετε;

Όταν ξεκινήσαμε τα γυρίσματα για την ταινία κάναμε πρόβες ακόμα για το θεατρικό - ήταν φθινόπωρο. Ήταν μια περίοδος συνεχούς εργασίας. Δεν ξέρω πώς τα βόλεψα. Τα κατάφερα, με κάποιο κόστος βέβαια. Γιατί, εκτός από την κούραση τη σωματική υπήρχε και η κούραση του μυαλού με 2-3 διαφορετικές δουλειές. Πατούσα ένα διακόπτη και ήμουνα η Σούλα στην ταινία μετά ήμουν η Σοφία στο Κλείδι του Παραδείσου και μετά ήμουνα η ΤζέινΣτις κουζίνες. Άλλο συνεργείο, άλλοι άνθρωποι, άλλοι ρόλοι. Από την άλλη, έχει ένταση όλο αυτό, μια ενέργεια μαγική που μου ανεβάζει την αδρεναλίνη.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

The Review / «Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Γιάννης Καντέα-Παπαδόπουλος, κριτικός στο Αθηνόραμα, αναλύουν τη νέα ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ, που μόλις κυκλοφόρησε στις αίθουσες και τρομάζει τους Αμερικανούς θεατές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου μιλούν για την αγαπημένη εκπομπή των booklovers

Οθόνες / «Βιβλιοβούλιο»: Μια διόλου σοβαροφανής τηλεοπτική εκπομπή για το βιβλίο

Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου ήταν κάποτε «ανταγωνιστές». Και πια κάνουν μαζί την αγαπημένη εκπομπή των βιβλιόφιλων, τη μοναδική που υπάρχει για το βιβλίο στην ελληνική τηλεόραση, που επικεντρώνεται στη σύγχρονη εκδοτική παραγωγή και έχει καταφέρει να είναι ευχάριστη και ενημερωτική.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μην ανοίγεις την πόρτα

Οθόνες / «Μην ανοίγεις την πόρτα»: Το χειροποίητο αλλά καθόλου ερασιτεχνικό θρίλερ των Unboxholics

Η πρώτη τους ταινία είναι λογικό να αποτελεί τη συνισταμένη των επιρροών τους αλλά και τόσο παρήγορο να συνορεύει με ένα λιντσικό σύμπαν ψυχολογικού θρίλερ, αντί να αναπαράγει απότομες τρομάρες και δωρεάν ανατριχίλες. 
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία  στη μνήμη

Daily / The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία στη μνήμη

Σατιρικό δράμα και περιπέτεια κατασκοπίας συγχρόνως, η νέα φιλόδοξη σειρά του HBO διαθέτει, ανάμεσα στα άλλα σημαντικά της ατού, τον Παρκ Τσαν-γουκ στη σκηνοθεσία και τον Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ σε τέσσερις διαφορετικούς ρόλους.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Τελικά, είναι ο Τομ Ρίπλεϊ γκέι; 

Βιβλίο / Τελικά, είναι γκέι ο Τομ Ρίπλεϊ;

Το ερώτημα έχει τη σημασία του. Η δολοφονία του Ντίκι Γκρίνλιφ από τον Ρίπλεϊ, η πιο συγκλονιστική από τις πολλές δολοφονίες που διαπράττει σε βάθος χρόνου ο χαρακτήρας, είναι και η πιο περίπλοκη επειδή είναι συνυφασμένη με τη σεξουαλικότητά του.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Pulp Fiction / Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Ο Κόπολα πούλησε τα φημισμένα αμπέλια του και σκάρωσε ένα από τα ακριβότερα στοιχήματα στην ιστορία του σινεμά. Όμως, το Φεστιβάλ Καννών των auteurs και των κινηματογραφιστών αιχμής έχει τόση ανάγκη τους καταξιωμένους δημιουργούς μιας αλλοτινής εποχής;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιώργος Αρβανίτης: «Έλεγα "είμαι καλύτερος" και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Οι Αθηναίοι / Γιώργος Αρβανίτης: «Πείσμωνα για να γίνω ο καλύτερος και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Από μια νιότη γεμάτη αντιξοότητες, ο τροχός για εκείνον γύρισε, η ζωή του στράφηκε στο φως και έγινε βιβλίο. Η Ευρώπη τον ανακάλυψε από τις ταινίες του Αγγελόπουλου, στις ιστορίες του πρωταγωνιστούν ο Φίνος, ο Μαστρογιάνι και ο Κουροσάβα. Ο πολυβραβευμένος διευθυντής φωτογραφίας που ήταν «πάντα την κατάλληλη στιγμή στο κατάλληλο μέρος» είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Baby Reindeer: Ποτέ η φράση “sent from my iPhone” δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Daily / Baby Reindeer: Ποτέ η φράση «sent from my iPhone» δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Ισορροπώντας ανάμεσα στο θρίλερ, το κοινωνικό δράμα και τη μαύρη κωμωδία, η αυτοβιογραφική σειρά του Netflix αφηγείται με συνταρακτικό τρόπο μια αληθινή ιστορία κακοποίησης, μαζοχισμού και τραύματος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Οθόνες / Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Το laugh track στις κωμικές σειρές αντιπροσώπευε την ψευδαίσθηση μιας κοινότητας, αλλά τώρα ακόμη κι αυτή η ψευδαίσθηση έχει χάσει τη λάμψη της. Καμία σειρά με γέλιο-κονσέρβα δεν έχει κερδίσει το βραβείο Emmy καλύτερης κωμωδίας εδώ και σχεδόν 20 χρόνια.
THE LIFO TEAM
Σάκης Καρπάς: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Οθόνες / Unboxholics: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Καθώς το «Μην ανοίγεις την πόρτα», το σκηνοθετικό ντεμπούτο των Unboxholics, ετοιμάζεται να βγει στις αίθουσες, ο Σάκης Καρπάς μας μιλά για το δάσος και άλλα πράγματα που τους τρομάζουν, για αγαπημένες ταινίες και games τρόμου, αλλά και για την άδικη δαιμονοποίηση των gamers.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των 90s;

Pulp Fiction / Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των '90s;

Είναι η δεκαετία του '90 η καλύτερη όλων στο σινεμά; Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος συζητά με την κριτικό και αρθρογράφο της LiFO Ειρήνη Γιαννάκη για τη δεκαετία που ξεκίνησε με το «Pretty Woman», το «Goodfellas», το «Χορεύοντας με τους λύκους» και το «Μόνος στο σπίτι» και έκλεισε με τα «Μάτια ερμητικά κλειστά», την «Έκτη αίσθηση», το «Matrix» και το «Fight Club».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Ghostwatch»: H ταινία τρόμου που προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό

Οθόνες / «Ghostwatch»: Γιατί αυτή η ταινία τρόμου προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό το 1992;

H κυκλοφορία του «Late Night with the Devil» στους κινηματογράφους ξαναφέρνει στην επικαιρότητα μια πρωτοποριακή και πέρα για πέρα ανατριχιαστική δημιουργία του BBC, που προκάλεσε πανικό και ακραίες αντιδράσεις στη Βρετανία το 1992, οδηγώντας έναν νεαρό τηλεθεατή στην αυτοκτονία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Οθόνες / Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Ο διάσημος Ελληνογάλλος σκηνογράφος του Χόλιγουντ μιλά στη LiFO για την τέχνη του, για το «Independence Day», το «Dark City», το «Poor Things» και την «Barbie», και για τότε που ο Φίντσερ του ζήτησε να του σχεδιάσει έναν δονητή.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Back to Black»: Aξίζει η κινηματογραφική βιογραφία της Έιμι Γουάινχαουζ

The Review / «Back to Black»: Είναι η ταινία για την Έιμι Γουάινχαουζ αντάξια του μύθου της;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Άκης Καπράνος είδαν την ταινία της Σαμ Τέιλορ-Τζόνσον μέχρι τέλους, επιβίωσαν και βρέθηκαν στο στούντιο της LiFO για να συζητήσουν για την εμπειρία τους και για τα στοιχεία που κάνουν καλή μια κινηματογραφική μουσική βιογραφία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ