ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΟΔΩΡΗ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟ
25.4.2012

Γιατί θα τους ψηφίσεις;

«Ουράνιο τόξο» πάνω από τις κάλπες της 6ης Μαΐου.

Γιατί θα τους ψηφίσεις;

«Σσσσ... ησυχία! Τα ανθρώπινα δικαιώματα κοιμούνται (γενικώς). Πόσο μάλλον τα δικά σας, τα γκέικα. Περιττές πολυτέλειες εν όψει κρίσης!». Αυτή την αντίληψη προσπαθούν να παγιώσουν οι μεταμνημονιακές κυβερνήσεις. Ναι, ξέρουμε, εδώ η χώρα καταρρέει, ο κοσμάκης ψωμολυσσάει, η Ευρώπη μάς προγκάει, τι ψάχνετε τώρα κι εσείς, μια χαρά δεν περνάτε, εξάλλου; Σωστά. Σούπερ τη βγάζουμε - Πολιτεία, κοινωνία και ΜΜΕ μάς χαϊδεύουν στοργικά, οι διακρίσεις είναι ανέκδοτο, το «ροζ» χρήμα τρέχει από τα μπατζάκια μας, το ΔΝΤ δεν έφτασε ποτέ στο Γκάζι. Μόνο που μετά στραβοξύπνησες.

 

Στις περισσότερες ανεπτυγμένες χώρες, τα LGBT ζητήματα δεσπόζουν, πλέον, στην προεκλογική ατζέντα όλων των προοδευτικών πολιτικών σχηματισμών. Πιο πρόσφατο παράδειγμα, η δέσμευση του σοσιαλιστή υποψήφιου προέδρου Φρανσουά Ολάν για γάμο και πλήρη ισότητα στη Γαλλία (όπου επίσης έχουν κρίση), κόντρα στον αρνητικό Σαρκοζί. Στην Ελλάδα, ανάλογες πρωτοβουλίες βρίσκονται ακόμα στα σπάργανα. Από όσα κόμματα διεκδικούν την ψήφο μας τον Μάιο, πιο "γκέι φρέντλι" φαντάζουν ο ΣΥΡΙΖΑ (με ασταθείς, όμως, απόψεις και πρακτικές), η Δημοκρατική Αριστερά, οι Οικολόγοι Πράσινοι και βέβαια η Φιλελεύθερη Συμμαχία. Όλοι οι παραπάνω λένε - ξεκάθαρα ή με προϋποθέσεις - "ναι" σε σύμφωνο, γάμο, υιοθεσία, άσυλο, "όχι" σε κάθε διάκριση - οι δύο τελευταίοι διαθέτουν και ανοικτά γκέι υποψήφιους. Θετικό είναι και το ΠΑΣΟΚ, με μέγα, όμως, "μείον" τη σχιζοφρενική του στάση ως κυβέρνηση στο νομοσχέδιο για το σύμφωνο συμβίωσης. Ο Καρατζαφύρερ δεν μας φέρνει... κωλοτούμπα με την καμία, για το ΚΚΕ παραμένουμε σταθερά ανύπαρκτοι, τα Χρυσά Αυγά είναι μόνο για σπάσιμο. Η Ντόρα λέει "ναι μεν αλλά", Σαμαράς, Δημαράς, Καμμένος παραείναι ξινοί ακόμα και για συντηρητικούς. Αυτά δείχνουν η μέχρι τώρα πορεία αλλά και οι θέσεις όσων κομμάτων απάντησαν πρόσφατα σε ερωτηματολόγιο του περιοδικού Antivirus. Ειρωνικά, λίγα άλλαξαν στο πώς μάς αντιμετωπίζει η ελληνική πολιτική σκηνή αφότου το ΑΚΟΕ υπέβαλε το πρώτο αντίστοιχο ερωτηματολόγιο, εκεί αρχές δεκαετίας '80. Γιατί, πέστε, μήπως άλλαξε η ίδια η πολιτική σκηνή;

 

Εξυπακούεται ότι οι γκέι δεν ρίχνουμε απαραίτητα "δαγκωτό" στον μεγαλύτερο... πλειοδότη. Έχουμε κι άλλες αγωνίες - τα δικαιώματα θέλουν γεμάτο στομάχι. Συνειδητοποιώντας, όμως, ως κοινότητα τη δύναμη της ψήφου μας, αξιώνουμε έναν ακόμα πειστικό λόγο να τους προτιμήσουμε (ή να τους φτύσουμε). Όσο για το "παράωρο" του πράγματος ενόσω κοινωνία και δημοκρατία δοκιμάζονται σκληρά, αρκεί το χιλιοειπωμένο - αλλά τόσο αληθινό - πως κριτήριο μιας δημοκρατικής κοινωνίας είναι ο σεβασμός στη διαφορετικότητα. Οικονομική, εθνική, φυλετική, σεξουαλική, ό,τι.

 

 

QueerWeek

  •  Είσαι περήφανος καλλιτέχνης; Δήλωσε τώρα συμμετοχή στο 6ο Gaywise Festival στο Λονδίνο (12-24/11, gaywisefestival.org.uk,προθεσμία έως 29/6)
  • 28/4 Electro threesome: Tareq & Club Kid & Amateurboyz στοΑΒΛ club, Λεμπέση 15,Μακρυγιάννη 
  • 1/5 «Έλα, πιάσεμουτονΜάη» στην Alexander sauna (Garden naked fun/X-Action area), Μ. Αλεξάνδρου 134, Γκάζι.
Facebook Twitter
Κανονικό μέγεθος σώματος κειμένου Μεγέθυνση σώματος κειμένου +1 Μεγέθυνση σώματος κειμένου +2 
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ταξινόμηση:
54 σχόλια
Προηγούμενα 12 Επόμενα
 
avatar
Ανώνυμος/η 26.4.2012 | 05:16
Ναι δεν ψηφιζουμε μονο για τα γκέι δικαιωματα, αλλα απ την αλλη αν δεν ψηφισουμε καποιο κομμα που μας υποστηριζει , ποιος ποτέ θα μας υποστηριξει?

Ειμαστε το 10% των ψηφοφορων και θα πρεπε να κανουν τουμπες για την ψηφο μας (οπως εξω). Δεν τους εχουμε δειξει ομως οτι πρεπει να μας υπολογιζουν....οι μισοι γκέι ψηφιζουν ακομα κομματα που τους προσβαλλουν βαναυσα, που τους παρομοιαζουν μεσα στη βουλη σε λογους τους ως κτηνοβατες και ανωμαλους (ΝΔ και ΚΚΕ).

Καμια υπηρεσια δε θα ενδιαφερθει για τους γκέι (πχ αστυνομια) αν συμβει κατι σχετικο. Δεν εχουν την καταλληλη καθοδηγηση απο το κρατος ...
Ουτε θα παρουμε ποτε επιδοματα, ασφαλισεις κλπ που μπορει να δικαιουμαστε οπως τα αλλα ζευγαρια (οι αλλοι ευρωπαιοι τα παιρνουν ηδη, δεν ειναι ακατορθωτο , ξυπνηστεεεε!)

Ουτε η τηλεοραση θα μας παρουσιαζει οπως πρεπει , αφου εδω μας χλευαζουν ακομα και μεσα στη βουλη....και ετσι θα συνεχισουμε να εχουμε ακεφαλες φωτο στα προφιλ μας σε facebook κλπ...λογω ντροπης!!
Αν η TV σε εκπομπες και σιριαλ παρουσιαζε σοβαρους γκέι και ζευγαρια μη καρικατουρες, μηπως θα ηταν πιο ευκολο να βγουμε στην κοινωνια? Ποσοι απο εσας πιανετε το χερι του συντροφου σας εξω , σε καφε κλπ????

Και μην πει κανεις "εγω δεν γκετοποιουμαι, θα ψηφισω σαν στρειτ"...αφου δεν ειμαστε στρειτ, γιατι πρεπει να κρυβομαστε μια ζωη , ωστε να μην μας συμπεριφερονται σαν ζωα? (αυτο πιανει και τους αρρενωπους γκέι....για πειτε πχ στη δουλεια σας οτι ειστε γκει να δουμε....ποσες τουμπες εχετε κανει για να μην το μαθουν? αυτο ειναι ισοτητα? ειμαστε σαν τους στρειτ? για σκεφτειτε....

Χώρια που με την ανοδο της ακροδεξιας , κινδυνευουμε πλεον ολοι!!! Οι μεταναστες ειναι μονο η αρχη....μην περιμενετε τις επιθεσεις τους στο Γκαζι, για να ξυπνησετε.....(μην ακουσω περι γκετο...τι το κακο εχει να βγεις εκει οπου υπαρχουν ανθρωποι του ενδιαφεροντος σου?)

ΥΓ: εγω θα ψηφισω το μονο κομμα μεχρι τωρα στην Ελλαδα , που εχει ανοιχτα γκέι προεδρο ...τη Φιλελευθερη Συμμαχια...δε συμφωνω σε ολα , αλλα κατι ειναι κι αυτο!
Ειμαι ενας περηφανος ελληνας γκέι αντρας και δεν θελω να ειμαι ελευθερος ΜΟΝΟ στη στιγμη του σεξ και ΜΟΝΟ μεσα σε 4 τοιχους. Αξιζω ολοκληρη ζωη, οχι μιση !!!
 
avatar
Ανώνυμος/η 26.4.2012 | 13:51
Αν η σεξουαλικη σου προτιμιση ειναι αυτο το οποιο ασχολησε ολιμερης καταντας γραφικος. Gay κομματα? Οχι, να παιρνουμε και gay λεωφορεια και να εχουμε gay ομαδα κτλ. Ελεος
 
avatar
Ανώνυμος/η 26.4.2012 | 15:30
Δεν μιλάμε για gay κόμματα, αλλά για κόμματα που υπερασπίζονται τους gay!
 
avatar
Ανώνυμος/η 26.4.2012 | 20:14
Δυστυχως πρεπει να ασχοληθω, γιατι γκέι δεν ειμαι μονο στο κρεβατι. Και οταν αποκαλυπτω οτι ειμαι γκέι και θελω να ζησω ισοτιμα, αυτο μου απαγορευεται. Ασχολουμαι και με πολλα αλλα πραγματα, αλλα δεν "ξεχναω" οτι ειμαι γκέι, για να μην αισθανομαι πολιτης β κατηγοριας. Αυτο λεγεται στρουθοκαμηλισμος. (τριτοκοσμικος επισης).

Γκει λεωφορεια δεν χρειαζονται, γκέι ομαδες ισως ναι...η Αγγλια πχ τις εχει, για να αισθανονται οι γκέι ελευθεροι, κι οχι να τρεμουν το ξεμπροστιασμα. Και για να ειναι ορατοι στην κοινωνια. Γκέι στην ευρωπη δε σημαινει ξεκαυλωνω 5 λεπτα στα παρκα τη νυχτα και μετα ειμαι ενταξει...Μ αυτη τη λογικη σου δε θα πρεπε να υπαρχουν και γκέι μπαρ....

Εχεις εστιασει την ομοφυλοφιλια ΜΟΝΟ στο πηδημα...δυστυχως! Απ τη βιασυνη σου δε , να μην χαρακτηριστεις "γραφικος" , δε διαβασες σωστα...που ειδες το γκέι κομμα?
Ντροπης πραματα ε....να ασχολουμαστε με τους γκει.....
 
avatar
Ανώνυμος/η 26.4.2012 | 14:23
Δε νομίζω ότι είναι εποχή για να ψηφίζουμε μονοθεματικά κόμματα.
 
avatar
Ανώνυμος/η 26.4.2012 | 15:38
Τα 4 κόμματα που είναι υπέρ των gay δεν είναι καθόλου μονοθεματικά. Έχουν θέσεις για 100 άλλα ζητήματα αλλά δεν αγνοούν τα δικαιώματα μας. Πολλές φορές έχουν και τεράστιες διαφορές μεταξύ τους: Πχ ο Σύριζα και η ΦΣ έχουν εντελώς αντίθετες θέσεις στα οικονομικά θέματα!

Επιλέγουμε μεταξύ gay-friendly κομμάτων αυτό που είναι πιο κοντά στις απόψεις στα υπόλοιπα θέματα.
 
avatar
Ανώνυμος/η 26.4.2012 | 15:28
Συμφωνώ με το άρθρο. Οι gay στη Ελλάδα θα πρέπει επιτέλους να αρχίσουμε να ψηφίζουμε ΚΑΙ με βάση τις θέσεις των κομμάτων για τα δικαιώματα μας.

Η εποχή που μόνο ένα κόμμα ταυτιζόταν με τους gay πέρασε.
Ευτυχώς σήμερα έχουμε αρκετές επιλογές:

1. ΣΥΡΙΖΑ
2. Δημοκρατική Αριστερά
3. Οικολόγοι Πράσινοι
4. Φιλελεύθερη Συμμαχία

Οι λεσβίες και οι gay καλό είναι να ψηφίσουμε ένα απο αυτά τα 4 κόμματα!!!
 
tropique
tropique 5.5.2012 | 16:06
Η ΦΙΣ κατεβαίνει με τη Δράση του Μάνου, αλλά δεν πολυγουστάρεις έτσι;; Λες και γκεη και φιλελευθερος είναι έννοιες ασύμβατες. Βρε μην έχετε παρωπίδες!
 
avatar
Ανώνυμος/η 5.5.2012 | 23:30
Ο ΣΥΡΙΖΑ, η ΑΝΤΑΡΣΥΑ, η ΔΗΜ-ΑΡ και οι Ο-Π είναι υπέρ των ΛΟΑΔ δικαιωμάτων. Μάλλον εσύ θεωρείς τις έννοιες αριστερός και ομοφυλόφιλος ασύμβατες.
Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (9) ΟΧΙ (1)
 
avatar
Ανώνυμος/η 5.5.2012 | 17:11
Συμφωνώ απόλυτα !
 
avatar
Ανώνυμος/η 26.4.2012 | 16:16
εγώ πάλι αν ψηφιζα, δεν θα ψήφιζα σαν gay, ούτε σαν str8, αλλά σαν άνθρωπος... νομίζω είναι σημαντικότερο απο τα 2 προηγούμενα...
 
avatar
Ανώνυμος/η 26.4.2012 | 16:34
Αν θέλεις να ψηφίσεις σαν άνθρωπος, ψήφισε κόμμα που σέβεται τα δικαιώματα των συνανθρώπων σου.

Και δεν κάνει διακρίσεις ανάμεσα σε gay και str8 πολίτες!
 
avatar
Ανώνυμος/η 26.4.2012 | 17:14
αυτό ακριβώς είπα. στους ανθρώπους δεν κάνω διάκριση σε gay και str8. μαλλον δεν το καταλαβες...
Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (7) ΟΧΙ (36)
 
avatar
Ανώνυμος/η 26.4.2012 | 20:19
Το προβλημα ειναι οτι η πολιτεια σαν ανθρωπο αντιμετωπιζει προς το παρον μονο τον στρειτ. Αν δεν αναδειξεις τη διαφορα, δε θα διορθωθει ποτε. Μην προσποιουμαστε οτι στρειτ και γκει εχουν την απολυτη ισοτητα, δεν την εχουν...
 
avatar
Ανώνυμος/η 27.4.2012 | 14:17
Έλεος τι κότες θεέ μου! Φυσικά και θα ψηφίσουμε Κόμματα που μας σέβονται όμως εμπράκτως! αΠό που κι ως που ο Συριζα έκανε οτιδήποτε για μας και δεν το ξέρω? Για κάντε μας τη χάρη! Οταν μαζευουν ψηφαλάκια είναι καλά... είδα και τους δεξιούς τους δαπίτες 25 χρονών πριν μερικά χρόνια που λέγανε οτι οι προτεραιότητες του Καραμάν αλή είναι αλλες από τις ανάγκες της γκέυ μειονότητας. Λοιπόν τι καταλάβατε? Αρκετά με τις κρυφές αρκετά με τους "ανθρώπους"..πάνω από όλα είμαι γκέυ λοιπόν και θέλω οι νόμοι να με προστατεύουν και η κοινωνία να με αποδεχτεί επιτέλους είτε το θέλει είτε όχι Οπως την αποδέχομαι κι εγώ Τέτοια που είναι!
Straight παντού Σεβασμός πουθενά!
 
avatar
Ανώνυμος/η 30.4.2012 | 21:20
Νομιζω οτι μετα τη συνεργασια με τον ομοφοβικο , γραφικο Καμμενο , ο Συριζα εχει παψει ναναι σοβαρη επιλογη
 
avatar
Ανώνυμος/η 27.4.2012 | 14:28
Ξεχάσατε τη ΔΡΑΣΗ του Στέφανου Μάνου που κατεβαίνει μαζί με τη Φιλελευθερη Συμμαχία στις εκλογές
 
avatar
Ανώνυμος/η 28.4.2012 | 01:16
είμαι γκέυ με μνήμη - δεν ξεχνώ ότι το ΚΚΕ είναι αντιπρόσωπος του σταλινισμού που έστελνε άνδρες σαν κι εμένα στην Σιβηρία...
είμαι γκέυ με μνήμη - δεν ξεχνώ ότι ο Μάνος είναι θαυμαστής της Θάτσερ που ψήφισε το Clause 28...
είμαι γκέυ με μνήμη - δεν με ενώνει κάτι υποχρεωτικά με όποιον έχει παρόμοιες σεξουαλικές προτιμήσεις με μένα...
είμαι γκέυ με μνήμη - ζώ, αγωνίζομαι, καβλώνω, ψάχνομαι, ματώνω και απολαμβάνω την ζωή κάθε μέρα και ώρα, όχι μια φορά την τετραετία...
είμαι γκέυ με μνήμη - το "όπου φυσάει ο άνεμος" δεν είναι για μένα υποχρεωτικά προτέρημα...
 
avatar
Ανώνυμος/η 28.4.2012 | 11:36
Για το ΚΚΕ και τον Μάνο συμφωνώ.

Το να μπορείς όμως να απολαμβάνεις την ζωή κάθε μέρα και ώρα εξαρτάται απο το που ζεις. Προφανώς αυτός που ζει στο Βέλγιο ή στην Ισπανία απολαμβάνει την gay ζωή πολύ καλύτερα απο κάποιον που ζει στην Ρωσσία ή στην Ελλάδα. Και φυσικά απο κάποιον που ζει στο Ιραν ή την Σ. Αραβία που δεν την απολαμβάνει καθόλου. Οι διαφορές αυτές οφείλονται σε ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ!

Gay ζωή δεν είναι μόνο sex. Αν χάσεις την δουλειά σου, υποστείς λεκτική βία, (με την Χρυσή Αυγή και σωματική!), δεν μπορείς να προστατεύσεις νομικά τον σύντροφο σου, επειδή είσαι gay, τότε ζεις ΜΙΣΗ ΖΩΗ!

Εαν θέλεις να απολαμβάνεις την gay ζωη σαν πολίτης Α κατηγορίας ψήφισε κάποιο gay friendly κόμμα. Υπάρχουν αρκετά και έχεις επιλογές. Διαφωνείς με Μάνο; Τότε διάλεξε ανάμεσα σε Δημοκρατική Αριστερά, ΣΥΡΙΖΑ ή Οικολόγους-Πράσινους. Διαφορετικά, μην πεις κουβέντα για την ομοφοβία και τον ρατσισμό που αντιμετωπίζεις!
 
avatar
Ανώνυμος/η 28.4.2012 | 17:49
Ο Μανος συνεργαζεται με κομμα του οποιου ο αρχηγος ειναι ανοιχτα γκέι! Αν μπουν στη βουλη θα ειναι και οι δυο στα εδρανα, και φυσικα εχουν πλεον τις ιδιες αποψεις περι γκέι δικαιωματων. Τα περι Θατσερ σ αυτο το θεμα δεν ισχυουν....αν ειναι καποιος γκέι και θελει να ψηφισει τον ομοφοβικο Σαμαρα , καλυτερα τον Μανο. Απλα πραγματα...
 
avatar
DimitrisT 28.4.2012 | 08:08
Να 'μαστε καλά και να δουλεύουμε, αλλά όταν δουλεύεις από το πρωί ως το βράδυ, αναγκάζεσαι Σάββατο πρωί, με καθαρό μυαλό να γράψεις εδώ... Ήθελα νωρίτερα, ελπίζω να εξακολουθούν κάποιοι ακόμα το θρεντ. Σε μια βδομάδα είναι οι εκλογές. Πάντα πριν αποφασίσω τι θα ψηφίζω, ή τι προτείνω σε κάποιον άλλο, αναρωτιέμαι με ποιά κριτήρια θα ψηφίσω. Εγώ έχω τα εξής δύο: ευρωπαϊσμός, με προοπτική την ομοσπονδοποίηση και απαρασάλευτη προσήλωση στις αξίες των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, όπως αυτές είναι γνωστές στον προηγμένο κόσμο. Οι πολιτικές των αντιμνημονιακών κομμάτων διαφοροποιούνται ανάμεσα σε εκείνους που θέλουν απροκάλυπτα την απομάκρυνση από ευρώ και ΕΕ και εκείνους (το άκουσα από Καμμένο, ΔΗΜ ΑΡ και τμήμα του ΣΥΡΙΖΑ) που λένε ναι στο ευρώ, αλλά όχι στο μνημόνιο. Αυτό είναι κάπως θολό. Η Ευρωπαϊκή πολιτική είναι σήμερα αυτή και έτσι θα πάμε. Όταν και αν με το καλό αλλάξει, τότα τα ξανακουβεντιάζουμε. Πρέπει να διεκδικήσουμε την αλλαγή, αλλά μη νομίζουν κάποιοι ότι η αλλαγή αυτή θα είναι να φορτώνεται ο Ευρωπαίος φορολογούμενος, τις πελατειακές σχέσεις του κάθε Έλληνα πολιτευτη και να πληρώνει συντάξεις σε πεθαμένους. Άλλωστε ποιόε δε συμφωνεί με την εξυγίανση που λαμβάνει ψώρα σε πολλούς τομείς σήμερα; Έπρεπε να έρθει ο καλός κύριος Τόμσεν για να δούμε τί γίνονταν σε κάθε ΙΚΑ; Έλα όμως που έπρεπε;
 
avatar
DimitrisT 28.4.2012 | 08:21
Μερικοί ομοφυλόφιλοι, όταν πάς να πιάσεις κουβέντα γι΄αυτήν την πιο απλή λειτουργία της εκπροσώπησης στο κοινοβούλιο, αντιδρούν υπερβολικά και παράλογα. Σα να τους λες να πάρουν το τουφέκι και να βγουν στο αντάρτικο. Πιστεύω ότι αυτό έχει να κάνει με προσωπικούς συμβιβασμούς, αυτή είναι η κοινωνία, θα πάω με τα νερά της για να έχω μια στοιχειώδη ποιότητα ζωής. Αυτό γίνεται εμμονή και απώθηση κάθε σκέψης, κάθε απλής δράσης όπως είναι η ψήφος έστω, χρυσέ μου άνθρωπε. Σήμερα, οι υπουργοί μας συζητούν με ανοικτά ομοφυλόφιλους υπουργούς, ακόμα και εξωτερικών και οικονομικών, χωρών της Ευρωζώνης, για τα δανεικά μας και εδώ ακόμα η Καθυστέρηση στέκει σε βάθρο ψηλό, ακλόνητη, υπερήφανη, η πληροφορία δε διαχέεται στο "μικρό και στενάχωρο λιμένα μας" (από τα "Πλοία" του Καβάφη). Οι ιδέες δε διακινούνται, όχι όλες τουλάχιστον, ενώ ο φόβος και το μίσος προσφέρονται απλόχερα από τα ΜΜΕ, ακόμα και από την Παιδεία. Τόσα χρόνια μέσα στην ΕΕ, είδατε ένα μικτό πάνελ από άλλους Ευρωπαίους στην τηλεόραση; Όχι, μόνο η εγχώρια "πνευματική ηγεσία", οι εκπρόσωποι του δημόσιου λόγου, συχνά άξιοι, όχι πάντα, αλλά πάντα στην Ελλάδα- αποκομμένο πλανήτη, όχι στην Ελλάδα ως μέρος του Ευρωπαϊκού συνόλου. Κάποιοι δε θέλουν η Ελλάδα να γίνει κανονικό κράτος δικαίου, γιατί θα χάσουν την ασυδοσία τους. Μπορείς να έχεις με αυτούς τους ανθρώπους, αγαπητέ μου, κοινή εκπροσώπηση; Ένας από τους δυο κάνει λάθος. Και το ποιός κάνει λάθος ήδη το ψυχανεμίζεσαι. Τί θα πράξει ο βουλευτής και τι θα ψηφίσει, όταν τεθεί κάτι που μας ενδιαφέρει, το πρεσβεύει καημένε, δεν το καταλαβαίνεις; Εκτός αν έχει παραιτηθεί και απωθήσει, όπως είπα έστω και τη σκέψη της διεκδίκησης, με απόλυτα νόμιμα μέσα, κάποιων αλλαγών.
 
avatar
DimitrisT 28.4.2012 | 08:36
Στην Ελλάδα οι διακρίσεις και η βία ακόμα, είναι παρούσες. Από την οικογένεια και το σχολείο, μέχρι τη δουλειά, το δημόσιο χώρο, δεν έχουμε ούτε τις ίδιες ευκαιρίες με τους στρέιτ, τίθεται αδυσώπητα το αίτημα όχι να μη διατυμπανίζεις, αλλά να αποκρύπτεις με κάθε τρόπο και κόστος (είναι άλλο πράγμα) τη σεξουαλικότητά σου. Οι πολιτικές και νομικές διεκδικήσεις, το pride, έχουν φτάσει να θεωρούνται ανατρεπτικές από κάποιους, ακόμα και ομοφυλόφιλους, ενώ η ανομία και το έγκλημα συχνά, που είναι απέναντί μας, γίνεται ανεκτό από την κοινωνία και την πολιτεία.
Οι πολιτικές δυνάμεις που πρεσβεύουν αλλαγές σε αυτά, είναι ευτυχώς ό,τι καλύτερο έχει να παρουσιάσει ο πολιτικός χάρτης, οπότε μπορείτε να διαλέξετε μεταξύ ΣΥΡΙΖΑ, ΔΗΜ ΑΡ, Ο-Π, ΔΡΑΣΗ-ΦΣ.
Στην ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, διέλυσαν τη χώρα. Εξέθρεψαν τερατώδεις κομματικούς στρατούς, με φανερά και μυστικά κοντύλια, διαπλέκονται με ΜΜΕ, εργολάβους, Εκκλησία κλπ και απολαμβάνουν τη στήριξη και τη σταυροδοσία τους. Να τη χαίρονται. Γιατί να προστεθώ κι εγώ από κοντά και να καμαρώνω κιόλας; Θέλεις γνήσιο, αυθεντικό φιλελευθερισμό και όχι με τις παθογένειες του παραδοσιακού οικοδομήματος, που φέρνει η Ντόρα, έχεις τους Μάνο-Βαλλιανάτο. Θέλεις λιγότερο κράτος και λιγότερους φόρους; Εμπιστεύσαι το στόρυ της Αριστεράς, ότι μπορούμε να βγούμε από την κρίση χωρίς Μνημόνιο (εδώ εγώ κολλάω). Συμφωνώ όμως με τους φόρους και τις δαπάνες ως μέσο για τη διασφάλιση της ελευθερίας και της δυνατότητας άσκησης της ελευθερίας όσους για διάφορους λόγους βρέθηκαν να δυσπραγούν κοινωνικά. Έχεις επιλογές.
Οι άλλες επιλογές, ΝΔ, ΚΚΕ, ΛΑΟΣ, ΧΑ και το ΠΑΣΟΚ ακόμα, είναι άνευ νοήματος. Να πω ότι έχουν να προσφέρουν κάτι τόσο πιο ελκυστικό; Ποιό είναι αυτό;
 
avatar
DimitrisT 28.4.2012 | 08:56
Να φύγουμε από την οικονομία.
ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΣ. Ο Ροϊδης έλεγε, κάθε τόπος έχει τις πληγές του. Το Λονδίνο την ομίχλη, η Ρουμανία τις ακρίδες, η Ελλάς τον πατριωτισμόν! Οι λεγόμενες πατριωτικές δυνάμεις, και φέρνω το παράδειγμα του Σκοπιανού, έχουν οδηγήσει σε λάθος επιλογές, με δυσμενή για τον τόπο αποτελέσματα. Αυτό επί τέλους πρέπει να ειπωθεί. Όμως το -λεγόμενο- πατριωτικό μπλοκ, έχει περισσότερο να κάνει με τη ρητορική και τη νομή της εξουσίας εσωτερικά. Ακόμα και σε καταστροφή να οδηγήσει την Ελλάδα (1897, Μικρασιατική Καταστροφή), πάλιο στο εσωτερικό να απολαμβάνει την εξουσία και την ασυδοσία, εκτός αν αμφισβητηθεί στο εσωτερικό. Οι δυνάμεις που είναι κοντά στα ανθρώπινα δικαιώματα και στα δικαιώματα των ομοφυλοφίλων, συχνά λοιδωρούνται ως αντεθνικές, ενώ οι αντίθετες δυνάμεις έχουν βλάψει, τελικά, τα εθνικά συμφέροντα.
ΠΑΡΑΔΟΣΗ, ΘΡΗΣΚΕΙΑ. Ο προνομιακός χώρος της Δεξιάς. Η Ελληνική Δεξιά είναι αποξενωμένη από τις αξίες του Ευρωπαϊκού Διαφωτισμού. Βλέπει τα ανθρώπινα δικαιώματα και τις αξίες του κράτους δικαίου ως εχθρική δύναμη προς την εθνική ταυτότητα. Αυτό από καιρο σε καιρό φαίνεται ξεκάθαρα. Σήμερα, που η Ελληνική κρίση εν πολλοίς οφείλεται σε δυσλειτουργία του κράτους δικαίου και σε στοιχεία της παράδοσής μας, όπως η πελατειακή δομή του πολιτικού συστήματος, από συστάσεως του Ελληνικου κράτους, η αυθαιρεσία των τποικών παραγόντων, προσπαθεί πάλι μέσα στο χτες να βουτήξει, και νομίζει, ή έτσι λέει, ότι θα βρεί εκεί τη λύση. Ότι θα φύγει προς τα εμπρος, ενώ φεύγει προς τα πίσω. Χαρακτηριστικό ερώτημα: Η Παιδεία πρέπει να καλλιεργεί την εθνική και θρησκευτική συνείδηση. Τί πρεσβεύει για το δηλητήριο που χύνει στα παιδιά που αισθάνονται ότι διαφέρουν σεξουαλικά; Τί πρεσβεύει για τον εκφοβισμό και τη βία; Μήπως τους θέτω άγνωστα ερωτήματα; Ε, εγώ αυτά θέτω.
Ακόμα και την ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, οι gay δεν την αντιστρατεύονται. Μάλιστα τη διεκδικούν. Αλλά ως χώρο προστασίας των μελών της και όχι ως χώρο φόβου και ανασφάλειας, όπως δυστυχώς πολλές φορές την έχουν βιώσει οι ίδιοι. Ως χώρο που αποδίδει το άτομο στην κοινωνία και όχι ως κάθετο πατριαρχικό κατασκεύασμα, το σόι. Και τέλος, σίγουρα όχι ως ΠΡΟΣΧΗΜΑ και ΕΡΓΑΛΕΙΟ για το ξερίζωμα των άλλων αξιών! Οι συντηρητικοί, συνήθως επικαλούνται την οικογένεια για να ξεριζώσουν τις αξίες των ατομικών ελευθεριών και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Το θρησκευτικό και δικαιακό κατεστημένο (πχ ο πρώην εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, είχε γράψει μεν για την εν γένει προστασία της αξίας του ανθρώπου, για τους ομοφυλόφιλους) είναι πολύ μακριά από το στάτους των αρχών που κυριαρχούν στα περισσότερα Ευρωπαϊκά κράτη. Η αξία του ανθρώπου, υπό ορισμένη ερμηνεία, μπορεί να υπηρετείται ακόμα και όταν μας κλείνουν σε ψυχιατρεία. Μπροστά σε αυτό το σκότος, θα πας κι εσύ να προσμετρηθείς και να συστοιχηθείς με εκείνους που αυτά πιστεύουν;
 
avatar
DimitrisT 28.4.2012 | 09:10
Μια μικρή μνεία για κάποιους gay, που, αρεσκόμενοι σε ένα στυλ militaire, νομίζουν ότι μπορούν να στηρίζουν ΧΑ. Ολέθριο λάθος! Το γεύτηκαν κάποιοι που είχαν μπει στο πρώιμο ναζιστικό κίνημα. Με άξονα τον ανδρισμό ομιλούν οι χρυσαυγίτες, αλλά και οι φονταμενταλιστές μουλάδες! Ειλικρινά πιστεύω ότι οι δύο αυτοί χώροι μπορούν κάποτε στο μέλλον, όσο αν φαίνεται παράδοξο, να συναντηθούν. Συμβαίνει ήδη σε κάποια αραβικά κράτη. Έξω από τις αξίες των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και της συνταγματικής και νομικής κατοχύρωσης των ατομικών ελευθεριών, δεν μπορούν να υπάρχουν και οι αξίες των δικαιωμάτων των ομοφυλοφίλων. Γιατί πρόκειται για αξίες. Η βασική διαφορά των σημερινών διεκδικήσεων των ομοφυλοφίλων από το παρελθόν, έγκειται ακριβώς στο ότι δεν έρχονται σαν ανατροπή αξιών, αλλά σαν κατάφαση αξιών. Αξιών που μπορεί να μην είναι ίδιες, όπως τις έχει στο κεφάλι του ο καθένας, αλλά σίγουρα αξιών. Οι διακρίσεις και η βία εμφανίζονται σήμερα ως άρνηση αξιών, ή κατάφαση παρηκμασμένων ψευτο-αξιών. Το να πιστεύεις ότι έχεις τη δικαιοδοσία να χτυπήσεις, να μαχαιρώσεις, να σκοτώσεις, να αφανίσεις από το δημόσιο χώρο, όποιον δε σου γουστάρει και όποιον δε σου κάνει για το χρώμα του, για τη θρησκεία του, γιατί ανοίκει με οποιοδήποτε κριτήριο σε άλλη ομάδα, αυτο το κάνει και ο πίθηκος. Είναι επιβεβαιωμένο! Πίσω στον Πίθηκο, λοιπόν. Εκτός αν απαιτήσουμε ξεκάθαρη απάντηση από την Πολιτεία, την οποία, τι σύμπτωση, πάλι απαιτούν εκείνοι που προτείνονται για ψήφο! Βλέπεις;
ΥΓ. Προς Κουβέλη, που έχω ψηφίσει πολλές φορές εντός ΣΥΝ. Να προσέξει τα πίτσι-πίτσι με τα αποπλύμματα του ΠΑΣΟΚ.
 
avatar
DimitrisT 28.4.2012 | 09:15
Αχ, να μπορούσα κάποια λάθη να διορθώσω, κυρίως το "ψώρα" = "χώρα". Τώρα όμως τα post μπήκαν στο μπουκάλι και έφυγαν... Καλό και γόνιμο ταξίδι...
 
avatar
Ανώνυμος/η 28.4.2012 | 16:51
Oι Οικολόγοι Πράσινοι έχουν 2 ανοιχτά gay υποψήφιους:

http://blog.ecogreens.gr/portfolio/mylonas_nikos/

και

http://blog.ecogreens.gr/portfolio/kosmidou_konstantina/
 
tropique
tropique 5.5.2012 | 16:13
Καλή επιτυχία στους ανθρώπους αλλά το βρισκω υποτιμητικό να σε ψηφίσουν επειδή είσαι γκέη και μόνο. Εξίσου γελοίο με το "ψηφίστε γυναίκες" ή το "ψηφίστε μηχανικούς".
 
avatar
Ανώνυμος/η 5.5.2012 | 23:44
Συμφωνώ πως δεν ψηφίζουμε κάποιον που είναι μόνο gay. Όπως ο Βαλλιανάτος, που ανήκει στην εισοδηματική ελίτ. Αντίθετα στηρίζουμε gay και λεσβίες που είναι πιο κοντά στις αγωνίες του μέσου ΛΟΑΔ εργαζόμενου.
Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (11) ΟΧΙ (1)
Προηγούμενα 12 Επόμενα
You Liked It!