Comment is free

Comment is free Facebook Twitter
0

Την επόμενη Δευτέρα ανεβαίνει το φρεσκαρισμένο σάιτ μας. Αν και δεν συμμερίζομαι την κάψα των νεοφώτιστων που στο ίντερνετ ψάχνουν το νέο Ελδοράδο, οφείλαμε να προσθέσουμε ορισμένα πράγματα και να αφαιρέσουμε άλλα.

Από αυτά που μπορώ να αναφέρω, το σημαντικότερο είναι ότι ανοίγουμε πάλι τα σχόλια των χρηστών. Ακόμα και ανώνυμα θα μπορεί κάποιος να δημοσιεύει τις απόψεις του ή την κριτική του πάνω σε αυτό που διάβασε, αρκεί βέβαια να μη βρίζει και συκοφαντεί. Τα τρολ έχουν στερήσει από πολλά σάιτ τις ενδιαφέρουσες γνώμες, την τέχνη της συζήτησης, την απόλαυση της επιχειρηματολογίας.

Προστίθενται δεκάδες νέα μπλογκ από συντάκτες και συνεργάτες της LifO με συγκεκριμένο αντικείμενο. Η εποχή που περιγράφαμε τα ego-trips μας έχει παρέλθει οριστικά. Πολλά σάιτ (της LifO συμπεριλαμβανομένης) έκαναν τα στραβά μάτια, επιτρέποντας τη δημοσίευση χιλιάδων ανοησιών, διότι αυτό πρόσθετε στη φτωχή τους επισκεψιμότητα. Όμως, αν έχεις σάιτ, πρέπει να έχεις και δικό σου περιεχόμενο. (Εγώ θα έχω ένα μπλογκ για home cinema, με τίτλο «BluVision»). Εκτός αυτού, η LifO.gr έχει ήδη 400.000 μοναδικούς επισκέπτε τον μήνα, χωρίς προσπάθεια - δεν χρειάζονται τέτοια κόλπα για να αυξάνεται το traffic.

Δεν θέλω να σας πω δυο τρεις εφαρμογές που με έχουν ενθουσιάσει, γιατί θα χαθεί όλη η έκπληξη. Κυριακή κοντή γιορτή. Κι έπειτα, φυλάω τα ρούχα μου, γιατί οι μεγάλες προσδοκίες συνήθως οδηγούν στην κόλαση. Δουλέψαμε, φτιάξαμε κάτι, αυτό είναι όλο.

Ως υστερόγραφο, πάντως, να προσθέσω ότι ακόμα δεν είδα κάτι στο αυτογενές ελληνικό ίντερνετ που είναι δυνατότερο από τα «καθεστωτικά» έντυπα. Ακόμα και στη LifO, δυο γραμμές του εντύπου είναι ακόμα πιο επιδραστικές από όλο το (παλιό) σάιτ - εκτός κι αν μιλάμε για θερμά γεγονότα, εκλογές, διαδηλώσεις, θανάτους, hardcore ειδήσεις δηλαδή. Θέλει πολύ νερό κι επένδυση ακόμα το ίντερνετ για να γίνει κυρίαρχος του παιχνιδιού. Κίτρινες εντυπώσεις μπορεί να δημιουργεί, αλλά αυτές ήδη έχουν αρχίσει, σωστά, να κατατάσσονται στο ράφι του ψηφιακού τραμπουκισμού. Μπλογκ τύπου «Αυριανή» δημιουργείς εύκολα, μπλογκ τύπου «Kαθημερινή» δύσκολα.

Τη Δευτέρα τα ξαναλέμε.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ