Ο Τζίμι Κίμελ εξηγεί τι ακριβώς συνέβη στα Όσκαρ και το παρασκήνιο πίσω από το επικό λάθος

Ο Τζίμι Κίμελ εξηγεί τι ακριβώς συνέβη στα Όσκαρ και το παρασκήνιο πίσω από το επικό λάθος Facebook Twitter
0
Ο Τζίμι Κίμελ εξηγεί τι ακριβώς συνέβη στα Όσκαρ και το παρασκήνιο πίσω από το επικό λάθος Facebook Twitter

Ο Jimmy Kimmel, οικοδεσπότης της τελετής απονομής των Βραβείων Όσκαρ την Κυριακή, αποκάλυψε κατά τη διάρκεια της εκπομπής του το βράδυ της Δευτέρας, όλες τις λεπτομέρειες και το παρασκήνιο για την πολυσυζητημένη στιγμή όπου οι Warren Beatty και η Faye Dunaway ανακοίνωσαν κατά λάθος νικητή του Βραβείου Καλύτερης Ταινίας το «La La Land» αντί για το «Moonlight». 

«Ήταν το πιο περίεργο φινάλε από την εποχή του Lost... Καταλαβαίνεις πως είναι παράξενη βραδιά όταν γίνεται trending topic στο Twitter η λέξη "envelope" [σ.σ.φάκελος]», είπε ο γνωστός παρουσιαστής, μιλώντας στη συνέχεια για όλα όσα διαδραματίστηκαν, όπως τα βίωσε ο ίδιος. 

«Είμαι σίγουρος, πως όλοι ξέρετε πως το "La La Land" ήταν ταυτόχρονα ο μεγαλύτερος νικητής και χαμένος της βραδιάς», σχολίασε ο Kimmel, δείχνοντας στη συνέχεια το στιγμιότυπο από το μπέρδεμα με τον φάκελο και τη λάθος ανακοίνωση. Όπως λέει, το σχέδιο ήταν να κλείσει την βραδιά βρισκόμενος ανάμεσα στο κοινό, οπότε βρισκόταν ήδη δίπλα στον Matt Damon, όταν άκουσε τον stage manager να λέει πως έχει γίνει λάθος. «Καθόμασταν εκεί και ξαφνικά είδαμε μια κινητικότητα. Νομίζω άκουσα τον stage manager να λέει πως είπαν λάθος τον νικητή. Οπότε, εκεί σκέφτηκα, εντάξει, τώρα θα ανέβει ο παρουσιαστής να το ξεκαθαρίσει. Και μετά θυμήθηκα πως εγώ είμαι ο παρουσιαστής», προσθέτει. 

Για την ιστορία, όταν ανέβηκε στη σκηνή ο Kimmel και αφού είχε ειπωθεί το λάθος, σκορπίζοντας τεράστια αμηχανία στην κατάμεστη αίθουσα, ήδη τρεις παραγωγοί του «La La Land» είχαν εκφωνήσει ευχαριστήριους λόγους. Ο Kimmel λέει πως πάνω στη σκηνή κανείς δεν ήξερε τι ακριβώς να κάνει, πως πηγαινοερχόταν κόσμος και από τις δύο ταινίες, και κανείς δεν ήξερε ποιος είναι ποιος και τελικά ήταν ο Denzel Washington που έσωσε την κατάσταση.

«Ξαφνικά βλέπω τον Denzel Washington στην πρώτη σειρά να μου κάνει νοήματα με τα χέρια. Μου φώναζε και έδειχνε κάποιον με το χέρι του. Φώναζε "Barry". Μου πήρε λίγο για να καταλάβω πως εννοούσε τον Jenkins, τον σκηνοθέτη του "Moonlight", που στεκόταν πίσω μου. Ο Denzel μου έκανε νόημα να τον βγάλω μπροστά στο μικρόφωνο για να μπορέσει να βγάλει λόγο. Ευχαριστώ το Θεό που ήταν εκεί ο Denzel για να βγάλει άκρη. Τον άκουσα, κι εσείς το ίδιο να κάνετε», είπε ο Kimmel. 

«Για να είμαι ειλικρινής κατά κάποιον τρόπο ήταν λίγο τρομακτικό όλο αυτό. Αλλά όχι πολύ. Καθόμουν εκεί σαν βλάκας, νιώθοντας άσχημα για ό,τι είχε συμβεί αλλά ταυτόχρονα προσπαθούσα πολύ έντονα να μην σκάσω στα γέλια», παραδέχεται ο Kimmel. Μάλιστα, όπως λέει, πολλοί ήταν εκείνοι που τον ρώτησαν μετά αν αυτό ήταν κάποιου είδους φάρσα που σκέφτηκε να οργανώσει ο ίδιος. «Δεν ήταν δική μου ιδέα. Αν εγώ τους έκανα μια πλάκα, δεν θα έλεγα απλώς λάθος όνομα, αλλά μέσα στο φάκελο θα τους είχα βάλει ένα εκπτωτικό κουπόνι», εξηγεί. 

Όσο για το τι ακριβώς συνέβη και ο Warren Beatty διάβασε λάθος όνομα, λέει πως συζητώντας μαζί του στα παρασκήνια μετά το τέλος της απονομής, ο ηθοποιός επέμεινε πως είχε στα χέρια του έναν φάκελο που έγραφε «La La Land- Emma Stone». Βέβαια, στον ευχαριστήριο λόγο της η Emma Stone είπε πως έχει εκείνη τον φάκελο με την συγκεκριμένη ανακοίνωση. Όπως εξηγεί ο Kimmel, για κάθε βραβείο υπάρχουν δύο φάκελοι- ο ένας εφεδρικός- κι αυτό που έγινε ήταν πως στον Beatty δόθηκε λάθος φάκελος. 

Δείτε το βίντεο με το απόσπασμα από την εκπομπή Jimmy Kimmel Live:

Oscars News
0

Σεισμός

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Baby Reindeer: Ποτέ η φράση “sent from my iPhone” δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Daily / Baby Reindeer: Ποτέ η φράση «sent from my iPhone» δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Ισορροπώντας ανάμεσα στο θρίλερ, το κοινωνικό δράμα και τη μαύρη κωμωδία, η αυτοβιογραφική σειρά του Netflix αφηγείται με συνταρακτικό τρόπο μια αληθινή ιστορία κακοποίησης, μαζοχισμού και τραύματος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Οθόνες / Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Το laugh track στις κωμικές σειρές αντιπροσώπευε την ψευδαίσθηση μιας κοινότητας, αλλά τώρα ακόμη κι αυτή η ψευδαίσθηση έχει χάσει τη λάμψη της. Καμία σειρά με γέλιο-κονσέρβα δεν έχει κερδίσει το βραβείο Emmy καλύτερης κωμωδίας εδώ και σχεδόν 20 χρόνια.
THE LIFO TEAM
Σάκης Καρπάς: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Οθόνες / Unboxholics: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Καθώς το «Μην ανοίγεις την πόρτα», το σκηνοθετικό ντεμπούτο των Unboxholics, ετοιμάζεται να βγει στις αίθουσες, ο Σάκης Καρπάς μας μιλά για το δάσος και άλλα πράγματα που τους τρομάζουν, για αγαπημένες ταινίες και games τρόμου, αλλά και για την άδικη δαιμονοποίηση των gamers.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των 90s;

Pulp Fiction / Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των '90s;

Είναι η δεκαετία του '90 η καλύτερη όλων στο σινεμά; Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος συζητά με την κριτικό και αρθρογράφο της LiFO Ειρήνη Γιαννάκη για τη δεκαετία που ξεκίνησε με το «Pretty Woman», το «Goodfellas», το «Χορεύοντας με τους λύκους» και το «Μόνος στο σπίτι» και έκλεισε με τα «Μάτια ερμητικά κλειστά», την «Έκτη αίσθηση», το «Matrix» και το «Fight Club».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Ghostwatch»: H ταινία τρόμου που προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό

Οθόνες / «Ghostwatch»: Γιατί αυτή η ταινία τρόμου προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό το 1992;

H κυκλοφορία του «Late Night with the Devil» στους κινηματογράφους ξαναφέρνει στην επικαιρότητα μια πρωτοποριακή και πέρα για πέρα ανατριχιαστική δημιουργία του BBC, που προκάλεσε πανικό και ακραίες αντιδράσεις στη Βρετανία το 1992, οδηγώντας έναν νεαρό τηλεθεατή στην αυτοκτονία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Οθόνες / Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Ο διάσημος Ελληνογάλλος σκηνογράφος του Χόλιγουντ μιλά στη LiFO για την τέχνη του, για το «Independence Day», το «Dark City», το «Poor Things» και την «Barbie», και για τότε που ο Φίντσερ του ζήτησε να του σχεδιάσει έναν δονητή.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Back to Black»: Aξίζει η κινηματογραφική βιογραφία της Έιμι Γουάινχαουζ

The Review / «Back to Black»: Είναι η ταινία για την Έιμι Γουάινχαουζ αντάξια του μύθου της;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Άκης Καπράνος είδαν την ταινία της Σαμ Τέιλορ-Τζόνσον μέχρι τέλους, επιβίωσαν και βρέθηκαν στο στούντιο της LiFO για να συζητήσουν για την εμπειρία τους και για τα στοιχεία που κάνουν καλή μια κινηματογραφική μουσική βιογραφία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ!»

Οθόνες / Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ»

Με αφορμή τον πολυσυζητημένο «Εμφύλιο Πόλεμο» του Άλεξ Γκάρλαντ, η Αμερικανίδα ηθοποιός συζητά με τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για τους ρόλους που την απελευθερώνουν, για την ανάγκη να υπάρχουν γυναίκες ηγέτιδες στην πολιτική, για τα πιο ιδιαίτερα σενάρια που έχουν πέσει στα χέρια της, όπως αυτό της τελευταίας ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η Αστυγραφία πάει σινεμά

Οθόνες / Αστυγραφίες στην οθόνη: 24 ταινίες με πρωταγωνιστή την πόλη προβάλλονται στο αφιέρωμα της Ταινιοθήκης

Το πρόγραμμα που έχει καταρτιστεί σε συνεργασία με την Πινακοθήκη περιλαμβάνει 24 ταινίες, μεγάλου και μικρού μήκους, μυθοπλασίας αλλά και ντοκιμαντέρ, ελληνικές και ξένες, όπου πρωταγωνιστεί η πόλη αλλά και αναγνωρίσιμοι τύποι της ανθρωπογεωγραφίας και της κοινωνικής διαστρωμάτωσης.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Κύρος Παπαβασιλείου: «Η ζωή είναι το μόνο μας καταφύγιο»

Οθόνες / Κύρος Παπαβασιλείου: «Η ζωή είναι το μόνο μας καταφύγιο»

Ο σκηνοθέτης της ταινίας «Κάμπια Νύμφη Πεταλούδα» μίλησε στη LIFO για τον γραμμικό χρόνο, για την ανάγκη να δώσουμε φωνή στα ανείπωτα και για όσα κρύβονται πίσω από αυτόν τον ιδιαίτερο τίτλο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Θα δούμε ποτέ στις αίθουσες το νέο, επικό αριστούργημα του Κόπολα;

Οθόνες / Θα δούμε ποτέ στις αίθουσες το νέο, επικό αριστούργημα του Κόπολα;

Ο κορυφαίος σκηνοθέτης χρηματοδότησε μόνος του την παραγωγή του φιλόδοξου “Megalopolis” που προβλήθηκε πριν μερικές μέρες σε κλειστό κύκλο επιφανών εκπροσώπων του Χόλιγουντ και τώρα βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την διανομή της με τα μεγάλα στούντιο
THE LIFO TEAM