Αυτοί είναι οι υπεύθυνοι για την ιστορική γκάφα στα Όσκαρ - Δεν θα ξαναμπούν σε τελετή απονομής

Αυτοί είναι οι υπεύθυνοι για την ιστορική γκάφα στα Όσκαρ - Δεν θα ξαναμπούν σε τελετή απονομής Facebook Twitter
0
Αυτοί είναι οι υπεύθυνοι για την ιστορική γκάφα στα Όσκαρ - Δεν θα ξαναμπούν σε τελετή απονομής Facebook Twitter

Η Αμερικανική Ακαδημία Κινηματογραφικών Τεχνών και Επιστημών δεν θα συνεργάζεται πλέον με τους δύο λογιστές της ελεγκτικής εταιρίας PriceWaterhouseCoopers, στην οποία η Ακαδημία έχει αναθέσει την καταμέτρηση των ψήφων, μετά την ιστορική γκάφα τους τη βραδιά των Όσκαρ. Οι δύο λογιστές έδωσαν λάθος φακέλους στους Γουόρεν Μπίτι και Φαίη Ντάναγουεϊ με αποτέλεσμα να ανακοινώσουν λάθος νικητή του Όσκαρ καλύτερης ταινίας. 

Ο Μπράιαν Κάλιναν και η Μάρθα Ρουίζ, οι δύο λογιστές-εκπρόσωποι της PwC που βρίσκονταν στα παρασκήνια, αρμόδιοι για την παράδοση στους παρουσιαστές των Όσκαρ των κόκκινων φακέλων με το όνομα του νικητή σε κάθε κατηγορία, θα είναι στο εξής ανεπιθύμητα πρόσωπα στις επόμενες τελετές απονομής των βραβείων, ανακοίνωσε εκπρόσωπος της Ακαδημίας. Η ίδια η ελεγκτική εταιρία δεν αντιμετωπίζει επί του παρόντος θέμα κυρώσεων από την Ακαδημία, διευκρίνισε.

Στους δύο εκπροσώπους της PwC που έκαναν το λάθος, παρότι ήταν αυτοί που παρέδιδαν τους φακέλους με τους νικητές τα τελευταία τέσσερα χρόνια, οφείλεται η πιο αξιοσημείωτη δυσλειτουργία στην ιστορία των Όσκαρ, τελετές που συνήθως διεξάγονται πολύ ομαλά και είναι προσεγμένες λεπτομερώς.


Την Κυριακή, μερικά λεπτά αφότου φωτογραφήθηκε να αναρτά στο Twitter φωτογραφίες διασημοτήτων από τα παρασκήνια, εκ των οποίων η Έμα Στόουν που πήρε το Όσκαρ Α' γυναικείου ρόλου, ο Κάλιναν έδωσε λάθος φάκελο στον Γουόρεν Μπίτι: αυτόν της καλύτερης ηθοποιού αντί της καλύτερης ταινίας.


Ο βετεράνος ηθοποιός ανοίγοντάς τον δεν είπε τίποτα και τον έδειξε στη συμπαρουσιάστριά του. Εκείνη, διαβάζοντας "La La Land" κάτω από το όνομα της Στόουν, πίστεψε πως επρόκειτο για την ταινία που κέρδισε το Όσκαρ και το ανακοίνωσε με κάθε επισημότητα.


Χρειάστηκαν δυόμισι λεπτά για να διορθωθεί το λάθος και οι παραγωγοί του μιούζικαλ "La la Land", οι οποίοι είχαν σχεδόν τελειώσει τις ομιλίες με τις ευχαριστίες, να ανακοινώσουν το λάθος και να καλέσουν την ομάδα του "Moonlight", τον πραγματικό νικητή του Όσκαρ, να ανέβει στη σκηνή για να παραλάβει το βραβείο.

Oscars News
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ινδία, Νεπάλ, Μπουτάν: Καταγράφοντας τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής, την τεχνητή νοημοσύνη και όσα πρεσβεύει η «γκουρού» Βαντάνα Σίβα

Οθόνες / Δύο Έλληνες κινηματογραφιστές ψάχνουν στην Ινδία μια απάντηση για το μέλλον του πλανήτη

Ο Χρόνης Πεχλιβανίδης και η Μαρία Γιαννούλη ξεκίνησαν μια έρευνα σχετικά με την τεχνητή νοημοσύνη και την «έξυπνη γεωργία», ταξίδεψαν σε Ινδία, Νεπάλ και Μπουτάν και συζήτησαν με τη διάσημη περιβαλλοντική ακτιβίστρια, Βαντάνα Σίβα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Επιτέλους, ξανά Cine Paris

Οθόνες / Επιτέλους, ξανά Cine Paris

Η ωραιότερη θερινή κινηματογραφική αίθουσα-ταράτσα της Πλάκας είναι έτοιμη να υποδεχθεί το κοινό έπειτα από τέσσερα χρόνια απουσίας υπό τη νέα διαχείριση του Cinobo με ένα προσεκτικά σχεδιασμένο πρόγραμμα προβολών για όλο το καλοκαίρι.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Ζαν Ζενέ - Νίκος Παπατάκης: Το χρονικό μιας μεγάλης φιλίας και μιας διπλής προδοσίας

Οθόνες / Ζαν Ζενέ - Νίκος Παπατάκης: Το χρονικό μιας μεγάλης φιλίας και μιας διπλής προδοσίας

Όταν μια μέρα συναντήθηκαν τυχαία στον δρόμο, ο Παπατάκης ήταν νηστικός δύο ημέρες. Ο Ζενέ έβγαλε από το πορτοφόλι του και του έδειξε, με περιφρόνηση, μια δεσμίδα χαρτονομισμάτων. Ο Παπατάκης θέλησε να του ρίξει μια γροθιά.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
The Boy

Οθόνες / The Boy: «Δεν χαίρομαι όταν κυκλοφορεί μια ταινία μου, περισσότερο φοβάμαι»

Στο «Πολύδροσο» η σχέση μάνας και κόρης γίνεται ο καμβάς για μια ιστορία υπερβολικής αγάπης και τρυφερότητας, με ιμπρεσιονιστικά χρώματα και «παραμυθένια» μουσική. Παρότι μισεί τις συνεντεύξεις, μας μίλησε για τη νέα του ταινία.
M. HULOT
Ένα στα γρήγορα με την Taylor Swift

Pulp Fiction / Ένα στα γρήγορα με την Taylor Swift

Τη στιγμή που οι δύο υποψήφιοι Πρόεδροι, ο Μπάιντεν χιουμοριστικά και ο Τραμπ απειλητικά, επικαλούνται την προτίμησή της για να επηρεαστούν οι ψηφοφόροι των προεδρικών εκλογών, η Τέιλορ Σουίφτ ξεφουρνίζει ένα ακόμα μουσικό ημερολόγιο με επικάλυψη μελαγχολικής εκδίκησης έναντι των πρώην της και την ίδια synthpop μονοτονία που επιμένει να σπάει ρεκόρ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

The Review / «Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Γιάννης Καντέα-Παπαδόπουλος, κριτικός στο Αθηνόραμα, αναλύουν τη νέα ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ, που μόλις κυκλοφόρησε στις αίθουσες και τρομάζει τους Αμερικανούς θεατές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου μιλούν για την αγαπημένη εκπομπή των booklovers

Οθόνες / «Βιβλιοβούλιο»: Μια διόλου σοβαροφανής τηλεοπτική εκπομπή για το βιβλίο

Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου ήταν κάποτε «ανταγωνιστές». Και πια κάνουν μαζί την αγαπημένη εκπομπή των βιβλιόφιλων, τη μοναδική που υπάρχει για το βιβλίο στην ελληνική τηλεόραση, που επικεντρώνεται στη σύγχρονη εκδοτική παραγωγή και έχει καταφέρει να είναι ευχάριστη και ενημερωτική.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μην ανοίγεις την πόρτα

Οθόνες / «Μην ανοίγεις την πόρτα»: Το χειροποίητο αλλά καθόλου ερασιτεχνικό θρίλερ των Unboxholics

Η πρώτη τους ταινία είναι λογικό να αποτελεί τη συνισταμένη των επιρροών τους αλλά και τόσο παρήγορο να συνορεύει με ένα λιντσικό σύμπαν ψυχολογικού θρίλερ, αντί να αναπαράγει απότομες τρομάρες και δωρεάν ανατριχίλες. 
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία  στη μνήμη

Daily / The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία στη μνήμη

Σατιρικό δράμα και περιπέτεια κατασκοπίας συγχρόνως, η νέα φιλόδοξη σειρά του HBO διαθέτει, ανάμεσα στα άλλα σημαντικά της ατού, τον Παρκ Τσαν-γουκ στη σκηνοθεσία και τον Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ σε τέσσερις διαφορετικούς ρόλους.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ