Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblocker για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες μας. Δείτε πώς.
Βρήκατε κάποιο λάθος ή παράλειψη;     Επικοινωνήστε μαζί μας  »

5 Αθηναίες μιλούν ανοιχτά για το σεξ

H γυναικεία σεξουαλικότητα παραμένει από πολλές απόψεις ταμπού κι ας νομίζουμε ότι ζούμε στην εποχή της πλήρους σεξουαλικής απελευθέρωσης. Σήμερα αποφασίσαμε να μιλήσουμε.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ 23.10.2017

Γιατί οι γυναίκες σήμερα χρειάζεται να μιλούν ανοιχτά για τη σεξουαλική τους ζωή; Διότι η σεξουαλική χειραφέτηση και ο φεμινισμός είναι απαραίτητα στοιχεία σε ένα κόσμο όπου οι γυναίκες αναμένονται να ικανοποιούν τις ανδρικές σεξουαλικές επιθυμίες αλλά όχι απαραίτητα να απαιτούν οι ίδιες την δική τους απόλαυση. Μιλώντας μαζί με πέντε γυναίκες που ζουν στην Αθήνα, διαφορετικών ηλικών και background, τo κοινό μήνυμα που θέλουν όλες να περάσουν είναι πως οι γυναίκες έχουν το δικαίωμα να εκφράζουν τη σεξουαλικότητά τους και αισθάνονται πως πρέπει να είναι ελεύθερες να διασκεδάζουν μαζί της. "Γιατί πρέπει ακόμα να φωνάζουμε για τη σπουδαιότητα της γυναικείας απόλαυσης σε έναν κόσμο όπου τα υπερ-σεξουαλικά Μέσα εξισώνουν το «σέξι» με ένα νεαρό, λεπτό, με μεγάλα στήθη και μακριά πόδια ετεροφυλόφιλο στερεότυπο", λέει μια από αυτές.

 

Βανέσσα Κ., 24 ετών.  Η πρώτη φορά που έκανα σεξ ήταν σχετικά αργά, στα 20. Επέλεξα να το κάνω με το τότε αγόρι μου, όχι γιατί με είλκυε περισσότερο από τους προηγούμενους. Είχα τότε, όπως και τώρα, πολύ ξεκάθαρη την αίσθηση ότι ήθελα απλώς και μόνο να τελειώνω με το ζήτημα της πρώτης φοράς και του άγχους που τη συνοδεύει. Ήταν κάπως διαδικαστικό για μένα.

 

Με τα περισσότερα αγόρια είχα την αίσθηση ότι υπήρχε έλλειψη ενημέρωσης και μια λανθασμένη αίσθηση αυτοπεποίθησης από πλευράς τους όσον αφορά το σεξ. Ήθελα να πω σε αρκετούς: «Υπάρχει το Ίντερνετ, κοίτα, σε παρακαλώ, τι είναι η κλειτορίδα!». Παρόλο που θεωρητικά ήξερα περισσότερα απ' τους συντρόφους μου, για αρκετό διάστημα αναρωτιόμουν αν κάτι πήγαινε λάθος μ' εμένα και δεν μπορούσα να τελειώσω!


Η εξερεύνηση στο σεξ πήρε κάποιο καιρό μέχρι να αρχίσει να γίνεται διασκεδαστική. Με το πρώτο αγόρι που ερωτεύτηκα και είχα μεγαλύτερη σε διάρκεια σχέση έφυγε το άγχος και αισθάνθηκα το σεξ να γίνεται όχι απαραίτητα επιτυχημένο από την αρχή, αλλά ειλικρινές. Και αυτό ήταν πολύ απελευθερωτικό. Από κει και πέρα, τα πράγματα πάνε όλο και καλύτερα.


Η δική μου αίσθηση για τα κορίτσια της γενιάς μου είναι ότι όντως είμαστε πιο απελευθερωμένες όσον αφορά τη σεξουαλικότητα, ότι μιλάμε περισσότερο για το σεξ και είμαστε ανοιχτές σε πειραματισμούς. Σίγουρα, όμως, ένα μεγάλο κομμάτι της δεκαετίας των 20 σπαταλιέται με το άγχος τού να είμαστε επιθυμητές και σέξι, χωρίς αυτό να έχει αντίκρισμα στη δική μας ευχαρίστηση − και όχι μόνο με την έννοια του οργασμού αλλά και της χαράς και της αυτοπεποίθησης.

 

Άννα Σ., 36 ετών

Η εμπειρία της πρώτης φοράς στα 16 μου χρόνια, αν και αδιάφορη, σηματοδότησε την έναρξη της σεξουαλικής μου ζωής, κάτι που περίμενα με τρομερή ανυπομονησία. Έπειτα, πέρασα ένα διάστημα ανταλλάσσοντας μόνο φιλιά. Δεν ξέρω γιατί έφαγα αυτό το κόλλημα, ίσως να ένιωθα και κάπως ανασφαλής. Αρκετό σεξ έκανα εκεί κάπου κοντά στα 28, όχι απαραίτητα με πολλούς συντρόφους. Είχε να κάνει πολύ με το γεγονός ότι είχα ξεκινήσει να νιώθω ωραία με το σώμα μου και αυτό με έκανε να αισθάνομαι σέξι. Παλιότερα ήμουν πολύ αδύνατη, σχεδόν ανορεξική.


Πριν από πέντε χρόνια γνώρισα τον σύντροφό μου και από τότε ζούμε μαζί. Σε γενικές γραμμές, ήμασταν καλά μέχρι που τον τελευταίο χρόνο έχασα το ενδιαφέρον μου για το σεξ (μαζί του). Στο παρελθόν, θυμάμαι που τον περίμενα πώς και πώς για να γυρίσει στο σπίτι και να το κάνουμε. Τώρα νιώθω ξαφνικά το σεξ να γίνεται αγγαρεία, μια ακόμα δουλειά στη λίστα με τις υποχρεώσεις της ημέρας. Αυτό, βέβαια, έχει φέρει γκρίνια από τη δική του μεριά κι εγώ νιώθω όλο και περισσότερο ότι το σεξ είναι μια υποχρέωση που πρέπει να εκπληρώσω. Καμιά φορά πιάνω τον εαυτό μου να του την πέφτω μόνο και μόνο για να μην έχει παράπονο και για να βγάλω απ' τη μέση την υποχρέωση. Μα, να μου στέλνει άρθρα για τα οφέλη του σεξ! Δεν χρειάζεται να το διαβάσω, κύριε, το γνωρίζω ήδη.

 

Πάντα είχα την πεποίθηση ότι τα 30κάτι μου θα ήταν η ηλικία που θα είχα τακτοποιήσει τη ζωή μου, ίσως και ότι θα μπορούσα να κάνω οικογένεια και να παντρευτώ. Δεν ξέρω, μάλλον φταίει ο τρόπος που μεγαλώνουμε, μας βάζουν αυτά τα πράγματα στο κεφάλι. Κοντολογίς, συνέβη ακριβώς το αντίθετο.

 

Πριν από έναν μήνα έτυχε να ξαναβρεθώ μέσω Facebook με έναν πρώην μου από τα χρόνια που ήμουν φοιτήτρια. Συναντηθήκαμε για έναν καφέ και καταλήξαμε στο σπίτι του να το κάνουμε. Έτσι συνειδητοποίησα πως μια χαρά λειτουργούσε η λίμπιντό μου. Αναρωτιέσαι γιατί σ' το λέω όλο αυτό, ε; Θυμάμαι πως κάπου διάβασα ότι σύμφωνα με τους βιολόγους οι γυναίκες είναι γονιδιακά προγραμματισμένες ως δυνητικώς πολυγαμικές με σκοπό τη γέννηση ενός υγιούς παιδιού. Είναι στη φύση μας, λοιπόν, και πιστεύω πως κι εμείς οι γυναίκες είμαστε πολυγαμικές όσο και οι άντρες. Άλλο αν η κοινωνία μας έθεσε ένα σωρό ταμπού στη γυναίκα σε θέματα σεξ, που καταπιέζουν τις σεξουαλικές της ορμές.

 

Πάντα είχα την πεποίθηση ότι τα 30κάτι μου θα ήταν η ηλικία που θα είχα τακτοποιήσει τη ζωή μου, ίσως και ότι θα μπορούσα να κάνω οικογένεια και να παντρευτώ. Δεν ξέρω, μάλλον φταίει ο τρόπος που μεγαλώνουμε, μας βάζουν αυτά τα πράγματα στο κεφάλι. Κοντολογίς, συνέβη ακριβώς το αντίθετο. Είμαι εντελώς μπερδεμένη, δεν ξέρω τι είδους μέλλον μπορεί να έχει η σχέση μου, αλλά για κάποιον ανεξήγητο λόγο δεν φοβάμαι.


Νομίζω πως στο εξής θα με απασχολήσουν ζητήματα όπως το να ορίσω το είδος της δέσμευσης που βρίσκεται πέρα από τη μονογαμία και τι είδους οικογένεια θέλω να δημιουργήσω. Αισθάνομαι ότι έχω μεγαλώσει λίγο, αλλά είμαι ακόμα αρκετά νέα ώστε να ανακαλύψω και να ζήσω καινούργιες σεξουαλικές εμπειρίες.

 

Πιστεύω ότι οι γυναίκες είναι πολύ καταπιεσμένες σεξουαλικά. Κάνουμε τρομερή προσπάθεια μέχρι να βρούμε τι μας αρέσει. ... Εικον.: Ατελιέ LIFO
Πιστεύω ότι οι γυναίκες είναι πολύ καταπιεσμένες σεξουαλικά. Κάνουμε τρομερή προσπάθεια μέχρι να βρούμε τι μας αρέσει. ... Εικον.: Ατελιέ LIFO

 

Κορίνα Κ., 42 ετών

Είχα σεξουαλική ζωή χωρίς να χάσω τη παρθενιά μου από τα 14 με ένα αγόρι που ήταν 18 και περίμενε έναν χρόνο μέχρι να νιώσω έτοιμη για να κάνουμε κανονικό σεξ. Μπορώ να πω ότι είχα μια πολύ καλή πρώτη εμπειρία. Δοκιμάζαμε συνέχεια διάφορα κι έχω να θυμάμαι τα καλύτερα από αυτήν τη σχέση. Βέβαια, μόνο σεξ κάναμε, δεν νοιαζόμασταν τότε και για τίποτε άλλο.


Είχα έντονη σεξουαλικότητα από μικρό παιδί. Θυμάμαι ότι ξεκίνησα κιόλας να αυνανίζομαι από πολύ μικρή ηλικία. Νομίζω πως σε γενικές γραμμές είχα καλές εμπειρίες και ότι οι άνδρες που συνάντησα είχαν λίγο-πολύ κατά νου και τη δική μου ευχαρίστηση και με βοήθησαν ώστε να απελευθερωθώ σεξουαλικά και να σπάσω κάποια από τα ταμπού που είχα στο κεφάλι μου.


Δεν έχω κάνει πολλά one night stands, δεν ήμουν ποτέ πολύ αυτής της φάσης. Βέβαια, πέρασα μια περίοδο που έκανα σεξ με ανθρώπους από το φιλικό μου περιβάλλον. Καμία από εκείνες τις φορές δεν κατάφερα να τελειώσω. Νομίζω ότι τότε έκανα σεξ περισσότερο για την επαφή και την επιβεβαίωση.


Αργότερα γνώρισα τον πατέρα του παιδιού μου. Στην αρχή ήταν καταπληκτικά. Ξέρεις, καμιά φορά στο σεξ δεν είναι τι κάνεις ή αν πειραματίζεσαι πολύ, είναι και η ίδια η καύλα. Δηλαδή πόσο ταιριάζει η χημεία σου με τον άλλον. Με τον πρώην μου δεν γινόταν να καθίσουμε να δούμε μια ταινία και να μην καταλήξουμε να κάνουμε σεξ. Κάποια στιγμή έμεινα έγκυος στην κόρη μου.


Ο ερχομός του παιδιού δεν μου άλλαξε τη διάθεση για το σεξ, απλώς η συχνότητα μειώθηκε κάπως. Επηρεάστηκε η διάθεσή μου ως προς το πώς ένιωθα εγώ για τον εαυτό μου. Είχα πάψει να αγαπώ το σώμα μου, διότι είχα πάρει κάποια κιλά από την εγκυμοσύνη. Όταν είχαμε φτάσει πια στα χωρίσματα μού την έπεσε ένας νεαρός. Εγώ φουλ ανασφαλής, αλλά εκείνου για κάποιο λόγο του άρεσα πάρα πολύ και περνάγαμε πολύ καλά. Μπορώ να πω ότι ξύπνησε μέσα μου ξανά η σεξουαλικότητα και άρχισα και πάλι να προσέχω τον εαυτό μου.


Πιστεύω ότι οι γυναίκες είναι πολύ καταπιεσμένες σεξουαλικά. Κάνουμε τρομερή προσπάθεια μέχρι να βρούμε τι μας αρέσει. Προσπαθούμε πάρα πολύ να αποκτήσουμε μια καλή σχέση με το σώμα μας και τη σεξουαλικότητά μας. Αισθάνομαι ότι έχω διανύσει μεγάλη απόσταση μέχρι να βρεθώ εδώ που είμαι σήμερα, το πάλεψα με λίγα λόγια. Από την άλλη, για τους άνδρες είναι πολύ πιο εύκολα τα πράγματα. Έχουν κι εκείνοι βέβαια τους δικούς τους φόβους, αλλά τους βγαίνει πολύ πιο εύκολα.


Το σεξ είναι συνεχώς γύρω μας. Είναι κάτι πολύ ανθρώπινο και απαραίτητο για την επιβίωσή μας ως είδους. Επίσης, χρησιμοποιείται καθημερινά από τον κόσμο της διαφήμισης για την πώληση προϊόντων που δεν σχετίζονται καν με το φύλο. Ωστόσο, μόνο μια γυναίκα μπορεί να μιλήσει ανοιχτά γι' αυτό, χωρίς φόβο περιφρόνησης και απόρριψης. Αυτό είναι το παράδοξο τού να είσαι γυναίκα.

 

Μου τη σπάει που ακόμα και σήμερα οι άνδρες μεγαλώνουν με πορνό και νομίζουν ότι η γυναίκα ικανοποιείται με τον τρόπο που βλέπουν στις τσόντες. Δημιουργούν πολύ άσχημα πρότυπα οι τσόντες. Ας πούμε, τώρα τελευταία διάβασα πως οι γυναίκες πάνε και κάνουν λεύκανση του πρωκτού, κάτι που ξεκάθαρα έχει μεταφερθεί από τη βιομηχανία του πορνό. Κάτι ανάλογο είναι η αποτρίχωση παντού. Εγώ, πάντως, δηλώνω με περηφάνια ότι έχω επιστρέψει στον «θάμνο».

 

Χριστίνα Τ., 57 ετών

Είχα την πρώτη μου σεξουαλική εμπειρία στα 14. Ήθελα να κάνω σεξ απλώς και μόνο για να τελειώνω με την περιβόητη πρώτη φορά.

 

Έχω κάνει αρκετά one night stands στη ζωή μου και μου αρέσανε, τα διασκέδαζα πάρα πολύ. Σε γενικές γραμμές, μπορώ να πω ότι έχω πολύ δραστήρια σεξουαλική ζωή ακόμα και σήμερα. Μου αρέσει πολύ το σεξ, το απολαμβάνω και συνήθως περνάω καλά με τους ανθρώπους με τους οποίους το κάνουμε. Για να λειτουργήσω με κάποιον σεξουαλικά δεν είναι απαραίτητο να είναι ερωτευμένη μαζί του, αν και τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα, συνήθως είμαι.


Πάντα είχα ένα θέμα με το σώμα μου, πίστευα ότι έχω μερικά παραπανίσια κιλά. Αυτό είναι ένα πρόβλημα που έχουμε πολλές γυναίκες, ότι δηλαδή δεν έχουμε καλή σχέση με το σώμα μας, και ξεκινά από την παιδική ηλικία. Όμως, τελικά, δεν υπάρχει κανένας λόγος να ντρεπόμαστε για το κορμί μας. Αξίζει να το αγαπάμε, να το αγαπάνε και να το θέλουν (αν το θέλουμε).


Νομίζω ότι άρχισα να απελευθερώνομαι σεξουαλικά και να νιώθω ευχαρίστηση πραγματικά και ουσιαστικά μετά τα τριάντα, αν και πέρασα μια μανιασμένη περίοδο από τα 25 μέχρι τα 30 που έκανα τα πάντα με τους πάντες. Όμως, κοιτώντας πίσω, ήταν μια διαδικασία που έπρεπε απλώς να περάσω. Μέχρι που έκλεισα τα τριάντα και έγινε σταδιακά η αποκάλυψη. Άρχισα να διεκδικώ τον οργασμό. Βαριέμαι τις ανώφελες σχέσεις. Όταν κάποιος δεν μου αρέσει ή δεν με ελκύει σεξουαλικά, δεν μπορώ να μείνω ακόμα και αν το προσπαθήσω, ακόμα και αν το παλέψω κι αν πιέσω τον εαυτό μου. Η σεξουαλική επιθυμία είναι μια φυσική διαδικασία και λειτουργεί ή δεν λειτουργεί χωρίς τη θέλησή μου.

 

Ναι, αυνανίζομαι. Καμιά φορά βλέπω και πορνό. Δεν έχω δονητή, αν και καμιά φορά σκέφτομαι ότι θα ήθελα να έχω. Βασικά, ντρέπομαι να πάω να πάρω. Έχω κοιτάξει και στο Ίντερνετ μήπως παραγγείλω, αλλά δεν το έχω προχωρήσει ποτέ.


Δεν έχω κάνει ποτέ τίποτα σεξουαλικό με κοπέλα. Πολλές φορές σκέφτομαι αν θα ήθελα να το κάνω, αν υπάρχει ένα κομμάτι μέσα μου που θα ήθελα να γνωρίσω. Δεν είμαι σίγουρη. Ως φαντασίωση, πάντως, δεν με εξιτάρει ακριβώς. Μόνο μια φορά μου είχε τύχει να δω μια γυναίκα στον δρόμο και να τη σκεφτώ σεξουαλικά, αλλά δεν τόλμησα καν να την πλησιάσω.


Η μονογαμία είναι πολύ καταπιεστική. Είναι ένα φοβερό κατασκεύασμα για να μας έχουν εγκλωβισμένες. Για να μην αναφερθώ στον χριστιανισμό και σε όλες αυτές τις μαλακίες με τις οποίες μεγαλώνουμε. Μια ζωή την έχουμε και μια ευκαιρία για να απελευθερωθούμε. Πρέπει να ξεφύγουμε επιτέλους από τη μονογαμία.


Πώς ένιωσα όταν έμαθα ότι κάποιος από τους συντρόφους μου με απάτησε; Στην αρχή με ενόχλησε πάρα πολύ, αλλά μετά, σιγά-σιγά, σχεδόν δεν με ένοιαζε.

 

Κυρίως εμείς οι γυναίκες ντρεπόμαστε για το σώμα μας, την κοιλιά και το στήθος που έχουν κρεμάσει λίγο, το δέρμα που δεν είναι πια σφριγηλό, τις ρυτίδες. Πρέπει να τα αποτινάξουμε όλα αυτά από πάνω μας. Εγώ αποφάσισα να απελευθερωθώ και σε όποιον αρέσω. .. Εικον.: Ατελιέ LIFO
Κυρίως εμείς οι γυναίκες ντρεπόμαστε για το σώμα μας, την κοιλιά και το στήθος που έχουν κρεμάσει λίγο, το δέρμα που δεν είναι πια σφριγηλό, τις ρυτίδες. Πρέπει να τα αποτινάξουμε όλα αυτά από πάνω μας. Εγώ αποφάσισα να απελευθερωθώ και σε όποιον αρέσω. .. Εικον.: Ατελιέ LIFO

 

Ρίτα Σ., 68

Η πρώτη μου φορά; Έχει καμιά σημασία; Δεν νομίζω, αν και τη θυμάμαι. Συνέβη πολλά χρόνια πριν.


Πολλοί αποφεύγουν να συζητούν το σεξ με ανθρώπους της τρίτης ηλικίας. Κάνουν ότι δεν υπάρχει. Μου θυμίζει όταν ήμασταν παιδιά και δεν μπορούσαμε να διανοηθούμε ότι οι γονείς μας το κάνουν. Μας φαινόταν κάτι σιχαμένο, ένα τέτοιο πράγμα. Ε, λοιπόν, δεν ισχύει.

 

Όταν είσαι σχεδόν 70, όπως εγώ, μπορεί να μη θέλεις να το κάνεις με ρυθμό κουνελιού, όπως όταν ήμασταν είκοσι χρονών, αλλά υπάρχουν στιγμές που αισθάνεσαι να έχεις τη διάθεση για τρυφερότητα. Η λίμπιντο εννοείται ότι πέφτει, αλλά το ερωτικό χάδι είναι το ίδιο επιθυμητό, όπως και όταν ήμασταν πιο νέοι.


Κυρίως εμείς οι γυναίκες ντρεπόμαστε για το σώμα μας, την κοιλιά και το στήθος που έχουν κρεμάσει λίγο, το δέρμα που δεν είναι πια σφριγηλό, τις ρυτίδες. Πρέπει να τα αποτινάξουμε όλα αυτά από πάνω μας. Εγώ αποφάσισα να απελευθερωθώ και σε όποιον αρέσω.


Τι μπορεί να κάνει μια γυναίκα της ηλικίας μου να νιώσει επιθυμητή σεξουαλικά; Νομίζω πως είναι αυτή η σπίθα που μπορεί να έχει στο βλέμμα. Η δίψα για ζωή.

 

 

Η Μερόπη Κοκκίνη γεννήθηκε στην Κύπρο. Άρχισε να δημοσιογραφεί στο περιοδικό «01». Ανήκει στην συντακτική ομάδα της LIFO.
Email: [email protected]
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
17 σχόλια
Ταξινόμηση:
Προηγούμενα 1 Επόμενα
Lost in Amsterdam Lost in Amsterdam 23.10.2017 | 15:40
"Πριν από έναν μήνα έτυχε να ξαναβρεθώ μέσω Facebook με έναν πρώην μου από τα χρόνια που ήμουν φοιτήτρια. Συναντηθήκαμε για έναν καφέ και καταλήξαμε στο σπίτι του να το κάνουμε. [...] Είναι στη φύση μας, λοιπόν, και πιστεύω πως κι εμείς οι γυναίκες είμαστε πολυγαμικές όσο και οι άντρες. Άλλο αν η κοινωνία μας έθεσε ένα σωρό ταμπού στη γυναίκα σε θέματα σεξ, που καταπιέζουν τις σεξουαλικές της ορμές." Πηγή: www.lifo.gr

Τάδε έφη η Άννα Σ., ετών 36, για να δικαιολογήσει το κέρατο που έριξε στον σύντροφό της. Πρώτον, αγαπητή, αν νιώθεις ότι είσαι πολυγαμικό ον και καταπιέζεσαι από την άτιμη την κενωνία, δεν έχεις παρά να το ανακοινώσεις στον σύντροφό σου, ώστε η σχέση σας να λειτουργεί επί ίσοις όροις. Ίσως να είναι και πιο υγιής απ' ό,τι τώρα! Διαφορετικά, αυτό λέγεται κοροϊδία και δεν φταίει η κοινωνία αλλά ο χαρακτήρας σου.

Δεύτερον, προσωπικά, δε θεωρώ ότι καταπιέζεται κανείς σε αυτό το θέμα, ούτε από την κοινωνία ούτε από κανέναν άλλο. Το ότι υπάρχουν σοβαροφανή άτομα με συντηρητική νοοτροπία που κατακρίνουν τον καθένα για τις επιλογές του είναι δυστυχώς κλασικό φαινόμενο, αλλά αυτό δε νομίζω ότι εμποδίζει κανέναν να πράξει εν τέλει αυτό που θέλει. Ο καθένας είναι ελεύθερος να σχηματίζει οποιουδήποτε είδους σχέση θέλει, αρκεί αυτή η σχέση να είναι μεταξύ συναινούντων ατόμων (ενηλίκων κατά κύριο λόγο). Πολύ καλά κάνει -και δικαίωμά του- ο/η τάδε (γιατί δεν έχει να κάνει με το φύλο) που θέλει να έχει πολυγαμική σχέση, αρκεί να μην είναι εν αγνοία του/της. Πολύ καλά κάνω κι εγώ να θέλω μονογαμική σχέση, διότι, όταν είμαι ερωτευμένη και αγαπάω κάποιον, επιθυμώ να είμαι αποκλειστικά μαζί του! Δεν θέλω κανέναν άλλο, είμαι δοσμένη ολοκληρωτικά και δεν θέλω ούτε να τον μοιράζομαι, ούτε να με μοιράζεται! Δεν καταπιέζομαι ούτε επηρεάζομαι από κοινωνικές νόρμες.
avatar ΦΩΤΕΙΝΗ 23.10.2017 | 20:53
Στήλη της lifo : αγαπητή άμπα, 21.05.2017, απάντηση στην ερώτηση νούμερο 6. Σε παραπέμπω στον παραπάνω σύνδεσμο γιατί διαφωνώ με την άποψή σου ότι δεν καταπιέζεται κανείς από την κοινωνία.
Lost in Amsterdam Lost in Amsterdam 24.10.2017 | 03:40
Δυστυχώς, δεν υπάρχει κανένας σύνδεσμος στον οποίο με παραπέμπεις! Έκανα τον κόπο να το ψάξω στο google αλλά ήταν μάταιο, δεν μου εμφάνισε τίποτα.

Όμως, εφόσον κάνεις διευκρίνιση, στο δια ταύτα! Δεν είπα πουθενά ότι δεν καταπιέζεται κανείς από την κοινωνία. Είπα ότι η κοινωνία δεν καταπιέζει κανέναν στο συγκεκριμένο θέμα και θεωρώ ότι έχει διαφορά.

Οι απόψεις αυτές είναι καθαρά προσωπικές και σε καμία περίπτωση δεν είναι βέβαιο ότι είναι και σωστές. Όμως κατά την άποψή μου, υπάρχει μία αντικειμενική αλήθεια. Όπως πολύ σωστά είπε ο/η asmilon, αν η μονογαμία καταπιέζει κάποιο άτομο, είτε επειδή δεν ταιριάζει με την ψυχοσύνθεσή του, τη νοοτροπία του ή πολύ απλά δεν του βγαίνει, δεν θα πρέπει να το αποσαφηνίζει από την αρχή της σχέσης; Αν απαιτείς μονογαμία από τον άλλο αλλά πολυγαμία για τον εαυτό σου, αυτό είναι κατάφωρη εκμετάλλευση!
bal isra bal isra 24.10.2017 | 09:04
"The lady doth protest too much."
Έλααααα...την εξελικτική ανθρωπολογία (το Coolidge effect κι όλα τα άλλα για "την φύση μας") τα εκμεταλλεύεται κατά κόρον το αντρικό φύλο για να δικαιολογήσει την μη ηθικά συμφωνημένη πολυγαμικότητά του. Επειδή την επικαλέστηκε και μια γυναίκα που ΟΚ κάποιον ξεγελάει (δεν διαφωνώ και δεν δικαιολογώ) έπεσες να την φας.

Το θέμα είναι ότι αν η πολυγαμικότητα είναι στην φύση τότε κακώς η κοινωνία επιβάλλει κανονιστικά μονογαμικά πρότυπα ως την μοναδική πρόταση συνύπαρξης. Το πάει φυρί φυρί για αποτυχία.
Lost in Amsterdam Lost in Amsterdam 24.10.2017 | 19:42
Έπεσα να τη φάω γιατί, όπως προανέφερα, επικαλείται την πολυγαμία για να δικαιολογήσει το κέρατο που έριξε και αυτό είναι που με νευριάζει, η υποκρισία!
Πολυγαμική εκ του ασφαλούς ξέρω να το παίζω κι εγώ!
Υποκρισία υπάρχει παντού και βασιλεύει δυστυχώς. Το να σκιζουμε τα ιμάτια μας μόνο όταν ή υποκρισία αφορά κέρατα είναι κι αυτό τρόπον τινά υποκριτικό.

Εκτός αν ή κατακεραυνωση του κερατου λειτουργεί προφυλακτικά, ως εξορκισμός;
asmilon asmilon 23.10.2017 | 16:51
Πολυ ενδιαφερουσες συνεντευξεις αν και προσωπικα διαφωνω καθετα με το κερατο. Αν βαρεθηκε καποιος απο τους δυο, αντρας ή γυναικα, ας χωρισει και μετα ας κανει ο,τι θελει. Το να εχεις την ασφαλεια του μονιμου αλλα να ζητας και την επιβεβαιωση ή την εξαψη μιας νεας επαφης ειναι αδικο για τον αλλο και οχι ιδιαιτερα τιμητικο για εσενα. Και για τους αντρες και για τις γυναικες.

Αν η μονογαμια θεωρειται καταπιεση, γιατι δεν αποσαφηνιζεται αυτη η επιθμια απο την αρχη της σχεσης για να ξερουν και οι δυο εμπλεκομενοι τις προσδοκιες που υπαρχουν; Επισης, αν απαιτω μονογαμια για τον αλλον αλλα πολυγαμια για εμενα, προφανως θεωρω τον αλλο μ@λακα και τον εκμεταλλευομαι...
avatar ΦΩΤΕΙΝΗ 23.10.2017 | 17:16
Εγώ είμαι γυναίκα, γεννήθηκα το 1986 και έζησα από τα 9 μέχρι τα 18 μου σε μία πόλη της ελληνικής επαρχίας, 15.000 κατοίκων. Όταν ήμουν εγώ έφηβη γύρω στο 2000 δηλαδή, το περισσότερο που μπορούσε να κάνει ένα κορίτσι μέχρι τα 18 ήταν να έχει κάνει σεξ μονο με ένα αγόρι, μετά τα 15 και μέσα στο πλαίσιο μιας σχέσης, όχι δηλαδή one night stand. Οτιδήποτε παραπάνω θεωρούνταν ανήθικο για τα κορίτσια. Γι αυτό και γελάω-πικρα- όταν ακούω να λένε ότι σήμερα για οι γυναίκες
avatar ΦΩΤΕΙΝΗ 23.10.2017 | 20:47
Συνεχίζω: γελάω-πικρα- όταν ακούω να λένε ότι σήμερα το σεξ για τις γυναίκες δεν θεωρείται ντροπή.
avatar σαλιγκάρι 24.10.2017 | 07:31
νομίζω ότι το άρθρο είναι μονομερές γιατί μιλάνε γυναίκες που διεκδικούν την σεξουαλική ευχαρίστηση. όμως στην Ελλάδα ο γυναίκες που δεν την διεκδικούν είναι πολλές, το δε στίγμα του σεξουαλικά απελευθερωμένου ανθρώπου (που είναι έντονο γιατί είμαστε πολύ συντηρητικοί) το φορτώνονται εξολοκλήρου οι γυναίκες. αν βάλουμε σε αυτό το υποχρεωτικό της δημιουργίας οικογένειας, την Ελληνική Εκκλησία και την Ελληνική οικογένεια καταλαβαίνει κανείς ότι οι κοινωνικοί φραγμοί στην χώρα μας είναι και πολλοί και ανηλεείς.
εν κατακλείδι το ενδιαφέρον θα ήταν να παρουσιάζατε και γυναίκες που δυσκολεύονται με την σεξουαλικότητά τους. και όχι μόνο την μία πλευρά.
Lost in Amsterdam Lost in Amsterdam 24.10.2017 | 22:11
Όταν αναφέρθηκα στην υποκρισία, αναφερόμουν γενικά. Δε νομίζω ότι το συγκεκριμενοποίησα πουθενά!
Νομίζω το συγκεκριμενοποιησες με την ακριβώς επόμενη (και καταληκτική σου φράση): "πολυγαμικη εκ του ασφαλούς ξέρω να το παίζω κι εγώ".
Εν πάση περιπτώσει δεν έχει σημασία. Όπως είπε το Σαλιγκάρι ίσως θα ειχε ενδιαφερον να ακουστεί κι ή άλλη πλευρά.
Lost in Amsterdam Lost in Amsterdam 25.10.2017 | 01:23
Λες να μην ξέρω αν η αναφορά μου, συγκεκριμένα, στην υποκρισία ήταν γενική ή ειδική; Ήμαρτον.
Η έκφρασή σου πάντως δεν ήταν τόσο σαφής όσο ήταν στο μυαλό σου η πρόθεσή σου. Δεν χρειάζεται αγανάκτηση.

Και ειρήσθω εν παρόδω βγάζει μια ηθική "ανωτερίλα" το "πολυγαμική εκ του ασφαλούς ξέρω να το παίζω κι εγώ". Σωστό δεν είναι αυτό που κάνει και δεν διαφωνώ επί της ουσίας αλλά όπως και να το κάνουμε είναι holier than thou ο τρόπος που εκφράστηκες. Οι λέξεις έχουν δύναμη. Αυτό λέω.
hairy.princess hairy.princess 25.10.2017 | 11:42
Δεν θα ήταν άσχημο να υπήρχε και μια καταγραφή από μία γυναίκα όχι στρέιτ.
Μιλάμε διαρκώς για σεξουαλικότητα και μάλλον λίγο ξεχνάμε ότι δεν είναι μόνο μία.
Προηγούμενα 1 Επόμενα

ΕΙΔΗΣΕΙΣ/ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΘΕΜΑΤΑ/ΔΗΜΟΦΙΛΗ

CITY GUIDE/ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ/ΠΡΟΣΦΑΤΑ