Τα ψυχεδελικά πόστερ των '60s

Τα ψυχεδελικά πόστερ των '60s Facebook Twitter
0

Το πρόσωπο θρύλος των Βρετανικών εκδόσεων, ο Felix Dennis (εκδότης του Οz, του Loaded και του Maxix, μεταξύ άλλων) είχε ένα παθιασμένο χόμπι: μάζευε μανιωδώς διαφημιστικές, ψυχεδελικές μουσικές αφίσες των δεκαετιών του '60 και του '70, που πρόβαλαν καλλιτέχνες όπως τον Hendrix, την Yoko Ono και τους Who μεταξύ άλλων. Ο Dennis έδειχνε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις αφίσες που σχεδίασαν συγκεκριμένοι καλλιτέχνες όπως ο Martin Sharp ο γραφίστας-καλλιτέχνης με τον οποίο συνεργαζόταν στο περιοδικό Oz, οι Hapshash & the Coloured Coat, ο Victor Moscoso και ο Ivan Tyrrell. Παρουσιάζουμε ένα μικρό δείγμα από τη συλλογή του Felix Dennis το οποίο δίνει μια εκθαμβωτική γεύση της ψυχεδελικής τέχνης του '60 στις δόξες της 

Τα ψυχεδελικά πόστερ των '60s Facebook Twitter
Martin Sharp, ‘Exploding Hendrix,’ 1968. Φωτογραφία: Shapero Modern
Τα ψυχεδελικά πόστερ των '60s Facebook Twitter
Bob Dylan: Αφίσα του Martin Sharp για το ‘Mr Tambourine Man – Blowin’ in the Mind,’ 1967. Φωτογραφία: Shapero Modern
Τα ψυχεδελικά πόστερ των '60s Facebook Twitter
Pink Floyd/UFO Club: Αφίσα του Hapshash & the Coloured Coat‘ CIA vs. UFO,’ 1967. Φωτογραφία: Shapero Modern
Τα ψυχεδελικά πόστερ των '60s Facebook Twitter
The Chambers Brothers: αφίσα του Victor Moscoso, 1967. Φωτογραφία: Shapero Modern
Τα ψυχεδελικά πόστερ των '60s Facebook Twitter
The Who: Αφίσα των Hapshash & the Coloured Coat για το σιγκλάκι των The Who, ‘I Can See For Miles,’ 1967. Φωτογραφία: Shapero Modern
Τα ψυχεδελικά πόστερ των '60s Facebook Twitter
Yoko Ono, αφίσα του Tony Cox, Λονδίνο 1967. Φωτογραφία: Shapero Modern
Τα ψυχεδελικά πόστερ των '60s Facebook Twitter
Grateful Dead & Quicksilver Messenger Service, πόστερ του Allen “Gut” Turk για το Franklin’s Birthday Concert, 1968. Φωτογραφία: Shapero Modern
Τα ψυχεδελικά πόστερ των '60s Facebook Twitter
Αφίσα των Hapshash & the Coloured Coat για τον Sunday at the Saville,’ 1967. Φωτογραφία: Shapero Modern
Τα ψυχεδελικά πόστερ των '60s Facebook Twitter
Αφίσα των Hapshash & the Coloured Coat’ για τους Pink Floyd, 1967. Φωτογραφία: Shapero Modern
Τα ψυχεδελικά πόστερ των '60s Facebook Twitter
Η αφίσα του Martin Sharp για το ‘Live Give Love,’ 1967. Φωτογραφία: Shapero Modern
Τα ψυχεδελικά πόστερ των '60s Facebook Twitter
1966. Φωτογραφία: Shapero Modern
Τα ψυχεδελικά πόστερ των '60s Facebook Twitter
Η αφίσα του Martin Sharp για το ‘Legalise Pot Rally,’ 1967. Φωτογραφία: Shapero Modern
Τα ψυχεδελικά πόστερ των '60s Facebook Twitter
J. G. Ballard. Η αφίσα του Ivan Tyrrell για το ‘By Day Fantastic Birds Flew Through The Petrified Forest’, 1967. Φωτογραφία: Shapero Modern
Τα ψυχεδελικά πόστερ των '60s Facebook Twitter
Jefferson Airplane: αφίσα του Peter Bailey για το ‘Three Dance Concerts with Jefferson Airplane’, 1966. Φωτογραφία:Shapero Modern
Τα ψυχεδελικά πόστερ των '60s Facebook Twitter
Country Joe & The Fish: αφίσα του καλλιτέχνη Victor Moscoso, 1967. Φωτογραφία: Shapero Modern
Τα ψυχεδελικά πόστερ των '60s Facebook Twitter
Bob Dylan από την Marijke Koger της ολλανδικής κολλεκτίβας The Fool,1967. Φωτογραφία: Shapero Modern
Τα ψυχεδελικά πόστερ των '60s Facebook Twitter
‘Save Earth Now’: Hapshash and the Coloured Coat, 1967. Φωτογραφία: Shapero Modern
Τα ψυχεδελικά πόστερ των '60s Facebook Twitter
Victor Moscoso, “Miller Blues Band .
Design
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Φασιανός στο Svenskt Tenn: Πώς βρέθηκε ο Έλληνας ζωγράφος στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Design / Πώς βρέθηκε ο Φασιανός στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Μια αναπάντεχη πρόταση κατέληξε σε μια έκθεση στο Svenskt Tenn, τον «βασιλιά» του Σκανδιναβικού design, που τιμά τον σπουδαίο Έλληνα καλλιτέχνη. Εκεί, κάτω από την ίδια στέγη, τα έργα του συνομιλούν με αυτά του Γιόζεφ Φρανκ, υμνώντας τη χαρά της ζωής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

ADM 2025: The Urban Issue / Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

Το εμφανές σκυρόδεμα και οι γκρι τόνοι επανέρχονται στον αθηναϊκό αστικό ιστό, μεταφέροντας μαζί τους ένα φορτίο αισθητικής ιστορίας, κοινωνικών μετατοπίσεων και ψηφιακής επιρροής. Από τον μπρουταλισμό στην εποχή των hashtags, πότε η χρήση του γκρι είναι ζήτημα λειτουργίας, πότε συνήθειας και πότε συνειδητής εικόνας για το τι σημαίνει σύγχρονο;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

ADM 2025: The Urban Issue / Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

Μπορούμε να δούμε την Αθήνα ως ένα δίκτυο με «πάρκα», συνεπή όμως απέναντι στη φύση και στην ουσία της πόλης; Πολύ περισσότερο από ένα βιβλίο, το «Για το “αττικό τοπίο” σήμερα» του Δημήτρη Φιλιππίδη είναι μια πηγή έμπνευσης που μας δίνει μια άλλη οπτική για την πόλη και το πράσινό της.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

ADM 2025: The Urban Issue / Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

Με σεβασμό στον χαρακτήρα του κάθε τόπου και μακριά από την τυποποίηση, το γραφείο gnb architects προτείνει συνθέσεις που ισορροπούν ανάμεσα στη μορφολογική καθαρότητα, τη λειτουργική πληρότητα και την κατασκευαστική ακρίβεια. Η διαρκής αναζήτηση για μια νέα, αυθεντική αφήγηση καθιστά το έργο τους σύγχρονο και βαθιά συνδεδεμένο με τον άνθρωπο και το περιβάλλον.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR
«Η Σταδίου χρειάζεται την αναγέννηση»

ADM 2025: The Urban Issue / «Η Σταδίου χρειάζεται την αναγέννηση»

Καθώς η Στοά Αρσακείου αναδύεται ξανά μετά από χρόνια εγκατάλειψης, ο Θωμάς Αμαργιανός, principal architect του γραφείου BETAPLAN, εξηγεί πώς εντάσσεται αυτό το έργο αποκατάστασης σε μια ευρύτερη συζήτηση για το μέλλον του ιστορικού κέντρου της πόλης.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ