Να τι συνέβη όταν το πανάκριβο και πιο πολυπόθητο sneaker της χρονιάς αποκαλύφθηκε πως φτιάχνεται πλέον στην Κίνα

Να τι συνέβη όταν το πανάκριβο και πιο πολυπόθητο sneaker της χρονιάς αποκαλύφθηκε πως φτιάχνεται πλέον στην Κίνα Facebook Twitter
8

Το Triple S του οίκου Balenciaga ανακηρύχθηκε το πιο δημοφιλές αθλητικό παπούτσι του 2017, έκανε τάση καθώς ήδη πολλοί σχεδιαστές ετοιμάζουν τη δική τους εκδοχή για chunky sneaker και εξακολουθεί να είναι ο διακαής -πανάκριβος- πόθος για τους λάτρεις της μόδας.

Ωστόσο, οι φανς που περιμένουν να αποκτήσουν ένα ζευγάρι αξίας 850 δολαρίων, θα εκπλαγούν από το γεγονός ότι οι πιο πρόσφατες εκδόσεις δεν θα γράφουν Made in Italy, αλλά Made in China.

Να τι συνέβη όταν το πανάκριβο και πιο πολυπόθητο sneaker της χρονιάς αποκαλύφθηκε πως φτιάχνεται πλέον στην Κίνα Facebook Twitter

Η κίνηση προκάλεσε σοκ σε πολλούς που ήδη αγόρασαν τα νέα μοντέλα, καθώς η αλλαγή στον κατασκευαστή δεν αποκαλύφθηκε και δεν  ανακοινώθηκε ρητά από τον Balenciaga.

Το "Made in China" για τη μόδα σίγουρα δεν είναι ίσο σε πρεστίζ με αυτό της Iταίλίας, ακόμη και αν υπάρχουν λόγοι κάτι τέτοιο να θεωρείται άδικο.

 

Αυτές οι έννοιες της δεξιοτεχνίας και της ποιότητας επηρεάζουν καθημερινά εκατομμύρια αποφάσεις στο χρηματιστήριο της μόδας και τοποθετούν τα πολυτελή προϊόντα ψηλά ή χαμηλά στη λίστα αγορών.

Οι αντιδράσεις στο διαδίκτυο καθώς οι κριτικές στο Reddit και το YouTube είναι πολλές και όλες στρέφονται εναντίον του οίκου ο οποίος τελικά σχεδόν αναγκάστηκε να βγάλει ανακοίνωση.

Να τι συνέβη όταν το πανάκριβο και πιο πολυπόθητο sneaker της χρονιάς αποκαλύφθηκε πως φτιάχνεται πλέον στην Κίνα Facebook Twitter

Ο οίκος απάντησε πως έχει μεταφέρει την παραγωγή κατασκευής του παπουτσιού Triple S από την Ιταλία στην Κίνα καθώς εκεί του δίνεται η δυνατότητα να παράγει ένα ελαφρύτερο παπούτσι.

Όμως οι αγοραστές της νέας έκδοσης διαφωνούν, αισθάνονται εξαπατημένοι και σημειώνουν πως ήδη υπάρχουν θέματα ποιότητας - κάτι που αν ισχύει είναι μάλλον απαράδεκτο για παπούτσι 850 δολαρίων.

Να τι συνέβη όταν το πανάκριβο και πιο πολυπόθητο sneaker της χρονιάς αποκαλύφθηκε πως φτιάχνεται πλέον στην Κίνα Facebook Twitter

Κάποιοι δημοσιεύουν φωτογραφίες στις οποίες φαίνονται σημάδια από την κόλλα η κάποιο ελάττωμα στις ραφές. Αλλά, αυτό που έχει εκνευρίσει τους περισσότερους, είναι πως η εταιρία δεν το ανακοίνωσε και πως επιπλέον δεν έριξε την τιμή ούτε δολάριο.

Αν και τεχνικά είναι αδύνατον να είναι κανείς βέβαιος πως το κόστος στη Κίνα είναι μικρότερο από αυτό στην Ιταλία, η κοινή αντίληψη που  επικρατεί στην αγορά είναι πως τα εργοστάσια της Ασίας είναι φθηνότερα.

Μόδα & Στυλ
8

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Μόδα & Στυλ / Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Πλασαρίστηκε σαν ροκ σταρ και αγάπησε όσοι λίγοι designers τις γυναίκες. Ο Ιταλός δημιουργός έφυγε από τη ζωή στα 83 του, αφήνοντας πίσω του ένα εξεζητημένο σύννεφο από aninal prints, σέξι εμπριμέ και ένα «εγχειρίδιο» για το πώς ένας σχεδιαστής μπορεί να είναι πιο αναγνωρίσιμος από τη μόδα που παράγει.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Μόδα & Στυλ / Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Λαμβάνοντας υπόψη τους τη μοναδικότητα του κάθε σωματότυπου και επηρεασμένες από την προσωπική τους ανάγκη για άνεση, δύο νέες γυναίκες δημιουργούν ποιοτικά εσώρουχα που δεν προορίζονται μόνο για να κρύβονται κάτω από τα ρούχα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Μόδα & Στυλ / Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Επιχειρηματίας, οραματίστρια, style icon, αρχηγός συγκροτήματος, επιμελήτρια εκθέσεων. Μια γυναίκα ασταμάτητη στα 80 της χρόνια που ο τίτλος της «μούσας του Ρικ Όουενς» την αδικεί.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ριάνα Κούνου

Οι Αθηναίοι / Ριάννα Κούνου: «Τους βλέπεις όλους να φοράνε μαύρα γιατί φοβούνται να ξεχωρίσουν»

Η σχεδιάστρια πίσω από το πολυτελές και ανερχόμενο brand Rianna+Nina, που έμαθε κάποτε στην Αθήνα τι πάει να πει «designer vintage», έχει μια περιπετειώδη ζωή να αφηγηθεί. Και όσο της αρέσει να είναι ανώνυμη στο Βερολίνο όπου ζει, τόσο απολαμβάνει το να κάθεται στην Ηροδότου στο Κολωνάκι και να τους χαιρετάει όλους.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Μόδα & Στυλ / O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Το φυσικό κατάστημα του πιο πετυχημένου αθηναϊκού brand με ρούχα επεκτάθηκε, έχει συγκεντρώσει μέσα του όλες εκείνες τις αναφορές που το έφεραν μέχρι το σήμερα, ενώ θα είναι και το μοναδικό μέρος όπου θα μπορούμε να δοκιμάζουμε και να ψωνίζουμε όσα bold κομμάτια έχουν να μας προτείνουν. Karavan girls, έχουμε μπροστά μας ένα καλοκαίρι όλο χρώμα και patterns.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Μόδα & Στυλ / Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Με μια παρακαταθήκη που μοιάζει με κινηματογραφικό ρομάντζο, τυλιγμένη σε απρόσμενες παλέτες, τρεμάμενα μποά και πληθωρικούς όγκους, ο επί 25 χρόνια καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Valentino αποχώρησε από τη θέση του, μιλώντας για όνειρα υφασμένα με αγάπη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Μόδα & Στυλ / Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Aυτές οι ενδυμασίες, που δεν είναι στολές ούτε κοστούμια θεάτρου, ήταν διακριτικές και «έκαναν τη δουλειά», υπηρετούσαν μια τελετή που συμβαίνει κάθε τέσσερα χρόνια για μία ώρα και τέλος, την ξεχνάμε. Δεν είχαν απασχολήσει κανέναν μας, μέχρι τώρα τουλάχιστον.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ

σχόλια

7 σχόλια
1. Είναι ΚΑΚΑσχημα.2. Αυτοί που δίνουν 850€ γι' αυτήν την αηδία πρέπει να ανήκουν στους 42 που συγκεντρώνουν τον πλούτο του πλανήτη, οπότε το ποσόν το έχουν για πασατέμπο. Άσ' τους να έχουν κάτι για να διαμαρτύρονται κι αυτοί οι "κακόμοιροι".
Πόσο ανόητος είναι ο (περισσότερος) κόσμος;;... ..έστω αδαής.Ακόμη και φιρμάτα προϊόντα ένδυσης και υπόδησης, αλλά και ηλεκτρονικών ειδών που κατακλύζουν την αγορά ως «very in & trendy», πολύ ακριβά ή λιγότερο ακριβά (ακριβά πάντως), με φαρδιά-πλατιά τα λογότυπα επάνω τους ως επιβεβαιωτικά «παράσημα» του κενού εγώ μας, αποδεικνύεται για πολλοστή φορά ότι στην Κίνα κατασκευάζονται και σε άλλες ασιατικές, υπανάπτυκτες χώρες με εξευτελιστικό κόστος παραγωγής και κυρίως τρισάθλιες εργασιακές συνθήκες.Το πολύ, πολύ κάποιες μεγάλες εταιρίες να έχουν και κάποια ή κάποιες μικρές μονάδες κατασκευής στον τόπο τους, έτσι για ξεκάρφωμα...Συμπέρασμα: Όχι μόνο τα ράσα δεν κάνουν τον παπά, αλλά κατασκευάζονται και στην ανατολική Ασία...!Υ.Γ.: Οπωσδήποτε δεν μπορούμε να γνωρίζουμε που ακριβώς κατασκευάζονται πολλά «ματωμένα» προϊόντα, όχι απαραίτητα (και μόνο) μεγάλων και ακριβών εταιριών, αλλά και πληθώρας άλλων προϊόντων με οικονομικότερο κόστος αγοράς, τα οποία σε συνδυασμό με την οικονομική κρίση τα αγοράζουμε κατά κόρον. Η κατάσταση έχει ξεφύγει εδώ και πολλά χρόνια. Αναφέρομαι, όχι τόσο στην ποιότητα, αλλά πρωτίστως στις απάνθρωπες εργασιακές συνθήκες, ακόμη και στην εργασία ανηλίκων, σε μονάδες παραγωγής κυρίως στην ασιατική ήπειρο.
Δεν μπορεί, κάτι θα έχει αυτό το παπούτσι (λέω από μέσα μου) για να είναι τόσο ακριβό. Μάλλον θα είναι πολύ αναπαυτικό, γιατί από εμφάνιση δεν έχω δει μεγαλύτερη αηδία.
Έσφαλα.Αρχικά νόμιζα πως σου δίνουν 850 ευρώ για να τα φορέσεις.Αχ θα ήθελα να ζήσω την ημέρα που ένας οίκος θα λανσάρει τα γουρουνοτσάρουχα και τα ξυλοπάπουτσα και να βλέπω ανθρώπους να τα φοράνε.
850$ για ένα ζευγάρι παπούτσι;Και αλήθεια, τι νόμιζαν κάποιοι; Οι περισσότερες εταιρίες πλέον πάνε Κίνα. Είτε για κινητά, είτε για τηλεοράσεις, είτε για ρούχα.Τώρα για να μην πληρώσει ακριβούς υπαλλήλους, επέλεξε πάμφθηνους εργάτες στην Κίνα.