Απεργία την Πρωτομαγιά

H Nordstrom λανσάρει "λασπωμένα" jeans (στην εξωφρενική τιμή των 425 δολαρίων)

H Nordstrom λανσάρει "λασπωμένα" jeans (στην εξωφρενική τιμή των 425 δολαρίων) Facebook Twitter
1

Σπουδαία νέα για τις fashionistas, τουλάχιστον για εκείνες που θα δουν το πιο άγριο -denim- όνειρο τους να κυκλοφορεί στην αγορά. Η Nordstrom αποφάσισε να αξιοποιήσει την τάση που θέλει την τέλεια καταστροφή ενός κανονικού τζην και να το πουλήσει ως -και καλά- μοναδικού κομματιού: η ιδέα της καταστροφής πάει σε άλλο επίπεδο, καθώς εδώ το τζην δεν σκίζεται απλώς, δεν φθείρεται μόνο, αλλά μοιάζει ολόκληρο βουτηγμένο στη λάσπη. 

Αν αναρωτιέστε τι στο καλό είναι αυτή η μόδα, η απάντηση είναι αυτή που φαίνεται. Το ζητούμενο είναι το τζην σας να δείχνει σα να έχετε κυλιστεί στη λάσπη και παρά το ότι φαντάζει εντελώς ηλίθιο να είναι κάτι τέτοιο "της μόδας", ωστόσο είναι. Για την ακρίβεια, θεωρείται τόσο stylish και πολυτελές, ακόμη περισσότερο από ένα σκισμένο ή τεχνητά φθαρμένο τζην και τόσο ακριβό, που καταντά φαινόμενο. Η Nordstrom πουλά αυτή την "καταστροφή" προς 425 δολάρια το τεμάχιο (και φυσικά τα social media "γλεντάνε" αυτό το trend με τον δικό τους τρόπο). 


 Πώς, όμως, τα "λασπωμένα" jeans έγιναν ξαφνικά τάση; Μα από τον Mike Rowe, ηθοποιό και παρουσιαστή της εκπομπής του Discovery "Dirty Jobs", κάτι σαν εμπειρογνώμονα των ρούχων που αντέχουν στη βρωμιά και τη σκληρή δουλειά. Μάλλον, όμως, ο παρουσιαστής που συχνά ποστάρει στιγμιότυπα και βίντεο της εκπομπής του, στην προσωπική του σελίδα στο Facebook δεν φανταζόταν την όλη σύγχυση (και τη μόδα) που θα δημιουργηθεί, οπότε όταν συνειδητοποίησε και την εξωφρενική τιμή στην οποία τα πουλάει η εταιρεία, ζήτησε από τους υπεύθυνους της να αναθεωρήσουν (και κάπως να μαζέψουν όλη αυτή τη φρενίτιδα που είχε ξεκινήσει η Nordstrom). 

"Ξεχάστε για λίγο τα jeans, μαζί και την τιμή τους", έγραψε εκνευρισμένος ο Rowe, "και ρίξτε ξανά μια ματιά στην περιγραφή. Εδώ δεν μιλάμε για αληθινή λάσπη, αλλά για ψεύτικη. Κάτι που φαντάζει ως αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς, ενώ πρόκειται για ψευδαίσθηση. Είναι μια φορεσιά για πλούσιους που αντιμετωπίζουν τη δουλειά ως ειρωνεία". 

Και παρά το δίκαιον της οργής του παρουσιαστή, φυσικά και δεν χρειάζεται να πληρώσει κανείς 425 δολάρια για ένα jean που δίνει την εντύπωση ότι βουτήχτηκε στη λάσπη. Τίποτα δεν συγκρίνεται -κι αν καίγεται κανείς για ένα τέτοιο παντελόνι- με την πραγματικότητα: κοινώς παίρνεις ένα κανονικό jean και παίζεις με τις λάσπες για ένα απολύτως ρεαλιστικό αποτέλεσμα. Και φυσικά με τα λεφτά στις τσέπες...

Με στοιχεία από το Mashable.com

Μόδα & Στυλ
1

Απεργία την Πρωτομαγιά

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Μόδα & Στυλ / Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Πλασαρίστηκε σαν ροκ σταρ και αγάπησε όσοι λίγοι designers τις γυναίκες. Ο Ιταλός δημιουργός έφυγε από τη ζωή στα 83 του, αφήνοντας πίσω του ένα εξεζητημένο σύννεφο από aninal prints, σέξι εμπριμέ και ένα «εγχειρίδιο» για το πώς ένας σχεδιαστής μπορεί να είναι πιο αναγνωρίσιμος από τη μόδα που παράγει.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Μόδα & Στυλ / Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Λαμβάνοντας υπόψη τους τη μοναδικότητα του κάθε σωματότυπου και επηρεασμένες από την προσωπική τους ανάγκη για άνεση, δύο νέες γυναίκες δημιουργούν ποιοτικά εσώρουχα που δεν προορίζονται μόνο για να κρύβονται κάτω από τα ρούχα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Μόδα & Στυλ / Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Επιχειρηματίας, οραματίστρια, style icon, αρχηγός συγκροτήματος, επιμελήτρια εκθέσεων. Μια γυναίκα ασταμάτητη στα 80 της χρόνια που ο τίτλος της «μούσας του Ρικ Όουενς» την αδικεί.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ριάνα Κούνου

Οι Αθηναίοι / Ριάννα Κούνου: «Τους βλέπεις όλους να φοράνε μαύρα γιατί φοβούνται να ξεχωρίσουν»

Η σχεδιάστρια πίσω από το πολυτελές και ανερχόμενο brand Rianna+Nina, που έμαθε κάποτε στην Αθήνα τι πάει να πει «designer vintage», έχει μια περιπετειώδη ζωή να αφηγηθεί. Και όσο της αρέσει να είναι ανώνυμη στο Βερολίνο όπου ζει, τόσο απολαμβάνει το να κάθεται στην Ηροδότου στο Κολωνάκι και να τους χαιρετάει όλους.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Μόδα & Στυλ / O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Το φυσικό κατάστημα του πιο πετυχημένου αθηναϊκού brand με ρούχα επεκτάθηκε, έχει συγκεντρώσει μέσα του όλες εκείνες τις αναφορές που το έφεραν μέχρι το σήμερα, ενώ θα είναι και το μοναδικό μέρος όπου θα μπορούμε να δοκιμάζουμε και να ψωνίζουμε όσα bold κομμάτια έχουν να μας προτείνουν. Karavan girls, έχουμε μπροστά μας ένα καλοκαίρι όλο χρώμα και patterns.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Μόδα & Στυλ / Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Με μια παρακαταθήκη που μοιάζει με κινηματογραφικό ρομάντζο, τυλιγμένη σε απρόσμενες παλέτες, τρεμάμενα μποά και πληθωρικούς όγκους, ο επί 25 χρόνια καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Valentino αποχώρησε από τη θέση του, μιλώντας για όνειρα υφασμένα με αγάπη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Μόδα & Στυλ / Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Aυτές οι ενδυμασίες, που δεν είναι στολές ούτε κοστούμια θεάτρου, ήταν διακριτικές και «έκαναν τη δουλειά», υπηρετούσαν μια τελετή που συμβαίνει κάθε τέσσερα χρόνια για μία ώρα και τέλος, την ξεχνάμε. Δεν είχαν απασχολήσει κανέναν μας, μέχρι τώρα τουλάχιστον.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ