Οι χάρτες της πόλης στα πόδια σου (στο κολάν, την τσάντα σου, τα αξεσουάρ σου) Facebook Twitter

Οι χάρτες της πόλης στα πόδια σου (στο κολάν, την τσάντα σου, τα αξεσουάρ σου)

0

Μου αρέσει πού και πού να κάνω μια βόλτα από το Forget me Not, το μαγαζί στη Πλάκα με τα σύγχρονα και καθόλου κιτς ελληνικά σουβενίρ. Όχι γιατί νιώθω τουρίστρια στην ίδια μου τη πόλη, αλλά κυρίως διότι με ένα πέρασμα από 'κει καταφέρνω να παίρνω μια συνολική ιδέα για το τι παίζει στο ελληνικό ντιζάιν αντικειμένων, αξεσουάρ και ρούχων. Την τελευταία φορά, λοιπόν, το μάτι μου έπεσε (και μετά κόλλησε) πάνω σε ένα ζευγάρι κολάν με πολεοδομικούς χάρτες, που κάτι μου θύμιζε.

Ε, φυσικά και κάτι μου θύμιζε. Τους ίδιους χάρτες, ή περίπου τους ίδιους, τους είχα δει πάνω σε κάτι τσάντες, αυτές της Κατερίνας Ρότσου.  Πριν από ένα χρόνο περίπου είχε κυκλοφορήσει μια σειρά με τσάντες, τύπου tote bags, που απεικόνιζαν γεωγραφικά τμήματα της χώρας ή πολεοδομικά σχέδια ελληνικών πόλεων και που αποτελούν πλέον σήμα κατατεθέν της Thegreekbag, της φίρμας που δημιούργησε η Κατερίνα και που σύντομα επεκτάθηκε σε thegreektie, thegreekscarf και thegreektights. Αντικείμενα- αξεσουάρ που έχουν σαν θέμα την εικόνα της Ελλάδας.

H ίδια δεν είχε καμία σχέση με το ντιζάιν και τον σχεδιασμό αξεσουάρ και ρούχων. Ή τουλάχιστον έτσι νόμιζε. Ήταν μια επαναπατρισθείσα γεννημένη στη Γερμανία, που στην Ελλάδα βρέθηκε ξανά για σπουδές. Μετά, εργάστηκε για πολλά χρόνια ως εκπαιδευτικός, μέχρι που κάτι ένιωσε να της λείπει και είπε να ακολουθήσει έναν καινούριο δρόμο στη ζωή της πέφτοντας πάνω σε ένα χάρτη.

Οι χάρτες της πόλης στα πόδια σου (στο κολάν, την τσάντα σου, τα αξεσουάρ σου) Facebook Twitter

«Την ευκαιρία αυτή μου την έδωσε ο σχολικός χάρτης που συνάντησα κάποια στιγμή στο σχολείο της κόρης μου και με συγκίνησε. Σκέφτηκα να βρω έναν τρόπο να  μεταφέρω αυτό το κομμάτι από την σχολική αίθουσα στον δρόμο, να το μετατρέψω σ' ένα αντικείμενο χρηστικό. Με την νέα του μορφή θα μπορούσε πια να προσεγγίσει πιο εύκολα τον κόσμο και να μιλήσει και σε άλλους. Έτσι γεννήθηκε το Thegreekbag. Ο χάρτης  έχει την ικανότητα να πει  στον καθένα αυτό που θέλει να ακούσει για τον τόπο. Συστήνεται σε όσους δεν τον ξέρουν. Περιγράφει και διαγράφει την πορεία όσων επιλέγουν να τον ταξιδέψουν. Θυμίζει τα μέρη που ζήσαμε και ζούμε,  αγαπήσαμε και αγαπούμε. Αποχαιρετά όσους φεύγουν. Για μένα η ενασχόληση μου με τον χάρτη ήταν τελικά ο τρόπος που βρήκα ασχοληθώ με την ίδια χώρα. Η ανάγκη μου να καλλιεργήσω ένα κομμάτι της», θα μου εξηγήσει η Κατερίνα σε συνάντηση που είχαμε λίγες μέρες αργότερα.

Οι χάρτες της πόλης στα πόδια σου (στο κολάν, την τσάντα σου, τα αξεσουάρ σου) Facebook Twitter
Οι χάρτες της πόλης στα πόδια σου (στο κολάν, την τσάντα σου, τα αξεσουάρ σου) Facebook Twitter
Οι χάρτες της πόλης στα πόδια σου (στο κολάν, την τσάντα σου, τα αξεσουάρ σου) Facebook Twitter
Οι χάρτες της πόλης στα πόδια σου (στο κολάν, την τσάντα σου, τα αξεσουάρ σου) Facebook Twitter
Οι χάρτες της πόλης στα πόδια σου (στο κολάν, την τσάντα σου, τα αξεσουάρ σου) Facebook Twitter


Οι χάρτες της πόλης στα πόδια σου (στο κολάν, την τσάντα σου, τα αξεσουάρ σου) Facebook Twitter

Οι χάρτες της πόλης στα πόδια σου (στο κολάν, την τσάντα σου, τα αξεσουάρ σου) Facebook Twitter
Οι χάρτες της πόλης στα πόδια σου (στο κολάν, την τσάντα σου, τα αξεσουάρ σου) Facebook Twitter
0

Μερόπη Κοκκίνη

Η Μερόπη Κοκκίνη γεννήθηκε στην Κύπρο. Άρχισε να δημοσιογραφεί στο περιοδικό «01». Ανήκει στην συντακτική ομάδα της LIFO.
Email: [email protected]
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΚΤΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Μόδα & Στυλ / Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Πλασαρίστηκε σαν ροκ σταρ και αγάπησε όσοι λίγοι designers τις γυναίκες. Ο Ιταλός δημιουργός έφυγε από τη ζωή στα 83 του, αφήνοντας πίσω του ένα εξεζητημένο σύννεφο από aninal prints, σέξι εμπριμέ και ένα «εγχειρίδιο» για το πώς ένας σχεδιαστής μπορεί να είναι πιο αναγνωρίσιμος από τη μόδα που παράγει.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Μόδα & Στυλ / Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Λαμβάνοντας υπόψη τους τη μοναδικότητα του κάθε σωματότυπου και επηρεασμένες από την προσωπική τους ανάγκη για άνεση, δύο νέες γυναίκες δημιουργούν ποιοτικά εσώρουχα που δεν προορίζονται μόνο για να κρύβονται κάτω από τα ρούχα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Μόδα & Στυλ / Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Επιχειρηματίας, οραματίστρια, style icon, αρχηγός συγκροτήματος, επιμελήτρια εκθέσεων. Μια γυναίκα ασταμάτητη στα 80 της χρόνια που ο τίτλος της «μούσας του Ρικ Όουενς» την αδικεί.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ριάνα Κούνου

Οι Αθηναίοι / Ριάννα Κούνου: «Τους βλέπεις όλους να φοράνε μαύρα γιατί φοβούνται να ξεχωρίσουν»

Η σχεδιάστρια πίσω από το πολυτελές και ανερχόμενο brand Rianna+Nina, που έμαθε κάποτε στην Αθήνα τι πάει να πει «designer vintage», έχει μια περιπετειώδη ζωή να αφηγηθεί. Και όσο της αρέσει να είναι ανώνυμη στο Βερολίνο όπου ζει, τόσο απολαμβάνει το να κάθεται στην Ηροδότου στο Κολωνάκι και να τους χαιρετάει όλους.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Μόδα & Στυλ / O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Το φυσικό κατάστημα του πιο πετυχημένου αθηναϊκού brand με ρούχα επεκτάθηκε, έχει συγκεντρώσει μέσα του όλες εκείνες τις αναφορές που το έφεραν μέχρι το σήμερα, ενώ θα είναι και το μοναδικό μέρος όπου θα μπορούμε να δοκιμάζουμε και να ψωνίζουμε όσα bold κομμάτια έχουν να μας προτείνουν. Karavan girls, έχουμε μπροστά μας ένα καλοκαίρι όλο χρώμα και patterns.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Μόδα & Στυλ / Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Με μια παρακαταθήκη που μοιάζει με κινηματογραφικό ρομάντζο, τυλιγμένη σε απρόσμενες παλέτες, τρεμάμενα μποά και πληθωρικούς όγκους, ο επί 25 χρόνια καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Valentino αποχώρησε από τη θέση του, μιλώντας για όνειρα υφασμένα με αγάπη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Μόδα & Στυλ / Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Aυτές οι ενδυμασίες, που δεν είναι στολές ούτε κοστούμια θεάτρου, ήταν διακριτικές και «έκαναν τη δουλειά», υπηρετούσαν μια τελετή που συμβαίνει κάθε τέσσερα χρόνια για μία ώρα και τέλος, την ξεχνάμε. Δεν είχαν απασχολήσει κανέναν μας, μέχρι τώρα τουλάχιστον.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ