Αυτά είναι τα ρούχα που όλοι ψάχνουν, σύμφωνα με την Google

Αυτά είναι τα ρούχα που όλοι ψάχνουν, σύμφωνα με την Google Facebook Twitter
3

Eίναι η εποχή του χρόνου, που οι μεγάλες μπουτίκ σε όλο τον πλανήτη, ετοιμάζονται για το Χειμώνα, αλλάζουν μανιωδώς βιτρίνες κάθε λίγες μέρες και προσπαθούν να πείσουν τους καταναλωτές πως αυτό που βλέπουν πάνω στην κούκλα, πρέπει σύντομα να καταλήξει στη ντουλάπα τους. Στη μάχη των trend ρίχνονται επίσης περιοδικά, τηλεοπτικά προγράμματα, social media και όλα τα άλλα μέσα που η βιομηχανία έχει στη διάθεσή της για να προωθήσει τα ρούχα των σχεδιαστών.

Όμως καμιά φορά, η μόδα δεν είναι παντοδύναμη και δεν επιβάλλεται πάντα όταν έρχεται η ώρα για την πραγματικότητα. Τι απ΄όλα αυτά θα αγοράσει και θα φορέσει ο κόσμος; Τι πέτυχε και τι θα ξεχαστεί μέσα σε λίγες εβδομάδες;  

Και εδώ μιλούν οι αριθμοί - και πιο συγκεκριμένα η Google, η οποία έδωσε τη δημοσιότητα την ετήσια αναφορά της για τις φετινές πιο "ψαγμένες" τάσεις. Αυτά πού αγόρια και κορίτσια, άντρες και γυναίκες, ψάχνουν και μάλλον αγοράζουν.

Σύμφωνα με τα ευρήματα του 2016, οι τρεις τάσεις που κυριαρχούν στο αντρικό στιλ είναι το military chic, το free-spirited και τα ready-to-go outfits. Όμως αυτά είναι γενικότερα καθώς υπάρχουν τρία πολύ συγκεκριμένα κομμάτια που σάρωσαν στις αναζητήσεις.

 

Το στιλ που βρίσκεται στην τρίτη θέση ονομάζεται athleisure. Τι σημαίνει αυτό; Φούτερ με κουκούλα, αντιανεμικά, sneakers, αθλητικές φόρμες με πιο κομψή γραμμή και καλά υφάσματα, άνετα, χαλαρά ρούχα που όμως είναι πολύ πιο προσεγμένα (και πιο ακριβά) και ξεχωρίζουν από τα συνηθισμένα του γυμναστηρίου. Οι άντρες ψάχνουν επίσης χρηστικά κομμάτια ενώ την ίδια ώρα, ψηλά στις αναζητήσεις είναι τα t-shirts.

 

Αυτά είναι τα ρούχα που όλοι ψάχνουν, σύμφωνα με την Google Facebook Twitter
athleisure

Στη δεύτερη θέση είναι τα παντελόνια που ξεχωρίζουν, ειδικά τα ντένιμ. Οι άνδρες έχουν δείξει ιδιαίτερη προτίμηση στα σκισμένα και φθαρμένα τζιν και κυρίως σε αυτά που είναι μαύρα. Την ίδια ώρα, το τρεντ με το παντελόνια που είχαν χαμηλό ή πεσμένο καβάλο, αρχίζει να φθείνει.

Αυτά είναι τα ρούχα που όλοι ψάχνουν, σύμφωνα με την Google Facebook Twitter
Tα σκισμένα τζιν του Kanye West ήταν το πιο ψαγμένο της τάσης στη Google

Αλλά ο μεγάλος νικητής είναι ένας και οι 30 και κάτι ίσως τον θυμούνται καθώς είναι παλιός γνώριμος στις ντουλάπες τους: Το bomber jacket το οποίο αυτή τη στιγμή είναι 500% πιο δημοφιλές σε σχέση με πέρυσι.

Αυτά είναι τα ρούχα που όλοι ψάχνουν, σύμφωνα με την Google Facebook Twitter
Tα νέα bomber jackets

Tι γίνεται όμως με τις γυναίκες;

 

Εδώ η μόδα δείχνει πως το απλό στιλ επιστρέφει. Ονομάζονται rompers και είναι οι ολόσωμες φόρμες σε μίνι ή πιο μακριά εκδοχή και κυρίως μονόχρωμες. Και ναι, η τάση δεν ξεκίνησε τώρα, αλλά αυτή τη στιγμή κορυφώνεται. 

 

Αυτά είναι τα ρούχα που όλοι ψάχνουν, σύμφωνα με την Google Facebook Twitter
Τα rompers

Το bomber jacket είναι και εδώ ψηλά στις αναζητήσεις, κάτι που δείχνει πως η αντρική και η γυναικεία μόδα συναντώνται όλο και πιο πολύ φέτος. Απλά τα κορίτσια τολμάνε σε χρώμα και λεπτομέρειες.

Αυτά είναι τα ρούχα που όλοι ψάχνουν, σύμφωνα με την Google Facebook Twitter
Kαι τα κορίτσια ψηφίζουν bomber jackets

Όμως το στιλ που οι γυναίκες έψαξαν πιο πολύ είναι τα Off-shoulder - τα έξωμα. Τα τοπς και τα φορέματα που αφήνουν ακάλυπτους τους ώμους είναι όπως φαίνεται το αγαπημένο ρούχο των γυναικών. Οff shoulder πάντως θεωρούνται και τα φορέματα που αφήνουν ακάλυπτο το σημείο αυτό τα οποία επίσης ήταν ψηλά στις πιο εξειδικευμένες αναζητήσεις.

Αυτά είναι τα ρούχα που όλοι ψάχνουν, σύμφωνα με την Google Facebook Twitter
Έξω οι ώμοι
Μόδα & Στυλ
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η νοσταλγία του καλοκαιριού

Μόδα & Στυλ / Jacquemus: Ο μοντερνιστής με καρδιά μικρού παιδιού, έφερε τη μόδα του στην Ελλάδα

Με το ολοκαίνουριο κατάστημά του στο Nammos Beach της Μυκόνου, τον χαιρετίζουμε, αναγνωρίζοντάς τον ως βασιλιά της καλοκαιρινής ανεμελιάς σε κάθε σικ προορισμό στη Μεσόγειο.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Το ήθος της χειρονομίας

Μόδα & Στυλ / Η νέα καμπάνια της Bottega Veneta και το ήθος της χειρονομίας

Καλλιτέχνες και τεχνίτες μπλέκουν τα χέρια τους για χάρη του οίκου, δημιουργώντας ένα εγχειρίδιο χειρονομιών γεμάτο εσωτερικότητα, χορογραφημένο από τη Λενιώ Κακλέα, που μιλά στη LiFO από το Παρίσι.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
ΕΠΕΞ Σοφία Κοκοσαλάκη: Η Κρήτη μέσα της (or Greek Drama)

Μόδα & Στυλ / Η Σοφία Κοκοσαλάκη που πορεύτηκε χωρίς logos, εντυπωσιασμούς και εύκολο marketing

Το ανεξάρτητο κορίτσι της μόδας από την Κρήτη, που δημιούργησε το δικό της Grecian chic στυλ, με αναφορές στην ελληνική ιστορία, τη λαϊκή παράδοση και τον μινωικό πολιτισμό, άφησε πίσω της μια διαχρονική κληρονομιά που αξίζει να γιορτάζεται.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
H Soraya Oronti φαίνεται να έχει μια κάποια εμμονή με τα αμάξια

Μόδα & Στυλ / H Soraya Oronti φαίνεται να έχει μια κάποια εμμονή με τα αμάξια

Η Soraya Oronti είναι μια σχεδιάστρια 25 ετών που κατάγεται από τη Λεμεσό της Κύπρου. Μένει σε ένα διαμέρισμα στην Κυψέλη, αλλά έχει αλλού το ατελιέ της. Εμπνέεται από την αισθητική και το ήθος των Iannis Xenakis, Hussein Chalayan και HR Giger. Σπούδασε στο Λονδίνο και ήταν από τους βασικούς διοργανωτές του pop-up φεστιβάλ εγχώριας μόδας και τέχνης SOLACE. Μέσα από τις σουέντ μαύρες μπότες πυγμαχίας φοράει νέον πρασινο-πορτοκαλί κάλτσες.
ΠΕΤΡΙΝΑ ΚΙΤΗ
75’ με τη Lysa Cooper

Μόδα & Στυλ / «Αν ζούσαν άνθρωποι σαν τον Basquiat, δεν θα υπήρχε όλη αυτή η μετριότητα»

Προσωπική φίλη του Jean-Michel Basquiat και θρυλική στυλίστρια, η Lysa Cooper, σε μια συνέντευξη-χείμαρρο στη LIFO, περιγράφει την εποχή όπου η τέχνη δεν κυνηγούσε νούμερα, αναγγέλλει την επικράτηση της ασημαντότητας, κατακεραυνώνει τον Τραμπ και παραδέχεται πως η ίδια απλώς ήταν εκεί «όταν συνέβαιναν όλα, στο σωστό μέρος, τη σωστή στιγμή».
M. HULOT
Σεμνά και ταπεινά

Μόδα & Στυλ / Κάννες: Σεμνά και ταπεινά στο κόκκινο χαλί

Ένα φεστιβάλ που χρωστά τη φήμη του στις σκανδαλιστικές εμφανίσεις υπό τον ήλιο σχεδόν όσο και στην καλλιτεχνική τόλμη του, βιώνει φέτος μια κρίση αισθητικής ταυτότητας με την τελευταίας στιγμής απαγόρευση «γυμνών και υπερβολικών σε όγκο εμφανίσεων».
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ντομάτες υψηλής ραπτικής, viral ποτά και high fashion ψωμιά: Το φαγητό είναι το νέο trend

Μόδα & Στυλ / Ντομάτες υψηλής ραπτικής, viral ποτά και high fashion ψωμιά: Το φαγητό είναι το νέο trend

Λεμόνια, κεράσια και ζαχαρωτά μεταμορφώνονται από την υψηλή μόδα σε ρούχα και αξεσουάρ, εδώδιμες ύλες πρωταγωνιστούν σε καμπάνιες και επίσημα δείπνα των luxury brands, ενώ χυμοί και πίκλες αναβαθμίζονται σε σύμβολα κοινωνικής υπεροχής. 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ποιοι είναι οι Μαύροι Δανδήδες του φετινού Met Gala;

Μόδα & Στυλ / Ποιοι είναι οι Μαύροι Δανδήδες του φετινού Met Gala;

H πιο ισχυρή παρέλαση διασημοτήτων και brands στον κόσμο ή, για άλλους, η άποψη της «Vogue» για τον κόσμο, τιμά σήμερα τους Μαύρους Δανδήδες της ιστορίας με ένα show που υπόσχεται άψογο tailoring, διαμάντια και φρου φρου. Λίγο πριν συντονιστείτε στο livestreaming της βραδιάς, δείτε μαζί μας τι σημαίνει το φετινό θέμα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
«Δεν ήξερα πού θα με πάει, ξεκίνησα με ένα σορτς και έφτιαξα δύο επιχειρήσεις»

Μόδα & Στυλ / «Δεν ήξερα πού θα με πάει, ξεκίνησα με ένα σορτς και έφτιαξα δύο επιχειρήσεις»

Η Μιρκέτα Βιδάλη, δημιουργός των brands «No Thinkin» και «Tanpire», μιλά για την εμπειρία της από τον κόσμο της επιχειρηματικότητας και τις προκλήσεις που αντιμετώπισε. Πώς διαχειρίστηκε τα hate comments στα social media και τι συμβουλεύει άλλες γυναίκες που θέλουν να ακολουθήσουν τον δρόμο της;
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Retro vs Approach – Νέο δίλημμα στην αγορά sneakers

Μόδα & Στυλ / Τα νέα sneakers είναι για ορειβασία στις «πλαγιές» της πόλης

Μετά την κυριαρχία των retro sneakers, τα approach shoes, μια νέα γενιά ορειβατικών αθλητικών παπουτσιών, κερδίζει συνεχώς έδαφος στα αστικά πεζοδρόμια, εκφράζοντας την καθημερινή άνεση που όλοι αποζητούμε.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Γιώργο Τροχόπουλε, πώς κατάφερες να φορά τα πλεκτά σου η Dua Lipa;

Μόδα & Στυλ / Γιώργο Τροχόπουλε, πώς κατάφερες να φορά τα πλεκτά σου η Dua Lipa;

Η Μάιλι Σάιρους, η Κένταλ Τζένερ, η Dua Lipa και πολλές ακόμα σταρ έχουν φορέσει τα πλεκτά του ανερχόμενου σχεδιαστή μόδας από τη Βέροια, που στα 23 του έχει ήδη κατακτήσει το Λονδίνο. 
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ