O δημιουργός του πρωτοποριακού animation «The Ox» που προβάλλεται απόψε στη Στέγη, μιλά στο LIFO.gr

O δημιουργός του πρωτοποριακού animation «The Ox» που προβάλλεται απόψε στη Στέγη, μιλά στο LIFO.gr Facebook Twitter
Το «The Ox» είναι ένα πειραματικό animation χωρίς λόγια, που διαδραματίζεται σε ένα φανταστικό τόπο.
0

Το «The Ox» («Το βόδι»), η πρώτη μεγάλου μήκους δημιουργία του Γιώργου Νικόπουλου, η οποία συγχρόνως είναι και η πρώτη ταινία animation που συμμετείχε στο επίσημο διαγωνιστικό τμήμα του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης τον περασμένο Νοέμβριο, θα προβληθεί απόψε το βράδυ στο Animasyros στη Στέγη.

Συνδυάζοντας την τεχνική stop-motion με τον σύγχρονο χορό, το θέατρο σκιών και τη ζωντανή κινηματογράφηση, ο Γιώργος Νικόπουλος έχτισε μια μοντέρνα πολιτική αλληγορία που εμπνέεται από τον αρχαίο μύθο του βασιλιά Μίδα ενώ ταυτόχρονα αντανακλά τη σημερινή παγκόσμια πολιτικοοικονομική κρίση.

Πρόκειται για ένα πειραματικό animation χωρίς λόγια, που διαδραματίζεται σε ένα φανταστικό τόπο. Οι ηλικιωμένοι κάτοικοί του, υποδουλωμένοι όλη τους τη ζωή στην εξουσία, πασχίζουν να μετατρέψουν τη γη τους σε «χρυσό βασίλειο» ρίχνοντας ένα λίπασμα χρυσού στα σπαρτά ενώ η σωτηρία τους θα έρθει από ένα γενναίο κορίτσι.

Συνδυάζοντας την τεχνική stop-motion με τον σύγχρονο χορό, το θέατρο σκιών και τη ζωντανή κινηματογράφηση, ο Γιώργος Νικόπουλος έχτισε μια μοντέρνα πολιτική αλληγορία που εμπνέεται από τον αρχαίο μύθο του βασιλιά Μίδα ενώ ταυτόχρονα αντανακλά τη σημερινή παγκόσμια πολιτικοοικονομική κρίση.

Ο σκηνοθέτης Γιώργος Νικόπουλος μεγάλωσε σε μια οικογένεια μουσικών. Σπούδασε στην Κέρκυρα, στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο στο τμήμα Τεχνών Ήχου και Εικόνας, όπου και αντιλήφθηκε την ισχυρή έλξη που του προκαλούσε το animation και οι παραστατικές τέχνες. Όταν τελείωσε τη σχολή του πέρασε τρία χρόνια δίπλα στον Δήμο Αβδελιώδη, με τον οποίον συνεργάζεται ακόμα μέχρι και σήμερα, μαθαίνοντας θέατρο. Αυτό τον καιρό βρίσκεται και πάλι, με την ιδιότητα του υποψηφίου διδάκτορα, στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο, με μια διατριβή που έχει σαν θέμα τη συγγένεια του Animation με το Θέατρο Σκιών σαν πρόγονή του τέχνη.

O δημιουργός του πρωτοποριακού animation «The Ox» που προβάλλεται απόψε στη Στέγη, μιλά στο LIFO.gr Facebook Twitter
Το «The Ox» είναι η πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του Γιώργου Νικόπουλου.

Αυτό μοιάζει να είναι ακριβώς ο πυρήνας της ταινίας του. «Και βέβαια η σχέση που έχει η διατριβή μου με αυτήν την ταινία είναι πολύ στενή», λέει ο Νικόπουλος και συνεχίζει: «Μέσα στη διαδικασία της έρευνάς μου στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο, μεταξύ μελέτης αναγνωσμάτων, παραστάσεων και ταινιών είχα την τύχη να βρεθώ με μια ομάδα θεάτρου σκιών που δραστηριοποιείται στην Κέρκυρα, τους "Κουμ Κου Αρτ", των οποίων βέβαια ακόμα είμαι μέλος, και έτσι μου δόθηκε η ευκαιρία να ασχοληθώ πολύ με τη σωματικότητα των παικτών πίσω από τον μπερντέ και το κατά πόσο αυτή αλλάζει αναλόγως τον χαρακτήρα που ο παίκτης υποδύεται.

»Αντιλήφθηκα λοιπόν πως η ενέργεια δεν έχει μονόδρομη ροή αλλά αμφίδρομη, από τον παίκτη στη φιγούρα αλλά και πίσω, από τη φιγούρα στον παίκτη. Έτσι, καθώς η βασική αρχή των δύο τεχνών Θεάτρου Σκιών και Animation είναι η ίδια και αυτή είναι η εμψύχωση, η μέθοδος που συνθέτω και προτείνω με αυτό το έργο έχει να κάνει με την "επανεμψύχωση" των χαρακτήρων του έργου καθώς αυτοί αναπαρίστανται από ανθρώπους.

Αυτοί οι πέντε άνθρωποι που παίξανε στην ταινία περάσανε μια χρονοβόρα διαδικασία κατά τη διάρκεια της οποίας αποβάλανε την καθομιλουμένη της σωματικής τους έκφρασης και υπακούσανε σε νέους κανόνες, ένα κράμα των αρχών της κινησιολογίας και της εκφραστικότητας του θεάτρου σκιών και των βασικών αρχών του μεγάλου Walt Disney, οι οποίοι κανόνες σε μια συγκεκριμένη νέα σύνθεση αποτελούν και το κυριότερο μέρος της πρωτοτυπίας της διδακτορικής μου διατριβής».

O δημιουργός του πρωτοποριακού animation «The Ox» που προβάλλεται απόψε στη Στέγη, μιλά στο LIFO.gr Facebook Twitter
Αυτοί οι πέντε άνθρωποι που παίξανε στην ταινία περάσανε μια χρονοβόρα διαδικασία κατά τη διάρκεια της οποίας αποβάλανε την καθομιλουμένη της σωματικής τους έκφρασης και υπακούσανε σε νέους κανόνες.

  

Τα γυρίσματα του «The Ox» έγιναν εξ' ολοκλήρου στην Κέρκυρα, στο στούντιο χορού και παραστατικών τεχνών της Μαίρης και Ευαγγελίας Ράντου, στο Garage Performing Arts Center. «Εκεί γίνανε και οι πρόβες βέβαια με τους πέντε performers από την αρχή της εργασίας μας. Τα γυρίσματα διήρκεσαν όλες και όλες τρεις ημέρες την αρχή του έτους 2016. Ήμασταν μια πολύ δυνατή ομάδα φίλων και συνεργατών που καταφέραμε κάτι πολύ δύσκολο για την απειρία μας. Θυμάμαι όμως τον χρόνο αυτό στο Garage σαν να κράτησε πολύ παραπάνω. Κάθε λεπτό είχε μέσα του συμπυκνωμένο αποτέλεσμα πολλών ετών προσπάθειας για πολλούς ανθρώπους εκεί μέσα.

»Αφού πρώτα εργαστήκαμε σκληρά με τους πέντε πρωταγωνιστές δημιουργώντας αυτήν τη νέα σωματική γλώσσα, η μέθοδος που ακολουθήθηκε ήταν η κινηματογράφηση όλων των σκηνών με την τεχνική του green screen, ώστε το υλικό μετά να είναι απολύτως διαθέσιμο για να μπει σε επεξεργασία επανασύνθεσης με τα περιβάλλοντα που επίσης κινηματογραφήθηκαν σε μακέτα, σε ένα μικρό σπιτικό στούντιο», λέει ο σκηνοθέτης.

Πόσο δύσκολο είναι όμως να κάνει κάποιος animation; «Για μένα στο animation το δυσκολότερο κομμάτι είναι η χρήση της αφηγηματικής του γλώσσας και η προσπάθειά μου το δημιούργημα να ορίζεται από διακριτικά χαρακτηριστικά της καταγωγής του. Είναι μια τέχνη στην οποία ο δημιουργός οφείλει να δημιουργήσει εκ νέου μια γλώσσα καθώς οι χαρακτήρες είναι δημιουργήματα της φαντασίας εκ του μηδενός, άρα και ο τρόπος που αυτοί εκφράζονται γεννάται επίσης εκ του μηδενός. Αντιλαμβάνεστε πως υπάρχει μια σειρά άπειρων επιλογών σε σχέση με το πώς θα αφηγηθεί κανείς την ιστορία του στο animation με αυτά τα δημιουργήματα που γεννάει.

 

Το τρέιλερ της ταινίας που ήταν η πρώτη που συμμετείχε στο επίσημο διαγωνιστικό τμήμα του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, τον περασμένο Νοέμβριο

»Αυτός ο νέος τρόπος επικοινωνίας, η νέα αφήγηση λοιπόν που δημιουργείται μέσα σε κάθε ταινία animation μπορεί να ενέχει στοιχεία κάθε λογής, σύγχρονα, ρεαλιστικά, συμβολικά, παραδοσιακά, αφαιρετικά, αφηρημένα. Έτσι η μεγαλύτερή μου δυσκολία είναι η προσπάθειά να δίνω στο έργο μου τόσα και τέτοια στοιχεία που να φανερώνουν μεν την καταγωγή του (την ελληνική του ρίζα, τη σχέση του με το αρχαίο θέατρο και τον συμβολισμό που είναι εγκατεστημένος με διάφορες μορφές στην καλλιτεχνική μας παράδοση) αλλά να κάνει χρήση μιας διεθνούς γλώσσας, να μπορεί να γίνεται αντιληπτό από έναν Ιάπωνα, από έναν Αμερικάνο, έναν Αφρικανό».

Μια από τις αγαπημένες ταινίες animation του Νικόπουλου είναι «Ο Κιρικού και η Μάγισσα» του Μισέλ Οσελό. «Πρόκειται για μια ταινία που είδα τα πρώτα έτη στη σχολή μου και που βέβαια μου έχει αφήσει ένα πολύ έντονο στίγμα τόσο αισθητικό όσο και νοηματικό. Το απόσταγμα λοιπόν αυτού του έργου μέσα μου δείχνει τον μικρότερο σε μέγεθος και ηλικία κάτοικο του υπόδουλου χωριού να βγαίνει αποφασιστικά και αυτόνομα ακόμα από την κοιλιά της μάνας του, έτοιμος να αντισταθεί με όλη του τη δύναμη στην εξουσία, στη Μάγισσα που έχει καταραστεί το χωριό του. Η ομοιότητα με το "The Ox" είναι μεγάλη!».

O δημιουργός του πρωτοποριακού animation «The Ox» που προβάλλεται απόψε στη Στέγη, μιλά στο LIFO.gr Facebook Twitter
O δημιουργός του πρωτοποριακού animation «The Ox» που προβάλλεται απόψε στη Στέγη, μιλά στο LIFO.gr Facebook Twitter
O δημιουργός του πρωτοποριακού animation «The Ox» που προβάλλεται απόψε στη Στέγη, μιλά στο LIFO.gr Facebook Twitter
O δημιουργός του πρωτοποριακού animation «The Ox» που προβάλλεται απόψε στη Στέγη, μιλά στο LIFO.gr Facebook Twitter
O δημιουργός του πρωτοποριακού animation «The Ox» που προβάλλεται απόψε στη Στέγη, μιλά στο LIFO.gr Facebook Twitter

Info

Πέμπτη 4/1, 21:00-22:30 | Μεγάλου Μήκους Ταινία

The Ox (Το Βόδι) | Γιώργος Νικόπουλος (Mixed Techniques, 67', 2017, Ελλάδα)

Θα προλογίσει ο σκηνοθέτης Γιώργος Νικόπουλος.

Μετά το τέλος της προβολής θα ακολουθήσει συζήτηση με τον σκηνοθέτη.

Στέγη Ιδρύματος Ωνάση, Κεντρική Σκηνή.

Είσοδος ελεύθερη, με σειρά προτεραιότητας.

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Φαντασία: η αξεπέραστη ταινία του Γουόλτ Ντίσνεϊ που άλλαξε την ιστορία του animation

Οθόνες / Φαντασία: η αξεπέραστη ταινία του Γουόλτ Ντίσνεϊ που άλλαξε την ιστορία του animation

Σαν σήμερα πεθαίνει το 1966 ο Γουόλτ Ντίσνεϊ, ο αμερικανός καρτουνίστας, δημιουργός του Μίκυ Μάους και του Ντόναλντ Ντακ. Αυτή είναι η ιστορία της πιο σημαντικής ταινίας του.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το Τάο του «BoJack Horseman», του πιο «καλογραμμένου» ήρωα της σύγχρονης τηλεόρασης

TV & Media / Το Τάο του «BoJack Horseman», του πιο «καλογραμμένου» ήρωα της σύγχρονης τηλεόρασης

«Προσποιήσου απλά ότι είσαι ευτυχισμένος και σταδιακά μπορεί να ξεχάσεις ότι προσποιείσαι»... Ψήγματα μετα-υπαρξιακής κοσμοθεωρίας σε ένα πολυσύνθετο animation για ενήλικες
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

The Review / «Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Γιάννης Καντέα-Παπαδόπουλος, κριτικός στο Αθηνόραμα, αναλύουν τη νέα ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ, που μόλις κυκλοφόρησε στις αίθουσες και τρομάζει τους Αμερικανούς θεατές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου μιλούν για την αγαπημένη εκπομπή των booklovers

Οθόνες / «Βιβλιοβούλιο»: Μια διόλου σοβαροφανής τηλεοπτική εκπομπή για το βιβλίο

Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου ήταν κάποτε «ανταγωνιστές». Και πια κάνουν μαζί την αγαπημένη εκπομπή των βιβλιόφιλων, τη μοναδική που υπάρχει για το βιβλίο στην ελληνική τηλεόραση, που επικεντρώνεται στη σύγχρονη εκδοτική παραγωγή και έχει καταφέρει να είναι ευχάριστη και ενημερωτική.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μην ανοίγεις την πόρτα

Οθόνες / «Μην ανοίγεις την πόρτα»: Το χειροποίητο αλλά καθόλου ερασιτεχνικό θρίλερ των Unboxholics

Η πρώτη τους ταινία είναι λογικό να αποτελεί τη συνισταμένη των επιρροών τους αλλά και τόσο παρήγορο να συνορεύει με ένα λιντσικό σύμπαν ψυχολογικού θρίλερ, αντί να αναπαράγει απότομες τρομάρες και δωρεάν ανατριχίλες. 
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία  στη μνήμη

Daily / The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία στη μνήμη

Σατιρικό δράμα και περιπέτεια κατασκοπίας συγχρόνως, η νέα φιλόδοξη σειρά του HBO διαθέτει, ανάμεσα στα άλλα σημαντικά της ατού, τον Παρκ Τσαν-γουκ στη σκηνοθεσία και τον Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ σε τέσσερις διαφορετικούς ρόλους.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Τελικά, είναι ο Τομ Ρίπλεϊ γκέι; 

Βιβλίο / Τελικά, είναι γκέι ο Τομ Ρίπλεϊ;

Το ερώτημα έχει τη σημασία του. Η δολοφονία του Ντίκι Γκρίνλιφ από τον Ρίπλεϊ, η πιο συγκλονιστική από τις πολλές δολοφονίες που διαπράττει σε βάθος χρόνου ο χαρακτήρας, είναι και η πιο περίπλοκη επειδή είναι συνυφασμένη με τη σεξουαλικότητά του.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Pulp Fiction / Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Ο Κόπολα πούλησε τα φημισμένα αμπέλια του και σκάρωσε ένα από τα ακριβότερα στοιχήματα στην ιστορία του σινεμά. Όμως, το Φεστιβάλ Καννών των auteurs και των κινηματογραφιστών αιχμής έχει τόση ανάγκη τους καταξιωμένους δημιουργούς μιας αλλοτινής εποχής;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιώργος Αρβανίτης: «Έλεγα "είμαι καλύτερος" και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Οι Αθηναίοι / Γιώργος Αρβανίτης: «Πείσμωνα για να γίνω ο καλύτερος και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Από μια νιότη γεμάτη αντιξοότητες, ο τροχός για εκείνον γύρισε, η ζωή του στράφηκε στο φως και έγινε βιβλίο. Η Ευρώπη τον ανακάλυψε από τις ταινίες του Αγγελόπουλου, στις ιστορίες του πρωταγωνιστούν ο Φίνος, ο Μαστρογιάνι και ο Κουροσάβα. Ο πολυβραβευμένος διευθυντής φωτογραφίας που ήταν «πάντα την κατάλληλη στιγμή στο κατάλληλο μέρος» είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Baby Reindeer: Ποτέ η φράση “sent from my iPhone” δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Daily / Baby Reindeer: Ποτέ η φράση «sent from my iPhone» δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Ισορροπώντας ανάμεσα στο θρίλερ, το κοινωνικό δράμα και τη μαύρη κωμωδία, η αυτοβιογραφική σειρά του Netflix αφηγείται με συνταρακτικό τρόπο μια αληθινή ιστορία κακοποίησης, μαζοχισμού και τραύματος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Οθόνες / Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Το laugh track στις κωμικές σειρές αντιπροσώπευε την ψευδαίσθηση μιας κοινότητας, αλλά τώρα ακόμη κι αυτή η ψευδαίσθηση έχει χάσει τη λάμψη της. Καμία σειρά με γέλιο-κονσέρβα δεν έχει κερδίσει το βραβείο Emmy καλύτερης κωμωδίας εδώ και σχεδόν 20 χρόνια.
THE LIFO TEAM
Σάκης Καρπάς: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Οθόνες / Unboxholics: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Καθώς το «Μην ανοίγεις την πόρτα», το σκηνοθετικό ντεμπούτο των Unboxholics, ετοιμάζεται να βγει στις αίθουσες, ο Σάκης Καρπάς μας μιλά για το δάσος και άλλα πράγματα που τους τρομάζουν, για αγαπημένες ταινίες και games τρόμου, αλλά και για την άδικη δαιμονοποίηση των gamers.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των 90s;

Pulp Fiction / Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των '90s;

Είναι η δεκαετία του '90 η καλύτερη όλων στο σινεμά; Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος συζητά με την κριτικό και αρθρογράφο της LiFO Ειρήνη Γιαννάκη για τη δεκαετία που ξεκίνησε με το «Pretty Woman», το «Goodfellas», το «Χορεύοντας με τους λύκους» και το «Μόνος στο σπίτι» και έκλεισε με τα «Μάτια ερμητικά κλειστά», την «Έκτη αίσθηση», το «Matrix» και το «Fight Club».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Ghostwatch»: H ταινία τρόμου που προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό

Οθόνες / «Ghostwatch»: Γιατί αυτή η ταινία τρόμου προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό το 1992;

H κυκλοφορία του «Late Night with the Devil» στους κινηματογράφους ξαναφέρνει στην επικαιρότητα μια πρωτοποριακή και πέρα για πέρα ανατριχιαστική δημιουργία του BBC, που προκάλεσε πανικό και ακραίες αντιδράσεις στη Βρετανία το 1992, οδηγώντας έναν νεαρό τηλεθεατή στην αυτοκτονία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Οθόνες / Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Ο διάσημος Ελληνογάλλος σκηνογράφος του Χόλιγουντ μιλά στη LiFO για την τέχνη του, για το «Independence Day», το «Dark City», το «Poor Things» και την «Barbie», και για τότε που ο Φίντσερ του ζήτησε να του σχεδιάσει έναν δονητή.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Back to Black»: Aξίζει η κινηματογραφική βιογραφία της Έιμι Γουάινχαουζ

The Review / «Back to Black»: Είναι η ταινία για την Έιμι Γουάινχαουζ αντάξια του μύθου της;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Άκης Καπράνος είδαν την ταινία της Σαμ Τέιλορ-Τζόνσον μέχρι τέλους, επιβίωσαν και βρέθηκαν στο στούντιο της LiFO για να συζητήσουν για την εμπειρία τους και για τα στοιχεία που κάνουν καλή μια κινηματογραφική μουσική βιογραφία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ!»

Οθόνες / Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ»

Με αφορμή τον πολυσυζητημένο «Εμφύλιο Πόλεμο» του Άλεξ Γκάρλαντ, η Αμερικανίδα ηθοποιός συζητά με τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για τους ρόλους που την απελευθερώνουν, για την ανάγκη να υπάρχουν γυναίκες ηγέτιδες στην πολιτική, για τα πιο ιδιαίτερα σενάρια που έχουν πέσει στα χέρια της, όπως αυτό της τελευταίας ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ