Απόψε όλη η Αθήνα γίνεται ένα θερινό σινεμά με ελεύθερη είσοδο

Απόψε όλη η Αθήνα γίνεται ένα θερινό σινεμά με ελεύθερη είσοδο Facebook Twitter
0

Απόψε όλη η Αθήνα γίνεται ένα θερινό σινεμά με ελεύθερη είσοδο Facebook Twitter
Ντίβα (Diva, 1981) του Ζαν-Ζακ Μπενέξ


Η διοργάνωση που φαντάστηκε την Αθήνα ως ένα τοπίο που μπορεί να υποδεχθεί δεκάδες υπαίθριους κινηματογράφους επιστρέφει αυτό το καλοκαίρι, με 21 συνολικά προβολές σε διάφορα σημεία της πόλης που για μια μέρα θα μεταμορφωθούν και θα υποδεχθούν το κοινό με ελεύθερη είσοδο.  Το πρόγραμμα του φετινού φεστιβάλ είναι και πάλι πολυποίκιλο καθώς φιλοξενεί θρυλικά φιλμ από τον κλασικό κινηματογράφο αλλά και ελληνικά, ταινίες φαντασίας και τρόμου, όπως και ειδικές προβολές που συνοδεύονται από ζωντανή μουσική.

Σε μια ειδική συνεργασία με τη Βρετανική Πρεσβεία και το British Council, το φεστιβάλ συμμετέχει στον παγκόσμιο εορτασμό της 400ης επετείου του θανάτου του Ουίλιαμ Σαίξπηρ. Το αφιέρωμα με τίτλο «Shakespeare in the City» θα ζωντανέψει έργα του Σαίξπηρ με έξι ταινίες που βασίζονται στα ιστορικά δράματα, τη δημιουργική φαντασία, αλλά και την κωμική πλευρά των έργων του. Η συνεργασία που εγκαινίασε πέρσι το Φεστιβάλ με το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου εδραιώνεται με την προβολή φέτος, στο χώρο του κήπου της Πειραιώς 260, τριών ταινιών του αφιερώματος.

Το φεστιβάλ ξεκινά σήμερα, την Ημέρα της Ευρωπαϊκής Γιορτής Μουσικής, με την προβολή του Purple Rain στις 22.00, ενώ, δυο ώρες πριν από τη προβολή, η Συμφωνική Ορχήστρα του Δήμου Αθηναίων και η Big Band θα παρουσιάσουν ένα μουσικό ταξίδι εμπνευσμένο από τον κινηματογράφο.

Απόψε όλη η Αθήνα γίνεται ένα θερινό σινεμά με ελεύθερη είσοδο Facebook Twitter
West Side Story (1961) των Τζερόμ Ρόμπινς και Ρόμπερτ Γουάιζ

Διαβάστε αναλυτικά το όλο το πρόγραμμα του φεστιβάλ:

ΙΟΥΝΙΟΣ

Τρίτη 21 Ιουνίου

Εορτασμός της Ευρωπαϊκής Γιορτής Μουσικής

Purple Rain (1984) του Άλμπερτ Μαγκνόλι

Πλατεία Αυδή (Λεωνίδου 35, Αθήνα)

H σχεδόν αυτοβιογραφική ταινία που εκτόξευσε το αστέρι του Prince στην κορυφή, αποτέλεσε μια από τις μεγαλύτερες εισπρακτικές επιτυχίες στα ταμεία της δεκαετίας του '80 και γέννησε ένα από τα κορυφαία σάουντρακ όλων των εποχών.

Παρασκευή 24 Ιουνίου

 

Αφιέρωμα «Shakespeare in the City»

Ριχάρδος o 3ος (Richard III, 1995) του Ρίτσαρντ Λονκρέιν

Άλσος Μπαρουτάδικο (Ιερά Οδός 290, Αιγάλεω)

Ο Ίαν ΜακΚέλεν παραδίδει μαθήματα υποκριτικής στην εκμοντερνισμένη, εντυπωσιακή σκηνογραφικά και πιο ανορθόδοξη διασκευή του βίαιου σαιξπηρικού έργου.

Απόψε όλη η Αθήνα γίνεται ένα θερινό σινεμά με ελεύθερη είσοδο Facebook Twitter
Αμαντέους (Amadeus, 1984) του Μίλος Φόρμαν

Τρίτη 28 Ιουνίου

 

Επίσημη Πρεμιέρα (είσοδος μόνο με προσκλήσεις και δελτία εισόδου)

West Side Story (1961) των Τζερόμ Ρόμπινς και Ρόμπερτ Γουάιζ

Ναός Ολυμπίου Διός (είσοδος από Λεωφ. Βασιλίσσης Όλγας & από Λεωφ. Αμαλίας για ΑμεΑ)

Ο μουσικοχορευτικός θρίαμβος των 10 Όσκαρ με τις αξέχαστες μελωδίες του Λέοναρντ Μπέρνσταϊν και το ιδιοφυές λιμπρέτο του Στίβεν Σόντχαϊμ, σε μία επετειακή προβολή 55 χρόνων από την πρώτη κυκλοφορία του ριζοσπαστικού αυτού φιλμ.

Απόψε όλη η Αθήνα γίνεται ένα θερινό σινεμά με ελεύθερη είσοδο Facebook Twitter
Αγκίρε, η Μάστιγα του Θεού (Aguirre, der Zorn Gottes, 1972) του Βέρνερ Χέρτζογκ

ΙΟΥΛΙΟΣ

Παρασκευή 1 Ιουλίου

 

The Innocents (1961) του Τζακ Κλέιτον

Άλσος Πετραλώνων (εντός γηπέδου μπάσκετ, Πετράλωνα)

Ο Τζακ Κλέιτον διασκευάζει εκπληκτικά το «Στρίψιμο της Βίδας» του Χένρι Τζέιμς σε ένα αριστούργημα ατμόσφαιρας και υποβολής, που το Περιοδικό ΣΙΝΕΜΑ αναγόρευσε σε καλύτερη ταινία τρόμου όλων των εποχών.

Τρίτη 5 Ιουλίου

 

Αγκίρε, η Μάστιγα του Θεού (Aguirre, der Zorn Gottes, 1972) του Βέρνερ Χέρτζογκ

Ανοιχτό Θέατρο Κολωνού (Λόφος Ιππείου Κολωνού, Αθήνα)

Μία εξερευνητική αποστολή στον Αμαζόνιο καταλήγει σε μια συγκλονιστική πραγματεία πάνω στην τρέλα του μεγαλείου η οποία δονείται από τη δαιμονική, παροξυσμική παρουσία του Κλάους Κίνσκι. Το αδιαφιλονίκητο καλλιτεχνικό αποκορύφωμα του Βέρνερ Χέρτζογκ.

Απόψε όλη η Αθήνα γίνεται ένα θερινό σινεμά με ελεύθερη είσοδο Facebook Twitter
The Innocents (1961) του Τζακ Κλέιτον

Πέμπτη 7 Ιουλίου

Στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου και του αφιερώματος «Shakespeare in the City»

«Μάκβεθ» (The Tragedy of Macbeth, 1971) του Ρόμαν Πολάνσκι

Πειραιώς 260 (Πειραιώς 260, Άγιος Ιωάννης Ρέντης)

Ο Πολάνσκι παρουσιάζει μια εφιαλτική εκδοχή της περίφημης σεξπηρικής τραγωδίας πάνω στις αιματηρές συνέπειες του ασίγαστου πόθου για εξουσία, με φόντο το τραχύ τοπίο της βόρειας Ουαλίας.

Παρασκευή 8 Ιουλίου

Η Απειλή (The Thing, 1982) του Τζον Κάρπεντερ

Θέατρο Αττικού Άλσους (Περιφερειακός Γαλατσίου, είσοδος από Καρπενησιώτη)

Σε μια από τις πιο κλασικές πλέον δημιουργίες του sci-fi είδους, ο σκηνοθέτης του «Halloween» προσκαλεί σε μία μαζική άσκηση φαντασίας, αγωνίας και ανείπωτης φρίκης που θα σας παγώσει το αίμα.

Απόψε όλη η Αθήνα γίνεται ένα θερινό σινεμά με ελεύθερη είσοδο Facebook Twitter
Aliens (1986) του Τζέιμς Κάμερον

Δευτέρα 11 Ιουλίου

Φιλιά εις τα Παιδιά (Children in Hiding, 2011) του Βασίλη Λουλέ

Πεζόδρομος Ερμού (Ερμού 150, απέναντι από την είσοδο του Μουσείου Κεραμεικού)

Πέντε ηλικιωμένοι Ελληνοεβραίοι αφηγούνται στον φακό τις δοκιμασίες τους, ως παιδιά, από την Ελλάδα της γερμανικής κατοχής. Ο Βασίλης Λουλές ανασύρει μνήμες από την εισβολή των ναζί, την απεγνωσμένη φυγή, τη σωτηρία των παιδιών σε φιλόξενα σπίτια άλλων Ελλήνων και το βάρος της προσωπικής απώλειας σε ένα από τα πιο συγκινητικά ελληνικά ντοκιμαντέρ των τελευταίων χρόνων.

Η ταινία θα προβληθεί στις 11 Ιουλίου, την ημέρα που ξεκίνησε ο επίσημος μαζικός διωγμός των Εβραίων της Θεσσαλονίκης το 1942, στην πλατεία Ελευθερίας. Έχει μείνει στην ιστορία ως το «Μαύρο Σάββατο».

Τετάρτη 13 Ιουλίου

Στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου και του αφιερώματος «Shakespeare in the City»

Η Τρικυμία (The Tempest, 1979) του Ντέρεκ Τζάρμαν

Πειραιώς 260 (Πειραιώς 260, Άγιος Ιωάννης Ρέντης)

Ο Τζάρμαν αναμετριέται με το κύκνειο άσμα του Σαίξπηρ και βάζει την αιρετική υπογραφή του σε μία από τις πιο γοητευτικά παράδοξες μεταφορές έργου του Βρετανού βάρδου στη μεγάλη οθόνη.

Απόψε όλη η Αθήνα γίνεται ένα θερινό σινεμά με ελεύθερη είσοδο Facebook Twitter
Purple Rain (1984) του Άλμπερτ Μαγκνόλι

Πέμπτη 14 Ιουλίου

Ντίβα (Diva, 1981) του Ζαν-Ζακ Μπενέξ

Σινέ Δεξαμενή (Πλατεία Δεξαμενής, Αθήνα)

Από τις πιο αγαπημένες ταινίες των θεατών της δεκαετίας του ’80, αυτός ο μαγευτικός συνδυασμός νουάρ και ρομάντζου απέδωσε με έξοχους κινηματογραφικούς όρους αυτό που μέχρι σήμερα εξακολουθούμε να αποκαλούμε μοντέρνο σινεμά.

Τρίτη 19 Ιουλίου

Aliens (1986) του Τζέιμς Κάμερον

Τρένο στο Ρουφ (Επαρχιακή Οδός Καλλιθέας-Ολυμπιάδας, Αθήνα)

Εντυπωσιακά εφέ, καταιγισμός δράσης, σκηνές δυσβάσταχτης αγωνίας και ανελέητοι ρυθμοί σε ένα ένδοξο σίκουελ που στέκεται επάξια πλάι στην πρωτότυπη ταινία του Ρίντλεϊ Σκοτ και εκτοξεύει την ηρωίδα του στη λίστα με τις πιο διαχρονικές φιγούρες του σινεμά.

Τετάρτη 20 Ιουλίου

Στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου και του αφιερώματος «Shakespeare in the City»

Βασιλιάς Ληρ (King Lear, 1970) του Πίτερ Μπρουκ

Πειραιώς 260 (Πειραιώς 260, Άγιος Ιωάννης Ρέντης)

Δυο ιερά τέρατα του αγγλικού θεάτρου, ο σκηνοθέτης Πίτερ Μπρουκ και ο ηθοποιός Πολ Σκόφιλντ, μεταμορφώνουν την τραγωδία του «Βασιλιά Ληρ» σε κινηματογραφικό θέαμα υψηλής ποιότητας.

Απόψε όλη η Αθήνα γίνεται ένα θερινό σινεμά με ελεύθερη είσοδο Facebook Twitter
Ριχάρδος o 3ος (Richard III, 1995) του Ρίτσαρντ Λονκρέιν

Παρασκευή 22 Ιουλίου

Η Ετυμηγορία (The Verdict, 1982) του Σίντνεϊ Λουμέτ

Σινέ Τριανόν (Οδός Κοδριγκτώνος 21, Αθήνα)

Με έναν εξαιρετικό Πολ Νιούμαν στον πρωταγωνιστικό ρόλο, ένας από τους μέγιστους δημιουργούς του αμερικανικού σινεμά υπογράφει μια από τις καλύτερες ταινίες του: Ενα συγκλονιστικό δικαστικό δράμα το οποίο στάθηκε σημείο αναφοράς για αμέτρητα φιλμ που ακολούθησαν.

Δευτέρα 25 Ιουλίου

Σινεμά μετά μουσικής

Dementia (1955) του Τζoν Πάρκερ συνοδεία μουσικής επένδυσης από τον The Boy

Ταινιοθήκη της Ελλάδος (Ιερά Οδός 48, Αθήνα)

Η νυχτερινή οδύσσεια μιας μοναχικής γυναίκας στους δρόμους της μεγαλούπολης την οδηγεί σε σκοτεινά μονοπάτια σεξουαλικής απόγνωσης και παράνοιας, σε αυτό το πραγματικά αλλόκοτο και ακόμη ανεξερεύνητο από το ευρύ κοινό νουάρ που δεν έχει καθόλου διαλόγους, αφήνοντας να μιλήσει η εξπρεσιονιστική γλώσσα των εικόνων.

Παρασκευή 29 Ιουλίου

Αμαντέους (Amadeus, 1984) του Μίλος Φόρμαν
(ο χώρος θα επιβεβαιωθεί τις επόμενες ημέρες)

Το βραβευμένο με 8 Οσκαρ κομψοτέχνημα του Μίλος Φόρμαν για τον Βόλφγκανγκ Αμαντέους Μότσαρτ είναι μία ταινία που ξεπέρασε τα όρια της μουσικής βιογραφίας. Βασισμένη στο ομώνυμο θεατρικό έργο του καταξιωμένου Πίτερ Σάφερ, έγινε μία οξυδερκή σπουδή για το χάσμα ανάμεσα στο θεϊκό ταλέντο και την ανθρώπινη μετριότητα.

Απόψε όλη η Αθήνα γίνεται ένα θερινό σινεμά με ελεύθερη είσοδο Facebook Twitter
Ερρίκος ο 5ος (Henry V, 1944) του Λόρενς Ολίβιε

ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ

Παρασκευή 19 Αυγούστου

Προετοιμασία για Έγκλημα (Dressed to Kill, 1980) του Μπράιαν Ντε Πάλμα

Ταινιοθήκη της Ελλάδος (Ιερά Οδός 48, Αθήνα)

Προκλητικός αισθησιασμός, σοκαριστική βία, ατσαλένιο σασπένς και ραδιούργες σεναριακές εκπλήξεις σε ένα διεστραμμένα απολαυστικό ψυχολογικό θρίλερ που ο Ντε Πάλμα σκηνοθετεί με απερίγραπτη μαεστρία και απροκάλυπτη ηδονή.

Παρασκευή 26 Αυγούστου

Αφιέρωμα «Shakespeare in the City»

Ερρίκος ο 5ος (Henry V, 1944) του Λόρενς Ολίβιε

Πεζόδρομος Δ. Αρεοπαγίτου (απέναντι από το Μουσείο της Ακρόπολης)

Πόλεμος, διαφθορά, ρομαντισμός και …Λόρενς Ολίβιε. Ο ηθοποιός που αποτέλεσε συνώνυμο της σαιξπηρικής αναπαράστασης σε θέατρο και σινεμά, αναλαμβάνει το ρόλο του Ερρίκου του 5ου και ενορχηστρώνει ως σκηνοθέτης μερικές από τις πιο επικές (και αιματηρές) σκηνές μάχης της 7ης τέχνης.

Απόψε όλη η Αθήνα γίνεται ένα θερινό σινεμά με ελεύθερη είσοδο Facebook Twitter
Προετοιμασία για Έγκλημα (Dressed to Kill, 1980) του Μπράιαν Ντε Πάλμα

Δευτέρα 29 Αυγούστου

Αφιέρωμα «Shakespeare in the City»

Το Θέατρο του Αίματος (Theatre of Blood, 1973) του Ντάγκλας Χίκοξ

Νομισματικό Μουσείο (Πανεπιστημίου 12, Αθήνα)

Γκραν γκινιόλ τρόμος, ακαταμάχητο μαύρο χιούμορ και ένας σαρδόνιος Βίνσεντ Πράις που δεν χορταίνεις να βλέπεις πρωτοστατούν σε αυτή την εκκεντρική παρωδία, όπου ένας ηθοποιός εκδικείται τους κριτικούς θεάτρου που τον απαξίωσαν, έχοντας ως εγχειρίδιο φόνου τα έργα του Σαίξπηρ!

Τετάρτη 31 Αυγούστου

Κάποτε στη Δύση (Once Upon a Time in the West, 1968) του Σέρτζιο Λεόνε

Ακαδημία Πλάτωνος (Μοναστηριού 137, Αθήνα)

Οι αξεπέραστες μουσικές παρτιτούρες του Ενιο Μορικόνε, το κοφτερό σαν μαχαίρι βλέμμα του Χένρι Φόντα, η μεγαλειώδης σκηνοθεσία του Σέρτζιο Λεόνε, η Κλαούντια Καρντινάλε να σκορπίζει την ομορφιά της σε ένα σκληρό κόσμο αντρών και η μυθολογία της Αγριας Δύσης συνηγορούν στο να γεννήσουν ένα από τα ανυπέρβλητα γουέστερν έπη του κινηματογράφου.

Απόψε όλη η Αθήνα γίνεται ένα θερινό σινεμά με ελεύθερη είσοδο Facebook Twitter
Το Θέατρο του Αίματος (Theatre of Blood, 1973) του Ντάγκλας Χίκοξ

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ

Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου

Οι Αταίριαστοι (Misfits, 1961) του Τζον Χιούστον
(ο χώρος θα επιβεβαιωθεί τις επόμενες ημέρες)

Ένα μελαγχολικό και ελεγειακό ρέκβιεμ για τους υπέροχους losers αυτού του κόσμου με πρωταγωνιστές τους Κλαρκ Γκέιμπλ, Μέριλιν Μονρό και Μοντγκόμερι Κλιφτ στις τελευταίες κινηματογραφικές παρουσίες τους. Το σκηνοθετεί ένας από τους θρυλικότερους δημιουργούς του παλιού Χόλιγουντ.

Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου

Προβολή έκπληξη για τα 40 χρόνια του περιοδικού Αθηνόραμα.

Ο χώρος και οι λεπτομέρειες της προβολής θα ανακοινωθούν σύντομα.

Απόψε όλη η Αθήνα γίνεται ένα θερινό σινεμά με ελεύθερη είσοδο Facebook Twitter
Φιλιά εις τα Παιδιά (Children in Hiding, 2011) του Βασίλη Λουλέ

Η είσοδος σε όλες τις προβολές είναι ελεύθερη. Το φεστιβάλ διοργανώνεται με την ευγενική υποστήριξη του ΕΟΤ & www.visitgreece.gr ενώ συνδιοργανωτής είναι ο Οργανισμός Πολιτισμού, Αθλητισμού & Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Baby Reindeer: Ποτέ η φράση “sent from my iPhone” δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Daily / Baby Reindeer: Ποτέ η φράση «sent from my iPhone» δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Ισορροπώντας ανάμεσα στο θρίλερ, το κοινωνικό δράμα και τη μαύρη κωμωδία, η αυτοβιογραφική σειρά του Netflix αφηγείται με συνταρακτικό τρόπο μια αληθινή ιστορία κακοποίησης, μαζοχισμού και τραύματος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Οθόνες / Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Το laugh track στις κωμικές σειρές αντιπροσώπευε την ψευδαίσθηση μιας κοινότητας, αλλά τώρα ακόμη κι αυτή η ψευδαίσθηση έχει χάσει τη λάμψη της. Καμία σειρά με γέλιο-κονσέρβα δεν έχει κερδίσει το βραβείο Emmy καλύτερης κωμωδίας εδώ και σχεδόν 20 χρόνια.
THE LIFO TEAM
Σάκης Καρπάς: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Οθόνες / Unboxholics: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Καθώς το «Μην ανοίγεις την πόρτα», το σκηνοθετικό ντεμπούτο των Unboxholics, ετοιμάζεται να βγει στις αίθουσες, ο Σάκης Καρπάς μας μιλά για το δάσος και άλλα πράγματα που τους τρομάζουν, για αγαπημένες ταινίες και games τρόμου, αλλά και για την άδικη δαιμονοποίηση των gamers.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των 90s;

Pulp Fiction / Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των '90s;

Είναι η δεκαετία του '90 η καλύτερη όλων στο σινεμά; Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος συζητά με την κριτικό και αρθρογράφο της LiFO Ειρήνη Γιαννάκη για τη δεκαετία που ξεκίνησε με το «Pretty Woman», το «Goodfellas», το «Χορεύοντας με τους λύκους» και το «Μόνος στο σπίτι» και έκλεισε με τα «Μάτια ερμητικά κλειστά», την «Έκτη αίσθηση», το «Matrix» και το «Fight Club».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Ghostwatch»: H ταινία τρόμου που προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό

Οθόνες / «Ghostwatch»: Γιατί αυτή η ταινία τρόμου προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό το 1992;

H κυκλοφορία του «Late Night with the Devil» στους κινηματογράφους ξαναφέρνει στην επικαιρότητα μια πρωτοποριακή και πέρα για πέρα ανατριχιαστική δημιουργία του BBC, που προκάλεσε πανικό και ακραίες αντιδράσεις στη Βρετανία το 1992, οδηγώντας έναν νεαρό τηλεθεατή στην αυτοκτονία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Οθόνες / Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Ο διάσημος Ελληνογάλλος σκηνογράφος του Χόλιγουντ μιλά στη LiFO για την τέχνη του, για το «Independence Day», το «Dark City», το «Poor Things» και την «Barbie», και για τότε που ο Φίντσερ του ζήτησε να του σχεδιάσει έναν δονητή.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Back to Black»: Aξίζει η κινηματογραφική βιογραφία της Έιμι Γουάινχαουζ

The Review / «Back to Black»: Είναι η ταινία για την Έιμι Γουάινχαουζ αντάξια του μύθου της;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Άκης Καπράνος είδαν την ταινία της Σαμ Τέιλορ-Τζόνσον μέχρι τέλους, επιβίωσαν και βρέθηκαν στο στούντιο της LiFO για να συζητήσουν για την εμπειρία τους και για τα στοιχεία που κάνουν καλή μια κινηματογραφική μουσική βιογραφία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ!»

Οθόνες / Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ»

Με αφορμή τον πολυσυζητημένο «Εμφύλιο Πόλεμο» του Άλεξ Γκάρλαντ, η Αμερικανίδα ηθοποιός συζητά με τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για τους ρόλους που την απελευθερώνουν, για την ανάγκη να υπάρχουν γυναίκες ηγέτιδες στην πολιτική, για τα πιο ιδιαίτερα σενάρια που έχουν πέσει στα χέρια της, όπως αυτό της τελευταίας ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η Αστυγραφία πάει σινεμά

Οθόνες / Αστυγραφίες στην οθόνη: 24 ταινίες με πρωταγωνιστή την πόλη προβάλλονται στο αφιέρωμα της Ταινιοθήκης

Το πρόγραμμα που έχει καταρτιστεί σε συνεργασία με την Πινακοθήκη περιλαμβάνει 24 ταινίες, μεγάλου και μικρού μήκους, μυθοπλασίας αλλά και ντοκιμαντέρ, ελληνικές και ξένες, όπου πρωταγωνιστεί η πόλη αλλά και αναγνωρίσιμοι τύποι της ανθρωπογεωγραφίας και της κοινωνικής διαστρωμάτωσης.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Κύρος Παπαβασιλείου: «Η ζωή είναι το μόνο μας καταφύγιο»

Οθόνες / Κύρος Παπαβασιλείου: «Η ζωή είναι το μόνο μας καταφύγιο»

Ο σκηνοθέτης της ταινίας «Κάμπια Νύμφη Πεταλούδα» μίλησε στη LIFO για τον γραμμικό χρόνο, για την ανάγκη να δώσουμε φωνή στα ανείπωτα και για όσα κρύβονται πίσω από αυτόν τον ιδιαίτερο τίτλο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Θα δούμε ποτέ στις αίθουσες το νέο, επικό αριστούργημα του Κόπολα;

Οθόνες / Θα δούμε ποτέ στις αίθουσες το νέο, επικό αριστούργημα του Κόπολα;

Ο κορυφαίος σκηνοθέτης χρηματοδότησε μόνος του την παραγωγή του φιλόδοξου “Megalopolis” που προβλήθηκε πριν μερικές μέρες σε κλειστό κύκλο επιφανών εκπροσώπων του Χόλιγουντ και τώρα βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την διανομή της με τα μεγάλα στούντιο
THE LIFO TEAM