Τι «φάση» στον Άγιο Δομίνικο;

0

ADVERTORIAL

  Κι εκεί που έχουμε συνηθίσει τους παίχτες του survivor να ζουν από καρύδες και να μάχονται μέχρι τελικής πτώσης ακόμα και για τον τελευταίο κόκο ρυζιού, ανοίγω ξαφνικά την τηλεόραση και τι να δω! Οι διάσημοι αραχτοί σε πράσινους καναπέδες, με μία γιγαντοοθόνη που θα ζηλεύαμε όλοι εδώ πίσω στην Ελλάδα να παρακολουθούν ματσάρα του Champions League, τρώγοντας hot dogs και πίνοντας Heineken. Και όλα αυτά δίπλα στη θάλασσα....

Πρώτη σκέψη... τι φάση; Αναρχία στον Άγιο Δομίνικο; Η αλήθεια είναι ότι όλα τα σενάρια ίντριγκας και ανατροπής έχουν λίγο πολύ περάσει από το μυαλό μας βλέποντας αυτό το, αν μη τι άλλο, ανατρεπτικό παιχνίδι. Η πραγματικότητα όμως ήταν πολύ μακριά και σίγουρα πολύ καλύτερη για τους νικητές του αγωνίσματος. Αυτό που είδαμε εχθές ήταν το σκηνικό του πιο εντυπωσιακού ίσως έπαθλου που έχει δοθεί μέχρι αυτή τη στιγμή στο Survivor.

Η Heineken που είναι επίσημος χορηγός του UEFA Champions League έφτιαξε το ιδανικό σκηνικό στην παραλία του Αγ. Δομίνικου για να παρακολουθήσουν οι παίχτες τις καλύτερες φάσεις του αγώνα Real Madrid με Atlético Madrid (που για την ιστορία πήγε 3-0!!!).

Τι «φάση» στον Άγιο Δομίνικο; Facebook Twitter

Έτσι μέχρι να σφυρίξει η λήξη του αγώνα οι έξι εναπομείναντες των διασήμων πήραν μία χαλαρή ανάσα απολαμβάνοντας μία Heineken. Που μεταξύ μας δεν ήταν μόνο μία. Αλλά αυτό δεν απασχόλησε κανένα αφού το δώρο περιλάμβανε τις νέες Heineken Light με μόνο 86 θερμίδες ανά φιάλη.

Ναι οκ, θα πείτε ότι οι θερμίδες ίσως είναι το τελευταίο που ένοιαξε εχθές τους νικητές (σε αντίθεση με εμάς που ετοιμαζόμαστε για παραλίες πολύ μακριά από αυτές του Αγ. Δομίνικου), αλλά σίγουρα μετά από τόσο καιρό χωρίς αλκοόλ ήταν πολύ καλό ότι είχαν μόνο 3,3% αλκοόλ, χωρίς φυσικά να χάσουν τίποτα από τη γεύση!

Τι «φάση» στον Άγιο Δομίνικο; Facebook Twitter
Τι «φάση» στον Άγιο Δομίνικο; Facebook Twitter
Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM