Αν το Μπρονξ βρισκόταν στον ελληνικό κάμπο

Αν το Μπρονξ βρισκόταν στον ελληνικό κάμπο Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL


Αν υπάρχει κάτι στη διαφήμιση που αγαπάμε σίγουρα, είναι τα σποτάκια που βγάζουν γέλιο. Τι καλύτερο άλλωστε, από να περάσεις το μήνυμά σου με χιούμορ. Είναι κάτι που θα συζητηθεί σίγουρα, που σημαίνει ότι έχεις κερδίσει το στοίχημα.

Βλέποντας λοιπόν το τρακτέρ να κάνει μπάουντς στο χωράφι, με μουσικό χαλί από πίσω αμερικάνικη χιπ χοπιά, ξεκίνησα ασυναίσθητα να γελάω και μονολόγησα: εδώ είμαστε. Συνεχίζει με κοντινό στην πινακίδα "IN DA FARM" για να απογειωθεί με χορό, τύφλα να έχει η Μπιγιονσέ, της αγρότισσας σύμβολο που μαζεύει την πατάτα. Εκεί, έπεσα κάτω.

Αλλά δεν τελειώνει εκεί. Ο πάντρε φαμίλια αγρότης, βλέπει να έρχεται το φορτηγό για να ελέγξει την πραμάτεια και την ποιότητα. Τότε, όλη η κλαν, μαζεύεται γύρω του, με κοντινό στο pet της παρέας. Την κατσίκα που φέρει και το ωραιότατο λουρί με τα αρχικά της G.O.A.T. (σ.σ. σημαίνει Greatest of All Time). Το λουρί της κατσίκας κρατάει σφιχτά για να μην... ορμήσει ο γνωστός hip hopper Μηδενιστής! Οk, θα την ζήλευαν πολλά πιτ μπουλ της γειτονιάς. Έχει ύφος, έχει στυλ και έχει και βολτάρει στον κάμπο.

Και το στόρι θα κλείσει με τι άλλο; με το ντιλ που θα κλείσει. Ο οδηγός του φορτηγού επίσης σε συνεννόηση. Τσεκάρει, δίνει οπτικό κονφιρμέσιον και μετά πάμε για τον ανάλογο χαιρετισμό. Όλα σε απόλυτη σουρεάλ αρμονία, όπου το Μπρονξ συναντάει την ελληνική επαρχία. Δεν της λείπει άλλωστε τίποτα. Έχει τη φαμίλια, έχει το χορό, έχει τη δουλειά, έχει το πραγματικό, το real thing βρε αδελφέ.

Κάθε φορά που το βλέπω, γελάω. Θα το πάθετε και σεις. Δεν είναι τυχαίο, που το νέο διαφημιστικό των Tsakiris Chips, πάει για viral.

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM