ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

PaperGo: Δίνοντας ζωή στο χαρτί

PaperGo: Δίνοντας ζωή στο χαρτί Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

 

PaperGo: Δίνοντας ζωή στο χαρτί Facebook Twitter
Φανταστείτε ένα smart poster μιας μπάντας στο δρόμο που κάνοντας tap με το κινητό μας να μπορούμε να ακούσουμε τα τραγούδια τους, να δούμε ένα video clip,να κάνουμε κράτηση θέσεων online ακόμα και να δημοσιεύσουμε το event στο Facebook

Σας έχει τύχει ποτέ να σκεφτείτε μια τρελή ιδέα και να αρχίσετε να φτιάχνετε με φίλους σας σενάρια για το πώς θα την υλοποιήσετε; Συνήθως αυτές οι συζητήσεις καταλήγουν σε ποτό και τρελά όνειρα που ξεπερνούν ακόμα και τη φαντασία των αμερικανικών blockbusters…

Ευτυχώς για όλους εμάς υπάρχουν κάποιες περιπτώσεις που οι νέες ιδέες γίνονται σχέδιο στο χαρτί, κώδικας στον υπολογιστή και τελικά ένα προϊόν που θα αλλάξει τη ζωή μας. Ποιος θα φανταζόταν πριν λίγα χρόνια ότι βγαίνοντας από το σπίτι του, το Internet θα τον ακολουθεί παντού και πως η σταθερή και η κινητή τηλεφωνία θα γίνονταν ένας ενιαίος τρόπος επικοινωνίας; To COSMOTE One αποδεικνύει πως η τεχνολογία υπάρχει για να μας εξυπηρετεί και να κάνει τη ζωή μας πιο απλή.

Με τον ίδιο τρόπο δεν θα μπορούσαμε να φανταστούμε πώς ένα κομμάτι χαρτί θα μπορούσε να μας προσφέρει απεριόριστη πληροφορία απλώς «περνώντας» από πάνω του το κινητό μας.  Κι όμως κάθε ιδέα που μπορεί να αλλάξει την καθημερινότητά μας γίνεται να υλοποιηθεί με τη βοήθεια της τεχνολογίας ή μάλλον με τη βοήθεια εκείνων που ξέρουν να την χειρίζονται και να την αναπτύσσουν.... H PaperGo είναι μια τέτοια περίπτωση startup επιχείρησης όπου όλα ξεκίνησαν από την τρελή ιδέα «ας δώσουμε ζωή στο χαρτί!» Γιατί όχι; Άλλωστε όταν πίσω από την ιδέα κρύβεται (ή καλύτερα αποκαλύπτεται) μια παρέα από νέους ανθρώπους που συνδυάζουν την λατρεία για την τυπογραφία με τις γνώσεις γύρω από την τεχνολογία, τότε όλα μπορούν να συμβούν... Και συμβαίνουν τόσο απλά όσο ένα tap!

H παρέα της PaperGo, o Πάνος, η Μαρίνα, ο Θωμάς, ο Νίκος, η Μαριάννα και... ο Jim μας εξήγησαν από πού ξεκίνησαν όλα και μέχρι που μπορούν να φτάσουν!

PaperGo: Δίνοντας ζωή στο χαρτί Facebook Twitter
Όταν πίσω από την ιδέα κρύβεται (ή καλύτερα αποκαλύπτεται) μια παρέα από νέους ανθρώπους που συνδυάζουν την λατρεία για την τυπογραφία με τις γνώσεις γύρω από την τεχνολογία, τότε όλα μπορούν να συμβούν

— Παιδιά πως αποφασίσατε να ξεκινήσετε μια startup επιχείρηση και ποιος βρήκε ποιον;

Ο Πάνος έψαχνε τρόπους να συνδέσει την παραδοσιακή τυπογραφία με τις νέες τεχνολογίες ώστε να δώσει στο χαρτί έναν νέο, ψηφιακό χαρακτήρα. Ο Θωμάς εκείνη την περίοδο ολοκλήρωνε την διπλωματική του πάνω στην ανάπτυξη  εφαρμογών για τη διασύνδεση αντικειμένων μέσα στην πόλη με τη χρήση κινητών συσκευών και σύγχρονων τεχνολογιών όπως το κύκλωμα NFC.  Οπότε, είχαμε το timing, η ιδέα υπήρχε κάπως στο μυαλό μας, το μόνο που έλειπε ήταν το όνομα που θα περιέγραφε όλα τα παραπάνω... και έτσι ξεκίνησε η PaperGo!

— Στην PaperGo συνδυάζεται η παραδοσιακή τυπογραφία με την κορυφαία τεχνολογία. Πως μπορεί να πετύχει αυτός ο συνδυασμός παράδοσης και καινοτομίας;

Η τεχνολογία είναι κάτι που μπορεί να συνδεθεί με τα πάντα.. Για εμάς ήταν πρόκληση να τη συνδυάσουμε με την παραδοσιακή τυπογραφία χωρίς όμως το χαρτί να χάνει το ρόλο του. Παρ’ όλο που οι αφετηρίες μας ήταν τελείως διαφορετικές (printing, marketing, software engineering) μάθαμε να επικοινωνούμε, σχεδόν να μιλάμε την ίδια «ακαταλαβίστικη» γλώσσα και αυτό θεωρούμε ότι από μόνο του είναι επιτυχία...

To παραδοσιακό χαρτί και η σύγχρονη τεχνολογία γίνονται ένα όπως και το COSMOTE One κάνει τη σταθερή και την κινητή επικοινωνία ένα.

— Τι ακριβώς κάνει ένα προϊόν PaperGo;

Φανταστείτε ένα smart poster μιας μπάντας στο δρόμο που κάνοντας tap με το κινητό μας να μπορούμε να ακούσουμε τα τραγούδια τους, να δούμε ένα video clip,να κάνουμε κράτηση θέσεων online ακόμα και να δημοσιεύσουμε το event στο Facebook. Κάτι ανάλογο μπορεί να συμβεί και σε μία συσκευασία ενός προϊόντος που ο καταναλωτής θα μπορεί να δει ένα video με πιθανές συνταγές αν πρόκειται για ένα προϊόν μαγειρικής ή αν πρόκειται για gadget να τον παραπέμπει σε ένα price comparison website, ή σε μία real-time βαθμολογία ή αξιολόγηση του προϊόντος στα social media, ακόμα και σε αγορά του προϊόντος.

— Πόσο απλό είναι κάποιος να χρησιμοποιήσει αυτή την τεχνολογία;

Όπως λέει και το moto μας, simple as a tap!

Είναι πανεύκολο στη χρήση του ενώ δεν χρειάζεται να κατεβάσουμε καμία απολύτως εφαρμογή στο κινητό μας. Το μόνο που χρειάζεται να κάνουμε είναι να πλησιάσουμε τη συσκευή μας στο προϊόν PaperGo και αυτόματα εμφανίζεται όλη η πληροφορία στην οθόνη του κινητού.

— Τι προσφέρει η PaperGo στις επιχειρήσεις που θα χρησιμοποιήσουν τα προϊόντα της;

Τα προϊόντα μας συνδέουν τον φυσικό με τον ψηφιακό κόσμο  δίνοντας μία νέα δυναμική στον κόσμο της διαφήμισης και του mobile marketing. Η επιχείρηση πλέον διαχειρίζεται και διαμορφώνει όλη την πληροφορία που θα εμφανίζεται στο προϊόν μέσα από την πλατφόρμα μας, ενώ το περιεχόμενό της θα μπορεί να αλλάζει ανά πάσα στιγμή. Παράλληλα μπορεί να στέλνει στους καταναλωτές εξατομικευμένα μηνύματα (push notifications) σχετικά με τις νέες αφίξεις προϊόντων, τις προσφορές, τους διαγωνισμούς ή ότι άλλο επιθυμεί. Συλλέγοντας πλήθος στατιστικών στοιχείων και analytics σχετικά με τις τάσεις που διαμορφώνονται δίνουμε μία νέα δυναμική στον κόσμο του personalized marketing.

— Ποια είναι η διαφορά ανάμεσα στο κύκλωμα NFC που χρησιμοποιεί η PaperGo και το γνωστό πια σε όλους μας QR Code;

Η βασική διαφορά είναι στην ευκολία χρήσης. Πολλές φορές έχουμε αναρωτηθεί που μπορεί να παραπέμπει ένα QR Code ο αριθμός των βημάτων όμως (εγκατάσταση εφαρμογής, φωτογραφία-σκανάρισμα) μας φαίνεται αρκετά χρονοβόρα διαδικασία.. Και εδώ έρχεται το NFC που όχι μόνο είναι εύκολο στη χρήση του αλλά θα μπορούσε να πει κανείς ακόμα και διασκεδαστικό. Η τεχνολογία αυτή δεν χρειάζεται καμία απολύτως εγκατάσταση εφαρμογής αφού υπάρχει στις περισσότερες σύγχρονες κινητές συσκευές. Είναι απόλυτα ασφαλές καθώς για να γίνει το μοίρασμα δεδομένων απαιτεί και από τις δύο συσκευές να βρίσκονται σε κοντινή απόσταση ενώ μπορεί να αποθηκεύει και πληροφορία κάτι που εξασφαλίζει την αυθεντικότητα ενός προϊόντος.

PaperGo: Δίνοντας ζωή στο χαρτί Facebook Twitter
Simple as a tap!

— Πρόσφατα συμμετείχατε στην έκθεση Patras IQ όπου ήταν και η πρώτη επίσημη παρουσίαση της εταιρίας. Τι αποκομίσατε από αυτή τη συμμετοχή;

Το Patras IQ αποτελεί σταθμό συνάντησης νέων ερευνητών, καινοτόμων επιχειρήσεων και προϊόντων. Η συμμετοχή μας στην έκθεση έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην μετέπειτα δραστηριότητά μας αφού η συνάντησή μας με ανθρώπους από τον χώρο της έρευνας και των νέων τεχνολογιών μας έδωσε πλούσιο υλικό και ιδέες για το μέλλον. Παράλληλα μας δόθηκε η ευκαιρία να δημιουργήσουμε νέες συνεργασίες και να παρουσιάσουμε τη δουλειά μας στο ευρύ κοινό.

— Ποιο είναι το επόμενο βήμα;

Ο βασικός μας στόχος είναι η καινοτομία και η δημιουργία τεχνολογικών λύσεων που θα βασίζονται στις ανάγκες των πελατών μας και που θα διευκολύνουν την καθημερινότητα του τελικού χρήστη. Αυτό σημαίνει ότι δεν επαναπαυόμαστε, αναζητούμε συνεχώς νέα ερευνητικά πεδία εξέλιξης του προϊόντος μας προκειμένου να είμαστε ένα βήμα πιο μπροστά από τις εξελίξεις. Έχουμε στραμμένη την προσοχή μας τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, συμμετέχουμε σε εκθέσεις, γνωρίζουμε νέες τάσεις και υλοποιούμε καινοτόμες ιδέες.

— Θεωρείτε ότι η παρούσα οικονομική και κοινωνική κατάσταση αφήνει χώρο για την ανάπτυξη μιας startup επιχείρησης;

Πιστεύουμε ότι η οικονομική και κοινωνική κατάσταση είναι αυτή που μας έφερε κοντά και αν θέλετε μας έδωσε και το κίνητρο να την αλλάξουμε. Επομένως μία start up προκειμένου να εξασφαλίσει την βιωσιμότητα και την εξέλιξή της πρέπει να έχει ως κινητήριο δύναμη κατά τη γνώμη μας την καινοτομία και πρακτικές ιδέες που να ικανοποιούν τις ανάγκες της αγοράς.

— Πιστεύετε ότι η Ελλάδα βρίσκεται σε ένα καλό επίπεδο σε ό,τι αφορά την έρευνα και την ανάπτυξη κορυφαίας τεχνολογίας με εφαρμογή στην καθημερινή μας ζωή;

Ναι. Θεωρούμε ότι στην Ελλάδα, η παραγωγή έρευνας και η τεχνολογική ανάπτυξη ακόμη και εν μέσω κρίσης εξελίσσονται και αναπτύσσονται συνεχώς. Ωστόσο η ίδρυση και η λειτουργία μιας start up αποτελεί ένα δύσκολο εγχείρημα στη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα, κυρίως λόγω της γραφειοκρατίας καθώς επίσης και της ύπαρξης ενός ασταθούς πολιτικού και οικονομικού πλαισίου λειτουργίας. Το κράτος δεν δημιουργεί κίνητρα στους νέους να αναπτύξουν και να υλοποιήσουν τις καινοτόμες ιδέες τους και είναι ένας από τους βασικούς λόγους που οι περισσότεροι στρέφουν τη δραστηριότητά τους στο εξωτερικό.  

— Η τεχνολογία τι ρόλο παίζει στη δική σας καθημερινότητα;

Για να είμαστε ειλικρινείς αν και για κάποιους δεν ήταν, έγινε καθημερινότητα. Αυτή μας έφερε κοντά και αποτέλεσε έμπνευση προκειμένου να δημιουργήσουμε πρακτικά προϊόντα και εφαρμογές που να διευκολύνουν την καθημερινότητά μας. Οπότε ίσως ήρθε η ώρα να αλλάξει το μότο μας σε. «The technoholics are coming»...

— Ένα σημαντικό μέλος της ομάδας σας είναι ο Jim. Μιλήστε μας λίγο γι' αυτόν τον τύπο...

Λοιπόν θα είμαστε απόλυτα ειλικρινείς μαζί σας... Παιδευτήκαμε πολύ αλλά το αποτέλεσμα μας αντάμειψε όλους κυρίως τον Πάνο που ο Jim τυχαίνει να του φέρνει απόλυτα... Εντάξει ας σοβαρευτούμε... Βασικά είναι λίγο από τον καθένα μας (ενδυματολογικά ίσως μοιάζει του Νίκου, η φάτσα σίγουρα του Πάνου, η gadgetιά του Θωμά ενώ η Μαρίνα και η Μαριάννα δώσανε το hoot στοιχείο) Θέλαμε ο Jim να είναι ο καθημερινός τύπος που χρησιμοποιεί την τεχνολογία μας για να διευκολύνει τη ζωή του. Μια τεχνολογία που μπορεί κανείς να έχει πρόσβαση σε απεριόριστη πληροφορία τόσο εύκολα όσο ένα tap.

Επιχειρείν/Market
0

ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM