σε

«Μαζέψτε τον πριν κάνει κάτι χειρότερο!» – Τα 11 της ημέρας

Όλοι μιλούν σκληρά για τον Θέμη Αδαμαντίδη, ο Light θέλει «#cancel_Λαϊκούς», γιατί να γράψεις “Ποιος είναι ο Λεξ;”, η Ζαχάροβα τρώει προκλητικά φράουλες κ.α. / Ο Άρης Δημοκίδης σταχυολογεί την επικαιρότητα

Screenshot 20
(ΒΑΣΙΛΗΣ ΡΕΜΠΑΠΗΣ/EUROKINISSI)

1) Οπότε μάλλον είναι όντως αυτός 

Είδαμε τις προάλλες ένα βίντεο με τη σημείωση πως ο «ένας άντρας» που δίνει μια κλωτσιά στην κα Βαρβάρα Κίρκη «φερόταν», «σύμφωνα με ισχυρισμούς της γυναίκας» να είναι ο Θέμης Αδαμαντίδης.

Αδαμαντίδης: Βίντεο ντοκουμέντο από τα χτυπήματα στη Βαρβάρα Κίρκη

Βίντεο ντοκουμέντο δείχνει άντρα να κλωτσά έξω από το αυτοκίνητο τη σύντροφο του Θέμη Αδαμαντίδη, με την ίδια να ισχυρίζεται ότι πρόκειται για τον τραγουδιστ…

O κ. Κούγιας είπε ότι δεν είναι ο Αδαμαντίδης.

Sofia Tzani on Twitter: “Σε λίγο θα πει ο Κουγιας ότι χτυπήθηκε μόνη της Δεν γίνεται να λέει δείτε την στο ίντερνετ τι ποιότητα έχει ως επιχείρημα Κ ότι απολαμβάνει την κακοποίηση #Θεμης_Αδαμαντιδης #metooGR pic.twitter.com/HnxhI7G74l / Twitter”

Σε λίγο θα πει ο Κουγιας ότι χτυπήθηκε μόνη της Δεν γίνεται να λέει δείτε την στο ίντερνετ τι ποιότητα έχει ως επιχείρημα Κ ότι απολαμβάνει την κακοποίηση #Θεμης_Αδαμαντιδης #metooGR pic.twitter.com/HnxhI7G74l

Φυσικά η καταγγελία δεν έγινε μόνο για ό,τι φαίνεται στο βίντεο. Αλλά ως μπόνους υπάρχει και μια ανύποπτη στιγμή που καταγράφηκε στην κάμερα από πρακτορείο του ΟΠΑΠ.

Ο κ. Κούγιας είπε ότι το βίντεο δεν αφορά στον πελάτη του, αλλά πέταξε και τη μπηχτή πως η κυρία μετά την κλωτσιά «φεύγει αγέρωχη», άρα δεν έγινε και τίποτα φοβερό…

Οπότε η φάση τώρα είναι:

Stefanos Zilellis on Twitter: “Αν δεν υπάρχει βίντεο δε το έκανα, αν υπάρχει δεν είμαι εγώ, αν είμαι εγώ δε τη πέτυχα, αν τη πέτυχα δεν είναι ξυλοδαρμός, είναι νέο μοδάτο ‘έλα μωρέ’ με το πόδι.Καταλάβαμε.#Θεμης_Αδαμαντιδης / Twitter”

Αν δεν υπάρχει βίντεο δε το έκανα, αν υπάρχει δεν είμαι εγώ, αν είμαι εγώ δε τη πέτυχα, αν τη πέτυχα δεν είναι ξυλοδαρμός, είναι νέο μοδάτο ‘έλα μωρέ’ με το πόδι.Καταλάβαμε.#Θεμης_Αδαμαντιδης

2) Η εμφάνιση έξω απ’ τα δικαστήρια

Margot Tenenbaum on Twitter: “Ουτε ο ίδιος ο Αδαμαντιδης δε πιστεύει αυτα που λέει ο Κούγιας στις δηλώσεις. Για να μην αναφερω και το γεγονος οτι ο Αδαμαντίδης δε μπορεί να αρθρώσει μια σωστη πρόταση και αρπάζει το λόγο ο Κούγιας.#Θεμης_Αδαμαντιδης #tlive / Twitter”

Ουτε ο ίδιος ο Αδαμαντιδης δε πιστεύει αυτα που λέει ο Κούγιας στις δηλώσεις. Για να μην αναφερω και το γεγονος οτι ο Αδαμαντίδης δε μπορεί να αρθρώσει μια σωστη πρόταση και αρπάζει το λόγο ο Κούγιας.#Θεμης_Αδαμαντιδης #tlive

Καθώς η τηλεόραση πρόβαλλε «προκλητικές» φωτο της καταγγέλλουσας (γιατί άραγε;), ο Θέμης Αδαμαντίδης έκανε γκριμάτσες δίπλα στο δικηγόρο του:

Θέμης Αδαμαντίδης: Αναβλήθηκε η δίκη του – Τα πρώτα λόγια έξω από το δικαστήριο

No Description

Μέντιουμ.Αχτένιστο. on Twitter: “Μαθημα υποκριτικης αν θες να υποδυθεις εναν ενοχο οι αντιδρασεις του Αδαμαντιδη την ωρα που μιλαει ο Κουγιας. #Θεμης_Αδαμαντιδης / Twitter”

Μαθημα υποκριτικης αν θες να υποδυθεις εναν ενοχο οι αντιδρασεις του Αδαμαντιδη την ωρα που μιλαει ο Κουγιας. #Θεμης_Αδαμαντιδης

kate 🇬🇷🇬🇷🇬🇷 on Twitter: “Δεν μπορεί να αρθρώσει καν μια σωστή πρόταση, γι αυτό ανέλαβε να τα πει στους δημοσιογράφους ο συνήγορος του… Κάνει χαζούς μορφασμους… Ο άνθρωπος πλην όλων των άλλων χρήζει ιατρικής κ ψυχολογικής βοήθειας..#Θεμης_Αδαμαντιδης#TLive / Twitter”

Δεν μπορεί να αρθρώσει καν μια σωστή πρόταση, γι αυτό ανέλαβε να τα πει στους δημοσιογράφους ο συνήγορος του… Κάνει χαζούς μορφασμους… Ο άνθρωπος πλην όλων των άλλων χρήζει ιατρικής κ ψυχολογικής βοήθειας..#Θεμης_Αδαμαντιδης#TLive

Ναυσικααα on Twitter: “Είδα τον #Θεμης_Αδαμαντιδης έξω από τα δικαστήρια.Με το ζόρι στεκόταν στα πόδια του. / Twitter”

Είδα τον #Θεμης_Αδαμαντιδης έξω από τα δικαστήρια.Με το ζόρι στεκόταν στα πόδια του.

Δασκαλάκος 👨‍🏫 on Twitter: “Ρε #Θεμης_Αδαμαντιδης πώς έχεις γίνει έτσι;; Ούτε να μιλήσεις δεν μπορείς ρε… / Twitter”

Ρε #Θεμης_Αδαμαντιδης πώς έχεις γίνει έτσι;; Ούτε να μιλήσεις δεν μπορείς ρε…

Όσα είπε ο κ. Κούγιας -με την ανοχή και τα «μπράβο» στο τέλος του τραγουδιστή- για την μέχρι προχτές σύντροφο δεν έμειναν ασχολίαστα:

Akatamakata on Twitter: “#Θεμης_Αδαμαντιδης είσαι μεγάλος ξεφτιλας αμ την πλακώνες στο ξύλο αμ την απαρνήθηκες κ έβαλες τον Κούγια μπροστά να την μειώσει κ με τον σεξιστικό του οχετο κ στο τέλος του πες κ μπράβο.Έλα μας ξενερωσες ζητά πρωτα σύγνωμη κ μετά ζητά βοήθεια. / Twitter”

Θεμης_Αδαμαντιδης είσαι μεγάλος ξεφτιλας αμ την πλακώνες στο ξύλο αμ την απαρνήθηκες κ έβαλες τον Κούγια μπροστά να την μειώσει κ με τον σεξιστικό του οχετο κ στο τέλος του πες κ μπράβο.Έλα μας ξενερωσες ζητά πρωτα σύγνωμη κ μετά ζητά βοήθεια.

Catάκοπη on Twitter: “#tliveΓνωστή η τακτική Κούγια οι αιχμές για να πλήξει την αξιοπιστία των αντιπάλων πλευρών Στην υπόθεση Λιγνάδη είναι οι “επαγγελματίες ομοφυλόφιλοι”, στην συγκεκριμένη υπόθεση “δείτε το instagram” για το ποιον της καταγγέλουσας ! Το ίδιο Modus operandi !#Θεμης_Αδαμαντιδης / Twitter”

tliveΓνωστή η τακτική Κούγια οι αιχμές για να πλήξει την αξιοπιστία των αντιπάλων πλευρών Στην υπόθεση Λιγνάδη είναι οι “επαγγελματίες ομοφυλόφιλοι”, στην συγκεκριμένη υπόθεση “δείτε το instagram” για το ποιον της καταγγέλουσας ! Το ίδιο Modus operandi !#Θεμης_Αδαμαντιδης

Αγριομολόχα on Twitter: “Υπάρχει μομφή για το παρελθόν τής κοπέλας. Ενώ ο #Θεμης_Αδαμαντιδης που άλλαζε τις γυναίκες σαν τα πουκάμισα, έσπερνε παντού παιδιά κι είχε κάνει 82 γάμους… Είναι αμεμπτου ηθικής!! #tlive / Twitter”

Υπάρχει μομφή για το παρελθόν τής κοπέλας. Ενώ ο #Θεμης_Αδαμαντιδης που άλλαζε τις γυναίκες σαν τα πουκάμισα, έσπερνε παντού παιδιά κι είχε κάνει 82 γάμους… Είναι αμεμπτου ηθικής!! #tlive

3) Δεν υπάρχουν πια πολλοί υποστηρικτές του κ. Αδαμαντίδη

Με την ειλικρίνεια και την ευθύτητά του, ο κ. Αδαμαντίδης είχε κερδίσει πολλούς υποστηρικτές. Μόνος του έκανε την αυτοκριτική του, και μιλούσε ανοιχτά για τα προβλήματα που είχε με το τζόγο, το αλκοόλ και τις ουσίες.

Πολλοί τον στήριζαν, καθώς, όπως έλεγε ο ίδιος, τα πάθη του δεν έκαναν κακό σε κανέναν εκτός απ’ τον ίδιο.

Όμως τώρα που φαίνεται -δεν ξέρουμε, και δεν θα μπορούμε να ξέρουμε πριν κριθεί απ’ τη δικαιοσύνη- ότι τα πάθη του δεν έκαναν κακό μόνο στον ίδιο αλλά και στις γυναίκες της ζωής του, ο κόσμος μοιάζει να έχει λιγότερη υπομονή.

Οι αντιδράσεις στα σόσιαλ είναι σκληρές – κυρίως για το δικό του το καλό και των γύρω του, κι όχι λόγω κάποιου μίσους.

Γωγω Σταυροπουλου on Twitter: “Ο άνθρωπος έχει σοβαρό πρόβλημα ας τον βοηθήσει κάποιος πραγματικά είναι να τον λυπάσαι… #Θεμης_Αδαμαντιδης / Twitter”

Ο άνθρωπος έχει σοβαρό πρόβλημα ας τον βοηθήσει κάποιος πραγματικά είναι να τον λυπάσαι… #Θεμης_Αδαμαντιδης

soso_ papadima 🔪official on Twitter: “#tlive #Θεμης_Αδαμαντιδης Δεν μαζεύονται λέω εγώ όι δικοί του πού πήγαν νά τόν υποστηρίξουν νά τόν βάλουν σε καμία κλινική αποτοξίνωσης μπας κ σώσουν την αξιοπρέπεια του τουλάχιστον…. / Twitter”

tlive #Θεμης_Αδαμαντιδης Δεν μαζεύονται λέω εγώ όι δικοί του πού πήγαν νά τόν υποστηρίξουν νά τόν βάλουν σε καμία κλινική αποτοξίνωσης μπας κ σώσουν την αξιοπρέπεια του τουλάχιστον….

Elias Athanasopoulos on Twitter: “Ελπιζω να μην καλέσει πάλι καμια εκπομπη τον Θεμη Αδαμαντίδη , και κανένα κέντρο να μην του δώσει δουλειά, να πιάσει πάτο, μπας και πάει σε κέντρο απεξάρτησης.#Θεμης_Αδαμαντιδης / Twitter”

Ελπιζω να μην καλέσει πάλι καμια εκπομπη τον Θεμη Αδαμαντίδη , και κανένα κέντρο να μην του δώσει δουλειά, να πιάσει πάτο, μπας και πάει σε κέντρο απεξάρτησης.#Θεμης_Αδαμαντιδης

Μικρή Λουλού on Twitter: “Νομίζω πως η δικαιοσύνη πρέπει να εξαναγκάσει τον #Θεμης_Αδαμαντιδης σε υποχρεωτική αποτοξίνωση… Ο άνθρωπος χρειάζεται βοήθεια… / Twitter”

Νομίζω πως η δικαιοσύνη πρέπει να εξαναγκάσει τον #Θεμης_Αδαμαντιδης σε υποχρεωτική αποτοξίνωση… Ο άνθρωπος χρειάζεται βοήθεια…

Ioanna on Twitter: “Σε κάθε περίπτωση ο #Θεμης_Αδαμαντιδης θέλει βοήθεια από ειδικούς. Ο άνθρωπος παραπαίει και καταρρέει εδώ και καιρό. Δυστυχώς ο δικηγόρος που έχει επιλέξει δεν τον βοηθάει με το να απαξιώνει τους πάντες κατά τον συνήθη του τρόπο! / Twitter”

Σε κάθε περίπτωση ο #Θεμης_Αδαμαντιδης θέλει βοήθεια από ειδικούς. Ο άνθρωπος παραπαίει και καταρρέει εδώ και καιρό. Δυστυχώς ο δικηγόρος που έχει επιλέξει δεν τον βοηθάει με το να απαξιώνει τους πάντες κατά τον συνήθη του τρόπο!

Maomao on Twitter: “Αλητη #Θεμης_Αδαμαντιδης αυτό είναι και το τέλος της καριέρας σου και δεν λυπάμαι και καθόλου / Twitter”

Αλητη #Θεμης_Αδαμαντιδης αυτό είναι και το τέλος της καριέρας σου και δεν λυπάμαι και καθόλου

Bini on Twitter: “Μαζέψτε τον πριν κανει κάτι χειρότερο #Θεμης_Αδαμαντιδης / Twitter”

Μαζέψτε τον πριν κανει κάτι χειρότερο #Θεμης_Αδαμαντιδης

4) Η ασυλία που απολαμβάνουν οι «λαϊκοί»

Μέσα σε όλα, ο τράπερ που έπαιζε μπουνιές με άλλο τράπερ μπροστά στα παιδάκια, βγήκε να πει το παράπονό του:

Screenshot 18

Εμφανίζει τον εαυτό του αδικημένο επειδή μετά το επεισόδιο στα βραβεία δημιουργήθηκε το χάσταγκ #Cancel_Trappers ενώ τώρα δεν βλέπει κανένα χάσταγκ #cancel_Λαϊκούς:

«Να σας ρωτήσω κάτι εκεί στα τσ…οκάναλα. Σήμερα που τον Θέμη Αδαμαντίδη τον συλλάβανε επειδή έσπαγε στο ξύλο τη γυναίκα του και άλλους τόσους που έχουν πιάσει πιο παλιά γιατί δεν είδα ποτέ κανένα χάσταγκ #cancel_Λαϊκούς; Γιατί κάνετε τουμπέκα σε αυτό; Σας βολεύει να μας βγάζετε εμάς τους κακούς», λέει αρχικά.

Και προσθέτει: «Ενώ τόσα χρόνια όλοι αυτοί οι λαϊκοί καλλιτέχνες που τους γλείφετε τα αρ@@@@@ κάνουν τρισχειρότερα. Δεν είδα κανένα #cancel_Λαϊκούς τόσα χρόνια που τραγουδιστές στριμώχνουν κοριτσάκια στα καμαρίνια, για να τους προσφέρουν μία θέση στην πίστα. Ούτε για τους ηθοποιούς είδα κανένα #cancel_Ηθοποιούς… Καθίστε λοιπόν στα αυγά σας τώρα».

Έχει και δεν έχει δίκιο.

Έχει δίκιο πως οι λαϊκοί είχαν -κακώς- μια ιδιότυπη ασυλία, επειδή το «αντριλίκι» τους έρχεται από παλιότερες εποχές.

Όμως δεν έχει δίκιο σε διάφορα:

Δεν κάνουν τα «τσοντοκάναλα» τα cancel, αλλά χρήστες του διαδικτύου.

Δεν προωθούν όλοι οι λαϊκοί συλλήβδην μια παραβατική κουλτούρα. Ενώ οι περισσότεροι τράπερς (και ειδικά αυτός!) ναι.

Οι τράπερς είχαν για χρόνια πολύ μεγαλύτερη «ασυλία», έχω γράψει και άρθρα γι’ αυτό. Άρα το να έχει μετά από τόσο καιρό παράπονο και να λέει «οι άλλοι κάνουν χειρότερα» είναι αρκετά περίεργο.

Στην πραγματικότητα συνέβαινε το εντελώς αντίθετο απ’ αυτό που περιγράφει:

Η απαίσια ασυλία που απολαμβάνουν οι (τ)ράπερς

Και τελικά, όταν καλή ώρα κάποιος λαϊκός τραγουδιστής (φέρεται να) έκανε βιαιοπραγία, αντιμετωπίστηκε σαφώς πιο αυστηρά απ’ ό,τι ο Light, που όχι μόνο δεν συνελήφθη και δεν δικάζεται αλλά ανέβηκε στη σκηνή και τραγουδούσε κιόλας κανονικά.

5) Η δοξολογία της βίας

Όπως έγραψα, ο Light είχε ένα δίκιο στο ότι οι «άντρες παλαιάς κοπής» του λαϊκού τραγουδιού είχαν αντιμετωπιστεί -μέχρι προχτές τουλάχιστον- με κατανόηση.

Απ’ το εξαιρετικό άρθρο «Η Δοξολογία της Βίας» της Χριστίνας Γαλανοπούλου, αντιγράφω ένα εύστοχο απόσπασμα:

Τώρα που μιλάμε για παράδειγμα, σε όλο το φάσμα των social media, υπάρχουν γκρουπ που αντιμετωπίζουν με ύποπτα ένθερμη υποστήριξη τον καλλιτέχνη, τον «Αδαμαντίδη τον Θεό» και με χλεύη και υποτίμηση τις «Βουλγάρες», τα αρπακτικά, τις gold diggers, που κατά την υπερασπιστική γραμμή είδαν σ’ εκείνον την «χρυσοτόκο όρνιθα», υποβιβάζοντας τις σοβαρότατες καταγγελίες περί ξυλοδαρμού –και των δύο- και προεξοφλώντας την έκβαση των σοβαρότατων υποθέσεων τους.

Έχουμε να κάνουμε με κάποιο ακατέργαστο –και αβάσιμο- διαδικτυακό αίσθημα δικαίου που στηριζόμενο στον πρότερο βίο –βασικά στα προϊόντα του ταλέντου: τραγούδια, εμφανίσεις, συνεντεύξεις γεμάτες «αυθεντικότητα»- αθωώνει τον διάσημο άντρα και ρίχνει εκ προοιμίου στην πυρά τις συντρόφους του;

Καθόλου. Έχουμε να κάνουμε με την εκπαίδευση ενός μεγάλου μέρους της κοινωνίας και τις αταβιστικές αντιδράσεις της, κάθε φορά που πέφτει από τα σύννεφα για τον ιδιωτικό βίο κάποιου διάσημου, συνήθως άντρα. Έχουμε να κάνουμε με τη ριζωμένη πεποίθηση ότι οι γυναίκες θέλουν να ταλαιπωρήσουν, να απομυζήσουν, να εξευτελίσουν και να αποκαθηλώσουν το κεφαλαιοποιημένο αρσενικό.

Εξ ου και οι επιθέσεις στην καταγωγή και στην εξωτερική εμφάνιση των συντρόφων του καλλιτέχνη, που για ένα μεγάλο ποσοστό ανδρών κυρίως, προεξοφλεί και την αξιοπιστία των καταγγελιών τους. Είναι το ίδιο ποσοστό ανθρώπων – θαυμαστών που αδυνατεί να διαχωρίσει τον άνθρωπο από τον καλλιτέχνη, τον ιδιώτη από τον διάσημο, την κλειστή πόρτα από την ανοιχτή πίστα.

Δεν συμβαίνει μόνο σε εμάς: τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, η διασημότητα, το ταλέντο, η χτισμένη αξιοπιστία, κάποτε και η ομορφιά ή η οικονομική ευμάρεια, ακόμα κι όταν παραπαίουν ή κατακρημνίζονται, δύσκολα διαχωρίζονται από την πραγματικότητα του χαρακτήρα που μπορεί να είναι τροματικά οδυνηρή και αβάσταχτα άσχημη.

Το πραγματικά επικίνδυνο εδώ είναι το glorification της βίας, το συγχωροχάρτι –πριν ακόμη αποφανθεί η δικαιοσύνη- του «καλά τους έκανε, δεν τις βλέπεις πώς είναι» και η προθυμία να προσπεραστεί αβασάνιστα και χωρίς δεύτερη σκέψη η ανάγκη αντιμετώπισης της έμφυλης βίας, όποια κι αν είναι η αφετηρία της, όποιος κι αν είναι ο κορμός που προέκτασή του μπορεί να είναι το βαρύ χέρι.

Η δοξολογία της διάσημης βίας – ampa

Η υπόθεση Αδαμαντίδη απλώς υπενθυμίζει τον τρόπο που έχει εκπαιδευτεί η κοινωνία να μπερδεύει τον άνθρωπο με τον καλλιτέχνη, τον διάσημο με τον ιδιώτη, την κλειστή πόρτα με την ανοιχτή πίστα Μέχρι χθες, όσες φορές κι αν είχε συλληφθεί ή απασχολήσει τις αρχές ο Θέμης Αδαμαντίδης -κυρίως για περιστατικά παράνομου τζόγου, κάποτε για τον ξυλοδαρμό του από αγνώστους και ακόμα πιο παλιά για μια υπόθεση επίθεσης πρώην συντρόφου του στον καλλιτεχνικό του μάνατζερ- πάντα οι αντιδράσεις της κοινής γνώμης κυμαίνονταν από τον αστεϊσμό στα memes και από την συμπαράσταση στη λύπη.

6) Γιατί να γράψεις “Ποιος είναι ο Λεξ;”

Ο καλός Θεσσαλονικιός ράπερ Λεξ έδωσε μια μεγάλη συναυλία, και χωρίς καν διαφήμιση γέμισε το γήπεδο της Νέας Σμύρνης.

Το αγαπημένο μου κομμάτι του ήταν και είναι αυτό:

ΛΕΞ – VITTORIO

Μουσική επιμέλεια: Dof Twogee and the Damned UnitedΣύνθεση: Dof Twogee, Tyler RydoszΛΕΞ Facebook Page: https://www.facebook.com/lex2gDof Twogee Facebook page…

Η μεγάλη επιτυχία του για πολλούς μοιάζει να ήρθε απ’ το πουθενά >>

«Όσο Snik & Light παίζουν σε κλαμπάκια ο ΛΕΞ γεμίζει στάδια» – Όλοι μιλάνε για τη συναυλία στη Νέα Σμύρνη

Μετά την επιτυχία, βγήκαν πολλοί με τουπέ και λένε «Ποιος είναι αυτός ο Λεξ;» κλπ.

Λογικό να μην τον ξέρεις, κανένα πρόβλημα. Ψάξτον. Όμως η υπεροπτική ερώτηση μού φαίνεται πολύ δήθεν και ενδεικτική μιας boomer νοοτροπίας.

Μια ωραία απάντηση έδωσε ο Αντώνης Βαβαγιάννης (Κουραφέλκυθρα), μέσω του θρυλικού ήρωά του Θείου Αιμίλιου:

Σχολίασε:

Γιατί να γράψεις “Ποιος είναι ο Λεξ;”

Ενώ μπορείς να γράψεις “Αυτά τα Λεξ και τα Μεξ που πάνε αυτοί οι γιεγιέδες και ξεβιδώνονται στα παρτιζ, εγώ δεν τα ξέρω, εμείς βάζαμε στο τρανζιστοράκι Στέλλα Γκρέκα το αηδόνι του Αργοσαρονικού, και τη βγάζαμε με κολοκυθόσπορο στο παγκάκι να μη μας κάνει τσακωτούς με το Μαριώ ο θείος της, κείνος ο βλογιοκομμένος ναύκληρος με το ζαβό το μάτι. Αχ! Το Μαριώ! Το θυμάμαι σαν ζουλάπι να μου πιπιλίζει το αυτί να πάμε στο Γκριν Παρκ να δούμε Χιώτη και Μαίρη Λίντα, που επαίζανε μουσική βέρα, όχι σαν αυτά τα χιπ χοψ, τα πινκ πονκ, πως τα λέτε εσείς οι νεολαίοι.”

******

Μπόνους: Τρεις απ’ τις φορές που ο Θείος Αιμίλιος είχε όρεξη για κουβέντα

#1

aimilios20

#2

aimilios21

#3

aimilios24

Έξτρα μπόνους:

Κάποτε κάποιος είχε στείλει μήνυμα-φάρσα στην εκπομπή του Λεβέντη, ως «θείος Αιμίλιος» κι ο Λεβέντης διάβασε στον αέρα όσα είχε γράψει ο φαρσέρ (που ήταν λόγια του Θείου Αιμίλιου απ’ τα Κουραφέλκυθρα).

Το αποτέλεσμα, εξόχως σουρεαλιστικό:

Αιμιλιος Σουρεαλισμος Βασίλης Λεβέντης

Αιμιλιος Σουρεαλισμος Βασίλης Λεβέντηςhttp://www.comicdom-press.gr/kourafelkuthra26/

7) Ελληνική δικαιοσύνη

Δεν θέλω να βάλω πολιτικό πρόσημο σ’ αυτά που θα γράψω. Ξέρω ότι πολλοί κατηγορούν τον ποινικό κώδικα και τον ΣΥΡΙΖΑ για το ότι ό,τι και να κάνεις θα μείνεις λίγο στην φυλακή, και άλλοι τους «δεξιούς δικαστές» που αφήνουν ελεύθερους τους πάντες, απ’ τον Κορκονέα και τον Φιλιππίδη μέχρι…

Δολοφονία Ζακ Κωστόπουλου: Αποφυλακίζεται υπό όρους ο μεσίτης | LiFO

Μόλις δύο μήνες μετά την καταδικαστική απόφαση Μόλις δύο μήνες μετά την καταδικαστική απόφαση σε βάρος του για την υπόθεση θανάτου του Ζακ Κωστόπουλου, αποφυλακίζεται ο μεσίτης που είχε καταδικαστεί σε ποινή κάθειρξης 10 ετών.

Ο μεσίτης λοιπόν, έφαγε 10 χρόνια κάθειρξης για το θάνατο του Ζακ, και στους δύο μήνες βγήκε έξω!

Κι ας είχε επιβάλλει το δικαστήριο την ανώτατη προβλεπόμενη ποινή και σε αυτόν και στον κοσμηματωπόλη, που κρίθηκαν από κοινού ένοχοι για την κατηγορία της θανατηφόρας σωματικής βλάβης κατά παραυτουργία.

Οπότε έχουμε και λέμε:

Παρότι υπήρχαν βίντεο που έδειξαν τι συνέβη…

-Οι αστυνομικοί αθωώθηκαν, είναι έξω

-Ο κοσμηματοπώλης, παρότι καταδικάστηκε δεν μπήκε ποτέ στη φυλακή, είναι έξω

-Ο μεσίτης, παρότι καταδικάστηκε, έκατσε στη φυλακή μόλις δύο μήνες και βγήκε έξω με αναστολή ποινής

Κάτι πάει πολύ στραβά στη δικαιοσύνη. Κι αν το πρόβλημα είναι η συμφόρηση των φυλακών, μήπως να έχτιζαν κι άλλες;

8) Η Ζαχάροβα τρώει προκλητικά φράουλες

Η εκπρόσωπος τύπου της Ρωσίας ανέβασε ένα περίεργο βιντεάκι, στο οποίο τρώει φράουλες για να απαντήσει σε υπαινιγμούς πως η Ρωσία έχει πρόβλημα με τα τρόφιμα ή τη συγκομιδή ή κάτι τέτοιο, και να αποδείξει ότι όλα πάνε βάσει σχεδίου…!

Τάσος_feel_tatos on Twitter: “Τι στο μπουτσο είδα μόλις; https://t.co/AyvPkEZ8G4 / Twitter”

Τι στο μπουτσο είδα μόλις; https://t.co/AyvPkEZ8G4

Χλευάστηκε δεόντως:

πανωλεθρίαμβος on Twitter: “Let me take you down’Cause I’m going to strawberry fieldsNothing is realAnd nothing to get hung about pic.twitter.com/kWBNE9eFii / Twitter”

Let me take you down’Cause I’m going to strawberry fieldsNothing is realAnd nothing to get hung about pic.twitter.com/kWBNE9eFii

Τάσος_feel_tatos on Twitter: “Ο κύκλος τη ζωής μιας φράουλας. pic.twitter.com/GjVQpG1tQ7 / Twitter”

Ο κύκλος τη ζωής μιας φράουλας. pic.twitter.com/GjVQpG1tQ7

Ενοχλήθηκαν ακόμη και φιλοΡώσοι! Όπως ο σκιτσογράφος Στάθης Σταυρόπουλος:

Στάθης on Twitter: “Είδα το video που ανέβασε η Ζαχαροβα,στο οποίο μασουλαει αισθησιακά και γλείφει δύο φράουλες εν είδει …να μην πω.Για πορνικο βιντεάκι καλό είναι,αν και κακόγουστο.Για βίντεο εκπροσώπου της Ρωσικής Ομοσπονδίας είναι να τραβάει τα μαλλιά του ο ρωσικός πολιτισμός. / Twitter”

Είδα το video που ανέβασε η Ζαχαροβα,στο οποίο μασουλαει αισθησιακά και γλείφει δύο φράουλες εν είδει …να μην πω.Για πορνικο βιντεάκι καλό είναι,αν και κακόγουστο.Για βίντεο εκπροσώπου της Ρωσικής Ομοσπονδίας είναι να τραβάει τα μαλλιά του ο ρωσικός πολιτισμός.

Ο κ. Στάθης ενοχλήθηκε απ’ αυτό το βιντεάκι, αλλά όχι απ’ τον πόλεμο της Ρωσίας και τις φρικαλεότητες;!

Ioannis K. Erripis on Twitter: “Δεν αρμόζει δηλαδή για εκπρόσωπος ενός κράτους που βομβαρδίζει εμπορικά κέντρα και οι φαντάροι του βιάζουν μωρά ? / Twitter”

Δεν αρμόζει δηλαδή για εκπρόσωπος ενός κράτους που βομβαρδίζει εμπορικά κέντρα και οι φαντάροι του βιάζουν μωρά ?

mimakos for the navy on Twitter: “Αγαπητέ Στάθη, η αισθητική της Ζαχάροβα αντικατοπτρίζεται στις φωτογραφίες του γάμου της, όπου υιοθετεί όλο το δυτικό “κοσμοείδωλο” το οποίο σήμερα φαινομενικά(;) καταγγέλλει. Ενδεικτικά: pic.twitter.com/m8YQWlnBEy / Twitter”

Αγαπητέ Στάθη, η αισθητική της Ζαχάροβα αντικατοπτρίζεται στις φωτογραφίες του γάμου της, όπου υιοθετεί όλο το δυτικό “κοσμοείδωλο” το οποίο σήμερα φαινομενικά(;) καταγγέλλει. Ενδεικτικά: pic.twitter.com/m8YQWlnBEy

Afronaut on Twitter: “Βέβαια, σε σχέση με όσα γίνονται τελευταία, αυτό είναι το τελευταίο για το οποίο ο ρωσικός πολιτισμός θα πρέπει να τραβάει τα μαλλιά του. / Twitter”

Βέβαια, σε σχέση με όσα γίνονται τελευταία, αυτό είναι το τελευταίο για το οποίο ο ρωσικός πολιτισμός θα πρέπει να τραβάει τα μαλλιά του.

9) Ντίνα Κώνστα

Έχουν γραφτεί όλα τα σημαντικά – και εδώ >>

Ντίνα Κώνστα (1938-2022) : “Έκανα αυτό που ήθελα, δεν έπληξα στη ζωή μου με γάμους και παιδιά” | LiFO

Η Ελληνίδα ηθοποιός που πέρασε από όλες τις μεγάλες θεατρικές σκηνές της Αθήνας και αγαπήθηκε από το ευρύ κοινό για τους τηλεοπτικούς της ρόλους ως “Γιολάντα” στο “Δις Εξαμαρτείν” και Ντένη Μαρκορά στους “Δύο ξένους” αφηγήθηκε την πολυκύμαντη ζωή της στο LiFO.gr

Συζητήθηκε πολύ το πόσο εστίασαν κάποιοι στο ρόλο της Ντένης Μαρκορά, λες και ήταν ο μόνος που έπαιξε ποτέ.

* I-Xasou * on Twitter: “All over twitter:#ΝτιναΚωνστα #Ντενη_Μαρκορα pic.twitter.com/uF4B4wdoEP / Twitter”

All over twitter:#ΝτιναΚωνστα #Ντενη_Μαρκορα pic.twitter.com/uF4B4wdoEP

Από τη μία…

Kostas Mantzaris on Twitter: “Έφυγε από τη ζωή η εξαιρετική Ντίνα Κώνστα κ το τουητερ.γρ θρηνεί το θάνατο της Ντένης Μαρκορά… / Twitter”

Έφυγε από τη ζωή η εξαιρετική Ντίνα Κώνστα κ το τουητερ.γρ θρηνεί το θάνατο της Ντένης Μαρκορά…

Vangelis Tripolitakis on Twitter: “Πολύ άδικο για την Κώνστα να την θυμούνται ως Μαρκορά. Είχε παίξει σε εξαιρετικούς ρόλους. / Twitter”

Πολύ άδικο για την Κώνστα να την θυμούνται ως Μαρκορά. Είχε παίξει σε εξαιρετικούς ρόλους.

Judas on Twitter: “Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο και επίσης, θεωρώ πως αδικεί την Κώνστα ως ηθοποιό η αναφορά στον συγκεκριμένο ρόλο ως τον κορυφαίο της. / Twitter”

Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο και επίσης, θεωρώ πως αδικεί την Κώνστα ως ηθοποιό η αναφορά στον συγκεκριμένο ρόλο ως τον κορυφαίο της.

Κι απ’ την άλλη…

Ντραμερ με νουάρ on Twitter: “Καποιοι παραπονιούνται οτι στα σοσιαλ αναφερεται περισσοτερο η Ντενυ Μαρκορα παρά η Ντινα Κωνστα. Ισως γιατι γατακια μου η Κωνστα ηταν τοσο καλη ηθοποιος που πηρε ενα δευτερο ρολο και τον επλασε σε μυθο. Δεν ειναι λαθος λοιπον να τιμας καποιον για τη τεχνη του. Γνωμουλα μου / Twitter”

Καποιοι παραπονιούνται οτι στα σοσιαλ αναφερεται περισσοτερο η Ντενυ Μαρκορα παρά η Ντινα Κωνστα. Ισως γιατι γατακια μου η Κωνστα ηταν τοσο καλη ηθοποιος που πηρε ενα δευτερο ρολο και τον επλασε σε μυθο. Δεν ειναι λαθος λοιπον να τιμας καποιον για τη τεχνη του. Γνωμουλα μου

* I-Xasou * on Twitter: “Όλοι θα σταθείτε στο ρόλο της Μαρκόρα και καλά θα κάνετε. Έχετε δίκιο. Χρειάστηκε μια μοναδική ηθοποιός για να δώσει έναν μυθικό χαρακτήρα στην ποπ κουλτούρα μας. Ντένη, τα εβιάν σήμερα σε μας γιατί δεν είμαστε καθόλου καλά. #Ντινα_Κωνστα #ντινακωνστα / Twitter”

Όλοι θα σταθείτε στο ρόλο της Μαρκόρα και καλά θα κάνετε. Έχετε δίκιο. Χρειάστηκε μια μοναδική ηθοποιός για να δώσει έναν μυθικό χαρακτήρα στην ποπ κουλτούρα μας. Ντένη, τα εβιάν σήμερα σε μας γιατί δεν είμαστε καθόλου καλά. #Ντινα_Κωνστα #ντινακωνστα

Dame Gianna on Twitter: “Η Ντίνα Κώνστα ήταν η απόλυτη scene-stealer σε ό,τι κι αν έκανε / Twitter”

Η Ντίνα Κώνστα ήταν η απόλυτη scene-stealer σε ό,τι κι αν έκανε

Θα τη θυμόμαστε για όλα

Anna Chatzisofia on Twitter: “Η Ντίνα του θεάτρου, η Ντίνα της τηλεόρασης, η Ντίνα του δράματος, η Ντίνα της κωμωδίας, η Ντίνα της αριστεράς, η Ντίνα του σήματος του Κόκκινου δεν είναι πια εδώ. Κι ενώ γράφω αυτά τα “μελό” σαν να την ακούω να ψιθυρίζει “Τώρα θα σε χαστούκιζα αλλά θα μου χαλάσει το μαλλί”. pic.twitter.com/DRZJ6w2v1W / Twitter”

Η Ντίνα του θεάτρου, η Ντίνα της τηλεόρασης, η Ντίνα του δράματος, η Ντίνα της κωμωδίας, η Ντίνα της αριστεράς, η Ντίνα του σήματος του Κόκκινου δεν είναι πια εδώ. Κι ενώ γράφω αυτά τα “μελό” σαν να την ακούω να ψιθυρίζει “Τώρα θα σε χαστούκιζα αλλά θα μου χαλάσει το μαλλί”.

*Ωραίο και το άρθρο του Δημήτρη Πολιτάκη «Η ευχή και η κατάρα της Ντένης Μαρκορά»

10) Ανισόπεδη Ντίσκο

Πρέπει να πω, ότι στο σπιτικό μας, το νέο τραγούδι του Pan Pan (feat. Καλλιόπη Μητροπούλου) -όποιο κι αν ήταν αυτό- ήταν πραγματικά πολυαναμενόμενο.

Τόσο που όταν βγήκε, κάναμε θεματικό πάρτι γύρω απ’ αυτό

20220628 215010

και το ακούσαμε 100 φορές εκείνη τη νύχτα, ανάμεσα σε άλλα φυσικά

290534577 2306951519456946 797590986437670914 n

Την Παρασκευή που μας πέρασε, κυκλοφόρησε επίσημα σ’ όλες τις πλατφόρμες και μπορείτε να το ακούσετε εδώ:

Ανισόπεδη Ντίσκο (feat. Kalliopi Mitropoulou)

Provided to YouTube by DistroKidΑνισόπεδη Ντίσκο (feat. Kalliopi Mitropoulou) · Pan Pan · Kalliopi MitropoulouΑνισόπεδη Ντίσκο (feat. Kalliopi Mitropoulou)℗ …

κι εδώ

Ε, ζήτησα απ’ τον Pan Pan να μας πει μερικά πράγματα γι’ αυτό

-Πώς προέκυψε το τραγούδι αυτό; Τι σε ενέπνευσε;

Είναι κυριολεκτικά αυτό που λέω στον πρώτο στίχο: “Ήταν απόγευμα στο αμάξι και ακούγαμε Pulp και σκεφτόμουν ότι θέλω να σου γράψω ένα τραγούδι”. Έτσι το ξεκίνησα, ήθελα να είναι ένα κομμάτι να διασκεδάζει την σύντροφό μου, όταν δεν είμαστε παρέα. Εν τέλει κατέληξα να μιλάω για τα άγχη μου και τις αποτυχίες μου. Ίσως εκεί, παρότι είναι πολύ προσωπικό να βρίσκουν την ταύτιση οι άνθρωποι που μου λένε πως νιώθουν ότι μιλάει για εκείνους.

-Είναι τέλειο και για την πίστα και για το αμάξι. Το ακούει πηγαίνοντας στη δουλειά η κοπέλα για την οποία ξεκίνησες να το γράφεις;

Η ακρόαση στην οδήγηση είναι cheat, όλα ακούγονται -σε εμένα τουλάχιστον- καλύτερα. Ναι, το ακούει. Παρότι ακούει διαρκώς την μουσική ενώ δημιουργείται στο σπίτι μας, έχει το κουράγιο να την ακούει και εκτός.

-Το ρεφρέν ηχογραφήθηκε από μακρυά έμαθα. Θες να μας πεις για αυτό; Δεν είναι το ρεφρέν που ήθελες να πει η Πεγκυ Ζηνα ε;

Συνειδητοποίησα πως έφτανε ο καιρός που ήθελα να το κυκλοφορήσω και δεν είχα τελική ηχογράφηση του ρεφραίν. Η Καλλιόπη όμως ήταν στο Παρίσι εκείνες τις ημέρες. Ήθελε πολύ όμως να το πει εκείνη, κι έτσι σε χρόνο dt κανόνισε και πήγε να το γράψει σε studio φίλης της στο Παρίσι και μου το έστειλε την ίδια ημέρα! Δεν είναι το ρεφραίν που έλεγα πως θα ταίριαζε στην Πέγκυ Ζήνα, αυτό είναι από άλλο κομμάτι της Φαντασμαγορίας Τρία.

-Μου άρεσε η αναφορά στους Pulp (και η στιχουργική και η μουσική). Και ακόμα πιο πολύ το ραπ με τα ονόματα Ελλήνων καλλιτεχνών. Μίλησε μου για το name dropping αυτό…

Ως παιδί του hiphop μου αρέσει να ενσωματώνω πρακτικές του στη μουσική μου, κι ας μην παίζω hiphop. Έτσι έκανα ένα shout out σε μουσικούς που μου αρέσουν. Φυσικά, είναι απλώς μια ενδεικτική λίστα, αν έβαζα όλο τον κόσμο μέσα θα ήταν μισάωρο το κομμάτι.

postnoise 290972862 3324730987810992 1832499306552532341 n

-Εκ των υστέρων υπήρξαν ονόματα που συνειδητοποίησες ότι ξέχασες να αναφέρεις και θα πρόσθετες;

Το μόνο που θα άλλαζα θα ήταν να χωρέσω κάπως την Λένα Πλάτωνος, που την ανακαλύπτω από την αρχή το τελευταίο εξάμηνο, έτσι για ιστορικούς λόγους. Αλλά δεν έχει και τόση σημασία, η αγάπη είναι αγάπη, κι αυτή είναι μια ενδεικτική λίστα, για διασκεδαστικούς σκοπούς.

-Η Ανισόπεδη Ντίσκο είναι το πρώτο σινγκλ μετά από το μεγάλο, σχεδόν mainstream, σουξέ σου. Είχες άγχος τι θα παρουσίαζες, ξέροντας πως ήμασταν πολλοί αυτοί που περιμέναμε τη νέα μουσική σου;

Όχι, καθόλου. Ίσα-ίσα χαίρομαι που κάθε κομμάτι ανοίγει δρόμο για το επόμενο. Πάντα βγάζω έξω μουσική που απολαμβάνω εγώ πρωτίστως, αν υπάρχει και κόσμος να την ακούει ακόμη καλύτερα. Θα αγχωνόμουν αν ποτέ ερχόταν η μέρα που θα ήμουν υποχρεωμένος να βγάλω μουσική αλλά δε θα μου άρεσε.

-Πότε να περιμένουμε τη Φαντασμαγορια 3, και τι μπορείς να μας πεις για αυτήν;

Θα βγει στο τέλος Σεπτεμβρίου ή αρχές Οκτωβρίου, θα είναι πάλι 7 κομμάτια και με αυτήν θα κλείσει η ιστορία που άρχισε στην Ένα.

11) To podcast της ημέρας

Screenshot 21

Τολμώ να πω ότι έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον: To νέο μου ηχητικό ντοκιμαντέρ για τη Μαρία Κυπριωτάκη-Περράκη και τη μάχη στη Βουλή τις ταραγμένες μέρες του 1986.

Όλα ξεκίνησαν όταν, τη μέρα που οι ΗΠΑ έπαθαν (και προκάλεσαν) σοκ με την απόφαση για τις αμβλώσεις, διάβασα αυτό το τουίτ:

Vagelis Tsogkas on Twitter: “Το Μάιο του 1986,ήταν μια γυναίκα από το Ηράκλειο,η Μαρία Κυπριωτάκη, τότε Υφυπουργός Υγείας,που εισηγήθηκε στη Βουλή το νόμο για την αποποινικοποίηση της άμβλωσης.Χειρούργος-γυναικολόγος η ίδια,έδωσε τη μάχη της προόδου στην επεισοδιακή συζήτηση απέναντι στην τότε αντιπολιτευση. pic.twitter.com/bAa2PKoEna / Twitter”

Το Μάιο του 1986,ήταν μια γυναίκα από το Ηράκλειο,η Μαρία Κυπριωτάκη, τότε Υφυπουργός Υγείας,που εισηγήθηκε στη Βουλή το νόμο για την αποποινικοποίηση της άμβλωσης.Χειρούργος-γυναικολόγος η ίδια,έδωσε τη μάχη της προόδου στην επεισοδιακή συζήτηση απέναντι στην τότε αντιπολιτευση. pic.twitter.com/bAa2PKoEna

«Και γιατί δεν την ξέρουμε;», ήταν η απορία στα χείλη πολλών. Κι έτσι αποφάσισα να κάνω ένα ηχητικό ντοκιμαντέρ για όσα έγιναν εκείνο το απίστευτο δεκαήμερο του 1986, με την ελπίδα να τιμήσω την Μαρία Κυπριωτάκη Περράκη, που αδίκως δεν έμεινε στην Ιστορία.

Ελπίζω να το βρείτε κι εσείς ενδιαφέρον.

Καλή ακρόαση:

αύριο πάλι 🙂

Ακολουθήστε τα Μικροπράγματα στο Google News, για άρθρα και κουίζ που θα σας φτιάχνουν τη μερα.
5 Comments
παλαιότερα
νεότερα δημοφιλέστερα
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια
chris
chris
1 χρόνος πριν

Θυμάμαι εκείνον τον έρμο τον ηθοποιό που τον είχε κατηγορήσει ένας ταξιτζής για βιασμό, προφυλακιστέο για μήνες πριν αθωωθεί.
Και εκείνον που κατηγορήθηκε ότι επιτέθηκε σε αστυνομικό στη Νέα Σμύρνη, που επίσης έμεινε πολλούς μήνες στη φυλακή παρά τα αδιάσειστα στοιχεία της αθωότητας του.
Νομίζω ότι και οι δύο αυτές περιπτώσεις ήταν μετά τον νόμο που ψήφισε ο ΣΥΡΙΖΑ και δεν άλλαξε η ΝΔ (γιατί έτσι τους βολεύει).

Γράφων
Γράφων
1 χρόνος πριν

Το “ας χτιστούν φυλακές” για τον θάνατο του Κωστόπουλου το βρίσκω, ω του θαύματος, υποκριτικό. 30 χρόνια στενάζει από την εγκληματικότητα η Αθήνα. Από την light (αφισορύπανση και τοιχομουτζούρες) μέχρι σωρηδόν διαρρήξεις και δολοφονίες. Όλα αυτά τα χρόνια όσοι ζητάνε αστυνόμευση, αυστηρότερες ποινές ή φυλακίσεις είναι σατανάδες ταυτιζόμενοι με ό,τι χειρότερο. Αλλά άμα σκοτωθεί κανείς του δικαιωματικού μπλοκ τότε -και μόνο τότε- πρέπει να ανοίξουμε κι άλλες φυλακές. Για τα αίτια της εκτράχυνσης των ηθών και την αγριότητα που επικρατεί στο κέντρο θα μιλήσουμε ποτέ ή είμαστε “με τον άνθρωπο”; Τρεις νεκροί και δυο τραυματίες προχτές στα Κάτω Πατήσια και… Διαβάστε περισσότερα »

Φερόμενος
Φερόμενος
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  Γράφων

Καλά, εδώ συλλογικότητες των Εξαρχείων επί της δικής ΧΑ είχαν βγάλει αφίσες για την ανάγκη… εφαρμογής του νόμου. Ιστορικές στιγμές. Μετά βέβαια η δικαιοσύνη ξαναγίνε μπαμπούλας με τις βόλτες του κουφοντινα.

Γράφων
Γράφων
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  Φερόμενος

Ναι, όλοι οι απέχοντες του κέντρου όσο δεν πειράζουν κάποιον δικαιωματιστή ή αναρχικό νομίζουν ότι το κέντρο είναι βόλτα στη Σαμπς Ελιζέ. Ανακαλύπτουν την σκατίλα μόνο αν την ζήσουν. Τώρα εγώ που μας έχουν διαρρήξει όλους στη γειτονιά αράδα (πολλούς και δύο φορές) και όλοι κάνουν σαν να είναι αναμενόμενο να μιλήσω για την φασιστικοποίηση της κοινωνίας και να πω ότι “όποιος δεν φοβάται το πρόσωπο του τέρατος, πάει να πει ότι του μοιάζει” όπως έλεγε ο Χατζιδάκις ή δεν κάνει; Αχ αυτές οι μονομερείς ευαισθησίες! Κι έχεις και τους νεήλυδες του κέντρου (που μέναν από Αγ. Παρασκευή και Γέρακα… Διαβάστε περισσότερα »

Φερόμενος
Φερόμενος
1 χρόνος πριν
Απάντηση σε  Γράφων

Και εγώ τον έχω λιώσει στο youtube. Στο ακαδημαϊκό του δεν τον πιάνω ούτε εγώ. Έχει ενδιαφέρον η θητεία του στην (σοβαρή) ψυχολογία και γενικότερα στην απόπειρα του οντολογικου προσδιορισμού του ανθρώπου, που διέπει όλες του τις ομιλίες λαϊκές και ακαδημαϊκές. Έχει τις υπερβολούλες του μα είναι πολύ ωραίος.

Τα Μικροπράγματα στο inbox σου!