Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Η Beyonce «γκρέμισε» την Τaylor Swift - Είναι στην κορυφή του Forbes με κέρδη 105 εκατ. $

Αυτές είναι οι 10 γυναίκες της μουσικής με τα μεγαλύτερα κέρδη

Η Beyonce «γκρέμισε» την Τaylor Swift - Είναι στην κορυφή του Forbes με κέρδη 105 εκατ. $

Στην κορυφή της ετήσιας λίστας του περιοδικού Forbes με τις υψηλότερα αμειβόμενες καλλιτέχνιδες της μουσικής βιομηχανίας για το 2017 βρέθηκε η Beyonce.


Το άκρως δημοφιλές άλμπουμ της "Lemonade" και η επιτυχημένη παγκόσμια περιοδεία της οδήγησαν τη διάσημη τραγουδίστρια στην  πρώτη θέση πολύ μπροστά από την Τaylor Swift και την Adele.


Η «βασίλισσα» του R&B κέρδισε 105 εκατομμύρια δολάρια από τις πωλήσεις του δίσκου και από την περιοδεία της "Formation", σύμφωνα με το Forbes.

Οι απολαβές της ενισχύθηκαν και από τη συλλογή μόδας της, την Ivy Park, αλλά και άλλες επιχειρηματικές της δραστηριότητες.


Η Αdele κατέλαβε τη δεύτερη θέση στον κατάλογο που δημοσιεύτηκε σήμερα με απολαβές στα 69 εκατομμύρια δολάρια.


Η Τaylor Swift, που πέρυσι είχε κατακτήσει την κορυφή της περίφημης λίστας με απολαβές ύψους 170 εκατομμυρίων δολαρίων, συγκέντρωσε αυτήν τη φορά 44 εκατομμύρια δολάρια σε κέρδη παρά το γεγονός ότι ολοκλήρωσε την παγκόσμια περιοδεία της "1989".

Όμως η Swift αναμένεται να δει τα έσοδά της να αυξάνονται σημαντικά τους επόμενους 12 μήνες χάρη στο νέο της άλμπουμ με τίτλο "Reputation"— ο δίσκος με τις υψηλότερες πωλήσεις το 2017— αλλά και την επερχόμενη περιοδεία της.


Στην τέταρτη θέση του καταλόγου φιγουράρει η Celine Dion με απολαβές ύψους 42 εκατομμυρίων δολαρίων, αφού έκανε ένα διάλειμμα από τις εμφανίσεις της στο Λας Βέγκας μετά τον θάνατο του συζύγου της τον Ιανουάριο του 2016.

Πέμπτη έρχεται η Jennifer Lopez με 38 εκατομμύρια. Έκτη είναι η Dolly Parton με 37 εκατομμύρια. Στην εβδόμη θέση συναντάμε τη Rihanna με 36 εκατομμύρια. 8η στη λίστα είναι η Βritney Spears με 34 εκατομμύρια και τις δύο τελευταίες θέσεις καταλαμβάνουν οι Κaty Perry (33 εκατομμύρια) και η Βarbra Streisand (30 εκατομμύρια).


Το Forbes κατάρτισε αυτόν τον κατάλογο αφού υπολόγισε τα έσοδα προ φόρων για ένα διάστημα 12 μηνών, που ξεκινά από τον Ιούνιο του 2016 και φθάνει στο καλοκαίρι του 2017 βασιζόμενο σε συνεντεύξεις με ατζέντηδες, μάνατζερ, δικηγόρους και ορισμένες από τις διάσημες εκπροσώπους της μουσικής.