Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Το βιβλίο αγγλικών προωθεί στα παιδιά μας τη χρήση microchip ελέγχου!

Νέα εθνικοπατριωτική μπούρδα

Μια νέα εθνικοπατριωτική μπούρδα κάνει το γύρο του ίντερνετ: Σ' ένα βιβλίο εκμάθησης αγγλικών, το ελληνικό κράτος προπαγανδίζει την εμφύτευση μικροτσίπ στα παιδιά μας! 

Το είχα ακούσει, και είχα δει την (όντως αληθινή) σελίδα σε πολλά σάιτ. 

Η ανεκδιήγητη βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων Σταυρούλα Ξουλίδου έστειλε μάλιστα αυτήν την επιστολή στο Υπουργείο Παιδείας:

ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς τον κ. Υπουργό  Παιδείας, Πολιτισμού , Αθλητισμού, Θρησκευμάτων
Θέμα : Βιβλίο αγγλικών της Α΄ Γυμνασίου
 
Στις 07-09-2012 και με το έγγραφο με αρ. Πρωτοκ. 102710/Γ2 του ΕΝΙΑΙΟΥ ∆ΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ Π/ΘΜΙΑΣ &  ∆/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙ∆ΕΥΣΗΣ -   ∆/ΝΣΗ ΣΠΟΥ∆ΩΝ ∆/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ -ΤΜΗΜΑ Α το οποίο κοινοποιήσατε σε όλες τις  ∆ιευθύνσεις ∆/θµιας Εκπ/σης  , στα Γραφεία Σχολικών Συµβούλων , στις Περιφερειακές ∆ιευθύνσεις Εκπαίδευσης και περιέχει  λίστα  με την Έγκριση ελευθέρων βοηθηµάτων της Αγγλικής Γλώσσας για το Γενικό Λύκειο σχολικού έτους 2012-2013.
 
Μέσα στην παραπάνω λίστα υπάρχει το βιβλίο με τίτλο JOURNEYS B2 S’s και με τιμή 15,00€ , στο οποίο στο κεφάλαιο 4 ( unit 4) αναφέρει χαρακτηριστικά
 
«After school on Thursday, I wasted two hours at the doctor’s , waiting to have my new microchip implanted. The procedure itself ( a quick injection into my thumb ) took just a few seconds and barely hurt at all. The microchip looks like a  tiny tube, and there’s lots it can do.Becides unlocking the house and my bike, it can be used on all the key readers to open doors and access things at school, and it also has my computer passwords on it. What is more, I can use the microchip like a credit card to buy things, as long as Mum and Dad upload my pocket money every week.» 
 
Παραθέτω και την μετάφραση : «Μετά το σχολείο την Πέμπτη , έφαγα δύο ώρες στο γιατρό , περιμένοντας να μου εμφυτεύσει το καινούργιο μου μικροτσίπ. Αυτή η διαδικασία ( μια γρήγορη ένεση στον αντίχειρά μου) πήρε μόνο λίγα δευτερόλεπτα και δεν πόνεσε σχεδόν καθόλου. Το μικροτσίπ μοιάζει με ένα μικροσκοπικό σωλήνα και είναι πολλά αυτά που μπορεί να κάνει. Εκτός από το ότι μπορεί να ξεκλειδώνει το σπίτι και το ποδήλατο μου, μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλους τους αναγνώστες κλειδιών για να ανοίξει πόρτες και να έχω πρόσβαση σε πράγματα του σχολείου, και επιπλέον εμπεριέχει όλους τους κωδικούς του υπολογιστή μου.Μπορώ να χρησιμοποιήσω το μικροτσίπ και σαν πιστωτική κάρτα για να αγοράσω πράγματα , όσο η Μαμά και ο Μπαμπάς ανεβάζουν στην τσέπη μου χρήματα κάθε εβδομάδα»
Ερωτάσθε κ. Υπουργέ :

 

1.    Είναι η νεοταξητική προπαγάνδα μέσα στο πρόγραμμα σπουδών του Γυμνασίου και Λυκείου ;
2.    Θεωρείτε σκόπιμο ότι μέσα από την διδασκαλία μπορείτε να περάσετε στη συνείδηση μικρών παιδιών το εμφύτευμα μικροτσίπ;
3.    Με ποια κριτήρια επιλέγονται τα ξενόγλωσσα βοηθήματα και βιβλία που χρησιμοποιούνται στο Δημόσιο Σχολείο ; 
4.    Τι προτίθετε να κάνει το Υπουργείο σας ώστε να αποσυρθεί το συγκεκριμένο βιβλίο αλλά και να ελεγχθούν και όλα τα υπόλοιπα για το περιεχόμενό τους ;
 
Η Ερωτώσα Βουλευτής
Σταυρούλα Ξουλίδου
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
 
 

 

Είχα αδιαφορήσει, σίγουρος ότι κάποιο λάκκο είχε η φάβα, τον οποίο δεν είχα καν όρεξη να βρω. 

Και τότε, enter Sontal...

 

Μου έγραψε και έλυσε όλο το μυστήριο. 

 

 

 

Καλησπέρα Άρη 
 
Δεν ξέρω αν έχει υποπέσει ήδη στην αντίληψή σου, αλλά εδώ και μερικές μέρες κυκλοφορεί στην διαδικτυακή πιάτσα μια νέα εθνικοπατριωτική μπούρδα -περί νεοταξικών συνωμοσιών, σιωνιστικών κέντρων, σκοτεινών παράκεντρων κλπ κλπ- από την σεσημασμένη στην ανοησία βουλευτή των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Σταυρούλα Ξουλίδου (η ίδια που κοπτόταν περί της κατάργησης της ελληνικής γλώσσας με την ιστορία φιάσκο των φωνηέντων). Θα το βρεις σε ουκ ολίγες εκδοχές, αλλά για να επισπεύσουμε: 
 
 
 
 
Το όλο θέμα, συνοπτικά, αφορά την προσπάθεια των συγκεκριμένων κύκλων να προωθήσουν τα microchip ελέγχου στα μικρά παιδιά, μέσα από ένα προτεινόμενο εξωσχολικό βιβλίο Αγγλικών 
 
 
Όταν το πρωτοδιάβασα, υπέθεσα πως ενδέχεται να μιλάμε για κανένα σκυλάκι και το προσάρμοσαν στα δεδομένα που βόλευε το σκεπτικό τους (τους έχω ικανούς για όλα). Εν προκειμένω η αλήθεια είναι κατιτίς διαφορετική όπως προκύπτει από το σχετικό γραφικό που σου αποστέλλω και το οποίο είναι ακριβές αντίγραφο της εν λόγω σελίδας του βιβλίου:http://users.sch.gr/szygouras/epikair/2013/HillsidePress_B1.jpg 
 
 
 
[Η Jane ζει στο μέλλον και περιγράφει την καθημερινότητά της -δυστοπικής σε ένα βαθμό μελλοντικής ζωής των ανθρώπων- στο μπλογκ της. Μετά το κείμενο μυθοπλασίας -απ' το οποιο είχε φυσικά απομονωθεί αυτό με το τσιπ- δίνεται ως θέμα: "Θα θέλατε να ζείτε στον κόσμο που περιγράφει η Jane; Γιατί/γιατί όχι;]
 
 
Όπως θα διαπιστώσεις από το ερώτημα που τίθεται κάτω δεξιά, αυτό το οποίο επεδίωξαν οι Αγγλοσάξωνες είναι να ερεθίσουν την κριτική ικανότητα των παιδιών, να ενεργοποιήσουν τους επιχειρηματολογικούς δέκτες και να προκαλέσουν μια σχετική συζήτηση κι όχι να προωθήσουν ή να αγκαλιάσουν την εν λόγω τακτική. Ως είθισται η αντι-νεοταξική πρεμούρα οδήγησε σε άλλον έναν αποπροσανατολιστικό οργασμό και σε πλήρη διαστρέβλωση της πραγματικότητας, εξωθώντας κάποιους να αποδείξουν πως δεν είναι ελέφαντες, για να απαντήσουν στα κοινωνικά αντανακλαστικά της κατακραυγής που ακολουθεί πάντα η επιπόλαιη πρώτη αντίδραση κι η δριμύτητα των εντυπώσεων.
 
Οι τύχες μας ακόμα επαφίονται σε χέρια κριτικά ευνουχισμένων, αν όχι δόλιων.
 
Με εκτιμηση,
Sontal