Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Διάσημα εξώφυλλα δίσκων αποκαλύπτουν το φόντο τους

8 εικόνες από το απίθανο προτζεκτ της Aptitude

Διάσημα εξώφυλλα δίσκων αποκαλύπτουν το φόντο τους

Οκτώ εικόνες από το προτζεκτ που δημιούργησε η εταιρεία  design Aptitude. Γνωστά εξώφυλλα αγαπημένων δίσκων γίνονται η βάση για μια καινούρια εικόνα. «Τι θα μπορούσε να  υπάρχει πίσω από τα εξώφυλλα αυτών των δίσκων;» αναρωτήθηκαν οι υπεύθυνοι της εταιρείας και το αποτέλεσμα είναι αυτές οι μοναδικές δημιουργίες.

«Το εξώφυλλο του άλμπουμ συνηθίζεται να χρησιμοποιείται διεξοδικά ώστε να σκιαγραφεί το μήνυμα το οποίο ο καλλιτέχνης ή η μπάντα θέλουν να περάσουν στο κοινό. Την ψηφιακή εποχή το να αγοράζεις ένα άλμπουμ έχει λιγότερο να κάνει με το να αγοράζεις ένα πραγματικό προϊόν και περισσότερο με μια ψηφιακή εκδοχή του.» λένε οι υπεύθυνοι της εταιρείας. –Β.Μ


Nirvana “Nevermind” (1991)

 

Michael Jackson “Off The Wall” (1979)

 

Justin Bieber “My World” (2010)

 

Blur “Parklife” (1994)

 

Bruce Springsteen “Born in the U.S.A.” (1984)

 

Fatboy Slim “Why Try Harder” (2006)

 

The Beatles “Abbey Road” (1969)